BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 juli 2015 - 22:27   quote  deeplink  
Stop maar, ja.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 23 juli 2015 - 22:28   quote  deeplink  
Ik kijk niet naar anderen wel als we steeds verliezen Door dat klote aankoopbeleid,ik houd mijn hard vast als het seisoen begint.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 juli 2015 - 22:30   quote  deeplink  
Ga eens dood.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 juli 2015 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 22:28 schreef Fer 1 het volgende:
Ik kijk niet naar anderen wel als we steeds verliezen Door dat klote aankoopbeleid,ik houd mijn hard vast als het seisoen begint.
Of ga weg, of mis een stoplicht.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 23 juli 2015 - 22:43   quote  deeplink  
Er veranderd niets met zijn ,ach niet zijn hun beloftes ,en het gaat niet om dat ik gelijk wil hebben ,dat ik dit nog moet uitleggen is al te gek voor woorden, nog een keer dit is geen eredivisie nivo het is een zwak elftal. Door vGeel samengesteld.begrijpt dat nu is het is helemaal niets iedere kleine club gaat er furieus tegen aan straks om ons te pakken,en die doods kop doet niets dan alleen zeer tot ze.er slechte spelers binnen te halen en zijn uiterste best doet om dat te handhaven.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 23 juli 2015 - 22:49   quote  deeplink  
Stierf jij maar zo snel mogelijk een kilo in giechel stoppen stylzz.
BertusBadeend
 BertusBadeend - donderdag 23 juli 2015 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 22:10 schreef Fer 1 het volgende:
MARTIN BEDANKT HÈ JE MOET ECHT BLIJVEN NIET WEG GAAN AUB.WANT ANDERS MAG IK STERVEN EN VOOR HET SPOOR GAAN LIGGEN EN EEN TOUW PAKKEN HUFTERS WAT EEN DOMME ELEMENTEN.
Misschien handiger om OP het spoor te gaan liggen. Idd geen touw aan vast te knopen ^_^
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 23 juli 2015 - 22:53   quote  deeplink  
Ga lekker aplausideren voor die hufter,jullie allemaal klojo s verstand zit in jullie tenen hoop ik ,ook daar twijfel ik aan .
BertusBadeend
 BertusBadeend - donderdag 23 juli 2015 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 22:53 schreef Fer 1 het volgende:
Ga lekker aplausideren voor die hufter,jullie allemaal klojo s verstand zit in jullie tenen hoop ik ,ook daar twijfel ik aan .
Wat moeten we gaan doen?
Is me niet helemaal duidelijk...
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 23 juli 2015 - 22:58   quote  deeplink  
Psychologen genoeg ,dus ga even langs en neem v.Geel metje mee ,en wens hem watje mij toe wenst dan doeje mischien iets goeds. Een goed gesprek doet soms wonderen na een tijdje rust komen de spelers mischien ook tot bezinning van die man.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 23 juli 2015 - 22:59   quote  deeplink  
Lekker zwak ouwehoeren.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2015 - 23:03   quote  deeplink  
Pleur jij nu maar eens op. Je hebt gezegd hier niet meer te komen en je komt weer lopen gallen. Ik zei je bij je afscheidspost je te houden aan geen woorden maar daden. Jij bent dus geen man van je woord blijkt maar weer eens. Gekker nog jij bent alles behalve een Feyenoord supporter blijkbaar dus..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2015 - 23:04   quote  deeplink  
Hoop van ganze harte dat je vingerschurft krijgt de komende tien jaar zodat je nooit meer wat kan posten hier, sufkut..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2015 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 22:54 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Wat moeten we gaan doen?
Is me niet helemaal duidelijk...
Is niemand duidelijk, maar ach jiddisch verstaan we niet het duckmans..😉
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 23 juli 2015 - 23:07   quote  deeplink  
Ook de ziekte in Renato ik heb het toch gezegd ,je loopt gillend het stadion uit.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2015 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 23:07 schreef Fer 1 het volgende:
Ook de ziekte in Renato ik heb het toch gezegd ,je loopt gillend het stadion uit.
Nee helemaal niet de ziekte in vanwege het voetbal, meer met die onzin die jij hier over onze club uitkraamt en je vriend billeballetje erbij. Kritiek geven is 1 afzeiken is heel wat anders. Zo support je je club niet. Jij vertoont aRENa-gedrag man..
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 23 juli 2015 - 23:12   quote  deeplink  
Ga maar weer lekker lallen over welke subtopper we kunnen halen tobberd,Martin hoord dit graag van jullie want dat kost een appel en een peer.Dan is het weer even stil als we straks ëen wedstrijd winnen met de hulp van de schedsrechter gaan jullie aplausideren en feest vieren jongejongejonge malloten.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2015 - 23:14   quote  deeplink  
Jullie is jodenvolk, wil je mij/ons daar niet mee associeren aub..!!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 juli 2015 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 23:12 schreef Fer 1 het volgende:
Ga maar weer lekker lallen over welke subtopper we kunnen halen tobberd,Martin hoord dit graag van jullie want dat kost een appel en een peer.Dan is het weer even stil als we straks ëen wedstrijd winnen met de hulp van de schedsrechter gaan jullie aplausideren en feest vieren jongejongejonge malloten.
Je hebt gelijk.

Zo je leven is klaar, je kunt tevreden zijn.
Koop een magnetron.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 23 juli 2015 - 23:19   quote  deeplink  
En never nooit een ajaxied, nu niet nooit niet zal nooit overlopen daar loop ik te lang voor mee als suporter van Feijenoord.Ik heb gewoon net zo als jij de ziekte in dat ik gelijk gekregen hebt RRenato.Jij mag denken watje wil maar keiharde kritiek tegen je eigen club en zeker gericht op M.v Geel moet kunnen en dat zal ik blijven doen zo lang deze klootzakken blijft zitten de hond .En voor de rest zeker wat Gio aan gaat geen verkeerd woord over die jongen,welke fout hij ook maakt afgedwongen Door Martin aankoop beleid. DUIDELIJK.?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 juli 2015 - 23:22   quote  deeplink  
Van Geel is fout, Gio is goed.
Zo simpel is het leven nou.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 23 juli 2015 - 23:25   quote  deeplink  
Magnetron is zeer slecht voorje gezondheid Henk ,microgolven dood alle goede wat er inje lichaam stroom. Ik heb hem langgeleden weggedaan om die reden ,je merkt het pas alsje ouder word en minder weerstand krijgt je bent gewaarschuwd.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 juli 2015 - 23:29   quote  deeplink  
Je moet er ook eerst in gaan zitten.
Probeer maar eens, het went heel snel.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 23 juli 2015 - 23:33   quote  deeplink  
Hahahaha ik vermaak me prima op het Feijenoord forum....wat een show
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 23 juli 2015 - 23:36   quote  deeplink  
Nee Henk zie je nu zelf niet datje dom aan het praten bent ,ik zeg net dat het ongezond is voor je .niet voor mij Ik moet zo n ding niet in mijn huis.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 23 juli 2015 - 23:37   quote  deeplink  
Mooi hè ja zo gaat het al jaren ze weten niet beter hahaha
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 23 juli 2015 - 23:39   quote  deeplink  
Je kan er van uit gaan dat Feijenoord geen wedstrijd meer wind onder Martin.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 juli 2015 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 23:39 schreef Fer 1 het volgende:
Je kan er van uit gaan dat Feijenoord geen wedstrijd meer wind onder Martin.
In een magnetron kun je beter geen wind laten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 23 juli 2015 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 23:39 schreef Fer 1 het volgende:
Je kan er van uit gaan dat Feijenoord geen wedstrijd meer wind onder Martin.
Ze zullen best wel scheten laten op het veld....so what ??
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 23 juli 2015 - 23:42   quote  deeplink  
Op de 10 wedstrijden zullen ze er 1 winnen en de rest verliezen of gelijk.Dank zij het aankoop beleid van onze grote held pffffff. Ik ga even mijn rug verlengen.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 23 juli 2015 - 23:44   quote  deeplink  
En uiteraard het schijt verhaal vertellen op het Feijenoord form.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 juli 2015 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 23:42 schreef Fer 1 het volgende:
Op de 10 wedstrijden zullen ze er 1 winnen en de rest verliezen of gelijk.Dank zij het aankoop beleid van onze grote held pffffff. Ik ga even mijn rug verlengen.
Nu begrijp ik de oorzaak.
BertusBadeend
 BertusBadeend - donderdag 23 juli 2015 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 23:45 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nu begrijp ik de oorzaak.
Die zat hem de hele tijd al dwars :D :D
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2015 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 23:19 schreef Fer 1 het volgende:
En never nooit een ajaxied, nu niet nooit niet zal nooit overlopen daar loop ik te lang voor mee als suporter van Feijenoord.Ik heb gewoon net zo als jij de ziekte in dat ik gelijk gekregen hebt RRenato.Jij mag denken watje wil maar keiharde kritiek tegen je eigen club en zeker gericht op M.v Geel moet kunnen en dat zal ik blijven doen zo lang deze klootzakken blijft zitten de hond .En voor de rest zeker wat Gio aan gaat geen verkeerd woord over die jongen,welke fout hij ook maakt afgedwongen Door Martin aankoop beleid. DUIDELIJK.?
Ti's in ieder geval leesbaar, ben het hier een eind met je eens, behalve je bewoording over meneer van Geel. Maar je gedraagt je als een kind van 15 man probeer eens volwassen te reageren, krijg je ook wat meer respect van de overige forumgangers. Zoals jij hier soms te keer gaat zet je jezelf enkel maar voor lul. Ik heb serieus er geen twijfels bij dat jij een Feyenoorder in hart en nieren bent..
BertusBadeend
 BertusBadeend - donderdag 23 juli 2015 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 23:05 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Is niemand duidelijk, maar ach jiddisch verstaan we niet het duckmans..😉
Ik weiger zelfs elke poging het te begrijpen :D
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2015 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 23:29 schreef FR-Henk het volgende:
Je moet er ook eerst in gaan zitten.
Probeer maar eens, het went heel snel.
1000 Watt maar gelijk dan..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2015 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 23:36 schreef Fer 1 het volgende:
Nee Henk zie je nu zelf niet datje dom aan het praten bent..
*proest*😂😂
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2015 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 23:47 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Ik weiger zelfs elke poging het te begrijpen :D
Ik probeer het nog af en toe..😉
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 23 juli 2015 - 23:58   quote  deeplink  
Niet nodig Renato kan heel goed voor mijn zelf op komen ,mmaar het aan koop beleid is gewoon klote van daar Dat ik zeer teleur gesteld ben in Martin.Een goede daad heeft hij verichten.moet Door vejinovic te halen,en de rest heeft laten lopen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 juli 2015 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 23:58 schreef Fer 1 het volgende:
Niet nodig Renato kan heel goed voor mijn zelf op komen ,mmaar het aan koop beleid is gewoon klote van daar Dat ik zeer teleur gesteld ben in Martin.Een goede daad heeft hij verichten.moet Door vejinovic te halen,en de rest heeft laten lopen.
Blijkbaar is het wel nodig..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juli 2015 - 00:17   quote  deeplink  
Al dood?
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 24 juli 2015 - 00:21   quote  deeplink  
Ik heb welgeteld 5 seconden de tijd genomen om Fer z'n posts van bullshit naar Nederlands te vertalen, maar nee. Geen zin in. Nooit gehad ook.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 juli 2015 - 00:22   quote  deeplink  
Jij ook al..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 juli 2015 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 00:17 schreef Stylzz het volgende:
Al dood?
Ik stuur 'm een testmagnetron.
Voor z'n rug.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 juli 2015 - 00:24   quote  deeplink  
Handig, hij heeft er geen..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 juli 2015 - 20:22   quote  deeplink  
Ontslag dreigt bij slechte start Feyenoord: "Is letterlijk tegen Van Geel gezegd"

jfj0hx.jpg

De afgetekende thuisnederlaag van Feyenoord tegen Southampton (0-3) dreunt vrijdag nog na. De Rotterdammers gingen kansloos onderuit en gevreesd wordt dat de ploeg van Giovanni van Bronckhorst komend seizoen opnieuw kansloos is in de titelstrijd.

Feyenoord-watchers Martijn Krabbendam en Jan Dirk Stouten denken dat een teleurstellende competitiestart in De Kuip verregaande consequenties kan hebben voor sommigen binnen de club. "Een aantal mensen binnen de leiding van de club kan zich geen slechte start permitteren, zoals bijvoorbeeld in het afgelopen jaar onder Fred Rutten", aldus Schouten in FC Rijnmond. "De Vrienden van Feyenoord gaan dat gewoon niet pikken."

"Zij vinden het excuus - met name door Rutten en Martin van Geel een jaar geleden gebruikt - dat de competitie pas in feite na het sluiten van de transfermarkt (1 september, red) begint, echt waardeloos. Op 8 augustus moet je er staan tegen FC Utrecht."

"Je speelt daarna vrij snel uit tegen PSV. In die eerste maand zullen er gewoon punten moeten worden gepakt. Een slechte start kan consequenties hebben. Ik weet niet of je nu gelijk over een ontslag moet praten, maar een aantal Vrienden van Feyenoord zal dan de positie van Van Geel ter discussie stellen."

"Dat weet Van Geel ook gewoon", voegt Voetbal International-journalist Krabbendam daar aan toe. "Dat is letterlijk tegen hem gezegd."
Bron:Voetbalprimeur

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juli 2015 door RenatoBos --
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 24 juli 2015 - 20:25   quote  deeplink  
Werd GVD is tijd,hufter.
Barabas
 Barabas - vrijdag 24 juli 2015 - 20:30   quote  deeplink  
Hufter nog wel..... Zeer ongepast Fer.

Wat meer respect voor deze man graag.
Barabas
 Barabas - vrijdag 24 juli 2015 - 20:34   quote  deeplink  
VvF = zaagmans en co

Beetje inspelen op sentimenten nadat er in drie van de laatste 4 jaren boven verwachting is gepresteerd. En dat terwijl ze zelf ook vonden dat de nadruk op saneren moest liggen. Komt op mij behoorlijk goedkoop over en het komt van Krabbendam. Dus geloof er eigenlijk maar weinig van.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 juli 2015 - 20:36   quote  deeplink  
Krabbendam geloven doe ik ook niet echt meer, maar kan me toch wel een beetje in het verhaal vinden daar drie keer een drama seizoenstart me toch ook echt teveel word..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.









0.0244669