BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 27 juli 2015 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2015 - 18:01 schreef daan limbos het volgende:
Ik moet dan toch terugdenken aan het commentaar op dit forum toen Pelle kwam. Die kon er helemaal niks van, totaal mislukt bij AZ en op dat moment eigenlijk werkeloos, nou ja, nog wel een contract dan. Niemand wilde hem hebben. En nu geen praatjes dat je weet dat hij op dat moment beter was dan Kramer nu. Gewoon gelul allemaal. Als Kramer komt verdient hij dezelfde kans en ondersteuning die Pelle toen kreeg, niet meer en niet minder. En dan is het aan hem om te bewijzen of hij goed genoeg is ja of nee. Wij hebben tenslotte Kazim ook lang genoeg gesteund. En al die beschouwingen van ons wijsneuzen op dit forum neem ik maar met een korreltje zout, ja, inclusief die van mijzelf, want we zijn allemaal broodetende profeten. Dit forum is ter lering en ter vermaak, heeft geen enkele invloed op de loop der dingen, maar is voor sommigen wellicht een therapeutische uitlaatklep. AMEN
Zit even het topic van Pelle door te lezen. Niemand wilde hem hebben? Waar lees je dat dan?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 juli 2015 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2015 - 18:07 schreef Stylzz het volgende:
Ik heb t vanaf minuut 1 zien zitten en m juist geroemd om de kwaliteiten die er later ook uitkwamen.

Dus nee. Je praat poep. Optieven met Kramer.
Precies. Als je de topics naleest dan zijn er zat mensen die positief waren over de komst van Pellè, vanwege onder meer zijn duelkracht en voetballend vermogen. Zaken die hij bij AZ al liet zien. Alleen bij zijn scorend vermogen werden wat vraagtekens gezet.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 juli 2015 - 18:21   quote  deeplink  
Wat ook logisch was
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 27 juli 2015 - 18:24   quote  deeplink  
Wat een zwamneus
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 juli 2015 - 18:31   quote  deeplink  
Per se je gelijk willen halen.. en BAM! Faal.
VVout
 VVout - maandag 27 juli 2015 - 18:49   quote  deeplink  
Dat verdient de dochter van de kapitein.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 juli 2015 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2015 - 18:31 schreef Stylzz het volgende:
Per se je gelijk willen halen.. en BAM! Faal.
Keer op keer..
Fer 1
 Fer 1 - maandag 27 juli 2015 - 21:11   quote  deeplink  
Ik zelf vind jullie wel een stelletje zijkertjes zeg om steeds maar met zijn alle zonder even terug tegaan naar de feiten over Pelle.goh goh ja het was ,wat dat betreft een groot vraag teken wat er uit zou gaan komen bij Pelle.De meningen waren daar verschillend over wat het scorings vermogen aangaat.Waar het om gaat en Daan zal dit niet uit zijn duimzuigen zo als jullie beweren van ik heb het nagelezen maar kan niks vinden.Nee dat vindje nu ook niet zo gauw meer terug dus moetje wat dieper graven.onbelangrijk verder het gaat gewoon om Hoe ga je met elkaar om en dat is hier op dit form alleen voor een bepaald aantal mensen die het altijd met elkaar eens zijn en of dat nu waar is of niet dat, maakt voor die heerschappen weinig uit heb ik ook begrepen.Een zeer zeer acosiaal rotzooitje wat hier zit junken en alcoholisten zo als ik uit jullie tekeningetjes mag begrijpen het verstand van een kind van 5 ongeloofelijk .En dat vind zich nog heel stoer ook heel stoer ook om een andere oudere respectloos te beantwoorden.Een ding moet ik toegeven dat ik mijzelf laat gaan en dat er verdedigers zitten die niet willen zien datje nu al enkelen jaren in de maling genomen word door der M.v.Geel.en dat ik als enigste daar velemalen op gereageerd hebt en uiteindelijk de hr Blokland en vrienden hem een flinke waarschuwing gegeven hebben ,wat betreft zijn aan koop beleid door ontslag .overigens wil ik even opmerken met wat Daan ook neer gezet heeft dat hij daar gelijk in heeft wat betreft het leer proces met elkaar op dit form..Het leeftijd verschil zit hier van laag tot behoorlijke hoogte moet ik zeggen waar uit ik op merkt dat de klijnere reageren op de al wat oudere personen met toch wel een goede achter grond waar het sociale vlak aardig wat te kort schiet .De jongere nemen dit natuurlijk zonder meer aan met een snuifje hier en een glas daar .Want ja wij zijn wel zo goed bevriend met elkaar behalve als het flink uit de hand dreigde te lopen is het ieder voor zich en God voor ons allemaal in dat wereldje.Nou ik zalje zeggen dan sta ik liever alleen met het nuchtere verstand wat ik heb tegen over jullie zo dat ik langzamerhand toch mede denkers krijgt na wat zich afgespeeld heeft de laatste vier jaar met de hr v.Geel.En op deze man de uiterste kritiek hebben te geven wat iedereen maar horen wil of hij zelf en list en bedrog gebruikt om jullie continue in de maling te nemen wat ook continue lukt tot zijn aller tevreden heid.Hij kon rustig Door gaan met zijn subtop beleid en er voor zorgen en zijn ,uiterstebest doet om Feijenoord ook in de subtobber te houden.en jullie subtop verhalen zo dom zijn dat er nuwel klaar mee ben want jullie Renato jullie lullen gewoon met Martin mee terwijl er geld was blindgangers.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 juli 2015 - 21:18   quote  deeplink  
Volgens mij zit je Depend slip vol.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 27 juli 2015 - 21:18   quote  deeplink  
En wie dit niet lezen wil of begrijpen wil ,zal de uitkomst aan het einde van dit komend seisoen zien waar Feijenoord weer staat 4e of zelfs 5e met dit elftal zooitje van M.v.Geel.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 juli 2015 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2015 - 21:18 schreef Fer 1 het volgende:
En wie dit niet lezen wil of begrijpen wil ,zal de uitkomst aan het einde van dit komend seisoen zien waar Feijenoord weer staat 4e of zelfs 5e met dit elftal zooitje van M.v.Geel.
Jij snapt er werkelijk helemaal geen zak van.
Met de selectie die Feyenoord nu heeft, is een uitstekend eredivisie waardig elftal op te stellen.

Wat nog moet gebeuren is wat rest materiaal lozen en eventueel nog een verdediger plus een scorende spits aankopen. Maar het laatste is eigenlijk geen must meer.

Als van Geel volgende transfer periodes weer zo acteert worden we gewoon elk jaar een stukje sterker en hoeven we minder nog niet volgroeide jeugd op te stellen.

Verder ben je gewoon een sneu neus die leeft van negatief gelul en die alleen maar interesse heeft in zij eigen stukjes. Lutser.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 27 juli 2015 - 21:36   quote  deeplink  
Dan is het toch aangekomen de groeten beste man ik had je hoog maar je bent me tegengevallen.Kom is met wat inhoudelijks en pingt de waarheid ,en niet van eens goed en allerlei andere korte mededelingen.Toen je begon overde boekhouding van feijenoord begon ik het interessant te vinden enig nivo gevonden te hebben ,maar dat was dan ook alles.Er was geld komende toen ,en hij heeft het opzettelijk verzaakt.En praatjes over we kunnen de spelers geen salis betalen word ook direct aangenomen.Je begrijpt toch na alles wat ik zo al gevolgd heb dat wij als suporter gewoon vernageld worden.Uitspraken die gewoon niet kloppen ook dat verhaal Guidettie niet,aals iets echt werkelijk niet mogelijk is dan is dat ook zo.IIk moet dan niet later weer horen en wat hun de direcktie en van Geel dat er nog een aantal miljoenen te goed was van de knvb .Dan benje een gore leugenaar tegen het honds trouwe publiek van Feijenoord en dat neem ik hem te zeerste kwalijk.En zo ging dat maar Door op Den duur waren er geen spitsen meer te koop voor die prijs van Guidettie het gaat om het kampioenschap en de waarheid over Feijenoord mijn club.Nu zitje met derde rang spitsen opgescheept en wilde hij Mathijsen nog een bejaarde pas geven de klojo om in Feijenoord 1 te spelen.het is niet met een pen neer te zetten van het verraad van deze man hoelang gaat dit nog Door? ..??
van geil
 van geil - maandag 27 juli 2015 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2015 - 21:26 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Jij snapt er werkelijk helemaal geen zak van.
Met de selectie die Feyenoord nu heeft, is een uitstekend eredivisie waardig elftal op te stellen.

Wat nog moet gebeuren is wat rest materiaal lozen en eventueel nog een verdediger plus een scorende spits aankopen. Maar het laatste is eigenlijk geen must meer.

Als van Geel volgende transfer periodes weer zo acteert worden we gewoon elk jaar een stukje sterker en hoeven we minder nog niet volgroeide jeugd op te stellen.

Verder ben je gewoon een sneu neus die leeft van negatief gelul en die alleen maar interesse heeft in zij eigen stukjes. Lutser.
ik vind t wat optimistisch.
onze voorhoede zoals hij nu is .tel ik 5 doelpunten op links 15 in t centrum en 5 op rechts. Boetius Kuyt Bilal. maakt 25.
Dan kom je er nog zeker nog 50 te kort om bovenin mee te doen. Wie gaan die maken?
Het "restmateriaal" staat helaas regelmatig in de basis of valt in.
Dus er valt nog genoeg te sleutelen.
Zeker als in tegenstelling tot afgelopen seizoenen ernstige blessures opduiken.(vejinovic bv )
Dan kun je zo maar pak m beet 6/7de worden.
Zoals t nu is vind ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2015 door van geil --
van geil
 van geil - maandag 27 juli 2015 - 21:41   quote  deeplink  
Ik zou n stuk optimistischer kunnen worden als het bv Sleegers Anass Kuyt zou zijn.
dan tel ik ineens veel meer goals.
dan durf ik te zeggen 35/40
Fer 1
 Fer 1 - maandag 27 juli 2015 - 21:43   quote  deeplink  
Stylzz dat roept hij al van af het begin en met Koeman had ik hoop ,en toen zei hij zelf dat feijenoord nog niet klaar was voor het kampioenschap er klopt iets niet daar na is Rutten gekomen en van Geel ging met zijn opstellingen mee ook met het passeren van Boetius terwijl die jongen op de goede weg was onder Koeman.Ik weet dat het mischien complex is om over verschillende trainers te praten en ook de TD maar ik houd het wel uit elkaar EN ZAL HET ZO DUIDELIJK MOGELIJK NEERZETTEN.
Barabas
 Barabas - maandag 27 juli 2015 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2015 - 21:18 schreef Fer 1 het volgende:
En wie dit niet lezen wil of begrijpen wil ,zal de uitkomst aan het einde van dit komend seisoen zien waar Feijenoord weer staat 4e of zelfs 5e met dit elftal zooitje van M.v.Geel.
Jij neemt jezelf echt wel serieus.

Onterecht... Oproerkraaier.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 27 juli 2015 - 21:45   quote  deeplink  
Geilie je krijgt weer het zelfde als onder Rutten dan die weer die inpassen en dan weer iemand anders op die plek wat is dat zo wennen die gasten nooit aan elkaar.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 27 juli 2015 - 21:47   quote  deeplink  
Barrels dat heeft daar niets mee te maken ,geef jouw verweer en zet het neer zo leren wij van elkaar.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 27 juli 2015 - 21:47   quote  deeplink  
Barabas
Fer 1
 Fer 1 - maandag 27 juli 2015 - 21:52   quote  deeplink  
Nee stylzz we worden Door deze man ieder jaar zwakker ,Geilie heeft gelijk lees het dan zelf man .Vertel mij wie die gasten wil kopen niemand echt niet ,mischien de topklasse en die hebben geen geld .
Barabas
 Barabas - maandag 27 juli 2015 - 21:55   quote  deeplink  
Je hebt al lang bewezen dat je te hardleers bent om nog tijd in te investeren. Je snapt het niet. Zeker niet daar waar het gaat om het werk van onze TD.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 27 juli 2015 - 21:55   quote  deeplink  
Gio heeft te veel keuzes om de zelfde jongens op te stellen en ook nog verkoopbaar te houden dat gaat tenkosten van het voetbal.En verkopen is blijkbaar nu onnodig prioritijd.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 juli 2015 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2015 - 21:52 schreef Fer 1 het volgende:
Nee stylzz we worden Door deze man ieder jaar zwakker ,Geilie heeft gelijk lees het dan zelf man .Vertel mij wie die gasten wil kopen niemand echt niet ,mischien de topklasse en die hebben geen geld .
T is gewoon aantoonbaar niet waar wat je roept.
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 27 juli 2015 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2015 - 21:41 schreef van geil het volgende:
Ik zou n stuk optimistischer kunnen worden als het bv Sleegers Anass Kuyt zou zijn.
dan tel ik ineens veel meer goals.
dan durf ik te zeggen 35/40
Ik vind het knap..
van geil
 van geil - maandag 27 juli 2015 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2015 - 21:57 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Ik vind het knap..
Niet onrealistisch toch?
In mijn ogen meer scorend vermogen als de andere opties.
Sleegers en Anass hebben n neus voor de goal, en Kuyt op dat plekkie ook.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 juli 2015 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2015 - 21:38 schreef van geil het volgende:

[..]

ik vind t wat optimistisch.
onze voorhoede zoals hij nu is .tel ik 5 doelpunten op links 15 in t centrum en 5 op rechts. Boetius Kuyt Bilal. maakt 25.
Dan kom je er nog zeker nog 50 te kort om bovenin mee te doen. Wie gaan die maken?
Het "restmateriaal" staat helaas regelmatig in de basis of valt in.
Dus er valt nog genoeg te sleutelen.
Zeker als in tegenstelling tot afgelopen seizoenen ernstige blessures opduiken.(vejinovic bv )
Dan kun je zo maar pak m beet 6/7de worden.
Zoals t nu is vind ik.
Denk dat t positiever gaat uitvallen.
Meer goals vanaf middenveld en verdediging.
Verder denk ik dat onze aanval meer goals gaat maken.
van geil
 van geil - maandag 27 juli 2015 - 22:00   quote  deeplink  
bv 7 15 13 .
Vincent.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2015 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 juli 2015 - 22:02   quote  deeplink  
Sowieso meer goals uit dode spelmomenten.
van geil
 van geil - maandag 27 juli 2015 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2015 - 22:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Denk dat t positiever gaat uitvallen.
Meer goals vanaf middenveld en verdediging.
Verder denk ik dat onze aanval meer goals gaat maken.
OK .
Ik vind de andere variant geruststellender maar heb ook geen glazen bol natuurlijk.
ar
 ar - maandag 27 juli 2015 - 22:08   quote  deeplink  
Sleegers moet het ook nog maar laten zien.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 juli 2015 - 22:09   quote  deeplink  
Wij scoorden echt nóóit uit standaard situaties en kregen er altijd bakken tegen.

Dit jaar anders denk ik.
van geil
 van geil - maandag 27 juli 2015 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2015 - 22:08 schreef ar het volgende:
Sleegers moet het ook nog maar laten zien.
Daar doel ik dus op.
Gaat niet gebeuren .net als Anass .
Zolang Kazim en Boetius er bij lopen.
Waarbij ik de eerste de belangrijkste vind.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2015 door van geil --
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 27 juli 2015 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2015 - 22:00 schreef van geil het volgende:
bv 7 15 13 .
Vincent.
Vind het lastig om daar voorspellingen over te doen.
ar
 ar - maandag 27 juli 2015 - 22:24   quote  deeplink  
Het middenveld lijkt me wel ok..wel benieuwd hoe Gustafson zich gaat profileren,als dat ook past dan hebben we een sterk en dynamisch middenveld.Achterin er nog 1 bij en een afmaker (geen Kramer)
wellicht nog een aanvaller voor de linkerflank.
Kampioen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 juli 2015 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2015 - 21:11 schreef Fer 1 het volgende:
Ik zelf vind jullie wel een stelletje zijkertjes zeg om steeds maar met zijn alle zonder even terug tegaan naar de feiten over Pelle.goh goh ja het was ,wat dat betreft een groot vraag teken wat er uit zou gaan komen bij Pelle.De meningen waren daar verschillend over wat het scorings vermogen aangaat.Waar het om gaat en Daan zal dit niet uit zijn duimzuigen zo als jullie beweren van ik heb het nagelezen maar kan niks vinden.Nee dat vindje nu ook niet zo gauw meer terug dus moetje wat dieper graven.onbelangrijk verder het gaat gewoon om Hoe ga je met elkaar om en dat is hier op dit form alleen voor een bepaald aantal mensen die het altijd met elkaar eens zijn en of dat nu waar is of niet dat, maakt voor die heerschappen weinig uit heb ik ook begrepen.Een zeer zeer acosiaal rotzooitje wat hier zit junken en alcoholisten zo als ik uit jullie tekeningetjes mag begrijpen het verstand van een kind van 5 ongeloofelijk .En dat vind zich nog heel stoer ook heel stoer ook om een andere oudere respectloos te beantwoorden.Een ding moet ik toegeven dat ik mijzelf laat gaan en dat er verdedigers zitten die niet willen zien datje nu al enkelen jaren in de maling genomen word door der M.v.Geel.en dat ik als enigste daar velemalen op gereageerd hebt en uiteindelijk de hr Blokland en vrienden hem een flinke waarschuwing gegeven hebben ,wat betreft zijn aan koop beleid door ontslag .overigens wil ik even opmerken met wat Daan ook neer gezet heeft dat hij daar gelijk in heeft wat betreft het leer proces met elkaar op dit form..Het leeftijd verschil zit hier van laag tot behoorlijke hoogte moet ik zeggen waar uit ik op merkt dat de klijnere reageren op de al wat oudere personen met toch wel een goede achter grond waar het sociale vlak aardig wat te kort schiet .De jongere nemen dit natuurlijk zonder meer aan met een snuifje hier en een glas daar .Want ja wij zijn wel zo goed bevriend met elkaar behalve als het flink uit de hand dreigde te lopen is het ieder voor zich en God voor ons allemaal in dat wereldje.Nou ik zalje zeggen dan sta ik liever alleen met het nuchtere verstand wat ik heb tegen over jullie zo dat ik langzamerhand toch mede denkers krijgt na wat zich afgespeeld heeft de laatste vier jaar met de hr v.Geel.En op deze man de uiterste kritiek hebben te geven wat iedereen maar horen wil of hij zelf en list en bedrog gebruikt om jullie continue in de maling te nemen wat ook continue lukt tot zijn aller tevreden heid.Hij kon rustig Door gaan met zijn subtop beleid en er voor zorgen en zijn ,uiterstebest doet om Feijenoord ook in de subtobber te houden.en jullie subtop verhalen zo dom zijn dat er nuwel klaar mee ben want jullie Renato jullie lullen gewoon met Martin mee terwijl er geld was blindgangers.
wat lul je nou met diep te moeten graven, ik vind ze gelijk gewoon vanaf het begin lezen toen ie kwam, niet vanaf het einde teruglezen he dombo. Hoe we hier met elkaar omgaan of waar jij waarschijnlijk op doelt hoe er hier met jou word omgegaan heb je geheel aan jezelf te danken. Je slijmt bij een aantal personen en anderen blaf je weer helemaal af. Je geeft alleen maar af op Feyenoord, wat denk je dan te verwachten dat bijvoorbeeld ik ook ga lopen roepen dat Feyenoord een kutclub is, NOOIT, support your club or get the fock out jid.
Nee met je forumleden omgaan en zeggen dat ze het verstand hebben van een kind van 5, ik bedoel jij hebt blijkbaar helemaal geen verstand om daar twee jaar na dato van je aanmelding pas achter te komen dat dit niet de plek is waar je hoort. Donder toch op naar het jodenforum daar pas jij precies tussen, want het is algemeen bekend dat Amsterdommers minder begaafd zijn net als jij. Jezelf dus niet lopen ophemelen dat je gezond verstand hent want je bent totaal verstandsloos.
Snap niet dat je in dit idiote betoog van je Martin van Geel erbij moet halen en hem wederom af te zeiken tot op het bod, waarschijnlijk heeft ie in een vroegere tijd het met je wijf gedaan anders kan ik niet begrijpen dat je zo blijvend negatief over iemand kan praten. Ik en met mijn velen ben er terdege van bewust dat Martin fouten geeft gemaakt maar ook hele goede dingen heeft gedaan voor Feyenoord maar die weiger jij te benoemen omdat je die simpelweg niet wilt zien vanwege die blinde haat van je jegens hem.
Je kan lopen roepen dat ik/we geen respect hebben naar je maar steek ook hier je hand in eigen boezem en kijk eens hoe je te keer bent gegaan tegen een flink aantal forummerts. Respect moet je verdienen en mede door je taalgebruik zal je dat hier van velen nooit krijgen.
Zo en nu ga ik eerst een lijn leggen want ben helemaal klaar met jou..de tyfus..
Groet
Een nakkerlak..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juli 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 juli 2015 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2015 - 21:18 schreef Fer 1 het volgende:
En wie dit niet lezen wil of begrijpen wil ,zal de uitkomst aan het einde van dit komend seisoen zien waar Feijenoord weer staat 4e of zelfs 5e met dit elftal zooitje van M.v.Geel.
Willen wel maar kunnen niet..das een wezenlijk verschil..
ar
 ar - dinsdag 28 juli 2015 - 00:05   quote  deeplink  
nakkerlak..?
JanM
 JanM - dinsdag 28 juli 2015 - 00:07   quote  deeplink  
Je moet stoppen met Tzatziki snuiven Bos ;-P
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 juli 2015 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2015 - 21:36 schreef Fer 1 het volgende:
Dan is het toch aangekomen de groeten beste man ik had je hoog maar je bent me tegengevallen.Kom is met wat inhoudelijks en pingt de waarheid ,en niet van eens goed en allerlei andere korte mededelingen.Toen je begon overde boekhouding van feijenoord begon ik het interessant te vinden enig nivo gevonden te hebben ,maar dat was dan ook alles.Er was geld komende toen ,en hij heeft het opzettelijk verzaakt.En praatjes over we kunnen de spelers geen salis betalen word ook direct aangenomen.Je begrijpt toch na alles wat ik zo al gevolgd heb dat wij als suporter gewoon vernageld worden.Uitspraken die gewoon niet kloppen ook dat verhaal Guidettie niet,aals iets echt werkelijk niet mogelijk is dan is dat ook zo.IIk moet dan niet later weer horen en wat hun de direcktie en van Geel dat er nog een aantal miljoenen te goed was van de knvb .Dan benje een gore leugenaar tegen het honds trouwe publiek van Feijenoord en dat neem ik hem te zeerste kwalijk.En zo ging dat maar Door op Den duur waren er geen spitsen meer te koop voor die prijs van Guidettie het gaat om het kampioenschap en de waarheid over Feijenoord mijn club.Nu zitje met derde rang spitsen opgescheept en wilde hij Mathijsen nog een bejaarde pas geven de klojo om in Feijenoord 1 te spelen.het is niet met een pen neer te zetten van het verraad van deze man hoelang gaat dit nog Door? ..??
Hoe kan je niveau zoeken als je hetzelf niet hebt maar waarschijnlijk ben je van mening dat je hoogbegaafd bent. En noem je eigen aub geen supporter want jij bent geen kameraad, jij bent gewoon een jood wat hier komt trollen
Ze zouden je vingers af moeten kappen. Je leest enkel wat je wilt lezen of geeft er een eigen wending aan. Joris is vorig seizoen gewoon best ingevallen en Martin wilde hem wel behouden tegen een gereduceerd salaris..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 juli 2015 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2015 - 00:05 schreef ar het volgende:
nakkerlak..?
😁
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 juli 2015 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2015 - 00:07 schreef JanM het volgende:
Je moet stoppen met Tzatziki snuiven Bos ;-P
Ik weet het, ti's ook niet fijn heb het idee dat er de hele dag een bos knoflook om mijn nek hangt, wat een stank..
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 28 juli 2015 - 00:20   quote  deeplink  
Ik zou willen dat ik die glazen bol bezat waarover enkelen van jullie blijken te beschikken.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 juli 2015 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2015 - 00:20 schreef daan limbos het volgende:
Ik zou willen dat ik die glazen bol bezat waarover enkelen van jullie blijken te beschikken.
Das alleen van geil..
ar
 ar - dinsdag 28 juli 2015 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2015 - 00:20 schreef daan limbos het volgende:
Ik zou willen dat ik die glazen bol bezat waarover enkelen van jullie blijken te beschikken.
Ik heb alleen een kale bol..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 juli 2015 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2015 - 00:23 schreef ar het volgende:

[..]

Ik heb alleen een kale bol..
Dat weten we dat er bij jou niks in zit..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 28 juli 2015 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2015 - 21:38 schreef van geil het volgende:

[..]

ik vind t wat optimistisch.
onze voorhoede zoals hij nu is .tel ik 5 doelpunten op links 15 in t centrum en 5 op rechts. Boetius Kuyt Bilal. maakt 25.
Dan kom je er nog zeker nog 50 te kort om bovenin mee te doen. Wie gaan die maken?
Het "restmateriaal" staat helaas regelmatig in de basis of valt in.
Dus er valt nog genoeg te sleutelen.
Zeker als in tegenstelling tot afgelopen seizoenen ernstige blessures opduiken.(vejinovic bv )
Dan kun je zo maar pak m beet 6/7de worden.
Zoals t nu is vind ik.
Tja, maar Kuyt kan er ook 20 maken in het centrum. In eerdere seizoenen in de eredivisie zat ie daar nog eens ruim boven. Misschien is Kuyt minder dan toen. Kan. Aan de andere kant, de eredivisie is dat ook.

Bovendien, Boëtius heeft al 2 seizoenen terug de 10 goals gehaald. Bilal scoorde er bij Heerenveen al 6 in 22 wedstrijden.

Voor hetzelfde geldt maken die 3 er samen al ten minste 40. Zo onwaarschijnlijk acht ik het niet. Het kan maar net aan een stukje vorm liggen van die spelers individueel of Feyenoord als geheel.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 28 juli 2015 - 17:18   quote  deeplink  
Je kan ook zeggen geen kramer dan weet hij het ook .eemoties emoties. Ik betrapt mij er zelf ook op.
ar
 ar - dinsdag 28 juli 2015 - 17:25   quote  deeplink  
geen Kramer.
zo..zonder emotie.
nr 10
 nr 10 - dinsdag 28 juli 2015 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2015 - 18:01 schreef daan limbos het volgende:
Ik moet dan toch terugdenken aan het commentaar op dit forum toen Pelle kwam. Die kon er helemaal niks van, totaal mislukt bij AZ en op dat moment eigenlijk werkeloos, nou ja, nog wel een contract dan. Niemand wilde hem hebben. En nu geen praatjes dat je weet dat hij op dat moment beter was dan Kramer nu. Gewoon gelul allemaal. Als Kramer komt verdient hij dezelfde kans en ondersteuning die Pelle toen kreeg, niet meer en niet minder. En dan is het aan hem om te bewijzen of hij goed genoeg is ja of nee. Wij hebben tenslotte Kazim ook lang genoeg gesteund. En al die beschouwingen van ons wijsneuzen op dit forum neem ik maar met een korreltje zout, ja, inclusief die van mijzelf, want we zijn allemaal broodetende profeten. Dit forum is ter lering en ter vermaak, heeft geen enkele invloed op de loop der dingen, maar is voor sommigen wellicht een therapeutische uitlaatklep. AMEN
Eensch.
nr 10
 nr 10 - dinsdag 28 juli 2015 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2015 - 00:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Tja, maar Kuyt kan er ook 20 maken in het centrum. In eerdere seizoenen in de eredivisie zat ie daar nog eens ruim boven. Misschien is Kuyt minder dan toen. Kan. Aan de andere kant, de eredivisie is dat ook.

Bovendien, Boëtius heeft al 2 seizoenen terug de 10 goals gehaald. Bilal scoorde er bij Heerenveen al 6 in 22 wedstrijden.

Voor hetzelfde geldt maken die 3 er samen al ten minste 40. Zo onwaarschijnlijk acht ik het niet. Het kan maar net aan een stukje vorm liggen van die spelers individueel of Feyenoord als geheel.
Boëtius komt geen lantarenpaal meer voorbij. Als je daar je hoop op doelpunten op moet vestigen, is het treurig gesteld.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.









0.0232660