BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - dinsdag 28 juli 2015 - 17:48   quote  deeplink  
T-FeYeNOOrD acht het dan ook waarschijnlijk..
Boet heeft het gewoon in zich.
Bijna alles heeft met vertrouwen en schik te maken,ik hoop echt dat ie bijtekent.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juli 2015 door ar --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 28 juli 2015 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2015 - 17:40 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Boëtius komt geen lantarenpaal meer voorbij. Als je daar je hoop op doelpunten op moet vestigen, is het treurig gesteld.
Toch maakte hij er in het seizoen 13/14 10 in 29 wedstrijden.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 juli 2015 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2015 - 17:25 schreef ar het volgende:
Welkom fer..
-1908 bitch..
nr 10
 nr 10 - woensdag 29 juli 2015 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2015 - 18:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Toch maakte hij er in het seizoen 13/14 10 in 29 wedstrijden.
In het verleden behaalde successen..........
JanM
 JanM - woensdag 29 juli 2015 - 13:09   quote  deeplink  
Eerst Jan Jaap transfervrij binnenhengelen en dan een bod doen op Botteghin? Ik hoor de haters al weer roepen: die had ik ook kunnen scouten!
Barabas
 Barabas - woensdag 29 juli 2015 - 13:17   quote  deeplink  
Schandalig!
VVout
 VVout - woensdag 29 juli 2015 - 13:24   quote  deeplink  
Die had ik ook kunnen scouten zeg,pfff.
nr 10
 nr 10 - woensdag 29 juli 2015 - 13:30   quote  deeplink  
En anders had ik hem wel kunnen scouten. (Over wie gaat het eigenlijk?)
Barabas
 Barabas - woensdag 29 juli 2015 - 13:34   quote  deeplink  
Lionel Messi
nr 10
 nr 10 - woensdag 29 juli 2015 - 13:35   quote  deeplink  
Okay. Die had ik niet kunnen scouten. Sorry. Die is ook te klein voor ons.
Handson2015
 Handson2015 - woensdag 29 juli 2015 - 15:57   quote  deeplink  
Je zag het vanavond weer.we kunnen geen
doelpunten maken.heb je die wereld coals van Kramer
gezien..een fantastische spits voor Feijenoord.en
hij wil dolgraag. Een koopje.daar krijg je nooit
meer zo.nspits voor.met Kramer kampioen
Kuyt is te weinig helaas.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 juli 2015 - 15:59   quote  deeplink  
Kramer is kudt
daan limbos
 daan limbos - woensdag 29 juli 2015 - 16:13   quote  deeplink  
En ls Stylzz dat zegt dan is dat zo!!!!!!!!!!!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 juli 2015 - 16:15   quote  deeplink  
Klopt. Jij bent oud, seniel en vervelend bijvoorbeeld.
Barabas
 Barabas - woensdag 29 juli 2015 - 16:17   quote  deeplink  
Haha 😆
Barabas
 Barabas - woensdag 29 juli 2015 - 16:17   quote  deeplink  
Beetje respect voor de ouderen he Stylzz...

....mits ze het verdienen! 😉
daan limbos
 daan limbos - woensdag 29 juli 2015 - 16:20   quote  deeplink  
Ach, Bas, beschaviving is niet zijn sterkste punt.Dat heb je meegekregen of niet.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 juli 2015 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 16:20 schreef daan limbos het volgende:
Ach, Bas, beschaviving is niet zijn sterkste punt.Dat heb je meegekregen of niet.
Spijker op zijn kop.
Is jou volledig ontgaan inderdaad.
ar
 ar - woensdag 29 juli 2015 - 16:23   quote  deeplink  
gaat vice versa.
ar
 ar - woensdag 29 juli 2015 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 15:57 schreef Handson2015 het volgende:
Je zag het vanavond weer.we kunnen geen
doelpunten maken.heb je die wereld coals van Kramer
gezien..een fantastische spits voor Feijenoord.en
hij wil dolgraag. Een koopje.daar krijg je nooit
meer zo.nspits voor.met Kramer kampioen
Kuyt is te weinig helaas.
Kramer is ado niveau,hij zal er heus wel een paar maken maar het is niet het type wat Feyenoord verder helpt.
MMM
 MMM - woensdag 29 juli 2015 - 16:31   quote  deeplink  
Martin moet gaan verkopen. Middelmaat lozen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 juli 2015 - 16:38   quote  deeplink  
Moet er wel animo zijn
sportverteller
 sportverteller - woensdag 29 juli 2015 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 16:38 schreef Stylzz het volgende:
Moet er wel animo zijn
Precies.
MMM
 MMM - woensdag 29 juli 2015 - 17:00   quote  deeplink  
Al ben je maar van dat salaris af van een aantal.

Voor Kazim en Immers kan je nog wel iets vangen. Te Vrede ja, tja..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 juli 2015 - 17:14   quote  deeplink  
Salaris moet je afkopen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 29 juli 2015 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 12:22 schreef nr 10 het volgende:

[..]

In het verleden behaalde successen..........
Klopt. Maar ik zie ook geen aanleiding om aan te nemen dat ie het verleerd is. Qua potentieel zit het erin. Of het waarschijnlijk is dat het er komend seizoen uit gaat komen of niet is een ander verhaal.
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 29 juli 2015 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 16:15 schreef Stylzz het volgende:
Klopt. Jij bent oud, seniel en vervelend bijvoorbeeld.
Toesjee ;-)
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 30 juli 2015 - 01:19   quote  deeplink  
Salaris is niet te koop je neemt het en anders kunje gaan ,niets geven is geen optie volgens de clasules. En dat zeg ik dokter steilz als er een arrogant en vervelend is ben jij het wel ,en die zogenaamde vriendjes ook van je.jij maak hier de dienst niet uit vriend.en Martin moet zelf is in de etalage gaan staan gala verziekt het hele gebeuren bij Feijenoord gewoon een nep TD
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 30 juli 2015 - 01:21   quote  deeplink  
Kramer is 10x beter als die bodyverbeelding janus die steeds over zijn eigen enkels struikeld patser.Hij komt nog geen boom voor bij.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 30 juli 2015 - 01:23   quote  deeplink  
Oké. Bedankt voor je bijdrage.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 30 juli 2015 - 01:29   quote  deeplink  
Is ook geen wonder dat mensen het hier niet uit houden stelletje hersenlozen met een enorme blok beton oor de kop.Een beetje sneeuw in je neus wat er nog van over is praatje feijenoord echt geen kampioenschap aan Je kan blijven dromen en zitten suffen achter je pctje met de rest, maar kampioen wordje never nooit niet meer zo met zo n TD Moet eerst de vvf komen en dan worden ze weer wakker echt bizar voor woorden gewoon met jullie.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 30 juli 2015 - 01:31   quote  deeplink  
Ja is goed man ,gewoon weer een verloren jaar met die vent bah.
ishhhf1223DD
 ishhhf1223DD - donderdag 30 juli 2015 - 02:45   quote  deeplink  
Soms heb ik het idee dat Fer tegen zichzelf praat
Jupri
 Jupri - donderdag 30 juli 2015 - 03:29   quote  deeplink  
Volgens mij doet Fer1 dat ook.

Anyways, ik vind dat van Geel zijn fout van afgelopen jaar heeft ingezien en daar nu op een knappe manier op anticipeert. Ik bedoel, vrijwel elke speler die hij binnenhaalt zijn eredivisie top en niet middelmaat. Op Gustafson na, gewoon basiskrachten.

Het lijkt wel of hij dit forum volgt overigens. Alle namen die positief staan onder de supporters word gehaald door vGeel, haha. Zul je zien dat Kalou zometeen toch echt komt.

Overigens vind ik niet dat vGeel het verdiend om zo afgekraakt te worden door veel supporters. Hij heeft gewoon een uitstekende job gedaan, vooral zijn eerst 2/3 jaar bij Feyenoord. Ik weet dat we met de dag leven, maar je kunt hem alleen afgelopen seizoen kwalijk nemen en het lijkt alsof hij dat nu rechtmaakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2015 door Jupri --
tomson
 tomson - donderdag 30 juli 2015 - 04:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2015 - 00:01 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

wat lul je nou met diep te moeten graven, ik vind ze gelijk gewoon vanaf het begin lezen toen ie kwam, niet vanaf het einde teruglezen he dombo. Hoe we hier met elkaar omgaan of waar jij waarschijnlijk op doelt hoe er hier met jou word omgegaan heb je geheel aan jezelf te danken. Je slijmt bij een aantal personen en anderen blaf je weer helemaal af. Je geeft alleen maar af op Feyenoord, wat denk je dan te verwachten dat bijvoorbeeld ik ook ga lopen roepen dat Feyenoord een kutclub is, NOOIT, support your club or get the fock out jid.
Nee met je forumleden omgaan en zeggen dat ze het verstand hebben van een kind van 5, ik bedoel jij hebt blijkbaar helemaal geen verstand om daar twee jaar na dato van je aanmelding pas achter te komen dat dit niet de plek is waar je hoort. Donder toch op naar het jodenforum daar pas jij precies tussen, want het is algemeen bekend dat Amsterdommers minder begaafd zijn net als jij. Jezelf dus niet lopen ophemelen dat je gezond verstand hent want je bent totaal verstandsloos.
Snap niet dat je in dit idiote betoog van je Martin van Geel erbij moet halen en hem wederom af te zeiken tot op het bod, waarschijnlijk heeft ie in een vroegere tijd het met je wijf gedaan anders kan ik niet begrijpen dat je zo blijvend negatief over iemand kan praten. Ik en met mijn velen ben er terdege van bewust dat Martin fouten geeft gemaakt maar ook hele goede dingen heeft gedaan voor Feyenoord maar die weiger jij te benoemen omdat je die simpelweg niet wilt zien vanwege die blinde haat van je jegens hem.
Je kan lopen roepen dat ik/we geen respect hebben naar je maar steek ook hier je hand in eigen boezem en kijk eens hoe je te keer bent gegaan tegen een flink aantal forummerts. Respect moet je verdienen en mede door je taalgebruik zal je dat hier van velen nooit krijgen.
Zo en nu ga ik eerst een lijn leggen want ben helemaal klaar met jou..de tyfus..
Groet
Een nakkerlak..
Jij heb echt teveel tijd gehad op vakantie 😂
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 juli 2015 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 01:29 schreef Fer 1 het volgende:
Is ook geen wonder dat mensen het hier niet uit houden stelletje hersenlozen met een enorme blok beton oor de kop.Een beetje sneeuw in je neus wat er nog van over is praatje feijenoord echt geen kampioenschap aan Je kan blijven dromen en zitten suffen achter je pctje met de rest, maar kampioen wordje never nooit niet meer zo met zo n TD Moet eerst de vvf komen en dan worden ze weer wakker echt bizar voor woorden gewoon met jullie.
Mag je in de inrichting zo laat nog op internet?
G-child
 G-child - donderdag 30 juli 2015 - 09:08   quote  deeplink  
Is van Geel de zwakste schakel? met Vejnovic, Gustafson, Van der Heijden en als Bottegin lukt dan prima transferperiode! Nu nog 3/4 spelers verkopen en dan ben ik in iedergeval tevreden! Eindelijk op elke positie concurrentie en wat leeftijd/ervaring in de groep. Zie het met vertrouwen tegemoet, ookal is kampioen worden misschien nog teveel gevraagd. Meedoen tot het einde lijkt me haalbaar.
sportverteller
 sportverteller - donderdag 30 juli 2015 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 09:08 schreef G-child het volgende:
Is van Geel de zwakste schakel? met Vejnovic, Gustafson, Van der Heijden en als Bottegin lukt dan prima transferperiode! Nu nog 3/4 spelers verkopen en dan ben ik in iedergeval tevreden! Eindelijk op elke positie concurrentie en wat leeftijd/ervaring in de groep. Zie het met vertrouwen tegemoet, ookal is kampioen worden misschien nog teveel gevraagd. Meedoen tot het einde lijkt me haalbaar.
De aankopen zijn goed. Inderdaad mooi verdeeld over leeftijd en ervaring. Maar ook mooi verdeeld in voetbaltechnische spelers en jongens met karakter. Toch denk ik dat met deze selectie een vierde of derde plaats het hoogst haalbare is. Dat is ook niet zo vreemd, gezien het verschil in beschikbare budgetten met Ajax en PSV.
R()b
 R()b - donderdag 30 juli 2015 - 09:32   quote  deeplink  
Volgens mij stond er iets op de tocht bij Martin, en het was niet zijn vrouw.
Hij gaat rap!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 juli 2015 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 04:58 schreef tomson het volgende:

[..]

Jij heb echt teveel tijd gehad op vakantie 😂
De vrouw lag al op bed..😁
ar
 ar - donderdag 30 juli 2015 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 03:29 schreef Jupri het volgende:
Volgens mij doet Fer1 dat ook.

Anyways, ik vind dat van Geel zijn fout van afgelopen jaar heeft ingezien en daar nu op een knappe manier op anticipeert. Ik bedoel, vrijwel elke speler die hij binnenhaalt zijn eredivisie top en niet middelmaat. Op Gustafson na, gewoon basiskrachten.

Het lijkt wel of hij dit forum volgt overigens. Alle namen die positief staan onder de supporters word gehaald door vGeel, haha. Zul je zien dat Kalou zometeen toch echt komt.

Overigens vind ik niet dat vGeel het verdiend om zo afgekraakt te worden door veel supporters. Hij heeft gewoon een uitstekende job gedaan, vooral zijn eerst 2/3 jaar bij Feyenoord. Ik weet dat we met de dag leven, maar je kunt hem alleen afgelopen seizoen kwalijk nemen en het lijkt alsof hij dat nu rechtmaakt.
Een normale post..top!
welkom Jupri.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 juli 2015 - 11:04   quote  deeplink  
Hij heeft gelijk ook..
locard64
 locard64 - donderdag 30 juli 2015 - 11:56   quote  deeplink  
Vindt dat er wel erg veel spelers met ajaxverleden aangetrokken worden door vGeel
nr 10
 nr 10 - donderdag 30 juli 2015 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 11:56 schreef locard64 het volgende:
Vindt dat er wel erg veel spelers met ajaxverleden aangetrokken worden door vGeel
Misschien zijn er tegenwoordig veel spelers met een ojoksverleden. Een tijdje terug liepen er heel veel spelers in de eredivisie die een Feyenoordverleden hadden, maar niet voldeden. Wellicht is dat nu in amsterdom aan de orde.
kenny
 kenny - donderdag 30 juli 2015 - 12:23   quote  deeplink  
kan niet ontkennen dat v geel aardig bezig is , veijnovic gaat toppertje worden en v/d heyden en bottigin zijn redelijke aankopen voor de breedte , vind wel dat er zeker een stuk of 5 spelers weg moeten en op zeker een goede spits erbij , dan heeft ie het goed gedaan
scout_2
 scout_2 - donderdag 30 juli 2015 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 12:07 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Misschien zijn er tegenwoordig veel spelers met een ojoksverleden. Een tijdje terug liepen er heel veel spelers in de eredivisie die een Feyenoordverleden hadden, maar niet voldeden. Wellicht is dat nu in amsterdom aan de orde.
spellingcontrole maar eens proberen..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 juli 2015 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 11:56 schreef locard64 het volgende:
Vindt dat er wel erg veel spelers met ajaxverleden aangetrokken worden door vGeel
Tja hij komt er zelf ook vandaan tenslotte..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 juli 2015 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 12:26 schreef scout_2 het volgende:

[..]

spellingcontrole maar eens proberen..
Welkom op het feyenoordforum, wen er maar aan..
Kromme
 Kromme - donderdag 30 juli 2015 - 12:48   quote  deeplink  
Gelukkig begint het er weer een beetje uit te zien alsof Martin het onder controle heeft. Wat ik wel jammer vindt is dat ze niet direct na de competitie bij Botteghin hebben aangeklopt. Als MvG nu de deal nog rondkrijgt, kost ie minimaal 500K meer dan nodig was. Ik denk dat ze hoopten dat Wessel Dammers zich goed had ontwikkeld, maar die vlieger gaat duidelijk niet op.

Ik mis overigens nog steeds een vervanger voor Nelom. Die is me aan het einde van vorig seizoen, én vorige week tegen Southampton enorm tegen gevallen. Die heeft de verkeerde afslag genomen, denk ik. Richting de uitgang, wat mij betreft. In Nederland zou ik niet zo één twee drie een goeie linksback weten, behalve die jongen van Heerenveen. Maar die zal wel te duur zijn. En Kongolo op linksback lijkt me ook geen feest....

Maar de conclusie kan wel zijn dat MvG in elk geval ruim voor de competitiestart een redelijke selectie heeft staan. Minus een paar echte niet-voetballers natuurlijk. Want Kazim en Manu, sorry hoor, die hebben gewoon oogkleppen op en zitten niet op voetballen, volgens mij.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 30 juli 2015 - 14:05   quote  deeplink  
Martin heeft zijn uiterste best gedaan op van top club Feijenoord een goede subtopper te maken.Dat is mijn conclusie na jaren van aan horen uit Hilversum .en het is ze zo waar nog gelukt ook Wij strijden continue voor de derde Plaats.De bovenste plekken zijn gereserveerd voor Ajax en psv zie statestieken.En Martin doet zuiverst best om dat zo te houden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.









0.0245099