|
|
Fer 1
|
|
|
Joh kromme dat is toch met Guidettie ook zo gegaan die man is niet goed bij zijn knerp.Allemaal derderangs spelers haald hij binnen op een paar uitzonderingen na.en zo verbloemd hij de ware inkoop procedure.Stel dat hij chary had gehaald met Guidettie botteghin vejinovic ziyech en wat mij betreft ook kuyt maar goed dat is dan een keuze geen noodzaak.Dan had feijenoord wel voor het kampioenschap kunnen gaan en ver in de Europa League kunnen komen. Alsje dan driejaarlijk verder bent kunje deze mensen nog voor een goede prijs Door verkopen.Dan had je volle stadions gehad en in de Europa League tv rechten en nog van de knvb tv gelden gehad .nu is het weer met dicht geknepen strot maar afwachten wat het gaat worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2015 - 14:05 schreef Fer 1 het volgende:Martin heeft zijn uiterste best gedaan op van top club Feijenoord een goede subtopper te maken.Dat is mijn conclusie na jaren van aan horen uit Hilversum .en het is ze zo waar nog gelukt ook Wij strijden continue voor de derde Plaats.De bovenste plekken zijn gereserveerd voor Ajax en psv zie statestieken.En Martin doet zuiverst best om dat zo te houden. Martin heeft zijn best gedaan om van een top bijna failliete club een goede subtopper te maken en nu zaak om door te pakken en dar is ie vooralsnog met Kuyt, Vejinovic Arie-Jan en ik vermoed ook Gusstafson al aardig in geslaagd, nu nog wat verkopen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar jij ziet dat heel anders.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hey Fer, ouwe jood. Ga je weer lekker? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
het begint er op te lijken maar laten we het niet overdrijven v/d heyden en bottegin zijn geen hoogvliegers anders hadden ze op die leeftijd wel in het buitenland gespeeld ,maar voor de breedte goed ik hoop wel dat die zweedse jongen een goeie gaat worden , veijnovic is wel een goede aankoop , voorin vind ik het nog niks , achabar kazim manu en tevrede zijn 3x niks , kuyt werkt hard maar is ook 35 gelukkig lijkt het dat bilal zijn belofte gaat inlossen , er moet dus echt wat bij voorin terwijl er ook een stuk of 5 a 6 weg moeten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ben blij met het openlijke advies van John de Wolf,anders had Bottinghin nooit de interesse van Feyenoord gehad. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Met zijn 1,94 meter misstaat hij niet in de zestien |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nu de korners vrijetrappen op hun afstellen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das een groot probleem al jaren geen goeie corner gezien.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2015 - 15:44 schreef Leon FR1908 het volgende:Ben blij met het openlijke advies van John de Wolf,anders had Bottinghin nooit de interesse van Feyenoord gehad. John de Wolf heeft dit niet bedacht. Wel gezegd, maar toen was het al oud nieuws. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
John de Wolf is fysiek niet in staat om dingen zelf te bedenken... 😉 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2015 - 15:00 schreef RenatoBos het volgende:[..] Martin heeft zijn best gedaan om van een top bijna failliete club een goede subtopper te maken en nu zaak om door te pakken en dar is ie vooralsnog met Kuyt, Vejinovic Arie-Jan en ik vermoed ook Gusstafson al aardig in geslaagd, nu nog wat verkopen.. Joh Renato... Bespaar jezelf de moeite. Die gast gelooft heilig in zijn eigen spoken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik weet het ik probeer het weer iedere keer, mission impossible.. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Stylzz ouwe sneeuwman vond het een hele goeie onder topic Boetius, je bent een kanjer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ik heb al eerder gezegd wat is,is zo en niet anders en dan is dat een compliment waard. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
C.a.o staking politie, bij de kuip geen of weinig politie dus ik hoop dat er niets gebeurd,zo krijgen ze dan niet wat zij willen.De pooiers van de staat bekeuringen ,schrijven is dan voor velen verleden tijd. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Pffff word je niet gewoon een keer doodmoe van jezelf? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ze hebben jaren op de training corners op Mulder genomen. En die vlogen er altijd in. Dan denk je dat je de corners goed neemt. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik word er nog niet vrolijk en wijzer van Martin. Wat ben je aan het realiseren? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij ageren wij op wat de media brengt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet helemaal. Gio moet weten wat ie wil, Martin ook. Ik zie de regie niet, ik zie geen bouwwerk, geen richting. Zelfs bij die 020ers is een andere spelstijl te ontdekken. Ze kunnen daar nadenken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wij spelen ook anders dan vorig jaar. Dat kan je duidelijk zien. T is alleen helaas nog steeds niet heel best. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Zijn we weer wakker allemaal. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
0-3 Dank u wel meneer v.Geel u mag blijven, hier op het form zijn ze trots op u ff wachten snuiiiiïffffffffff ja hoor hij komt goed aan v.Geel toffe gozer man neem een touw ga voor het spoor liggen en weet ik al niet gekkehuizen zevenhuizen is hier vlak bij.Ik kan het allemaal niet volgen omsamen hangend allemaal mischien nog een snuifje. Jongens bedankt hè groetjes. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
1-3 iedereen blij nou ik ben en blijf er klaar mee,mmaar ook wel blij na wat omzettingen.Manu er uit Kaziem in punt kuyt op rechts bilal op links nou ben benieuwd. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Wat ben je ook een ongelofelijke debiel, niet bekend met het concept oefenwedstrijd? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Schot van Kuyt van af 23 meter net over helaas.slechte corner zijn we gewend zo langzamerhand,volgens de radio ,is ook zo.Maar het is toch dramatisch vind ik ,mogen we blij zijn met een gelijk spel straks tegen Utrecht. Feijenoord toont nu wel vechtlust in de 2e helft.ik mis argressie bij Feijenoord tweehelften lang ,dus niet wanneer we achter staan.80ste minuut nog steeds 1-3 nou al word het 2-3 of gelijk het is toch slecht.Veel opstootjes waar onze club het aanzich zelf te danken heeft.Ik blijf hopen op verbeteringen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die laatste zin. Daar kan iemand wat mee. |
|
|
|