BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Fer 1
 Fer 1 - maandag 03 augustus 2015 - 14:09   quote  deeplink  
Maar alsje het sufferdje blijft lezen komje niet verder dan watje altijd hoord,weer verloren en weinig kretiek op het totale gebeuren van de club.Gio heeft bepaalde uitspraken gedaan ,zaterdag geen excuus meer, nu ik mag aannemen DAT hij daar mee bedoeld dat hij een vaste opstelling wil gaan formeren.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 augustus 2015 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 14:09 schreef Fer 1 het volgende:
Maar alsje het sufferdje blijft lezen komje niet verder dan watje altijd hoord,weer verloren en weinig kretiek op het totale gebeuren van de club.Gio heeft bepaalde uitspraken gedaan ,zaterdag geen excuus meer, nu ik mag aannemen DAT hij daar mee bedoeld dat hij een vaste opstelling wil gaan formeren.
Dan moet je ook stoppen met het sufferdje te lezen.
Barabas
 Barabas - maandag 03 augustus 2015 - 14:14   quote  deeplink  
Of te wezen....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 14:15   quote  deeplink  
Dat laatste dus..
Fer 1
 Fer 1 - maandag 03 augustus 2015 - 14:27   quote  deeplink  
Henk, ik met jouw ook wij kennen elkaar niet verder, maar ook ik sta hier bekend in mijn omgeving als een behulpzaam persoon.Dus dat is een goede eigenschap maar daar gaat het niet om .Als je nu iemand helpt en het kost jouw geld en die persoon, wat gelukkig niet gebeurd is gooit er met zijn pet naar, dan praatje op die persoon in en dat kost veel energie Door intensief op die persoon te Letten ook controleren en het vertrouwen geeft dat alles goed komt. als hij de goede weg blijft bewandelen komt het ook goed.en dat is ook gebeurd .En dat in tijds bestek van 3 maanden de rest moet hij zelf doen .Ik kan niet de hele toedracht neer gaan zetten dat hoeft ook niet maar ik heb net zo goed gevoelens voor Feijenoord van kinds af aan en ik ben nu 63 jaar het word toch een keer tijd dat er wat goeds gaat gebeuren.We gaan nu het vijfde jaar in met deze man we zijn schulden vrij nog niet helemaal maar oké hij was goed bezig maar de keuzes die hij gemaakt heeft het afgelopen seisoen is niet erg goed te noemen daar voor mijn kretiek op die man v.Geel.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 14:30   quote  deeplink  
Velen hebben ook geprobeerd op jou in te praten, heeft ook niets geholpen..
Barabas
 Barabas - maandag 03 augustus 2015 - 14:31   quote  deeplink  
Let eerst maar eens intensief op de inhoud van je posts. De helft van wat ik lees klopt niet. En dan lees ik er nog maar 1 of 2 per week....
Barabas
 Barabas - maandag 03 augustus 2015 - 14:32   quote  deeplink  
Van iemand van 63 mogen we toch wel meer verwachten?!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 augustus 2015 door Barabas --
Fer 1
 Fer 1 - maandag 03 augustus 2015 - 14:34   quote  deeplink  
Er niets sterker dan het ene woord FEYENOORD mijn club zal het altijd blijven.
Barabas
 Barabas - maandag 03 augustus 2015 - 14:37   quote  deeplink  
En ook van mij
JanM
 JanM - maandag 03 augustus 2015 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 14:34 schreef Fer 1 het volgende:
Er niets sterker dan het ene woord FEYENOORD mijn club zal het altijd blijven.
Lijkt me een mooi moment om afscheid te nemen. Je moet stoppen op je hoogtepunt!

Fer, je was een verrijking van ons forum, maar ik begrijp dat je ons niveau inmiddels ontgroeid bent en toe bent aan een nieuwe uitdaging. Het ga je goed kerel!
Barabas
 Barabas - maandag 03 augustus 2015 - 14:39   quote  deeplink  
😅
Barabas
 Barabas - maandag 03 augustus 2015 - 14:40   quote  deeplink  
Kom niet meer bij hier...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 augustus 2015 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 14:27 schreef Fer 1 het volgende:
Henk, ik met jouw ook wij kennen elkaar niet verder, maar ook ik sta hier bekend in mijn omgeving als een behulpzaam persoon.Dus dat is een goede eigenschap maar daar gaat het niet om .Als je nu iemand helpt en het kost jouw geld en die persoon, wat gelukkig niet gebeurd is gooit er met zijn pet naar, dan praatje op die persoon in en dat kost veel energie Door intensief op die persoon te Letten ook controleren en het vertrouwen geeft dat alles goed komt. als hij de goede weg blijft bewandelen komt het ook goed.en dat is ook gebeurd .En dat in tijds bestek van 3 maanden de rest moet hij zelf doen .Ik kan niet de hele toedracht neer gaan zetten dat hoeft ook niet maar ik heb net zo goed gevoelens voor Feijenoord van kinds af aan en ik ben nu 63 jaar het word toch een keer tijd dat er wat goeds gaat gebeuren.We gaan nu het vijfde jaar in met deze man we zijn schulden vrij nog niet helemaal maar oké hij was goed bezig maar de keuzes die hij gemaakt heeft het afgelopen seisoen is niet erg goed te noemen daar voor mijn kretiek op die man v.Geel.
Compliment Fer.
Deze post is hartstikke leesbaar. En je legt het uit.Je beste post tot nog toe.
In veel van je andere berichten ga je in in je teleurstelling teveel onjuiste zaken erbij halen.
Dat is niet nodig.
Jij hebt het gehad met van Geel. Prima. Anderen zien hem zitten. Ook prima.
De discussie is waar het om gaat.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 03 augustus 2015 - 14:48   quote  deeplink  
Barabas kretiek is niet fijn om te horen of te lezen ,maar in het verloop vanje verdere leven zulje enige tegen stoten en teleur stellingen moeten kunnen verwerken zo heb ik ook geleerd.En om daar een oplossing voor te vinden magje bij je zelf te raden gaan wat doe ik verkeerd of wat doet de ander verkeerd.In beide gevallen treft jouw of mij of wie dan ook geen schuld in deze zaak.Op anderen kretiek hebben is heel gemakkelijk ik weet dat als geen ander ,maar dat neemt niet weg datje helemaal niets mag zeggen zie vvf.Uit eindelijk had ik toch gelijk dat het zo niet langer door kan gaan.Daar om zou het beter zijn een andere TD naar voren te halen die wel verstand van zaken heeft.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 03 augustus 2015 - 14:49   quote  deeplink  
Dankjewel Henk.
JanM
 JanM - maandag 03 augustus 2015 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 14:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Compliment Fer.
Deze post is hartstikke leesbaar. En je legt het uit.Je beste post tot nog toe.
In veel van je andere berichten ga je in in je teleurstelling teveel onjuiste zaken erbij halen.
Dat is niet nodig.
Jij hebt het gehad met van Geel. Prima. Anderen zien hem zitten. Ook prima.
De discussie is waar het om gaat.
Henk, nou niet proberen om weer reacties uit te lokken. Gun de man zijn moment of fame en wees niet teleurgesteld dat hij ons gaat verlaten voor iets groters!
JanM
 JanM - maandag 03 augustus 2015 - 14:50   quote  deeplink  
Te laat, momentum voorbij ...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 augustus 2015 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 14:49 schreef JanM het volgende:

[..]

Henk, nou niet proberen om weer reacties uit te lokken. Gun de man zijn moment of fame en wees niet teleurgesteld dat hij ons gaat verlaten voor iets groters!
Je weet toch dat ik het aardigste en meest tolerante Forumlid ben, Jan.
Haha!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 14:48 schreef Fer 1 het volgende:
Op anderen kretiek hebben is heel gemakkelijk ik weet dat als geen ander ,maar dat neemt niet weg datje helemaal niets mag zeggen
Maar ruim 1200 keer hetzelfde word saai..
Fer 1
 Fer 1 - maandag 03 augustus 2015 - 15:06   quote  deeplink  
Stel datje een TD naar vooren haald met een goede naam ,denk je dan dat hij zulke flaters zou begaan ? Ik weet zeker van niet en die ik kan ,kunnen heel slecht tegen hun verlies.En al helemaal niet als het nog een persoon is die erg betrokken is met Feijenoord zo als een Willem van Hanegem. Die ook erg krities kan zijn en ironies met zijn woorden.Zulke mensen ook Beenhakker Rotterdammer trouwens kampioen met Feijenoord is geweest lozen zij om dat zij andere eisen stellen bij het bestuur en haar op hun tanden hebben.Die laten zich niet zo maar wat aanpraten waar mogelijkheden zijn.zo als M.v.Geel.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 03 augustus 2015 - 15:08   quote  deeplink  
Er zijn meerdere personen die Feijenoord een warm hard toedragen maar niet naar vooren gehaald worden.En waarom is dat vraag ik mij af Rotterdammers nog wel en ook over de nodige papieren beschikken.
JanM
 JanM - maandag 03 augustus 2015 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 15:06 schreef Fer 1 het volgende:
Stel datje een TD naar vooren haald met een goede naam ,denk je dan dat hij zulke flaters zou begaan ? Ik weet zeker van niet en die ik kan ,kunnen heel slecht tegen hun verlies.En al helemaal niet als het nog een persoon is die erg betrokken is met Feijenoord zo als een Willem van Hanegem. Die ook erg krities kan zijn en ironies met zijn woorden.Zulke mensen ook Beenhakker Rotterdammer trouwens kampioen met Feijenoord is geweest lozen zij om dat zij andere eisen stellen bij het bestuur en haar op hun tanden hebben.Die laten zich niet zo maar wat aanpraten waar mogelijkheden zijn.zo als M.v.Geel.
Als je nu werkelijk bedoelt dat Van Hanegem en Beenhakker beter zouden zijn neem ik al het positieve terug dat ik over je gezegd heb!
Fer 1
 Fer 1 - maandag 03 augustus 2015 - 15:18   quote  deeplink  
Jan het zal heus wel een keer totje door dringen dar ben ik wel van overtuigd als het maar lang genoeg aangekaart word .snapje van zelf wel alleen voelje het niet zo als ik het voeld na 55jaar feijenoord uit en thuis wedstrijden bezocht heeft ook in het buitenland.De tv uit het raam gepleurd heb sorry voor het woord maar dan weetje wat teleurstelling is.En heel vaak Door toedoen van scheidsrechters ja en dan komen er rellen en niemand praat het goed oké maar doe wat aan die corruptie van scheidsrechters de laatste jaren moet ik zeggen gaat het wel op wegereef na dan ook zo n mongool.
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2015 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 13:59 schreef Fer 1 het volgende:
Met een beker europa cup voetbal en volle stadions en tv rechten plusplusplus had je de centen dik terug verdiend allemaal onzin natuurlijk.Wat een zaken man.
ik snap werkelijk niet waar je deze onzin vandaan haalt.
Je moet een eenzaam leven ljden.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 03 augustus 2015 - 15:20   quote  deeplink  
Maar wel kampioen met die twee of was je toen nog niet geboren.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 03 augustus 2015 - 15:22   quote  deeplink  
Ben ik ook zonder jouw stylzz hihihi maar blijven lachen toch.
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2015 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 15:20 schreef Fer 1 het volgende:
Maar wel kampioen met die twee of was je toen nog niet geboren.
Je doet of leeftijd een pluspunt is.
In jouw geval denk ik eerder een minpunt, want zwaar dement en seniel.
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2015 - 15:22   quote  deeplink  
Mannen die 'hihihi' zeggen zijn sowieso niet te vertrouwen.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 03 augustus 2015 - 15:22   quote  deeplink  
Ouwe sneeuw schuiver.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 03 augustus 2015 - 15:23   quote  deeplink  
Nou hahaha dan
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2015 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 15:22 schreef Fer 1 het volgende:
Ouwe sneeuw schuiver.
Nakkie?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 15:24   quote  deeplink  
Lekker kleinerend ook..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 15:24 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nakkie?
Aangemeld..
Fer 1
 Fer 1 - maandag 03 augustus 2015 - 15:25   quote  deeplink  
Wat je ook scheld of beledigd stylzz ik trek het mij net zo min aan als dat jullie het niet deerd dat feijenoord steeds verliest,hhet intreseerd jullie namelijk geen bal.
JanM
 JanM - maandag 03 augustus 2015 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 15:20 schreef Fer 1 het volgende:
Maar wel kampioen met die twee of was je toen nog niet geboren.
Neem aan dat deze voor mij bedoeld was? Ik kom al ruim 30 jaar in De Kuip, maar realiseer me in tegenstelling tot jou dat we inmiddels in de 21ste eeuw leven.

De speler Van Hanegem is één van de/mijn grootste Feyenoord helden, maar inmiddels een ouwe zeur en Beenhakker heeft er samen met Been een zooitje van gemaakt. Dus iemand die die boven Van Geel plaatst als TD neem ik niet serieus!
Fer 1
 Fer 1 - maandag 03 augustus 2015 - 15:28   quote  deeplink  
Ik hoor of lees alleen maar applaus na verlies wedstrijden no commentments.terrible
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2015 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 15:25 schreef Fer 1 het volgende:
Wat je ook scheld of beledigd stylzz ik trek het mij net zo min aan als dat jullie het niet deerd dat feijenoord steeds verliest,hhet intreseerd jullie namelijk geen bal.
Snap ik, ik kan je overigens lang niet zo goed belachelijk maken of te kijk zetten als je zelf kan.

Dus chapeau.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 03 augustus 2015 - 15:31   quote  deeplink  
Nee de beste voetballers terwereld Johan Cruyff en Willem zijn de grond leggers van het voetbal in Nederland dat zijn vaak ouwe zeuren om dat hun uit leg krities is wat jullie tegen staat kijk mar op het veld daar vindje jouw opinie terug.
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2015 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 15:31 schreef Fer 1 het volgende:
Nee de beste voetballers terwereld Johan Cruyff en Willem zijn de grond leggers van het voetbal in Nederland dat zijn vaak ouwe zeuren om dat hun uit leg krities is wat jullie tegen staat kijk mar op het veld daar vindje jouw opinie terug.
ik snap dat je jezelf met die oude, zure seniele orakels kan vereenzelvigen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 augustus 2015 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 15:31 schreef Fer 1 het volgende:
Nee de beste voetballers terwereld Johan Cruyff en Willem zijn de grond leggers van het voetbal in Nederland dat zijn vaak ouwe zeuren om dat hun uit leg krities is wat jullie tegen staat kijk mar op het veld daar vindje jouw opinie terug.
Cruijff is 1 van de meest vunzige zelfverrijkers op deze aardbol.
Weest er maar trots op.
We leven in andere tijden.
Moet je ook doen.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 03 augustus 2015 - 15:46   quote  deeplink  
Wim Jansen sjaak zwart hans kraay rensenbrink henkgroot Israël allemaal grondleggers begrijpje en dan zijn het saaie vogels nee fer Wijnaldum en nog een paar van fijne jongens die het beter wisten gingen er in met 10-0 wat een bagger zeg nog nooit gebeurd alleen jouw generatie doet het goed toch.? Het enigste watje mij na kan geven is dat we ooit met grote cijfers verloren van Ajax 8-2 maar die we ook is gewonnen hebben 9-5 9-4 dus DAT liegt er niet om de mentaliteit van tegenwoordig is gewoon klote om het zo maar te noemen.En beentje naar de klote helpen als hij die Lee Roy fer niet opstelde om dat hij het anders zag en zijn vriendjes galbakkie .Beentje heeft bij excelsior en racinkgenk en Breda goed gepresteerd dus hem val ik zeker niet af het ligt gewoon aan de spelers die zijn debet aan de uitvoering van het beleid.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 augustus 2015 - 15:52   quote  deeplink  
Je klaagt en klaagt.
Koop een lp van de 3 jacksons, leen een ouderwetse werkmanspet en kijk Swiebertje.
Dit is 2015.
Ook het voetbal is niet onschuldig meer.
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2015 - 15:56   quote  deeplink  
Die wereldvoetballers zouden in t huidige voetbal niet eens meer meedoen.
Weet je hoe traag het voetbal toen was? Vergeleken bij nu?
Immers zou een topper geweest zijn in die tijd.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - maandag 03 augustus 2015 - 16:12   quote  deeplink  
Is die dan geer of goor stylz??
Zou scheel getikt worden denk ik, al heb ik ze zelf niet echt zien spelen.
hadden toch wel iets meer techniek als lex, zang carrière had er in gezeten denk ik.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 03 augustus 2015 - 16:12   quote  deeplink  
Neem nog een snuifffffffffffff misschien begin het dan weer te dagen bij jouw.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 03 augustus 2015 - 16:16   quote  deeplink  
Van Geel is ruk
Barabas
 Barabas - maandag 03 augustus 2015 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 14:48 schreef Fer 1 het volgende:
Barabas kretiek is niet fijn om te horen of te lezen ,maar in het verloop vanje verdere leven zulje enige tegen stoten en teleur stellingen moeten kunnen verwerken zo heb ik ook geleerd.En om daar een oplossing voor te vinden magje bij je zelf te raden gaan wat doe ik verkeerd of wat doet de ander verkeerd.In beide gevallen treft jouw of mij of wie dan ook geen schuld in deze zaak.Op anderen kretiek hebben is heel gemakkelijk ik weet dat als geen ander ,maar dat neemt niet weg datje helemaal niets mag zeggen zie vvf.Uit eindelijk had ik toch gelijk dat het zo niet langer door kan gaan.Daar om zou het beter zijn een andere TD naar voren te halen die wel verstand van zaken heeft.
Joh... Je gaat nu toch niet doen of je de wijsheid in pacht hebt... Elluk huisje heb z'n kruisje weet je wel.
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2015 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 16:12 schreef Rotterdam22 het volgende:
Is die dan geer of goor stylz??
Zou scheel getikt worden denk ik, al heb ik ze zelf niet echt zien spelen.
hadden toch wel iets meer techniek als lex, zang carrière had er in gezeten denk ik.
Nee, t was echt tergend langzaam
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 16:12 schreef Fer 1 het volgende:
Neem nog een snuifffffffffffff misschien begin het dan weer te dagen bij jouw.
En ik beledig niemand zegt ie dan, en dan zijn er mensen die vinden dat Fer respect verdient, wie respect zaait zal het ook oogsten..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.









0.0281450