BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
G-child
 G-child - maandag 03 augustus 2015 - 19:38   quote  deeplink  
Tevrede had er ook 15 gemaakt...
G-child
 G-child - maandag 03 augustus 2015 - 19:39   quote  deeplink  
Achahbar had er voor gezorgd dat hij er zelf 15 maakte en de mensen om hem heen in scoringspositie zou brengen...
G-child
 G-child - maandag 03 augustus 2015 - 19:46   quote  deeplink  
Maar i rest my case rondom Achahbar. Ben één van de weinige dus het is roepen in de woestijn.
Zelfs de tunnelvisie hierin van (oud) topvoetballers blijft me verbazen. Die willen Feyenoord niet verder laten ontwikkelen lijkt, Kramer spits haha
ar
 ar - maandag 03 augustus 2015 - 19:54   quote  deeplink  
tja..hij lijkt toch wel te komen,je doet er niks aan.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 19:30 schreef G-child het volgende:

[..]

Wat moet je met 5 spitsen als je er maar 1 kan opstellen. Kramer, Kazim, Kuyt, Tevrede bijna overeenkomstige spitsen. Gewoon Achahbar neerzetten en andere visie hanteren. In mijn ogen probleem opgelost.
1 voordeel we spelen geen Europees maar met wat er nu loopt liepen we vorig seizoen ook, dus er moet iets bij. Ik wil nog niet geloven dat we met achahbar gaan redden..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 19:36 schreef G-child het volgende:
En dan is kramer de verlosser? 17 goals waarvan 13 intikkertjes?
Zou kunnen dat weten we niet. Denk het ook niet maar het zou......persoonlijk heeft hij bij de voorkeur boven Manu en Tevrede..
G-child
 G-child - maandag 03 augustus 2015 - 20:45   quote  deeplink  
Finbogason, sahko, guidetti... Dat zijn spitsen
Barabas
 Barabas - maandag 03 augustus 2015 - 20:49   quote  deeplink  
Inderdaad.... Maar je vergeet de woorden VOOR ONS ONHALBARE EN ONBETAALBARE
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2015 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 20:45 schreef G-child het volgende:
Finbogason, sahko, guidetti... Dat zijn spitsen
MWah.. Dit zijn alle drie wat mij betreft potentiële top spitsen en alle drie een gok.
ar
 ar - maandag 03 augustus 2015 - 21:10   quote  deeplink  
Van Wolfswinkel is wel gepolst,waarom blijft Martin dan niet in dat segment zoeken.
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2015 - 21:11   quote  deeplink  
Eerlijk gezegd heb ik geen idee, ik weet alleen maar wat in de media komt.
Felbm
 Felbm - maandag 03 augustus 2015 - 21:11   quote  deeplink  
Je moet gewoon hopen dat het gaat draaien. al dan niet met wat versterking. Er zijn genoeg voorbeelden van clubs die met mindere spelers dan ons, heel aardig meededen in de eredivisie. Als dat eenmaal weer aan de orde is moet je weer omhoog gaan kijken. Dit jaar gewoon alles op de competitie gooien! De klik moet er komen.... dan komt de rest ook weer wel...
Fer 1
 Fer 1 - maandag 03 augustus 2015 - 21:30   quote  deeplink  
We hebben geen voetballen vermogen voor in, maar ik heb alle vertrouwen in onze club.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 21:32   quote  deeplink  
En aan wie zou dat nou leggen..(?)
Felbm
 Felbm - maandag 03 augustus 2015 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 21:30 schreef Fer 1 het volgende:
We hebben geen voetballen vermogen voor in, maar ik heb alle vertrouwen in onze club.
Dus kuyt heeft na 3 oefen wedstrijden ook al geen voetballend vermogen meer? Ik wacht nog even af tot na een paar competitie ronden voordat ik oordeel. Stel dat het wel gaat lopen, dan moet je dat allemaal weer rechtbreien enzo...
Fer 1
 Fer 1 - maandag 03 augustus 2015 - 21:53   quote  deeplink  
Mannen lees even de topic van fr12 feijenoord over onze club heel erg ontevreden.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 21:54   quote  deeplink  
Ontevreden, serieus over wie..(?)
van geil
 van geil - dinsdag 04 augustus 2015 - 17:11   quote  deeplink  
Zoveel poen, en dan zo weinig kwaliteit er bij.
Er mag wel weer even gas gegeven worden.
Barabas
 Barabas - dinsdag 04 augustus 2015 - 17:20   quote  deeplink  
Mag.... Moet wel kunnen... Meerdere partijen bla die bla... Je weet toch...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 augustus 2015 - 18:29   quote  deeplink  
Eigenlijk moet ik de totale directie niet..
De raad van oplichting ben ik ook niet kapot van..
Ben allergies voor stropdassen en gerefomeerden.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 augustus 2015 - 18:48   quote  deeplink  
Beetje management draagt al jaren geen das meer.
Corporate blabla. Bank mentaliteit.
Barabas
 Barabas - dinsdag 04 augustus 2015 - 19:01   quote  deeplink  
Seks met tuinkabouters hebben ze ook....
ar
 ar - dinsdag 04 augustus 2015 - 19:07   quote  deeplink  
kinky...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 augustus 2015 - 19:09   quote  deeplink  
Gereformeerden....Bestaan die nog?
ar
 ar - dinsdag 04 augustus 2015 - 19:16   quote  deeplink  
Jazeker Henk,moet je bij ons eens op zondagmorgen door de stad rijden.
ar
 ar - dinsdag 04 augustus 2015 - 19:17   quote  deeplink  
Hell,ik denk dat er bij Renato ook zat wonen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:36   quote  deeplink  
Durpen vol..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:20   quote  deeplink  
Vallen ze allemaal onder monumentenzorg?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:21   quote  deeplink  
Nee staan onder toezicht..
VVout
 VVout - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:23   quote  deeplink  
Zondagmorgen straatracen op de dijk, een uitdaging op zich.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:21 schreef RenatoBos het volgende:
Nee staan onder toezicht..
Verstandig.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 06 augustus 2015 - 03:50   quote  deeplink  
Is zwieberdje niks voor Feijenoord? Wilkshire en Kaziem lopen er toch ook het is toch een malloten elftal.Door malloten gekreeerd.
tomson
 tomson - donderdag 06 augustus 2015 - 04:34   quote  deeplink  
Snap ineens waarom jullie ineens 500 posts verder zijn. Gaap..
tomson
 tomson - donderdag 06 augustus 2015 - 04:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 17:39 schreef RenatoBos het volgende:
Leuk, je bent alles behalve leuk Wim..
Echt he
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 augustus 2015 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 03:50 schreef Fer 1 het volgende:
Is zwieberdje niks voor Feijenoord? Wilkshire en Kaziem lopen er toch ook het is toch een malloten elftal.Door malloten gekreeerd.
En soms blijkbaar ook door malloten gesteund..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 augustus 2015 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 04:45 schreef tomson het volgende:

[..]

Echt he
Pfffff..
nr 10
 nr 10 - donderdag 06 augustus 2015 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 04:34 schreef tomson het volgende:
Snap ineens waarom jullie ineens 500 posts verder zijn. Gaap..
Het duurt even, maar dan zie je het.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 06 augustus 2015 - 19:56   quote  deeplink  
Jij zegt het zelf.
JanM
 JanM - donderdag 06 augustus 2015 - 19:57   quote  deeplink  
Kom er maar in Stylzz!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 augustus 2015 - 20:03   quote  deeplink  
ouderenmishandeling3.jpg
Geen-naam2.png
nr 10
 nr 10 - vrijdag 07 augustus 2015 - 09:47   quote  deeplink  
Alles gelezen hebbend, alle voors en tegens tegen elkaar afgewogen hebbend, kom ik tot het oordeel dat de TD van Feyenoord niet de zwakste schakel is. En daar moet u het mee doen. Topic kan op slot.
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 07 augustus 2015 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 09:47 schreef nr 10 het volgende:
Alles gelezen hebbend, alle voors en tegens tegen elkaar afgewogen hebbend, kom ik tot het oordeel dat de TD van Feyenoord niet de zwakste schakel is. En daar moet u het mee doen. Topic kan op slot.
Waarvan akte.
JanM
 JanM - vrijdag 07 augustus 2015 - 11:32   quote  deeplink  
Als Te Vrede vandaag elders tekent zijn er met Verhoek, Boulahrouz, Mulder en Mathijsen al de nodige zwakke(re) schakels vertrokken.

Van Geel heeft, zeker met de komst van Kramer en Botteghin, een heel behoorlijke selectie neergezet waarmee we m.i. een heel eind kunnen komen.

Die transfers deze week beiden afronden, net als de verkoop van te Vrede en dan de rest van de maand nog het nodige verkopen (Vermeer?, Immers, Manu, Kazim?, El Ahmadi?) en verhuren (Dammers, Gronsveld, Lopes Cabral?, ...) en misschien nog een speler (een back - Van Anholt?) aantrekken van dat geld.
Barabas
 Barabas - vrijdag 07 augustus 2015 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 09:47 schreef nr 10 het volgende:
Alles gelezen hebbend, alle voors en tegens tegen elkaar afgewogen hebbend, kom ik tot het oordeel dat de TD van Feyenoord niet de zwakste schakel is. En daar moet u het mee doen. Topic kan op slot.
Klopt helemaal. Was natuurlijk ook erg makkelijk om de beste man van te voren al de Zwarte Piet toe te spelen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 augustus 2015 - 18:22   quote  deeplink  
John de Wolf verbaast zich over de handelswijze van Feyenoord. De Rotterdamse club versterkte zich in korte tijd met enkele nieuwe spelers, maar volgens de oud-verdediger getuigt dat niet bepaald van een helder beleid.

Feyenoord verzekerde zich deze week van de komst van Eljero Elia en Michiel Kramer. 'Mijn vriend Henk Fraser vindt hem echt een kanjer', vertelt De Wolf in FC Rijnmond. 'Ik vind het onbegrijpelijk dat Feyenoord niet eerder aan de bel heeft getrokken. Kramer is een goede spits, maar ik denk niet dat hij gezien moet worden als de redder van Feyenoord.'

Jan-Dirk Stouten verbaast zich over technisch directeur Martin van Geel. 'Anass Achahbar tekende onlangs bij, maar gaat nu door de aanwezigheid van Dirk Kuyt, Colin Kazim-Richards en Kramer nooit spelen. Dat zit mij wel dwars. Ook de rol van Kazim is uitgespeeld, want Kramer is natuurlijk niet als pinchhitter gehaald. Dat is dan wel weer het beste nieuws van vandaag.'

Ook Eric Botteghin staat inmiddels op de verlanglijst van Feyenoord, maar een transfer is nog lang niet zeker. 'Ik heb hem een aantal keren van dichtbij gezien, het is een hele goede verdediger', aldus De Wolf. 'Ik vind het tijdstip van de interesse raar. Aan het eind van vorig seizoen had Feyenoord veel meer kans op zijn komst gehad. Maar laten we eerlijk zijn: het is een kast van een gozer. Er staat wel wat.'
'Van Geel toont niet echt beleid', zegt Stouten. 'Ik vind dat het in een aantal gevallen lijkt alsof de club beinvloed wordt door de buitenwacht.'
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 07 augustus 2015 - 18:58   quote  deeplink  
'T is ook nooit goed.
Vlampiep
 Vlampiep - vrijdag 07 augustus 2015 - 19:28   quote  deeplink  
De Wolf heeft het IQ van een beukenoot dus waarom interviewen ze die man?
VVout
 VVout - vrijdag 07 augustus 2015 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 18:22 schreef RenatoBos het volgende:
John de Wolf verbaast zich over de handelswijze van Feyenoord. De Rotterdamse club versterkte zich in korte tijd met enkele nieuwe spelers, maar volgens de oud-verdediger getuigt dat niet bepaald van een helder beleid.

Feyenoord verzekerde zich deze week van de komst van Eljero Elia en Michiel Kramer. 'Mijn vriend Henk Fraser vindt hem echt een kanjer', vertelt De Wolf in FC Rijnmond. 'Ik vind het onbegrijpelijk dat Feyenoord niet eerder aan de bel heeft getrokken. Kramer is een goede spits, maar ik denk niet dat hij gezien moet worden als de redder van Feyenoord.'

Jan-Dirk Stouten verbaast zich over technisch directeur Martin van Geel. 'Anass Achahbar tekende onlangs bij, maar gaat nu door de aanwezigheid van Dirk Kuyt, Colin Kazim-Richards en Kramer nooit spelen. Dat zit mij wel dwars. Ook de rol van Kazim is uitgespeeld, want Kramer is natuurlijk niet als pinchhitter gehaald. Dat is dan wel weer het beste nieuws van vandaag.'

Ook Eric Botteghin staat inmiddels op de verlanglijst van Feyenoord, maar een transfer is nog lang niet zeker. 'Ik heb hem een aantal keren van dichtbij gezien, het is een hele goede verdediger', aldus De Wolf. 'Ik vind het tijdstip van de interesse raar. Aan het eind van vorig seizoen had Feyenoord veel meer kans op zijn komst gehad. Maar laten we eerlijk zijn: het is een kast van een gozer. Er staat wel wat.'
'Van Geel toont niet echt beleid', zegt Stouten. 'Ik vind dat het in een aantal gevallen lijkt alsof de club beinvloed wordt door de buitenwacht.'
Stouten je spreekt je zelf tegen, Anass zou door o.a. Kazim niet aan spelen toekomen, later in je verhaal vertel je dat de rol van Kazim is uitgespeeld. Hoe kan dat?

Laten we het er op houden dat de beste speelt en ze elkaar lekker scherp kunnen gaan houden, Kazim zou nog wel eens op de valreep ergens naar toe verkocht gaan worden en te Vrede is al weg. Valt in mijn ogen dus allemaal wel mee en snap de zienswijze dan ook wel. Ook wederom lekker door blijven zeuren en zijken, John en Jan-Dirk bedankt hoor.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 augustus 2015 - 19:33   quote  deeplink  
Ik denk echt dat Jan-Dirk het niet zo op Kâzim heeft, begreep dat de communicatie stroef verloopt, waarschijnlijk moet Kâzim niet veel hebben van JD. Ik krijg een beetje het gevoel dat JD derhalve afgeeft op Kâzim..
VVout
 VVout - vrijdag 07 augustus 2015 - 19:35   quote  deeplink  
Niet alleen JD, er hebben er meer een houtje van.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.









0.0350801