BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 29 juli 2014 - 14:36   quote  deeplink  
ja die is helemaal geweldig! :)
FR_Alex
 FR_Alex - dinsdag 29 juli 2014 - 15:29   quote  deeplink  
Dit is zon moelijke discussie...
Over het algemeen kan ik begrijpen dat men niet tevreden is. We zitten er elke keer weer en hopen op zoveel succes weer maar de realiteit is zwaar.
Zelf neig ik naar tevredenheid gezien het verleden sinds Baan, Wotte, Gullit...gezien de vorige technisch directeuren die Feyenoord heeft gehad, beslissingen die zijn gemaakt waarbij Feyenoord in de shit terecht kwam, sportief en financieel. Feyenoord, dat een enorm verlies kapitaal had staan nu nagenoeg weer gezond is, en heeft enorm veel te maken met randzaken zoals knvb licentiestructuur, vrienden van Feyenoord en veel meer waar men en zeker van Geel het over het algemeen heel goed oppakt/ afhandeld. Men kan niet zomaar iets belissen maar moet rekenen houden met veel facetten. Mensen die dit voor elkaar krijgen zijn een pluim waard, vind het echt knap. Keerzijde is goeie spelers, door nood geboren of niet, kwijtraken voor een bedrag waarvoor je je afvraagd of ze niet meer op moeten leveren. Aan de andere kant moet je ze dan vrij de kuip uit laten lopen? En daar tegenover nog niet de juiste spelers er voor terughalen. Als dit al mogelijk is...en beetje speler wordt al miljoenen voor gevraagd, dat heeft Feyenoord gewoon nog niet.
Veendam failliet door een paar ton, maar Real Madrid dat 800 miljoen rood mag staan, het is een aparte wereld waarbij niet met eenzelfde maatstafen wordt rekening gehouden.
Besiktas komt er aan, en we zijn belangrijke spelers kwijt, en dat net voor zon wedstrijd. Enorm balen en geloof wordt minder dat je kans maakt wellicht. Maar de echte Feyenoorder zoals ieder hier staat klaar om te supporten en we gaan er komen. Gezond, nieuwe lichting spelers, nog een maand de tijd om spelers te halen. Komt goed allemaal. Ik heb er vertrouwen in kameraden. Op naar Arsenal thuis in de volgende ronde.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 juli 2014 - 15:41   quote  deeplink  
Hoppaaaaa 5-0..!!!!
Milano08
 Milano08 - dinsdag 29 juli 2014 - 15:59   quote  deeplink  
Ik denk dat we morgen een heel mooi resultaat neer zetten en de nieuwe jongens ons verassen met lef en gretigheid
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 juli 2014 - 16:00   quote  deeplink  
Dat zeg ik..d:-)
van geil
 van geil - dinsdag 29 juli 2014 - 21:34   quote  deeplink  
Als je na 12 maanden nog geen vervanger hebt voor je beste speler.
sterker nog, geen voorinformatie hebt ingewonnen.
tja, dan mag je wel wat kritiek verwachten.
Van Geel hoopt weer op t konijn uit de hoed. Wij ook overigens.
maar wij hebben zijn goed beloonde functie niet.
Flikker nooit je beste schoenen weg voor het feestje , alvorens je betaalbare (te halen) nieuwe hebt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 juli 2014 door van geil --
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 29 juli 2014 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 21:34 schreef van geil het volgende:
Als je na 12 maanden nog geen vervanger hebt voor je beste speler.
sterker nog, geen voorinformatie hebt ingewonnen.
tja, dan mag je wel wat kritiek verwachten.
Van Geel hoopt weer op t konijn uit de hoed. Wij ook overigens.
maar wij hebben zijn goed beloonde functie niet.
Flikker nooit je beste schoenen weg voor het feestje , alvorens je betaalbare (te halen) nieuwe hebt.
misschien zijn ze ervan overtuigd dat ze de vervangers al in huis hebben
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 29 juli 2014 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 21:39 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

misschien zijn ze ervan overtuigd dat ze de vervangers al in huis hebben
of zijn er niet zo veel betaalbare alternatieven beschikbaar.
Pellè was onhoudbaar.
freduc
 freduc - dinsdag 29 juli 2014 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 21:34 schreef van geil het volgende:
Als je na 12 maanden nog geen vervanger hebt voor je beste speler.
sterker nog, geen voorinformatie hebt ingewonnen.
tja, dan mag je wel wat kritiek verwachten.
Van Geel hoopt weer op t konijn uit de hoed. Wij ook overigens.
maar wij hebben zijn goed beloonde functie niet.
Flikker nooit je beste schoenen weg voor het feestje , alvorens je betaalbare (te halen) nieuwe hebt.
je oordeelt maar weet helemaal niet wat er intern speelt , veel geld heeft feyenoord niet te besteden en dus moet er creatief gehandelt worden en misschien wachten op dat buitenkansje
hij heeft het de afgelopen 3 seizoenen steeds voor elkaar gebokst met een lege portomonee dus een beetje vertrouwen in v Geel is wel op zijn plaats
van geil
 van geil - dinsdag 29 juli 2014 - 21:51   quote  deeplink  
Gelul. van Geel roept zelf al 12 maanden dat er voor alle posities n schaduwlijst voorhanden was, waarmee direct adequaat gehandeld zou worden.
Nu lult hij ineens volledig de andere kant op in nette slimme woorden.
Feyenoord moet verantwoord handelen.en zeker geen haast maken.
Ja klopt! maar dat had al in de tweede helft van afgelopen seizoen moeten gebeuren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 juli 2014 door van geil --
van geil
 van geil - dinsdag 29 juli 2014 - 21:56   quote  deeplink  
T is net politiek.
zeggen wat de mensen willen horen op t juiste moment.
links of rechtsom boeit niet, t merendeel is t toch vergeten of snapt t niet.
Als t maar verstandig overkomt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 29 juli 2014 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 21:51 schreef van geil het volgende:
Gelul. van Geel roept zelf al 12 maanden dat er voor alle posities n schaduwlijst voorhanden was, waarmee direct adequaat gehandeld zou worden.
Nu lult hij ineens volledig de andere kant op in nette slimme woorden.
Feyenoord moet verantwoord handelen.en zeker geen haast maken.
Ja klopt! maar dat had al in de tweede helft van afgelopen seizoen moeten gebeuren.
Zolang er niemand verkocht was, kon Feyenoord niet tot daden overgaan, lijkt me logisch. En echte directe versterkingen hou je niet makkelijk zo lang aan het lijntje.
sevillana
 sevillana - dinsdag 29 juli 2014 - 22:03   quote  deeplink  
ach, wie zou het beter kunnen?
van geil
 van geil - dinsdag 29 juli 2014 - 22:04   quote  deeplink  
ieder denkt t zijne.
mijn mening is duidelijk.
En in deze vind ik echt elk excuus bla bla . om maar vooral geen kritiek te geven op van Geel.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 29 juli 2014 - 22:06   quote  deeplink  
Ik vind t lang duren, maar kan niet beoordelen of t te lang duurt.
Ik mis informatie voor een objectieve beoordeling.

subjectief zeg ik, schiet eens op krotekokerts!
Sensi
 Sensi - dinsdag 29 juli 2014 - 22:26   quote  deeplink  
Enige puntje van kritiek wat ik me kan bedenken op v Geel is dat hij een aantal, vooral Pelle, had kunnen houden tot na de wedstrijd Besiktas.. Zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om te zeggen tegen een Southampton '10mil deal maar jullie krijgen hem na onze voor rondes'.. Je koopt ook geen nieuwe schoenen als je de oude nog niet hebt weg gegooid dat snap ik maar je ken moeilijk zonder schoenen blijven lopen.. Al zal dat wel meevallen voor de Eredivisie weer begint maar gvd we willen weer Europa in!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 29 juli 2014 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 22:26 schreef Sensi het volgende:
Enige puntje van kritiek wat ik me kan bedenken op v Geel is dat hij een aantal, vooral Pelle, had kunnen houden tot na de wedstrijd Besiktas.. Zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om te zeggen tegen een Southampton '10mil deal maar jullie krijgen hem na onze voor rondes'.. Je koopt ook geen nieuwe schoenen als je de oude nog niet hebt weg gegooid dat snap ik maar je ken moeilijk zonder schoenen blijven lopen.. Al zal dat wel meevallen voor de Eredivisie weer begint maar gvd we willen weer Europa in!
maar zouden de kopende partijen dat willen met t risico op blessures en hoe hard zetten spelers zich nog in voor een club die ze gaan verlaten?
Sensi
 Sensi - dinsdag 29 juli 2014 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 22:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

maar zouden de kopende partijen dat willen met t risico op blessures en hoe hard zetten spelers zich nog in voor een club die ze gaan verlaten?
Ja uiteraard dat zijn allemaal punten die er bij komen.. Dan zouden ze ongetwijfeld ook met de transfersom gaan kloten. Toch geloof ik niet dat Pelle bijvoorbeeld (ja we kennen zn temperament) met zn pet er naar gegooid zou hebben. Waarom zou je ook? Je mag weg geen probleem maar je oude club heeft je nog ff nodig. Het is niet zo dat we hem slecht hebben behandeld, al zou hij de transfer naar de Sahara nog in zn kop kunnen hebben. Ach ja als als, we zullen het er maar zonder mee moeten doen nu hehe.
broer van Ted
 broer van Ted - dinsdag 29 juli 2014 - 23:13   quote  deeplink  
Denk dat ook Sensi Pelle is een held , werd geschorst toen die Jan Joost waar is tie droplul gebleven slim dacht te wezen!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 29 juli 2014 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 22:04 schreef van geil het volgende:
ieder denkt t zijne.
mijn mening is duidelijk.
En in deze vind ik echt elk excuus bla bla . om maar vooral geen kritiek te geven op van Geel.
tja en ik vind dat je verwachtingen omtrent transfers niet altijd reëel zijn. Zo hebben we allemaal wat! ;)

Maakt verder ook niet uit. Maar om meningen nou als bla bla te omschrijven, puur omdat jij het anders ziet.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 30 juli 2014 - 00:59   quote  deeplink  
Feyenoord financieel gezond, en hoe dichter bij de transfer window hoe goedkoper de net niet echte toppers en in dat segment gaat v Geel toeslaan let maar op
sportverteller
 sportverteller - woensdag 30 juli 2014 - 06:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 21:46 schreef freduc het volgende:

[..]

je oordeelt maar weet helemaal niet wat er intern speelt , veel geld heeft feyenoord niet te besteden en dus moet er creatief gehandelt worden en misschien wachten op dat buitenkansje
hij heeft het de afgelopen 3 seizoenen steeds voor elkaar gebokst met een lege portomonee dus een beetje vertrouwen in v Geel is wel op zijn plaats
Eens.
sportverteller
 sportverteller - woensdag 30 juli 2014 - 06:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 22:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

maar zouden de kopende partijen dat willen met t risico op blessures en hoe hard zetten spelers zich nog in voor een club die ze gaan verlaten?
Precies.
sportverteller
 sportverteller - woensdag 30 juli 2014 - 06:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 00:59 schreef piet de paler het volgende:
Feyenoord financieel gezond, en hoe dichter bij de transfer window hoe goedkoper de net niet echte toppers en in dat segment gaat v Geel toeslaan let maar op
Denk ik ook.
Nick4F
 Nick4F - woensdag 30 juli 2014 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 21:51 schreef van geil het volgende:
Gelul. van Geel roept zelf al 12 maanden dat er voor alle posities n schaduwlijst voorhanden was, waarmee direct adequaat gehandeld zou worden.
Nu lult hij ineens volledig de andere kant op in nette slimme woorden.
Feyenoord moet verantwoord handelen.en zeker geen haast maken.
Ja klopt! maar dat had al in de tweede helft van afgelopen seizoen moeten gebeuren.
Tjonge Van Geil, wat ga je ineens kort door de bocht. Hoe had jij het je dan voor gesteld? In maart Dost al moeten vastleggen? En voor welk bedrag dan wel niet? Ik kan het niet anders opvatten dan dat jij, ondanks het verleden, nog steeds een voorstander bent van speculatie. Bovendien: wie weet welke veranderingen dat schaduwlijstje al niet heeft ondergaan, voordat Martin ook maar 1 euro in de beurs had. De club is minder voorzichtig dan realistisch. Er is nu dus een transferbudget van ca. 10 miljoen. Dat betekent dus dat Van Geel, voor de verkoop van De Vrij zo'n 1,5 miljoen in de beurs had. Welke 'adequate' maatregelen had hij daarmee kunnen nemen zonder te speculeren?
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 30 juli 2014 - 08:02   quote  deeplink  
Nee..? Zonder de transfer van de Vrij mocht er een derde geïnvesteerd worden van de transfers van Pellè, Janmaat en BMI. Dus dat was (+/-) 26 miljoen. Delen door 3, kom je op >8,5 miljoen.
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 30 juli 2014 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 08:02 schreef Bosifyable het volgende:
Nee..? Zonder de transfer van de Vrij mocht er een derde geïnvesteerd worden van de transfers van Pellè, Janmaat en BMI. Dus dat was (+/-) 26 miljoen. Delen door 3, kom je op >8,5 miljoen.
Het feit dat iets mag of kan wil nog niet zeggen dat je het moet doen. Kwalificatie voor CL of EL is begrotingstechnisch gezien geen vereiste. Het lijkt wel een vereiste voor een deel van het legioen en de media. Men lijkt niet gauw tevreden. Volgens van Hanegem hadden we vorig jaar kampioen moeten worden, volgens Krabbendam had de leiding zich niet goed voorbereid op de vertrekkers, volgens Verheijen zijn de WK gangers te moe etc. etc. Aan het begin van het vorig seizoen was er ook geen vertrouwen (kan Pelle het nog een jaar etcetera etcetera). De start was zo dramatisch vorig jaar dat het een wonder mag heten dat je nog 2e wordt.

Laten we gewoon de eerste wedstrijden eens afwachten. De toegevoegde A-junioren zijn gretig en Tevrede en Manu hebben vorig jaar laten zien dat ze het eredivisie niveau aankunnen. De Vrij werd beschouwd als slappe lul voor het WK door de experts en nu zou Feyenoord ineen storten zonder hem.

Ik herhaal: geen tegenstander zal het prettig vinden tegen ons te spelen en het zal niet makkelijk zijn ons te verslaan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 juli 2014 door sportdwaas --
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 30 juli 2014 - 08:30   quote  deeplink  
Betrek mij er ff niet bij wil je? :') Ik gaf alleen aan dat er meer te besteden was dan de 1,5 miljoen die Nick4F aangaf.

Eens met jouw verhaal namelijk.
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 30 juli 2014 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 08:30 schreef Bosifyable het volgende:
Betrek mij er ff niet bij wil je? :') Ik gaf alleen aan dat er meer te besteden was dan de 1,5 miljoen die Nick4F aangaf.

Eens met jouw verhaal namelijk.
okok. Nerveus voor de wedstrijd :)
JanM
 JanM - woensdag 30 juli 2014 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 08:13 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Het feit dat iets mag of kan wil nog niet zeggen dat je het moet doen. Kwalificatie voor CL of EL is begrotingstechnisch gezien geen vereiste. Het lijkt wel een vereiste voor een deel van het legioen en de media. Men lijkt niet gauw tevreden. Volgens van Hanegem hadden we vorig jaar kampioen moeten worden, volgens Krabbendam had de leiding zich niet goed voorbereid op de vertrekkers, volgens Verheijen zijn de WK gangers te moe etc. etc. Aan het begin van het vorig seizoen was er ook geen vertrouwen (kan Pelle het nog een jaar etcetera etcetera). De start was zo dramatisch vorig jaar dat het een wonder mag heten dat je nog 2e wordt.

Laten we gewoon de eerste wedstrijden eens afwachten. De toegevoegde A-junioren zijn gretig en Tevrede en Manu hebben vorig jaar laten zien dat ze het eredivisie niveau aankunnen. De Vrij werd beschouwd als slappe lul voor het WK door de experts en nu zou Feyenoord ineen storten zonder hem.

Ik herhaal: geen tegenstander zal het prettig vinden tegen ons te spelen en het zal niet makkelijk zijn ons te verslaan
Helder en genuanceerd! De tijd dat we hoofdprijzen gaan pakken en voor spelers ontvangen komt eraan! Hopelijk dit jaar al EL spelen. Zou al geweldig zijn!
freduc
 freduc - woensdag 30 juli 2014 - 11:19   quote  deeplink  
gudde heeft het gisteren duidelijk herhaald , ze houden vast aan de ingeslagen weg ,
en groot gelijk hebben ze , het gaat gelukkig weer de goede kant op met onze club er is eindelijk visie , we zijn aardig op weg om schuldenvrij te worden en de nieuwe kuip is in zicht
ik herhaal het nog maar eens we zullen zeker 2 a 3 jaar geduld moeten hebben om echt top te zijn nu is het roeien met de riemen die je hebt
ook v geil hier moet geduld hebben met kortzichtige uitlatingen , ik heb liever dat v Geel zijn zo blijft voorzetten , hij heeft echt wel zijn voorwerk gedaan maar zonder geld kan je weinig kopen en top spitsen voor heel weinig geld liggen niet voor het oprapen
heb vertrouwen , hij heeft guidetti en pelle ook uit de hoed getoverd voor weinig geld en dat was ook voor het sluiten van de transfer window
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 juli 2014 - 11:25   quote  deeplink  
Van Geil is zo kribbig op Martin omdat Annet van Geel hem heeft afgewezen..
dr love
 dr love - woensdag 30 juli 2014 - 11:39   quote  deeplink  
Nou sorry maar feyenoord gaat het niet redden vanavond ten eerste we worden weggespeeld
Op het middenveld te veel jonkies geen ervaring clasie en immers zwaar overschatte talenten.dan maakt vilhena wel kans zelfs denk ik dat vilhena betreft grote kans maakt om naar een topclub te gaan dan clasie en immers.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 juli 2014 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 11:39 schreef dr love het volgende:
Nou sorry maar feyenoord gaat het niet redden vanavond ten eerste we worden weggespeeld
Op het middenveld te veel jonkies geen ervaring clasie en immers zwaar overschatte talenten.dan maakt vilhena wel kans zelfs denk ik dat vilhena betreft grote kans maakt om naar een topclub te gaan dan clasie en immers.
Tuurlijk en daarom zitten er scouts van Italië op de tribune vanavond voor Jordy, waarschijnlijk omdat hij de pasta goed al dente kam koken natuurlijk..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 juli 2014 door RenatoBos --
daan limbos
 daan limbos - woensdag 30 juli 2014 - 11:47   quote  deeplink  
In de komende jaren zal er ook nauwelijks geld zijn voor echte serieuze aankopen, want dan krijg je het verhaal dat er zo veel mogelijk moet worden afgelost op verbouwing van het stadion. En wie zegt dat de huidige jeugd van hetzelfde niveau is als de lichting die we nu aan het verkopen zijn? Ik voorzie sportief gezien magere tijden, doe ik al jaren en dat is tot nu toe helaas nog steeds uitgekomen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 juli 2014 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 11:47 schreef daan limbos het volgende:
In de komende jaren zal er ook nauwelijks geld zijn voor echte serieuze aankopen, want dan krijg je het verhaal dat er zo veel mogelijk moet worden afgelost op verbouwing van het stadion. En wie zegt dat de huidige jeugd van hetzelfde niveau is als de lichting die we nu aan het verkopen zijn? Ik voorzie sportief gezien magere tijden, doe ik al jaren en dat is tot nu toe helaas nog steeds uitgekomen.
De laatste drie jaar tweedes geworden mwah, beker en Europees zwaar kut dat wel dan..
freduc
 freduc - woensdag 30 juli 2014 - 11:53   quote  deeplink  
die kans is wel aanwezig ja daan , maar we hebben geen keus , 3 jaar terug waren we bijna naar de klote omdat er jaren lang wanbeleid is gevoerd moeten we nu op de blaren zitten
maar toch heb ik wel vertrouwen in onze club de afgelopen 3 seizoen waren ook boven verwachting
en het kan alleen maar beter gaan zeker over 4 jaar met dat nieuwe stadion , inkomsten zullen verdubbelen en we zijn dan geheel schuldenvrij met een geweldige jeugdopleiding erachter
dr love
 dr love - woensdag 30 juli 2014 - 12:00   quote  deeplink  
Ik ben er ook klaar mee die angsthaas probeert op de zelfde voeten als r.koeman te doen alleen hij heeft enorm pech dat we geen waardige spits hebben als pelle en middenveld staat ook niet goed en je hebt een nieuwe keeper en verdediger gehaald dan moeten ze juist nu spelen zo weten we of ze het champions league niveau aankunnen. Fredje sorry maar als niet gouw veranderd is het je eerste en laatste seizoen bij feyenoord. Dat we 2 plaats zijn is meer te danken aan pelle en schaken janmaat dat waren de bepalende spelers de verrassende spelers waren de vrij kongolo, immers
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 juli 2014 - 12:01   quote  deeplink  
En Clasie natuurlijk..
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 30 juli 2014 - 12:02   quote  deeplink  
Ik begrijp werkelijk niet dat er mensen zijn die hier zeggen HOPELIJK spelen we EL....dat ben je standaard als FEYENOORD verplicht...en dat gelul over hoe dichter naar de deadline toe hoe goedkoper de spelers worden....allemaal excuses zoeken voor v.geel omdat er veel mensen vinden dat hij het zo goed doet.....ik heb altijd geleerd gooi nooit je oude schoenen weg voordat je nieuwe heb.....wachten of niet er hadden al spelers gekocht moeten worden punt uit.....lijkt wel of je geen kritiek mag leveren op v.geel...hij kan het in jullie ogen goed gedaan hebben prima...maar hier laat hij toch wat steken vallen....ik hoop dat ons FEYENOORD het vanavond goed gaat doen....dat is het belangrijkste op dit moment.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 juli 2014 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 12:02 schreef rene rotterdam het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet dat er mensen zijn die hier zeggen HOPELIJK spelen we EL....dat ben je standaard als FEYENOORD verplicht...en dat gelul over hoe dichter naar de deadline toe hoe goedkoper de spelers worden....allemaal excuses zoeken voor v.geel omdat er veel mensen vinden dat hij het zo goed doet.....ik heb altijd geleerd gooi nooit je oude schoenen weg voordat je nieuwe heb.....wachten of niet er hadden al spelers gekocht moeten worden punt uit.....lijkt wel of je geen kritiek mag leveren op v.geel...hij kan het in jullie ogen goed gedaan hebben prima...maar hier laat hij toch wat steken vallen....ik hoop dat ons FEYENOORD het vanavond goed gaat doen....dat is het belangrijkste op dit moment.
Omdat we eerst maar het tweeluik tegen Besiktas moeten winnen, en dat is nog niet zomaar gebeurd..
Martin moest wel wachten met uitgeven omdat er simpelweg geen centen waren om te investeren, je moet dus in Feyenoord hun geval wel eerst je oude schoenen weg gooien. Kijk eens wat die man de afgelopen tijd gepresteerd heeft met de middelen die hij had, tuurlijk ook fouten gemaakt maar een mens is een mens he, jij en ik maken ook fouten alleen bij hem worden ze onder een vergrootglas gelegd en uitvergroot en dan worden de goede dingen die hij heeft gedaan ook wel eens vergeten. Maar overall heeft hij het mijn inziens hoed gedaan..
dr love
 dr love - woensdag 30 juli 2014 - 12:08   quote  deeplink  
Ja je hebt gelijk ze komen voor clasie maar uiteindelijk gaan ze er vandoor met vilhena, Boeituis, kongolo, mulder, Manu mits hij speelman krijgt deze jongens maken meer de kans op getransporteerd naar buitenland.
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 30 juli 2014 - 12:08   quote  deeplink  
En trouwens was het niet v.geel die mokotjo gratis de deur uit liet lopen....hij zou het niveau niet aankunnen.....geloof dat de kromme al jaren heeft gezegd dat die jongen een kanjer zou worden.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 juli 2014 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 12:08 schreef dr love het volgende:
Ja je hebt gelijk ze komen voor clasie maar uiteindelijk gaan ze er vandoor met vilhena, Boeituis, kongolo, mulder, Manu mits hij speelman krijgt deze jongens maken meer de kans op getransporteerd naar buitenland.
Als jij het zelf geloofd, ach man je hebt helemaal gelijk..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 juli 2014 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 12:08 schreef rene rotterdam het volgende:
En trouwens was het niet v.geel die mokotjo gratis de deur uit liet lopen....hij zou het niveau niet aankunnen.....geloof dat de kromme al jaren heeft gezegd dat die jongen een kanjer zou worden.
Mokotjo dat is toch die spelert die graag bij ajaks wilt spelen..(?)
freduc
 freduc - woensdag 30 juli 2014 - 12:13   quote  deeplink  
ik weet niet of v geel het niet zag zitten in mokotjo , allereerst had hij clasie voor zich en ten tweede zag koeman het niet zitten in mokotjo
mocht clasie vertrekken , mokotjo en ziyech terug halen wordt je er weer sterker op
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 30 juli 2014 - 12:13   quote  deeplink  
Fouten maken mag..natuurlijk!!!! Maar jij heeft over dat jij en ik ook fouten maken en dat als hij fouten maakt het onder een vergrootglas wordt gelegd...dat weet je als je t.directeur bent van FEYENOORD.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 juli 2014 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 12:13 schreef rene rotterdam het volgende:
Fouten maken mag..natuurlijk!!!! Maar jij heeft over dat jij en ik ook fouten maken en dat als hij fouten maakt het onder een vergrootglas wordt gelegd...dat weet je als je t.directeur bent van FEYENOORD.
Eens..
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 30 juli 2014 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 12:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Mokotjo dat is toch die spelert die graag bij ajaks wilt spelen..(?)
Wat heeft er dat nou mee te maken....probeer niet elke keer alles goed te praten wat v.geel gedaan heeft....v.geel heeft toch ook bij ajakes gespeeld en t.directeur geweest....dit slaat helemaal nergens op...
dr love
 dr love - woensdag 30 juli 2014 - 12:20   quote  deeplink  
Waar is die van geel mee bezig zoek je nou een spits met naam om de legioen rustig te krijgen of hoop ik een spits die minder bekend is maar wel topfit is en doelpunten wil en kan score.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.









0.0093479