BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 augustus 2015 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 23:28 schreef Els het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk het gevoel dat hij Kazim niet zo goed vindt, omdat Kazim niet zo goed is. Maar ik kan me vergissen, natuurlijk.
Jij praat teveel met JD vermoed ik zo..😎
Els
 Els - vrijdag 07 augustus 2015 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 19:45 schreef Bosifyable het volgende:
Oh fuck, twee personen wordt om hun mening gevraagd en er hangt meteen een aantal conspiracy theories aan vast.
Zo zijn we al een paar maanden bezig. Vakantie gehad?
Zodra iemand het waagt licht kritisch te zijn, is het een nepsupporter, heeft gewoon geen verstand of is altijd al aan het zagen. De complottheorie is nieuw. Verfrissend.
Els
 Els - vrijdag 07 augustus 2015 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 23:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jij praat teveel met JD vermoed ik zo..��
Nog nooit gedaan, maar ik begrijp dat ik verdacht ben.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 augustus 2015 - 23:34   quote  deeplink  
Je was de eerste die in mijn gedachte kwam..😂
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 07 augustus 2015 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 23:30 schreef Els het volgende:

[..]

Zo zijn we al een paar maanden bezig. Vakantie gehad?
Zodra iemand het waagt licht kritisch te zijn, is het een nepsupporter, heeft gewoon geen verstand of is altijd al aan het zagen. De complottheorie is nieuw. Verfrissend.
Lees modus, al is het tegenwoordig met al je genoemde punten meer scroll modus. Nu maar weer eens reageren. Al draag ik als vanouds geen klote bij :')
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 07 augustus 2015 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 23:23 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zeg maar dat we niet op 1 lijn zitten, dat snappen we beide iig..😉
Haha, delen? :P
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 augustus 2015 - 23:46   quote  deeplink  
Met jouw..altijd..
windoweyes
 windoweyes - zaterdag 08 augustus 2015 - 00:13   quote  deeplink  
Als van Geel nu humor heeft, dan koopt hij Havenaar ook nog even snel van Helsinki :-)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2015 - 17:24   quote  deeplink  
Oud-spelers van Feyenoord over de wijziging in het beleid van de club


(http://youtu.be/xancS0JNIP4)

De komst van veel nieuwe spelers bij Feyenoord wordt door veel oud-spelers en volgers van de club kritisch gevolgd. Het zou ten koste kunnen gaan van de ontwikkeling van jeugdspelers. Mario Been spreekt van een hap-snap-beleid.

De oud-trainer van de club en analyticus van FOX zegt: De gemiddelde kijker had ook met de namen van deze nieuwe spelers kunnen komen. Een maand of twee maanden geleden werd nog gezegd dat Kramer niet goed genoeg was, en nu komt hij toch. Dan denk ik bij mijzelf, is dit niet een klein beetje hap-snap-beleid.

Een andere oud-speler van Feyenoord, Jan Boskamp, is ook skeptisch. Je doet nu Boëtius weg en haalt er iemand voor terug die al twee jaar niet gespeeld heeft. In de filosofie van Feyenoord is dat onlogisch. Je steekt zoveel energie in Varkenoord. En dan hoop je dat spelers doorkomen. Maar ja als zon ventje niet wil bijtekenen dan moet je hem wegsturen.

Emile Schelvis weet ook niet zeker of het gevoerde beleid van de laatste tijd wel past in de filosofie van de Rotterdammers, maar zet er ook zijn kanttekeningen bij: Ik ben er niet voor dat je bepaalde talenten er maar bij moet houden, ook als ze zich niet goed ontwikkelen. Maar je moet daar wel een bepaalde consensus in vinden. De resultaten zullen bewijzen of de technisch directeur het bij het rechte eind heeft, maar de voorte
Barabas
 Barabas - maandag 10 augustus 2015 - 17:48   quote  deeplink  
En Been kan het weten....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2015 - 17:49   quote  deeplink  
Want die heeft een Vlaarbewijs..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.









0.0306642