BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 30 juli 2014 - 12:20   quote  deeplink  
Waarom haalt FEYENOORD ziyech inderdaad niet...moet 2.5 miljoen kosten is opgenomen in zijn contract.....wat zeg ik had al in ons mooie shirt moeten spelen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 juli 2014 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 12:17 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Wat heeft er dat nou mee te maken....probeer niet elke keer alles goed te praten wat v.geel gedaan heeft....v.geel heeft toch ook bij ajakes gespeeld en t.directeur geweest....dit slaat helemaal nergens op...
Net zo dat ik het vind dat je van Geel onderuit haalt..die man heeft het tot zover prima gedaan..
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 30 juli 2014 - 12:24   quote  deeplink  
Tegen mij zeggen ze wel eens doe je rood witte bril eens af.....moet jij eens doen als het over v.geel gaat....lijkt wel of je onder een v.geel dekbed slaapt.
freduc
 freduc - woensdag 30 juli 2014 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 12:21 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Net zo dat ik het vind dat je van Geel onderuit haalt..die man heeft het tot zover prima gedaan..
mee eens , en de bewijzen liggen er kijk naar de afgelopen 3 seizoen , zonder enig geld toch een redelijke selectie op de been gebracht
freduc
 freduc - woensdag 30 juli 2014 - 12:33   quote  deeplink  
laat ik voorop stellen dat ik clasie een goede speler vind , toch hoop ik op een verkoop , dit geeft feyenoord weer wat extra financiele middelen om het elftal te versterken
ik ben ervan overtuigd dat je met mokotjo een goede vervanger hebt daarbij kan je ook ziyech erbij halen als aanvallende mid en als het meezit pak je die bilal er gelijk bij , en dat voor het geld van clasie , ik zie er alleen maar een win win situatie in
freduc
 freduc - woensdag 30 juli 2014 - 12:34   quote  deeplink  
ziyech 2,5 , mokotjo heeft clasule met doorverkoop of terug halen dus kost ook niet veel , bilal misschien 2 milj
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 30 juli 2014 - 12:36   quote  deeplink  
Waar bezeer je dat op???? Heeft hij het goed gedaan??? Hij heeft 2 keer mazzel gehad(gudetti/pelle)...en hij heeft mazzel gehad omdat we zo,n fantastische jeugd hebben..je kan ook iemand overschatten.
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 30 juli 2014 - 12:42   quote  deeplink  
Het is waar...zonder geluk vaart niemand....maar als t.directeur mag je daar je t.beleid niet op afstellen....
sportverteller
 sportverteller - woensdag 30 juli 2014 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 12:36 schreef rene rotterdam het volgende:
Waar bezeer je dat op???? Heeft hij het goed gedaan??? Hij heeft 2 keer mazzel gehad(gudetti/pelle)...en hij heeft mazzel gehad omdat we zo,n fantastische jeugd hebben..je kan ook iemand overschatten.
Gudde is een zakkenvuller, Van Geel heeft geluk gehad en R. Koeman was een koekenbakker. Dan kan het niet anders dan dat de "kaboutertjes" er voor gezorgd hebben dat we financieel een heel stuk gezonder zijn en de afgelopen seizoenen boven ieders verwachting, van de "echte" deskundigen, sportief hebben gepresteerd.
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 30 juli 2014 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 12:42 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Gudde is een zakkenvuller, Van Geel heeft geluk gehad en R. Koeman was een koekenbakker. Dan kan het niet anders dan dat de "kaboutertjes" er voor gezorgd hebben dat we financieel een heel stuk gezonder zijn en de afgelopen seizoenen boven ieders verwachting, van de "echte" deskundigen, sportief hebben gepresteerd.
Geef nou is inhoudelijk antwoord!!!!
dr love
 dr love - woensdag 30 juli 2014 - 12:48   quote  deeplink  
Omdat we ook mazzel hebben dat de Nederlandse competitie een drama is dat is te verwijten aan feyenoord jaren onder het niveau, ajax heeft de laatste jaren geen kwalitatief voetbal gespeeld en toch 3 maal de landtitel, PSV laatste jaren voorspelbaar lijkt wel een beetje het feyenoord syndroom maar wel met budget voor gerichte aankoop, twente vindt ik de verassing van de laatste jaren degelijk constant doet goed mee om de titel alleen geen geluk met trainers. Heerenveen matig tot redelijk, az niveau ook gezakt.
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 30 juli 2014 - 12:49   quote  deeplink  
Wat ik vertel is inhoudelijk allemaal waar....geen woord over gelogen!!!
Nick4F
 Nick4F - woensdag 30 juli 2014 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 12:20 schreef dr love het volgende:
Waar is die van geel mee bezig zoek je nou een spits met naam om de legioen rustig te krijgen of hoop ik een spits die minder bekend is maar wel topfit is en doelpunten wil en kan score.
Volgens mij neemt dr love ons allemaal vreselijk in de maling. Ik denk dat hij het alter ego is van 1 van de vaste forum bezoekers. Bij iedere mail piest ie in z'n broek van het lachen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 juli 2014 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 12:33 schreef freduc het volgende:
laat ik voorop stellen dat ik clasie een goede speler vind , toch hoop ik op een verkoop , dit geeft feyenoord weer wat extra financiele middelen om het elftal te versterken
ik ben ervan overtuigd dat je met mokotjo een goede vervanger hebt daarbij kan je ook ziyech erbij halen als aanvallende mid en als het meezit pak je die bilal er gelijk bij , en dat voor het geld van clasie , ik zie er alleen maar een win win situatie in
Met Clasie weg verzwak je het elftal nogal. Als je hem behoud hoef je die positie niet te versterken. Nee Clasie moet je dit seizoen echt behouden..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 juli 2014 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 12:24 schreef rene rotterdam het volgende:
Tegen mij zeggen ze wel eens doe je rood witte bril eens af.....moet jij eens doen als het over v.geel gaat....lijkt wel of je onder een v.geel dekbed slaapt.
Niet te hart roepen, niemand mag het weten van Annet en al helemaal Martin niet..
dr love
 dr love - woensdag 30 juli 2014 - 12:56   quote  deeplink  
Nogmaals het enige verschil is de salarissen van de grotere clubs.willen allen meer meer meer en dan...?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 juli 2014 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 12:49 schreef rene rotterdam het volgende:
Wat ik vertel is inhoudelijk allemaal waar....geen woord over gelogen!!!
Haha, ti's je mening he..waar stond Feyenoord voor de komst van Martin en waar staat het nu. Financieel zijn we er bovenop..nu is het tijd voor de volgende stap, meedraaien in de top en het stadion vernieuwen..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 juli 2014 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 12:56 schreef dr love het volgende:
Nogmaals het enige verschil is de salarissen van de grotere clubs.willen allen meer meer meer en dan...?
Nog meer..
dr love
 dr love - woensdag 30 juli 2014 - 13:00   quote  deeplink  
Joh flikker toch op met die clasie supportertjes hier ga ik geen aandacht aan geven.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 juli 2014 - 13:01   quote  deeplink  
Joh..
Nick4F
 Nick4F - woensdag 30 juli 2014 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 12:20 schreef rene rotterdam het volgende:
Waarom haalt FEYENOORD ziyech inderdaad niet...moet 2.5 miljoen kosten is opgenomen in zijn contract.....wat zeg ik had al in ons mooie shirt moeten spelen.
We hebben Zyech op dit moment helemaal niet nodig, en dan moet je hem ook niet kopen, - hoe goed hij ook is. Hierdoor wek je bij mij de indruk dat jij gewoon heel opportunistisch bent. We moeten onze centjes alleen gebruiken voor versterkingen op zwak bezette plaatsen. En dat gaat veel geld kosten. Waar haal je trouwens 2,5 miljoen vandaan?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 juli 2014 - 13:01   quote  deeplink  
Clasie komt zowat in iedere post naar boven, doe je best en het gaat je lukken lovert..
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 30 juli 2014 - 13:05   quote  deeplink  
Aankopen/huren: V.Geel:Fernandez,Goossens,Singh,Vormer,Elabdellaoui,Verhoek,Tada,Armenteros,Bakkal allemaal miskopen....voor de mensen die zeggen dat hij weinig fouten gemaakt heeft.
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 30 juli 2014 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 13:01 schreef Nick4F het volgende:

[..]

We hebben Zyech op dit moment helemaal niet nodig, en dan moet je hem ook niet kopen, - hoe goed hij ook is. Hierdoor wek je bij mij de indruk dat jij gewoon heel opportunistisch bent. We moeten onze centjes alleen gebruiken voor versterkingen op zwak bezette plaatsen. En dat gaat veel geld kosten. Waar haal je trouwens 2,5 miljoen vandaan?
Niet nodig??? Als hij komt is het de beste speler die FEYENOORD heeft.....en opportunistisch?? Ik noem het beleid voeren..Zyech halen en over een paar jaar voor veel centen aan het buitenland verkopen dat is beleid voeren.
Nick4F
 Nick4F - woensdag 30 juli 2014 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 13:10 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Niet nodig??? Als hij komt is het de beste speler die FEYENOORD heeft.....en opportunistisch?? Ik noem het beleid voeren..Zyech halen en over een paar jaar voor veel centen aan het buitenland verkopen dat is beleid voeren.
We hebben broodnodig een spits en een rechteraanvaller nodig, en dan kom jij met een speler die het liefst aan de linkerkant speelt, - maar nog liever op nr.10. En daar wil jij meteen 5 miljoen voor betalen (want dat vraagt Heerenveen op dit moment nl.) omdat we daar in de toekomst (= speculeren, - en dat zouden we nooit meer doen, weet je nog?) wat op kunnen verdienen? Das opportunistisch man. En Zyech meteen de beste speler van Feyenoord? Das ook knap opportunistisch man, - want Van Gaal was het helemaal niet met jouw visie eens. Neemt niet weg dat ik Zyech ook een groot talent vind, maar we hebben meer baat bij zijn teammaatje Bilal. Daar zou van mij best wel wat miljoenen voor op tafel worden gelegd, want die jongen vind ik echt een supertalent, en Schaken is over - ben ik bang voor.
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 30 juli 2014 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 13:22 schreef Nick4F het volgende:

[..]

We hebben broodnodig een spits en een rechteraanvaller nodig, en dan kom jij met een speler die het liefst aan de linkerkant speelt, - maar nog liever op nr.10. En daar wil jij meteen 5 miljoen voor betalen (want dat vraagt Heerenveen op dit moment nl.) omdat we daar in de toekomst (= speculeren, - en dat zouden we nooit meer doen, weet je nog?) wat op kunnen verdienen? Das opportunistisch man. En Zyech meteen de beste speler van Feyenoord? Das ook knap opportunistisch man, - want Van Gaal was het helemaal niet met jouw visie eens. Neemt niet weg dat ik Zyech ook een groot talent vind, maar we hebben meer baat bij zijn teammaatje Bilal. Daar zou van mij best wel wat miljoenen voor op tafel worden gelegd, want die jongen vind ik echt een supertalent, en Schaken is over - ben ik bang voor.
Ben je in de war,volgens mij wel.....5 miljoen is niet waar...beleid wordt in nederland bepaald om spelers die goed zijn voor veel geld te verkopen om geld te genereren...en ik ben opportunistisch..wie is er bij FEYENOORD beter als Zyech dan!!!!En van gaal is het niet met mijn visie eens???Als je serieus wilt genomen worden moet FEYENOORD is stoppen met dat amateuristische gedoe....koop gewoon spelers waar je echt wat aan hebt....gaat al 20 jaar zo.
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 30 juli 2014 - 13:42   quote  deeplink  
Geloof dat heel veel FEYENOORDERS snel tevreden zijn...nou ik niet...dat gezeik..het is gvd al 15 jaar geleden dat je een titel gepakt hebt...dat is triest voor een club als FEYENOORD....en elk jaar dat zelfde bullshit....
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 30 juli 2014 - 13:47   quote  deeplink  
Oh wat zijn we blij met v.geel...nou ik niet...je had de laatste 5 jaar al zeker 2 keer kampioen kunnen worden....maar nee wij zijn blij met de 2de plek...en als we die dan gehaald hebben spelen we tegen besiktas voor een kans om CL te halen...waar het grote geld zit. Dan zie ik tot mijn verbazing 4 spelers weggaan wat v.geel al van te voren wist....en waar zijn de aankopen...nergens....hou toch op over beleid voering door v.geel wordt er doodziek van...v.geel de verlosser van FEYENOORD ..laat me niet lachen.
Nick4F
 Nick4F - woensdag 30 juli 2014 - 13:49   quote  deeplink  
Jij stelt dus voor om alleen spelers kopen met oog op eventuele toekomstige winsten. Ok, Zyech voor 5 miljoen (jij wilt dat het bestuur snel handelt, wel dan: Heerenveen vraagt 5 miljoen.) En dan? Geld op, dus Zyech dan maar in de spits? Neem eens een lekkere borrel kerel, want ik zie door de vraag- en uitroeptekens in je teksten bijna niet wat je nou eigenlijk wel wilt.
Barabas
 Barabas - woensdag 30 juli 2014 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 13:47 schreef rene rotterdam het volgende:
Oh wat zijn we blij met v.geel...nou ik niet...je had de laatste 5 jaar al zeker 2 keer kampioen kunnen worden....maar nee wij zijn blij met de 2de plek...en als we die dan gehaald hebben spelen we tegen besiktas voor een kans om CL te halen...waar het grote geld zit. Dan zie ik tot mijn verbazing 4 spelers weggaan wat v.geel al van te voren wist....en waar zijn de aankopen...nergens....hou toch op over beleid voering door v.geel wordt er doodziek van...v.geel de verlosser van FEYENOORD ..laat me niet lachen.
Dat we, in ieder geval één keer, een kampioenschap hebben laten liggen kun je onmogelijk op het conto van Van Geel schrijven. Het was Koeman die daar verantwoordelijk voor is geweest.
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 30 juli 2014 - 13:59   quote  deeplink  
Welkom in de voetbal wereld.Geloof dat je weinig snapt over beleid voering.Wij als FEYENOORD zijn inderdaad afhankelijk van geld wat je genereert uit transfers het is niet anders...wij zijn geen barcelona,manchester of madrid...de opbrengsten uit TV gelden zijn minimaal vergeleken bij andere landen...dus kunnen we alleen maar groeien als we (jeugd spelers) of spelers die we aantrekken voor veel geld verkopen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 juli 2014 - 14:03   quote  deeplink  
Je kan pas kopen als je geld hebt, je kan niet kopen en hopen dat er daarna geld komt.
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 30 juli 2014 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 13:57 schreef Barabas het volgende:

[..]

Dat we, in ieder geval één keer, een kampioenschap hebben laten liggen kun je onmogelijk op het conto van Van Geel schrijven. Het was Koeman die daar verantwoordelijk voor is geweest.
Denk dat je Koeman helemaal niets kan aanrekenen.Zijn volgens mij de spelers die het op het veld moeten laten zien.V.Geel is verantwoordelijk voor de aankopen niet de trainer.
Barabas
 Barabas - woensdag 30 juli 2014 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 13:05 schreef rene rotterdam het volgende:
Aankopen/huren: V.Geel:Fernandez,Goossens,Singh,Vormer,Elabdellaoui,Verhoek,Tada,Armenteros,Bakkal allemaal miskopen....voor de mensen die zeggen dat hij weinig fouten gemaakt heeft.
Tsja, als je het zo opnoemt lijkt het inderdaad knap waardeloos. Er was echter sprake van 40 miljoen euro schuld. Dus vanuit die optiek heeft hij het echt niet zo slecht gedaan als deze rij namen doet voorkomen.

Aangezien hij nu eerst de contracten van Vilhena en Boëtius wil openbreken, verbeteren en verlengen en alleen échte versterkingen wil aantrekken denk ik dat hij nog steeds aan de goede kant van de streep zit. Bovendien heeft deze man zichzelf in het verleden al bewezen als vakman.
JanM
 JanM - woensdag 30 juli 2014 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 13:42 schreef rene rotterdam het volgende:
Geloof dat heel veel FEYENOORDERS snel tevreden zijn...nou ik niet...dat gezeik..het is gvd al 15 jaar geleden dat je een titel gepakt hebt...dat is triest voor een club als FEYENOORD....en elk jaar dat zelfde bullshit....
Waarvan 12 jaar grotendeels wanbeleid waardoor we op de rand van de afgrond stonden. Sinds 3 jaar wordt er met verstand gebouwd aan de wederopstanding van ons Feyenoord en het nu voor veel geld (iig voor Feyenoord-begrippen) van 4 basisspelers is onderdeel van de financiële gezondmaking. Helaas betekent dat op korte termijn sportief een aderlating - al wisten we ons mèt deze spelers vorig jaar ook niet te plaatsen en verloren we de eerste 3 competitiewedstrijden - maar is het nu mogelijk om één/enkele versterkingen te halen. Dat kan soms heel snel, zeker als je een goed gevulde portemonnee hebt, maar met beperkte(re) middelen moet je nou eenmaal voorzichtiger zijn. We zullen dus nog even geduld moeten hebben, maar zijn m.i. absoluut op de goede weg!
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 30 juli 2014 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 14:03 schreef Stylzz het volgende:
Je kan pas kopen als je geld hebt, je kan niet kopen en hopen dat er daarna geld komt.
Je hebt en er is geld nu.ONZIN!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 juli 2014 - 14:04   quote  deeplink  
Nog niet zo lang geleden werden we tiende en verloren we net 10-0.
Barabas
 Barabas - woensdag 30 juli 2014 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 14:03 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Denk dat je Koeman helemaal niets kan aanrekenen.Zijn volgens mij de spelers die het op het veld moeten laten zien.V.Geel is verantwoordelijk voor de aankopen niet de trainer.
Koeman bepaalde de opstelling, dus vind je manier van denken in deze vrij kort door de bocht.

Volgens mij ben je gewoon net zo hard aan succes toe als de rest van de supporters!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 juli 2014 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 14:04 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Je hebt en er is geld nu.ONZIN!!!
Klopt, zullen ze nu ook mee bezig zijn of denk je dat er niets gebeurt?
We horen niets, dat is iets anders.
sportverteller
 sportverteller - woensdag 30 juli 2014 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 12:47 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Geef nou is inhoudelijk antwoord!!!!
Ik heb al heel veel inhoudelijk onderbouwde reacties gegeven op dit forum, ook over dit onderwerp. Ik hoef ze niet telkens te herhalen. Overigens het lijkt mij toch inhoudelijk genoeg als ik zeg dat je moet kijken naar de beginsituatie drie jaar geleden, toen Van Geel en Koeman begonnen, en waar we nu staan. Op onderdelen zullen dingen niet goed gegaan zijn, zoals we ook op onderdelen geluk hebben gehad. Ik op mijn beurt vind het geen inhoudelijke reactie door te schrijven dat we niet kunnen spreken van een goed functioneren van onze TD, omdat hij de afgelopen jaren "slechts" geluk heeft gehad.
JanM
 JanM - woensdag 30 juli 2014 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 14:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Klopt, zullen ze nu ook mee bezig zijn of denk je dat er niets gebeurt?
We horen niets, dat is iets anders.
Zelfs posten tijdens het snavelvoeren?
Barabas
 Barabas - woensdag 30 juli 2014 - 14:07   quote  deeplink  
Eens met verteller

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 juli 2014 door Barabas --
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 30 juli 2014 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 14:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Klopt, zullen ze nu ook mee bezig zijn of denk je dat er niets gebeurt?
We horen niets, dat is iets anders.
Stylzz wees nou is eerlijk man...fucking vanavond speel je voor een kans om de CL te kunnen halen...met een middelmatige ploeg....sorry dit doet bij mij gewoon veel pijn.
Nick4F
 Nick4F - woensdag 30 juli 2014 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 14:04 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Je hebt en er is geld nu.ONZIN!!!
Ooh. Ja, nee, nu snap ik het ook.
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 30 juli 2014 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 14:06 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Ik heb al heel veel inhoudelijk onderbouwde reacties gegeven op dit forum, ook over dit onderwerp. Ik hoef ze niet telkens te herhalen. Overigens het lijkt mij toch inhoudelijk genoeg als ik zeg dat je moet kijken naar de beginsituatie drie jaar geleden, toen Van Geel en Koeman begonnen, en waar we nu staan. Op onderdelen zullen dingen niet goed gegaan zijn, zoals we ook op onderdelen geluk hebben gehad. Ik op mijn beurt vind het geen inhoudelijke reactie door te schrijven dat we niet kunnen spreken van een goed functioneren van onze TD, omdat hij de afgelopen jaren "slechts" geluk heeft gehad.
Volgens mij zaten we 3 jaar geleden in categorie3 is het niet. Dus FEYENOORD moest wel saneren....ik zeg alleen(zie topic)dat de rol van v.geel zwaar overtrokken word meer niet.Begrijp me niet verkeerd ik ben blij dat we grotendeels uit de schulden zijn...maar dat is niet alleen de verdienste van v.geel...vind dat een hoop mensen v.geel een beetje op een voetstuk zetten.
Barabas
 Barabas - woensdag 30 juli 2014 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 14:21 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Volgens mij zaten we 3 jaar geleden in categorie3 is het niet. Dus FEYENOORD moest wel saneren....ik zeg alleen(zie topic)dat de rol van v.geel zwaar overtrokken word meer niet.Begrijp me niet verkeerd ik ben blij dat we grotendeels uit de schulden zijn...maar dat is niet alleen de verdienste van v.geel...vind dat een hoop mensen v.geel een beetje op een voetstuk zetten.
ik vind je beweringen omtrent dat voetstuk onterecht en uit de lucht gegrepen.
JanM
 JanM - woensdag 30 juli 2014 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 14:09 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Stylzz wees nou is eerlijk man...fucking vanavond speel je voor een kans om de CL te kunnen halen...met een middelmatige ploeg....sorry dit doet bij mij gewoon veel pijn.
Iedere Feyenoord-supporter wil het liefst dat we kampioen worden en de CL halen en heel ver komen, maar dat is op dit moment gewoon nog niet realistisch. Denk eens (heel kort!) terug aan waar we vandaan komen. En misschien gaan we vanavond wel verrassen en door naar de volgende ronde. Maar daar ben je in principe kansloos, zelfs met Pellè, BMI, Janmaat en De Vrij er nog bij want dan loten we sowieso een echte topclub.

EL zou een bonus zijn en in de NL competitie kan dit team bovenin meedoen. Intussen komt er echt nog wel iemand bij die ècht een versterking is en probeert Van Geel onze talenten langer te binden. Kongolo heeft al getekend t/m 2017 en heeft hopelijk de trend gezet. Lukt dat ook met Vilhena en Boëtius dan mag je re nu al van uitgaan dat we komende zomer of het jaar erop weer 4 spelers hebben die voor vele miljoenen verkocht kunnen worden: Clasie, Kongolo, Vilhena en Boëtius. En de volgende lichting talenten krijgt alweer de kans, dus met een beetje geluk staan hun vervangers al weer klaar!

Feyenoord is dan inmiddels uit de schulden en kan zich dan met dat geld - en niet met slechts een klein gedeelte daarvan - telkens weer versterken en zo zijn we ongetwijfeld over 2 jaar weer de topclub die we ooit waren en kunnen we ook Europees elk jaar weer meedoen.

Je weet toch, Feyenoorder ben je niet voor je lol ;-P
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 juli 2014 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 12:02 schreef rene rotterdam het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet dat er mensen zijn die hier zeggen HOPELIJK spelen we EL....dat ben je standaard als FEYENOORD verplicht...en dat gelul over hoe dichter naar de deadline toe hoe goedkoper de spelers worden....allemaal excuses zoeken voor v.geel omdat er veel mensen vinden dat hij het zo goed doet.....ik heb altijd geleerd gooi nooit je oude schoenen weg voordat je nieuwe heb.....wachten of niet er hadden al spelers gekocht moeten worden punt uit.....lijkt wel of je geen kritiek mag leveren op v.geel...hij kan het in jullie ogen goed gedaan hebben prima...maar hier laat hij toch wat steken vallen....ik hoop dat ons FEYENOORD het vanavond goed gaat doen....dat is het belangrijkste op dit moment.
Hier heb ik al elders een genuanceerd antwoord gegeven.
Ik adviseer: LEZEN wat anderen schrijven!!!!
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 30 juli 2014 - 14:29   quote  deeplink  
Ik word een beetje moe van dit topic.
sportverteller
 sportverteller - woensdag 30 juli 2014 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 14:21 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Volgens mij zaten we 3 jaar geleden in categorie3 is het niet. Dus FEYENOORD moest wel saneren....ik zeg alleen(zie topic)dat de rol van v.geel zwaar overtrokken word meer niet.Begrijp me niet verkeerd ik ben blij dat we grotendeels uit de schulden zijn...maar dat is niet alleen de verdienste van v.geel...vind dat een hoop mensen v.geel een beetje op een voetstuk zetten.
Er is toch echt een groot verschil tussen het feit dat je moet saneren en het feit dat je ook echt gesaneerd hebt. Al die jaren daarvoor moest er ook gesaneerd worden, toen gebeurde het echter niet. Dat is ook de reden dat veel supporters ongeduldig zijn, en terecht. Feit is en blijft dat pas sinds de afgelopen drie seizoen daadwerkelijk gesaneerd is. En daar verdient de directie en de technische stad alle lof voor.

Als je niet kunt zien dat Feyenoord eindelijk weer op de goede weg is, dan is je glas altijd half vol. We weten dat we er nog niet zijn. We weten dat we dit seizoen weer een stap terug moeten doen, om weer drie stappen vooruit te kunnen. Je ziet dat op alle terrein verbeterslagen worden gemaakt. En dan noem ik ook de winkelverkoop en de catering. Ook de vernieuwbouw van het stadion is van groot belang. We zijn nog niet uit de tunnel, maar er is wel meer lichte dan donkere materie te zien.

En juist nu is het belangrijk om de directie en de selectie opnieuw met volle kracht en overtuiging te steunen. Omdat we niet, door het stijgend ongeduld, terug moeten vallen in oude fouten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5990
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.









0.0084230