|
|
Peckerwood
|
|
|
De visie en doelstellingen zijn mij niet helemaal duidelijk, de waan van de dag? Doelstelling : Europees voetbal. Waarom, als je er niet alles aan doet iets te bereiken in Europa? Tot dinsdagavond mogen spelers worden ingeschreven voor de CL, op woensdag horen we dat Biilal ons komt versterken en op donderdag Wilkshire. Prima aankopen maar hadden die nu echt niet twee dagen eerder gehaald kunnen worden? Zonder nieuwe spits gaan we ook in de voorronden van de EL niet optimaal presteren.....en dan vervolgens is de doelstelling voor volgend jaar weer directe plaatsing voor Europees Voetbal. Ondanks zijn felle reactie ben ik van mening dat van Geel een prima td is, maar dat hij dit jaar niet slagvaardig genoeg is geweest. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 augustus 2014 - 09:44 schreef Peckerwood het volgende:De visie en doelstellingen zijn mij niet helemaal duidelijk, de waan van de dag? Doelstelling : Europees voetbal. Waarom, als je er niet alles aan doet iets te bereiken in Europa? Tot dinsdagavond mogen spelers worden ingeschreven voor de CL, op woensdag horen we dat Biilal ons komt versterken en op donderdag Wilkshire. Prima aankopen maar hadden die nu echt niet twee dagen eerder gehaald kunnen worden? Zonder nieuwe spits gaan we ook in de voorronden van de EL niet optimaal presteren.....en dan vervolgens is de doelstelling voor volgend jaar weer directe plaatsing voor Europees Voetbal. Ondanks zijn felle reactie ben ik van mening dat van Geel een prima td is, maar dat hij dit jaar niet slagvaardig genoeg is geweest. Denk je dat ze expres wachten tot na de CL wedstrijden? Natuurlijk niet. Misschien vroeg Heerenveen voor die tijd wel een hoger bedrag juist omdat ze meenden dat Feyenoord vanwege de CL wel bereid zou zijn dat te betalen.. |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 augustus 2014 - 10:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Denk je dat ze expres wachten tot na de CL wedstrijden? Natuurlijk niet. Misschien vroeg Heerenveen voor die tijd wel een hoger bedrag juist omdat ze meenden dat Feyenoord vanwege de CL wel bereid zou zijn dat te betalen.. mee eens , ik begrijp de teleurstelling wel bij sommigen hier maar je kan niet je beleid overboord gooien om 1 cl voorronde wedstrijd hoogst waarschijnlijk haal je die poel toch niet ook al had die spits er wel geweest er is gelukkig een visie na jaaaren bij feyenoord , gewoon zo door gaan de ene jeugd speler na de ander breekt door en laten we die jonge jongens en de visie steunen dan komt het allemaal goed met onze club |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
Martin van Geel vind ik 1 van de beste ader's die Feyenoord heeft gehad!Hij heeft helemaal gelijk!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 augustus 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
De financiele visie is duidelijk, de sportieve is mij niet altijd duidelijk. Verwarrende en wisselende ambities en doelstellingen. Ook het eigen kweek verhaal en de jonge jongens moet ik eerst nog maar eens zien met Freddie boy. Het roeien met de riemen die we hebben gold de afgelopen vier / vijf jaar. Nu zou ik graag beleid zien waarmee de aansluiting bij de Europese subtop wordt gezocht. Dat zie ik nu niet voldoende. Maar dat is mijn mening. Misschien zien of voelen jullie die sportieve stap vooruit wel. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 augustus 2014 - 10:43 schreef Peckerwood het volgende:De financiele visie is duidelijk, de sportieve is mij niet altijd duidelijk. Verwarrende en wisselende ambities en doelstellingen. Ook het eigen kweek verhaal en de jonge jongens moet ik eerst nog maar eens zien met Freddie boy. Het roeien met de riemen die we hebben gold de afgelopen vier / vijf jaar. Nu zou ik graag beleid zien waarmee de aansluiting bij de Europese subtop wordt gezocht. Dat zie ik nu niet voldoende. Maar dat is mijn mening. Misschien zien of voelen jullie die sportieve stap vooruit wel. ik voel het zeker dit elftal is niks minder als vorig jaar ik denk juist beter als vorig jaar maar er moet wel een spits bij komen dat dan weer wel maar die komt er ook! |
|
|
|
|
Joeyyy
|
|
|
Feit is dat er tegen Besiktas op 3 posities (rechtsback, rechtsbuiten, spits) een speler stond die niet in Feyenoord 1 thuishoort. Twee spelers daavan (Verhoek, Schaken) hebben desondanks de nodige ervaring.
De overige spelers zijn of grote talenten (Boëtius, Van Beek, Vilhena) óf hebben (soms minimale) WK-ervaring (Mathijssen, Boula, Clasie, Kongolo). Dan blijven Immers en Mulder over die ook al enkele seizoenen in de basis meedraaien. Mijn conclusie: zo'n belabberd elftal stond er echt niet. Echter, op Van Beek na speelde ze nagenoeg allemaal (ver) onder hun niveau. Om dan na afloop hard te roepen dat er versterking had moeten staan, vind ik erg makkelijk.
Ik had ook graag een spits gezien, maar wie zegt dat het dan wel gelukt was? Van Geel is niet dom, die weet dat je nu de hoofdprijs voor een spits betaald. Straks koop je misschien voor hetzelfde bedrag drie spelers en speel je mee om het kampioenschap... Als het had gekund, had hij vast Bilal en Wilkshere twee weken eerder aangetrokken. Maar dan had je waarschijnlijk meer betaald én echt geen beter resultaat tegen Besiktas behaald.
Gemiste kans om tweede voorronde Champions League te halen, maar voor de lange termijn waarschijnlijk de juiste keuze.... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 augustus 2014 - 10:51 schreef Joeyyy het volgende:Feit is dat er tegen Besiktas op 3 posities (rechtsback, rechtsbuiten, spits) een speler stond die niet in Feyenoord 1 thuishoort. Twee spelers daavan (Verhoek, Schaken) hebben desondanks de nodige ervaring. De overige spelers zijn of grote talenten (Boëtius, Van Beek, Vilhena) óf hebben (soms minimale) WK-ervaring (Mathijssen, Boula, Clasie, Kongolo). Dan blijven Immers en Mulder over die ook al enkele seizoenen in de basis meedraaien. Mijn conclusie: zo'n belabberd elftal stond er echt niet. Echter, op Van Beek na speelde ze nagenoeg allemaal (ver) onder hun niveau. Om dan na afloop hard te roepen dat er versterking had moeten staan, vind ik erg makkelijk. Ik had ook graag een spits gezien, maar wie zegt dat het dan wel gelukt was? Van Geel is niet dom, die weet dat je nu de hoofdprijs voor een spits betaald. Straks koop je misschien voor hetzelfde bedrag drie spelers en speel je mee om het kampioenschap... Als het had gekund, had hij vast Bilal en Wilkshere twee weken eerder aangetrokken. Maar dan had je waarschijnlijk meer betaald én echt geen beter resultaat tegen Besiktas behaald. Gemiste kans om tweede voorronde Champions League te halen, maar voor de lange termijn waarschijnlijk de juiste keuze.... en buiten dat feyenoord had minimaal gelijk moeten spelen en zeker niet verliezen kwa spelbeeld niet en ja kwa kansen creeerde allebei weinig dat dan weer wel,positiespel was iets beter als dat van beziektas en stel je voor dat ze wel allemaal in vorm hadden geweest...ik heb er alle vertrouwen in met een neiuwe spits erbij!hun scoren alleen door een eigen goal en corner terwijl feyenoord voetballend met manu erdoorheen liep pingel immers kopte net over,te vrede nam hem niet niet gaan aan,er waren momenten dat feyenoordhet beter moest uitspelen dan hadden er wel meer kansen gekomen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 augustus 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Wat een paniek, en ja het was niet om aan te zien. We gaan een beetje voorbij aan het feit dat de spelers de bal niet van A naar B kregen. Tuurlijk is het jammer dat we nog geen spits hebben maar lukken dan opeens de acties van Boetius wel en maakt Mathijsen dan geen fouten meer. Starten met Verhoek is wanbeleid. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 augustus 2014 - 10:56 schreef G-child het volgende:Wat een paniek, en ja het was niet om aan te zien. We gaan een beetje voorbij aan het feit dat de spelers de bal niet van A naar B kregen. Tuurlijk is het jammer dat we nog geen spits hebben maar lukken dan opeens de acties van Boetius wel en maakt Mathijsen dan geen fouten meer. Starten met Verhoek is wanbeleid. als je dat vindt heb je zeker niet gekeken naar de tegenstander?feyenoord speelde meer in de combinatie op het middenveld dan de tegenstander ok het was niet super maar hun kwamen er ook niet uit met hun koopclub!en ja verhoek is een drama net als mulder en goossens |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
En wat moeten we zelfs met een spits, R back en vleugelspeler in de champions leauge, sportief gezien niets, financieel gezien erg lucratief. 0 punten uit 6 wedstrijden is ook frustrerend... Dan zijn het weer onze nieuwe aankopen die onvoldoende niveau hebben. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 augustus 2014 - 10:59 schreef TheMenace het volgende:[..] als je dat vindt heb je zeker niet gekeken naar de tegenstander?feyenoord speelde meer in de combinatie op het middenveld dan de tegenstander ok het was niet super maar hun kwamen er ook niet uit met hun koopclub!en ja verhoek is een drama net als mulder en goossens Dus omdat we zelf niet de bal kunnen verplaatsen maar de tegenstander ook niet dan is het opeens oke? Je wint alleen door te scoren, zonder kansen lukt dat niet, hoe leuk je de bal ook rondspeeld |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 augustus 2014 - 10:56 schreef TheMenace het volgende:[..] en buiten dat feyenoord had minimaal gelijk moeten spelen en zeker niet verliezen kwa spelbeeld niet en ja kwa kansen creeerde allebei weinig dat dan weer wel,positiespel was iets beter als dat van beziektas en stel je voor dat ze wel allemaal in vorm hadden geweest...ik heb er alle vertrouwen in met een neiuwe spits erbij!hun scoren alleen door een eigen goal en corner terwijl feyenoord voetballend met manu erdoorheen liep pingel immers kopte net over,te vrede nam hem niet niet gaan aan,er waren momenten dat feyenoordhet beter moest uitspelen dan hadden er wel meer kansen gekomen. Het vervelende is dat Feyenoord steeds weer leeggetrokken wordt als grootste kweekvijver van de Nederlandse competitie. Op een moment dat we eindelijk een goede basis hebben staan, kan je na het sluiten van de transfermarkt weer beginnen met opbouwen. De eerste doelstelling om financieel gezonde huishouding te krijgen is volbracht. De tweede doelstelling om aan te sluiten aan de Nederlandse top is ook bereikt. Nu moeten ze aan de derde doelstelling werken en dat is kampioen worden. Daarna kan je je gaan richten op Europees voetbal halen en niet de stap van kampioenschap proberen over te slaan.
Op basis van delen die ik van de wedstrijd gezien heb, heeft Feyenoord nog steeds een aardig elftal. De aanwinsten Bilal en Wilkshire zullen waarschijnlijk waarde en ervaring toevoegen. Zie alleen liever Hahn op het doel en vervanger voor Mathijssen. Dan alleen nog Dost erbij en je bent klaar voor een goed seizoen. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Mee eens, mits de rest van de spelers gewoon doet waarvoor ze betaald krijgen. Vrijlopen, bal willen hebben, passen van A naar B krijgen en duels winnen.
Er is momenteel geen geloof in eigen kunnen, waarom kan je uit geen 2-0 winnen van deze matige turkse ploeg? Uit de persconferenties mogen we geloven dat de spelers en coach het al opgegeven hebben. Voor 500k per jaar zou ik mijn noppen onder mijn schoenen vandaan lopen en jagen tot ik erbij neerval.
Media en eigen supporters brengen angst in de ploeg. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 augustus 2014 - 11:04 schreef G-child het volgende:[..] Dus omdat we zelf niet de bal kunnen verplaatsen maar de tegenstander ook niet dan is het opeens oke? Je wint alleen door te scoren, zonder kansen lukt dat niet, hoe leuk je de bal ook rondspeeld dat zeg ik ook niet maar je mag de tegenstander best ook in daglicht zetten.... cl hoort geen enkele nederlandse club in maar europa league moet makkelijk kunnen..... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 augustus 2014 - 11:18 schreef King - 010 het volgende:[..] Het vervelende is dat Feyenoord steeds weer leeggetrokken wordt als grootste kweekvijver van de Nederlandse competitie. Op een moment dat we eindelijk een goede basis hebben staan, kan je na het sluiten van de transfermarkt weer beginnen met opbouwen. De eerste doelstelling om financieel gezonde huishouding te krijgen is volbracht. De tweede doelstelling om aan te sluiten aan de Nederlandse top is ook bereikt. Nu moeten ze aan de derde doelstelling werken en dat is kampioen worden. Daarna kan je je gaan richten op Europees voetbal halen en niet de stap van kampioenschap proberen over te slaan. Op basis van delen die ik van de wedstrijd gezien heb, heeft Feyenoord nog steeds een aardig elftal. De aanwinsten Bilal en Wilkshire zullen waarschijnlijk waarde en ervaring toevoegen. Zie alleen liever Hahn op het doel en vervanger voor Mathijssen. Dan alleen nog Dost erbij en je bent klaar voor een goed seizoen. eens alleen mathijssen is een prima verdediger vind ik maja iedereen is vervangbaar |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 augustus 2014 - 11:24 schreef G-child het volgende:Mee eens, mits de rest van de spelers gewoon doet waarvoor ze betaald krijgen. Vrijlopen, bal willen hebben, passen van A naar B krijgen en duels winnen. Er is momenteel geen geloof in eigen kunnen, waarom kan je uit geen 2-0 winnen van deze matige turkse ploeg? Uit de persconferenties mogen we geloven dat de spelers en coach het al opgegeven hebben. Voor 500k per jaar zou ik mijn noppen onder mijn schoenen vandaan lopen en jagen tot ik erbij neerval. Media en eigen supporters brengen angst in de ploeg. tuurlijk niet die gaan er wel voor althans proberen.... ik kan me niet voorstellen dat ze bij de pakken gaan neerleggen dat hebben ze nu wel geleerd en zeker eigen jeugd weet wel hoe het werkt...
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
trouwens ryo naar heerenveen???die kan beter naar feyenoord gaan of niet?? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die truc van Reus gezien? Geniaal man!
Misschien moeten we hem halen als we Ziyech binnen hebben. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 augustus 2014 - 10:43 schreef Peckerwood het volgende:Nu zou ik graag beleid zien waarmee de aansluiting bij de Europese subtop wordt gezocht. Dat zie ik nu niet voldoende. Maar dat is mijn mening. Misschien zien of voelen jullie die sportieve stap vooruit wel. Is volstrekt onmogelijk. Besiktas maakte op mij een heel povere indruk, maar die hebben wel een begroting van 100 miljoen! We kunnen pas echt beleid op Europees niveau voeren als de begroting ook in die richting komt. Transfersommen hebben ook meer met de salarissen te maken dan met een poulefasetje in Europa. Als spelers bij Feyenoord echt veel geld gaan verdienen, dan raak je ze ook niet meer kwijt aan clubs als Roma, Porto en de Engelse middenmoot, - laat staan PSV of Twente. Dan gaan ze alleen nog maar weg voor het echt grote geld, en dat is alleen in de top te verdienen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis een kwestie van verwachting en geduld. Jaren terug verwachtte ik tot 2016 niet meer dan subtop.
De uittocht deze zomer compenseert het vasthouden van de selectie vorig jaar. In sportief opzicht had verkoop vorige zomer van 1 a 2 spelers te prefereren geweest. Kun je gelijkmatiger bouwen.
Verwacht dit seizoen een kleine terugval. Is deel van een proces, kan er mee leven. De 2e plaatsen waren anderzijds onverwacht. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 augustus 2014 - 12:33 schreef FR-Henk het volgende:Tis een kwestie van verwachting en geduld. Jaren terug verwachtte ik tot 2016 niet meer dan subtop. De uittocht deze zomer compenseert het vasthouden van de selectie vorig jaar. In sportief opzicht had verkoop vorige zomer van 1 a 2 spelers te prefereren geweest. Kun je gelijkmatiger bouwen. Verwacht dit seizoen een kleine terugval. Is deel van een proces, kan er mee leven. De 2e plaatsen waren anderzijds onverwacht. Eens. Zeker met het verhaal over gelijkmatiger bouwen. Hoewel ook hier weer geldt dat het allemaal maar net moet passen / uitkomen. Maar gemiddeld genomen vind ik het zeker waar. |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
We moeten rekening houden dat de concurrentie ook zwakker wordt. Heerenveen is beste speler kwijt, AZ levert in, PSV presteerde niet groots gister. Helaas is 020 nog wel redelijk stabiel gebleven. Wij kunnen dus met een sterke spits zeker voor de prijzen gaan spelen, mits:
- De ploeg lef toont en agressief speelt. - Snel omschakelen tussen verschillende speelwijzen. - Continu de tegenstander onder druk zetten. - En absoluut geen miscommunicatie bij standaard situaties.
Dat laatste is het belangrijkste, woensdag wedstrijd op verloren en toch vorig seizoen bepalend geweest in veel wedstrijden. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Vind hem niet de zwakste schakel. Heeft al een hoop goede dingen gedaan. Heb alleen bij hoe het nu gaat ook wel wat vraagtekens. Maar ja, iedereen maakt fouten. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
De titel van dit topic slaat helemaal nergens op. Er zijn teveel Feyenoorders die zich beklagen over het ontbreken van Europees voetbal. Nu de club weer helemaal tot leven is gekomen, verliezen we veel te snel de realiteit uit het oog: met een budget van rond de 40 miljoen heeft niemand het recht de directie van Feyenoord aansprakelijk te stellen voor het structureel missen van Europees voetbal. Het is gewoon onmogelijk - uitzonderingen (veel geluk) daar gelaten. Wij verliezen (heel ongelukkig) thuis met 2-1 van een tegenstander die een begroting heeft van 100 miljoen. Ik heb op het veld niet terug gezien dat Besiktas 2.5 x de begroting heeft van ons. Maar ik durf wel de volgende stelling te poneren: wanneer de directie erin slaagt een echt goede spits vast te leggen, - dan zou ik onze selectie niet met die van Besiktas willen ruilen! Alles heeft uiteindelijk met budget te maken. Als we als club de touwtjes meer in handen willen krijgen, en vervolgens ook Europese verwachtingen mogen koesteren, dan zullen we naar een begroting toemoeten die tot het niveau Besiktas reikt. Laten we blij zijn met de herrijzenis van onze club op nationaal niveau. Ook komend seizoen gaan wij meedoen voor de titel. De benodigde selectie daarvoor heeft Van Geel al bijna bij elkaar geharkt. Het komt helemaal goed! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 augustus 2014 - 10:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Denk je dat ze expres wachten tot na de CL wedstrijden? Natuurlijk niet. Misschien vroeg Heerenveen voor die tijd wel een hoger bedrag juist omdat ze meenden dat Feyenoord vanwege de CL wel bereid zou zijn dat te betalen.. Maar het was publicitair natuurlijk niet handig om de dag na de CL voorronde met 2 aankopen te komen. En zoals jij zelf zei, Wilkshire is al en maand clubloos. Ik denk trouwens niet dat dat iets uit had gemaakt, wat ondanks het feit dat het een onvoorstelbare zet was, heeft de invulling van de rechtsback positie je niet in de problemen gebracht. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 augustus 2014 - 10:14 schreef Els het volgende:[..] Ik denk trouwens niet dat dat iets uit had gemaakt, wat ondanks het feit dat het een onvoorstelbare zet was, heeft de invulling van de rechtsback positie je niet in de problemen gebracht. Eens. Ik ben heel optimistisch over de toekomst van onze club, - maar ik heb m'n twijfels over Rutten. Hij is geen man van wie ik opzienbarend nieuwe dingen verwacht: een ex international van 32 jaar, tegen diens zin (volgens mij speelt Schaken liever rechtsbuiten bij PEC dan rechtsback bij ons) hardnekkig te willen ombouwen tot een back, vind ik alles behalve overtuigend. Een ander klein voorbeeld: ik heb het gevoel dat hij Boetius teveel pushed om akties te maken. Dat werkt averechts, - tenminste, dat meen ik te hebben gezien. Jean Paul moet vrij zijn in zijn hoofd, dan komen die akties vanzelf. Ik denk overigens wel dat de komst van Bilal bevrijdend zal werken voor Jean Paul. In de zin dat ze wel eens heel stimulerend voor elkaar kunnen zijn. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 augustus 2014 - 10:39 schreef Nick4F het volgende:[..] Eens. Ik ben heel optimistisch over de toekomst van onze club, - maar ik heb m'n twijfels over Rutten. Hij is geen man van wie ik opzienbarend nieuwe dingen verwacht: een ex international van 32 jaar, tegen diens zin (volgens mij speelt Schaken liever rechtsbuiten bij PEC dan rechtsback bij ons) hardnekkig te willen ombouwen tot een back, vind ik alles behalve overtuigend. Een ander klein voorbeeld: ik heb het gevoel dat hij Boetius teveel pushed om akties te maken. Dat werkt averechts, - tenminste, dat meen ik te hebben gezien. Jean Paul moet vrij zijn in zijn hoofd, dan komen die akties vanzelf. Ik denk overigens wel dat de komst van Bilal bevrijdend zal werken voor Jean Paul. In de zin dat ze wel eens heel stimulerend voor elkaar kunnen zijn. Ik heb enorm veel twijfels, hoewel elke oud-speler het niet kan nalaten hem de hemel in te prijzen. Hij moet dus iets goed doen. Maar afgelopen woensdag had ik het idee dat hij wilde bewijzen dezelfde tactische durf en kennis te hebben als Van Gaal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 augustus 2014 - 10:14 schreef Els het volgende:[..] Maar het was publicitair natuurlijk niet handig om de dag na de CL voorronde met 2 aankopen te komen. En zoals jij zelf zei, Wilkshire is al en maand clubloos. Ik denk trouwens niet dat dat iets uit had gemaakt, wat ondanks het feit dat het een onvoorstelbare zet was, heeft de invulling van de rechtsback positie je niet in de problemen gebracht. Dat wel ja. Maar goed, ik kan bij zowel Van Geel als Wilkshire geen enkel motief ontdekken om de boel uit te stellen. Ik snap op dit moment niet waarom zijn komst zo lang heeft moeten duren, als hij al tijden transfervrij was, maar ik acht de kans groot dat er een goede reden voor was, simpelweg omdat het tegenovergestelde niemand enig voordeel op zou kunnen leveren, voor zover ik dat kan overzien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Had ie maar niet weg moeten lopen! Dan had ie recht van spreken gehad ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 augustus 2014 - 10:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat wel ja. Maar goed, ik kan bij zowel Van Geel als Wilkshire geen enkel motief ontdekken om de boel uit te stellen. Ik snap op dit moment niet waarom zijn komst zo lang heeft moeten duren, als hij al tijden transfervrij was, maar ik acht de kans groot dat er een goede reden voor was, simpelweg omdat het tegenovergestelde niemand enig voordeel op zou kunnen leveren, voor zover ik dat kan overzien. Last minute! ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat is zijn goed recht. |
|
|
|
|
FR_Alex
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 augustus 2014 - 09:10 schreef Feyenoord till i die het volgende:Vind hem niet de zwakste schakel. Heeft al een hoop goede dingen gedaan. Heb alleen bij hoe het nu gaat ook wel wat vraagtekens. Maar ja, iedereen maakt fouten. Ben eens met het eerste gedeelte. dat laatste snap ik niet helemaal "iedereen maakt fouten". Vergeet niet dat we nog een hele maand transfers kunnen verwachten. Het is zo enorm jammer dat de regels zo zijn dat we moeten strijden om een CL plek terwijl de hele wereld nog spelers van elkaar kunnen kopen en verkopen... Zo kan een technisch directeur nooit goed overkomen. Koopt hij (te snel) een op naam zijnde superspits met al het geld dat we hebben maar scoort niet dan was het ook weer "fout" geweest. Ik heb er geloof in dat deze man enorm hard werkt in het belang van Feyenoord en deel de frustraties. Wanneer je niet alle ins en outs kent is het ook moeilijk oordelen. Misschien zit ik er daarom ook wel naast maar wat ik eerder aangaf...denk dat hij ten opzichte van eerdere technisch directeuren gewoon erg goed is. Heeft Feyenoord enorm naar boven geholpen de laatste jaren. Waarom zouden we die enorm positieve energie van Van Geel "ineens vergeten" op basis van spelers die zelf weg wilde en niet tegen te houden waren. Janmaat naar Newcastle? pffff FEYENOORD is toch vele malen mooier man. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Evenals die van Aad de Mos |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zelfs die van dr Love.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 17:03 schreef dr love het volgende:Sorry maar deze directie is niet capabel genoeg om uiterste te halen van ons hele weggekocht basis spelers en wat heb je nu te besteden zeer minimaal omdat je zelf te kort hebt gedaan als ik lees wat de grote topclubs betalen aan andere clubs terwijl die spelers ook maar een zeer matige niveau spelers en zelfs de wk was zeer slap.kijk maar hoe Gerbrands aanpak is bij PSV wil een speler niet bij tekenen gelijk dumpen in de c- selectie en daarna oprotten zodat zijn waarde minder wordt en kan hij oprotten.en spelers die wel goed functioneren zo hoog mogelijk verkopen en poten stijf houden. jij ben echt wel het grootste zeikwijf hier op dit forum,zou je het zelf beter kunnen dan solliciteer voor die functie. Van geel had het probleem dat die moest oplossen die een stel lullen waaronder gullit bosz en wotte hadden veroorzaakt,voorlopig zijn wij schulden vrij en dat is de verdienste van v geel en gudde denk daar maar eens over na. Moeten ze nu dan maar kopen en zich weer in de schulden storten,jij hebt gewoon een korte termijn visie. Er zal heus nog wel een scorende spits bij komen maar met weinig ld 10 miljoen moet je heel erg creatief mee omgaan |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 augustus 2014 - 12:24 schreef flipje tiel het volgende:[..] jij ben echt wel het grootste zeikwijf hier op dit forum,zou je het zelf beter kunnen dan solliciteer voor die functie. Van geel had het probleem dat die moest oplossen die een stel lullen waaronder gullit bosz en wotte hadden veroorzaakt,voorlopig zijn wij schulden vrij en dat is de verdienste van v geel en gudde denk daar maar eens over na. Moeten ze nu dan maar kopen en zich weer in de schulden storten,jij hebt gewoon een korte termijn visie. Er zal heus nog wel een scorende spits bij komen maar met weinig ld 10 miljoen moet je heel erg creatief mee omgaan dus geef je 3,5 miljoen uit aan n rookie, logisch, ja. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Prima aankoop voor een redelijke prijs ja .... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Als er n prima transfer van Manu tegenover staat voor datzelfde geld, prima. want daar kun je t mee vergelijken.
niet met Boetius en Vilhena. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 augustus 2014 - 12:46 schreef van geil het volgende:[..] Als er n prima transfer van Manu tegenover staat voor datzelfde geld, prima. want daar kun je t mee vergelijken. niet met Boetius en Vilhena. Ben ik niet met je eens. Bilal is een stuk technischer dan Manu. Ik vind hem dan ook talentvoller dan Elvis en beter te vergelijken met de Boëtius van een jaar terug oid.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 augustus 2014 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 augustus 2014 - 12:46 schreef van geil het volgende:[..] Als er n prima transfer van Manu tegenover staat voor datzelfde geld, prima. want daar kun je t mee vergelijken. niet met Boetius en Vilhena. Manu komt nog niet eens in de buurt van Basasicoglu ... Dat is voor mij appels met peren vergelijken! Ik denkt dat hij meer richting Jean Paul Boëtius gaat , kwalitatief. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 augustus 2014 - 12:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ben ik niet met je eens. Bilal is een stuk technischer dan Manu. Ik vind hem dan ook talentvoller dan Elvis en beter te vergelijken met de Boëtius van een jaar terug oid. Precies! Zo denk ik er ook over ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lezen jullie wel begrijpend? ik heb t over ervaring. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: En jijzelf? Ik vergelijk hem toch met de Boëtius van 1 jaar terug? Wat ik een zinvollere vergelijking vind omdat ik hem meer op JP vind lijken dan op Elvis in zijn spel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 augustus 2014 - 12:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] En jijzelf? Ik vergelijk hem toch met de Boëtius van 1 jaar terug? Wat ik een zinvollere vergelijking vind omdat ik hem meer op JP vind lijken dan op Elvis in zijn spel. Daar heb je n punt ja. deed t zelf ook. |
|
|
|
|
FR_Alex
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 augustus 2014 - 12:24 schreef flipje tiel het volgende:[..] jij ben echt wel het grootste zeikwijf hier op dit forum,zou je het zelf beter kunnen dan solliciteer voor die functie. Van geel had het probleem dat die moest oplossen die een stel lullen waaronder gullit bosz en wotte hadden veroorzaakt,voorlopig zijn wij schulden vrij en dat is de verdienste van v geel en gudde denk daar maar eens over na. Moeten ze nu dan maar kopen en zich weer in de schulden storten,jij hebt gewoon een korte termijn visie. Er zal heus nog wel een scorende spits bij komen maar met weinig ld 10 miljoen moet je heel erg creatief mee omgaan Eens met Flipje..het is gewoon niet anders op het moment...de lange termijn visie ziet er goed uit. Feyenoord komt hier sterker uit. zou ook wel graag een speedboot willen kopen maar weet dat ik in de schulden ga komen dus doe ik dat niet. Las net over een mogelijke interesse van Christian Zapata. zou wel cool zijn. |
|
|
|