BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 02 augustus 2014 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 12:52 schreef van geil het volgende:
Lezen jullie wel begrijpend?
ik heb t over ervaring.
Ervaring zegt niks, het gaat om de techniek, kwaliteit en de mentaliteit die een speler heeft!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 augustus 2014 - 15:34   quote  deeplink  
Op weg naar Napels. Lijkt me goed wat te regelen voor t seizoen start.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 02 augustus 2014 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 11:56 schreef FR_Alex het volgende:

[..]

Ben eens met het eerste gedeelte. dat laatste snap ik niet helemaal "iedereen maakt fouten". Vergeet niet dat we nog een hele maand transfers kunnen verwachten.
Het is zo enorm jammer dat de regels zo zijn dat we moeten strijden om een CL plek terwijl de hele wereld nog spelers van elkaar kunnen kopen en verkopen...
Zo kan een technisch directeur nooit goed overkomen.
Koopt hij (te snel) een op naam zijnde superspits met al het geld dat we hebben maar scoort niet dan was het ook weer "fout" geweest.
Ik heb er geloof in dat deze man enorm hard werkt in het belang van Feyenoord en deel de frustraties.
Wanneer je niet alle ins en outs kent is het ook moeilijk oordelen.
Misschien zit ik er daarom ook wel naast maar wat ik eerder aangaf...denk dat hij ten opzichte van eerdere technisch directeuren gewoon erg goed is. Heeft Feyenoord enorm naar boven geholpen de laatste jaren. Waarom zouden we die enorm positieve energie van Van Geel "ineens vergeten" op basis van spelers die zelf weg wilde en niet tegen te houden waren.
Janmaat naar Newcastle? pffff FEYENOORD is toch vele malen mooier man.
Voorlopig heeft hij nu 2 afgedankte dertigers gehaald. (kan me zo'n scenario in het verleden herinneren)
En hij haalt een jongen van 3,5 miljoen die nog helemaal niets gepresteerd heeft.
We hebben genoeg buitenspelers zolang er niets verkocht word en we zitten te springen om een goede spits.
Vind nog steeds dat we hem nu niet alles moeten aanrekenen over wat er nu gebeurd maar snappen ode ik het voorlopig niet.
Ik had die 3,5 miljoen in mijn knip gehouden en niet 2 veteranen gehaald terwijl we er al 1 van hebben lopen.
Je word nu waarschijnlijk op alle kanten voorbij gelopen qua snelheid. (qua financieen is het een poging waard als de salarissen redelijk laag zijn)
Ik had die 3,5 miljoen van die buitenspeler liever bij een goede spits gelegd zien worden.
Buitenspelers hebben we genoeg zoals ik al zij.
Met meer geld voor een spits hadden we die nu ook al in huis gehad.
Je kan gewoon niet het geluk hebben dat je weer 50 doelpunten in 2 seizoenen binnen haalt voor 2 miljoen.
En huren moeten we al helemaal niet gaan doen.
Fr. Elmo
 Fr. Elmo - zaterdag 02 augustus 2014 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 20:34 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Voorlopig heeft hij nu 2 afgedankte dertigers gehaald. (kan me zo'n scenario in het verleden herinneren)
En hij haalt een jongen van 3,5 miljoen die nog helemaal niets gepresteerd heeft.
We hebben genoeg buitenspelers zolang er niets verkocht word en we zitten te springen om een goede spits.
Vind nog steeds dat we hem nu niet alles moeten aanrekenen over wat er nu gebeurd maar snappen ode ik het voorlopig niet.
Ik had die 3,5 miljoen in mijn knip gehouden en niet 2 veteranen gehaald terwijl we er al 1 van hebben lopen.
Je word nu waarschijnlijk op alle kanten voorbij gelopen qua snelheid. (qua financieen is het een poging waard als de salarissen redelijk laag zijn)
Ik had die 3,5 miljoen van die buitenspeler liever bij een goede spits gelegd zien worden.
Buitenspelers hebben we genoeg zoals ik al zij.
Met meer geld voor een spits hadden we die nu ook al in huis gehad.
Je kan gewoon niet het geluk hebben dat je weer 50 doelpunten in 2 seizoenen binnen haalt voor 2 miljoen.
En huren moeten we al helemaal niet gaan doen.
Buitenspelers genoeg?? Noem jij eens alle bruikbare buitenspelers op die we nu in de selectie hebben zitten? Ben het met je eens dat we heel dringend een spits nodig hebben maar vind de investering in Bilal een verstandige aangezien er veel potentie in zit en hij waarschijnlijk 2x zo duur is als hij komend seizoen nog zo'n goed seizoen draait als afgelopen seizoen..
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 20:50   quote  deeplink  
Dat laatste zou me sterk verbazen gezien de prijzen voor de ervaren WK gangers.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 augustus 2014 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 20:34 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Voorlopig heeft hij nu 2 afgedankte dertigers gehaald. (kan me zo'n scenario in het verleden herinneren)
En hij haalt een jongen van 3,5 miljoen die nog helemaal niets gepresteerd heeft.
We hebben genoeg buitenspelers zolang er niets verkocht word en we zitten te springen om een goede spits.
Vind nog steeds dat we hem nu niet alles moeten aanrekenen over wat er nu gebeurd maar snappen ode ik het voorlopig niet.
Ik had die 3,5 miljoen in mijn knip gehouden en niet 2 veteranen gehaald terwijl we er al 1 van hebben lopen.
Je word nu waarschijnlijk op alle kanten voorbij gelopen qua snelheid. (qua financieen is het een poging waard als de salarissen redelijk laag zijn)
Ik had die 3,5 miljoen van die buitenspeler liever bij een goede spits gelegd zien worden.
Buitenspelers hebben we genoeg zoals ik al zij.
Met meer geld voor een spits hadden we die nu ook al in huis gehad.
Je kan gewoon niet het geluk hebben dat je weer 50 doelpunten in 2 seizoenen binnen haalt voor 2 miljoen.
En huren moeten we al helemaal niet gaan doen.
Totaal onvergelijkbare situatie. Wilkshire en Boulahrouz komen transfervrij binnen. En niet van grote clubs en zullen dus geen miljoenensalaris opstrijken. Dat hadden Gio, Makaay, De Cler, Hofland etc wel.
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 21:04   quote  deeplink  
nou????
is dat wel zo.
miljoenen zullen t niet zijn maar ook geen paar tonnetjes.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 augustus 2014 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 21:04 schreef van geil het volgende:
nou????
is dat wel zo.
miljoenen zullen t niet zijn maar ook geen paar tonnetjes.
Een half miljoen wellicht. Iets dergelijks. Volgens mij kregen Gio en Makaay zeker 4x zoveel.
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 21:12   quote  deeplink  
buiten de EU is toch minimaal 6 ton?
en Boula is topsalarissen gewend.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 augustus 2014 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 21:12 schreef van geil het volgende:
buiten de EU is toch minimaal 6 ton?
en Boula is topsalarissen gewend.
Denk niet dat ze bij Brondby topsalarissen betaalden Geile.. Boulah's carriere zit al een tijdje niet meer in de lift. Zal ie ook wel gemerkt hebben in zijn salaris.

Buiten EU is 5 ton geloof ik.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 augustus 2014 - 21:16   quote  deeplink  
Ze verdienen 150% van het gemiddelde eredivisie salaris. Dat is zo'n 3 ton geloof ik. Dus 4,5 ton voor buiten de EU.
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 21:21   quote  deeplink  
ok, ik kwam net op 550,000 bij de KNVB
maar goed.geen punt
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 augustus 2014 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 21:21 schreef van geil het volgende:
ok, ik kwam net op 550,000 bij de KNVB
maar goed.geen punt
Tis zelfs nog minder dan ik zei. Het gemiddelde salaris lag in maart 2014 volgens VI op 283.000. Dus 150% daarvan is nog geen 4,5 ton.
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 21:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Tis zelfs nog minder dan ik zei. Het gemiddelde salaris lag in maart 2014 volgens VI op 283.000. Dus 150% daarvan is nog geen 4,5 ton.
klopt.. ik zag het zojuist.
is naar beneden bijgesteld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 augustus 2014 door van geil --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 augustus 2014 - 21:29   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 augustus 2014 door T-FeYeN00rD --
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 21:32   quote  deeplink  
ghe ghe
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 augustus 2014 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 21:32 schreef van geil het volgende:
ghe ghe
;)
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 02 augustus 2014 - 23:16   quote  deeplink  
Wilkshire is gehaald voor de sfeer (barbecue en zo) Boelaroez voor de bluf en Bikabromfic voor de voorzetten. Prijskaartje 3.5 miljoen voor salarissen. Lijkt me dat ze voor de salarissen van deze gasten kunnen volstaan met de helft van wat Pelle opstreek. Kortom economisch een goeie deal nu het speltechnische:

Wilkshire: duidelijk een paniekactie gericht op het voorkomen van verdere experiment met Schaken. Hiermee geven ze Rutten een oude bekende in de selectie want dat wil nu eenmaal elke trainer. Met deze transactie is er een stoelpoot weggezaagd van Rutten.
Boularouz: paniekactie na blessure Lopes Cabral. Werd gezegd dat ie fit is, was ie niet. Kan goed uitpakken maar ik weet het niet.
Baklibromfic: Snelle buitenspeler. Qua talent in categorie Boetius. Moeten afwachten of het werkt. Zou kunnen.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 03 augustus 2014 - 07:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 23:16 schreef sportdwaas het volgende:
Wilkshire is gehaald voor de sfeer (barbecue en zo) Boelaroez voor de bluf en Bikabromfic voor de voorzetten. Prijskaartje 3.5 miljoen voor salarissen. Lijkt me dat ze voor de salarissen van deze gasten kunnen volstaan met de helft van wat Pelle opstreek. Kortom economisch een goeie deal nu het speltechnische:

Wilkshire: duidelijk een paniekactie gericht op het voorkomen van verdere experiment met Schaken. Hiermee geven ze Rutten een oude bekende in de selectie want dat wil nu eenmaal elke trainer. Met deze transactie is er een stoelpoot weggezaagd van Rutten.
Boularouz: paniekactie na blessure Lopes Cabral. Werd gezegd dat ie fit is, was ie niet. Kan goed uitpakken maar ik weet het niet.
Baklibromfic: Snelle buitenspeler. Qua talent in categorie Boetius. Moeten afwachten of het werkt. Zou kunnen.
Wilkshire: Ik weet het nog niet
Boulahrouz: Hebben we die nodig?
Basasicoglu: Fantastische aankoop!

Wens lijstje:

Spits: Dost, Guidetti of Zapata ( of 2 van de drie! )
middenvelder: Ziyech en/of Toornstra

Laten gaan: Mulder, Nelom, te Vrede, Schaken, Verhoek, Goossens ... en hiervoor in de plaats: Miazek, Verdonk, Schuurman, da Silva, Idrissi en Nieuwkoop vanuit onder-19 en als er een plekje over is: Marlon Slabbekoorn!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 augustus 2014 door lijdensweg --
legrande
 legrande - dinsdag 05 augustus 2014 - 16:55   quote  deeplink  
Bestuur heeft veel schulden weggewerkt heel erg goed maar nee we echt mee kunnen gaan doen geven ze alles weg door veel te lang te wachten waardeloos. Nu vindt men het toch ook dat er veel geld verdient kan worden met championsleage hehe lekker vlot en maar verkopen. Let maar op het 1e wat nu nog gebeurt is de verkoop van Clasie. Die Dagoberts zitten op hun geld.
legrande
 legrande - dinsdag 05 augustus 2014 - 17:16   quote  deeplink  
Knopen doorhakken mannen gaal die Quidetti. Gef hem een strenge medische keuring en als hij wordt goedgekeurdhalen en betaal dan die 5 miljoen maar wacht niet nog 1 maand.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 05 augustus 2014 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 17:16 schreef legrande het volgende:
Knopen doorhakken mannen gaal die Quidetti. Gef hem een strenge medische keuring en als hij wordt goedgekeurdhalen en betaal dan die 5 miljoen maar wacht niet nog 1 maand.
Het probleem lijkt te liggen bij City en Guidetti die een forse transfersom en een hoog salaris vragen..
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 05 augustus 2014 - 17:55   quote  deeplink  
Dan bas Dost maar doe iets
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 05 augustus 2014 - 18:23   quote  deeplink  
Als Wolfsburg wil wachten is dat ook een probleem. Idem voor Zapata bij Napoli.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 augustus 2014 - 18:27   quote  deeplink  
Precies, straks raken ze hun spelers ook niet meer kwijt..
van geil
 van geil - dinsdag 05 augustus 2014 - 19:13   quote  deeplink  
Dan worden ze gewoon opgepikt door grotere clubs. voor de verhuur.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 augustus 2014 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 19:13 schreef van geil het volgende:
Dan worden ze gewoon opgepikt door grotere clubs. voor de verhuur.
Hey verhuur, heeft de afgelopen jaren ook goed uitgepakt voor ons..
van geil
 van geil - dinsdag 05 augustus 2014 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 19:25 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hey verhuur, heeft de afgelopen jaren ook goed uitgepakt voor ons..
Ja . maar dat gaat dan pas in de winterstop bij deze optie.
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 05 augustus 2014 - 19:44   quote  deeplink  
Toen ging het licht uit in het stadion en er heerste een diepe, angstwekkende donkerheid. Toen langzaam de lichten weer gingen branden keken we onze ogen uit.....er stond niet één Feyenoord-speler meer op het veld. Tijdens die grote duisternis had Gudde gauw alle spelers verkocht.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 05 augustus 2014 - 19:47   quote  deeplink  
Ik hoop op stiekem op Zapata. Is huur met optie tot koop.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 05 augustus 2014 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 19:44 schreef daan limbos het volgende:
Toen ging het licht uit in het stadion en er heerste een diepe, angstwekkende donkerheid. Toen langzaam de lichten weer gingen branden keken we onze ogen uit.....er stond niet één Feyenoord-speler meer op het veld. Tijdens die grote duisternis had Gudde gauw alle spelers verkocht.
end-is-near.jpg
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 05 augustus 2014 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 19:47 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Ik hoop op stiekem op Zapata. Is huur met optie tot koop.
Ik hoop het ook , maar de trainer van Napoli ligt dwars schijnbaar ...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 05 augustus 2014 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 19:44 schreef daan limbos het volgende:
Toen ging het licht uit in het stadion en er heerste een diepe, angstwekkende donkerheid. Toen langzaam de lichten weer gingen branden keken we onze ogen uit.....er stond niet één Feyenoord-speler meer op het veld. Tijdens die grote duisternis had Gudde gauw alle spelers verkocht.
Per definitie is elke directeur of manager schuldig bij jou.
Milo
 Milo - dinsdag 05 augustus 2014 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 augustus 2014 - 07:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wilkshire: Ik weet het nog niet
Boulahrouz: Hebben we die nodig?
Basasicoglu: Fantastische aankoop!

Wens lijstje:

Spits: Dost, Guidetti of Zapata ( of 2 van de drie! )
middenvelder: Ziyech en/of Toornstra

Laten gaan: Mulder, Nelom, te Vrede, Schaken, Verhoek, Goossens ... en hiervoor in de plaats: Miazek, Verdonk, Schuurman, da Silva, Idrissi en Nieuwkoop vanuit onder-19 en als er een plekje over is: Marlon Slabbekoorn!

Helemaal mee eens!
Nick4F
 Nick4F - woensdag 06 augustus 2014 - 07:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 19:13 schreef van geil het volgende:
Dan worden ze gewoon opgepikt door grotere clubs. voor de verhuur.
Zeg Van Geil, tegen jou valt onderhand niet meer op te somberen.
Nick4F
 Nick4F - woensdag 06 augustus 2014 - 07:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 19:30 schreef van geil het volgende:

[..]

Ja . maar dat gaat dan pas in de winterstop bij deze optie.
Dat bedoel ik nou. Als je zoveel zit te mopperen, dan moet je ook een oplossing aandragen.
legrande
 legrande - woensdag 06 augustus 2014 - 08:19   quote  deeplink  
Nu krijgen 3 spelers een waarschuwing dat ze gezegd hadden dat het bestuur te lang wacht met aankopen. Belachelijk. Het is toch kl..te wat ze doen. Zondag beginnen we weer. Uit de championsleage en gelijk verlies tegen den Haag. Nee de heren zitten met hun vrouwen in Istanboel ipv een spits af te ronden zwaar k.t. Ik kan daar zo kwaad om worden. Nee die spelers hadden 100% gelijk. Gewoon schofterig hoe ze het doen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 augustus 2014 - 08:42   quote  deeplink  
Als ik mijn manager openlijk af fik krijg ik ook op mijn lazer.
legrande
 legrande - woensdag 06 augustus 2014 - 08:48   quote  deeplink  
Maar je kunt ook terecht kritiek hebben. Groot verschil tussen affikken en het er niet mee eens zijn. Kijk op alle sites kijk nu op vi en kijk op teletext. Overal tekenen spelers worden gekocht gehuurd of verkocht alleen bij ons blijft het rustig. Veel te rustig nee daar mag je niets van zeggen maar meedesupporters hebben jullie wel door dat we zondag weer beginnen tegen Ado. Moeten we dan weer gelijk 3 verliespunten hebben en meedesupporters als we eruit vliegen tegen Besiktas hebben we over 2 weken!!!! nog een europsese kans maar dan svp wel met versterking.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 augustus 2014 - 08:49   quote  deeplink  
Als je van te voren ergens afspraken over maakt, moet je je daar aan houden toch?
Volgens mij is die reprimande ook overdreven en hebben ze er alleen over gesproken. Media maakt er natuurlijk een verhaal van, want bij Feyenoord is er op dit moment wat aan de hand en bij de rest van de clubs is t rustig.
JanM
 JanM - woensdag 06 augustus 2014 - 08:54   quote  deeplink  
Het is volgens mij allemaal vrij makkelijk te verklaren en prima beleid: er zijn 4 spelers verkocht en er mag 10-11 miljoen worden geïnvesteerd. 2 transfervrije spelers gehaald om vertrek van verdedigers op te vangen, Bilal voor 3,5 miljoen omdat Schaken en Verhoek niet voldoen op RB. Dan hou je 6,5-7,5 miljoen over. Kun je meteen een spits voor kopen, maar er staat denk ik nog een speler op het lijstje. Aangezien CL niet begroot/verwacht is, kun je dan beter de tijd nemen om voor 3-4 miljoen een spits binnen te halen die bij zijn club niet speelt/niet fit is. Daarvoor is Van Geel met 4 spelers bezig (geweest): Dost, Vossen, Zapata en Guidetti. Dat proces is net schaken. Zodra deal met één van deze 4 toch rondkomt, kan er nog 1 speler worden aangetrokken. Zelf hoop ik dat dat Ziyech is.
legrande
 legrande - woensdag 06 augustus 2014 - 09:18   quote  deeplink  
Dus het komt weer op hetzelfde neer geduld en wachten maar. Maar ook al is cl niet begroot paar ronden europees zou toch wel lekker zijn en wat te zeggen over competitiestart. Alles wat je nu bereikt hebt verknal je weer als je een slechte competitiestart hebt en uit Europa. Geloof mij ald Guidetti komt zit het de eerste weken weer stampvol. Als hij medisch en dat is uiteraard een vereiste goedgekeurd wordt halen die vent want voetballen kan hij en dat verleer je niet. Instelling super en hij geeft het hele team weer zelfvertrouwen Tribunes zitten weer vol en die 5 miljoen verdien je zeker terug als je hem na een paar jaar vpoor veel meer kan verkopen. Hij is pas 23. Nogmaals alleen als hij medisch 100% is. Dan niet meer twijfelen doen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 augustus 2014 - 09:21   quote  deeplink  
We roepen hier gewoon elke dag hetzelfde he :)
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 06 augustus 2014 - 11:17   quote  deeplink  
Ik lees die berichten ook niet eens meer joh (:
legrande
 legrande - woensdag 06 augustus 2014 - 11:31   quote  deeplink  
Nee jullie leggen je er gewoon bij neer. Jullie geven er niets om dat we overal uitgeknikkerd worden en na 5 competitiewedstrijden weer 6 punten achterstaan nu ik wel. Ik word daar doodziek van
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 augustus 2014 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 11:31 schreef legrande het volgende:
Nee jullie leggen je er gewoon bij neer. Jullie geven er niets om dat we overal uitgeknikkerd worden en na 5 competitiewedstrijden weer 6 punten achterstaan nu ik wel. Ik word daar doodziek van
Ja, jij bent een echte supporter. Je bent ver verheven boven de anderen.
Gelul.
legrande
 legrande - woensdag 06 augustus 2014 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 11:33 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ja, jij bent een echte supporter. Je bent ver verheven boven de anderen.
Gelul.
Let maar op of deze echte supporter geen gelijk krijgt hoop het echt van niet maar zo gaat het gewoon niet goed. Ik baal echt als we volgende week 1e thuiswedstrijd hebben en ik zie een voorhoede met te Vrede en Verhoek. Nee dat wordt weer genieten. En ik heb al 44 jaar een seizoenkaart dus ik weet echt wel waarover ik spreek. Ik zou nu zo graag eens wat verder komen weer in Europa en nu een keer echt mee gaan doen voor het kampioenschap en het niet weer de 1e maand verknallen. Is dat nu zo veel gevraagd. Denk toch dat de meeste supporters dat willen of niet soms. Terecht dat sommige spelers dat aankaarten.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 augustus 2014 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 11:40 schreef legrande het volgende:

[..]

Let maar op of deze echte supporter geen gelijk krijgt hoop het echt van niet maar zo gaat het gewoon niet goed. Ik baal echt als we volgende week 1e thuiswedstrijd hebben en ik zie een voorhoede met te Vrede en Verhoek. Nee dat wordt weer genieten. En ik heb al 44 jaar een seizoenkaart dus ik weet echt wel waarover ik spreek. Ik zou nu zo graag eens wat verder komen weer in Europa en nu een keer echt mee gaan doen voor het kampioenschap en het niet weer de 1e maand verknallen. Is dat nu zo veel gevraagd. Denk toch dat de meeste supporters dat willen of niet soms. Terecht dat sommige spelers dat aankaarten.
We weten allemaal dat de kaarten voor de competitie niet in de eerste 2a3 wedstrijden geschud worden.
CL is jammer, maar we hebben helemaal geen CL selectie joh. Oké we hadden rechtstreekse plaatsing voor EL via Besiktas kunnen verzorgen, maar dat kan ook na deze wedstrijden.

Dus waarom dan paniek aankopen doen.

Wees blij dat we geld wat we binnen krijgen kunnen besteden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 augustus 2014 door Stylzz --
daan limbos
 daan limbos - woensdag 06 augustus 2014 - 11:46   quote  deeplink  
Legrande heeft gelijk. We lopen gewoon weer achter de feiten aan. Mogen we als supporters die als jaren achter deze club staan niet van balen? Je kunt wel alles willen vergoelijken voor het geld, maar we zijn in de eerste plaats een voetbalclub.
legrande
 legrande - woensdag 06 augustus 2014 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 11:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

We weten allemaal dat de kaarten voor de competitie niet in de eerste 2a3 wedstrijden geschud worden.
CL is jammer, maar we hebben helemaal geen CL selectie joh. Oké we hadden rechtstreekse plaatsing voor EL via Besiktas kunnen verzorgen, maar dat kan ook na deze wedstrijden.

Dus waarom dan paniek aankopen doen.

Wees blij dat we geld wat we binnen krijgen kunnen besteden.
Vorig jaar zijn we geen kampioen geworden door de eerste paar wedstrijden!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.









0.0115311