BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
legrande
 legrande - woensdag 06 augustus 2014 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 11:46 schreef daan limbos het volgende:
Legrande heeft gelijk. We lopen gewoon weer achter de feiten aan. Mogen we als supporters die als jaren achter deze club staan niet van balen? Je kunt wel alles willen vergoelijken voor het geld, maar we zijn in de eerste plaats een voetbalclub.
Dank je Daan. Eindelijk iemand die mijn gevoel begrijpt en die het ook zeer doet. Nogmaals bedankt Daan.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 augustus 2014 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 11:47 schreef legrande het volgende:

[..]

Vorig jaar zijn we geen kampioen geworden door de eerste paar wedstrijden!!!!!
Mwah...

24 November 2013 RKC Waalwijk 1 0 Feyenoord Waalwijk
20 25 January 2014 ADO Den Haag 3 2 Feyenoord The Hague
21 31 January 2014 Feyenoord 1 1 Vitesse Rotterdam
24 16 February 2014 NAC Breda 1 1 Feyenoord Breda
25 23 February 2014 FC Twente 2 2 Feyenoord Enschede
26 2 March 2014 Feyenoord 1 2 Ajax Rotterdam
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 augustus 2014 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 11:46 schreef daan limbos het volgende:
Legrande heeft gelijk. We lopen gewoon weer achter de feiten aan. Mogen we als supporters die als jaren achter deze club staan niet van balen? Je kunt wel alles willen vergoelijken voor het geld, maar we zijn in de eerste plaats een voetbalclub.
Balen mag.
De ene supporter beziet de huidige ontwikkelingen in het licht van terughoudend financieel en sportief beleid, de ander beziet dat als te behoudend/risicoloos beleid.

Tuttig is meer dat Gudde cs. als onbetrouwbaar worden afgeschilderd of andersdenkende supporters als onecht worden afgeschilderd.
King - 010
 King - 010 - woensdag 06 augustus 2014 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 11:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

We weten allemaal dat de kaarten voor de competitie niet in de eerste 2a3 wedstrijden geschud worden.
CL is jammer, maar we hebben helemaal geen CL selectie joh. Oké we hadden rechtstreekse plaatsing voor EL via Besiktas kunnen verzorgen, maar dat kan ook na deze wedstrijden.

Dus waarom dan paniek aankopen doen.

Wees blij dat we geld wat we binnen krijgen kunnen besteden.
Verwacht niet dat je een makkelijke tegenstander krijgt in laatste fase EL.
Dan maar liever winnen van Besiktas en rechtstreeks platsne voor poulefase EL.
En als je daarna nog door mocht komen dan is dat een bonus.

Wat betreft de Eredivisie hebben we een degelijk team maar het ligt aan instelling.
Hahn, Karsdorp, van Beek, Kongolo, Nelom, Clasie, Immers, Vilhena, Manu, TeVrede, Boetius.
Met deze jongens in de basis gaan we zeker punten pakken.
Hard erop en afjagen, tegenstander storen in de opbouw en we komen er wel.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 augustus 2014 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 12:16 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Verwacht niet dat je een makkelijke tegenstander krijgt in laatste fase EL.
Dan maar liever winnen van Besiktas en rechtstreeks platsne voor poulefase EL.
En als je daarna nog door mocht komen dan is dat een bonus.

Wat betreft de Eredivisie hebben we een degelijk team maar het ligt aan instelling.
Hahn, Karsdorp, van Beek, Kongolo, Nelom, Clasie, Immers, Vilhena, Manu, TeVrede, Boetius.
Met deze jongens in de basis gaan we zeker punten pakken.
Hard erop en afjagen, tegenstander storen in de opbouw en we komen er wel.
volgens mij las ik dat we dan een niet geplaatste tegenstander krijgen.
salemi
 salemi - woensdag 06 augustus 2014 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 11:56 schreef Stylzz het volgende:
Mag ik daar Go Ahead uit en NEC uit nog aan toevoegen, alsof het nog niet erg genoeg is.....
[..]

Mwah...

24 November 2013 RKC Waalwijk 1 0 Feyenoord Waalwijk
20 25 January 2014 ADO Den Haag 3 2 Feyenoord The Hague
21 31 January 2014 Feyenoord 1 1 Vitesse Rotterdam
24 16 February 2014 NAC Breda 1 1 Feyenoord Breda
25 23 February 2014 FC Twente 2 2 Feyenoord Enschede
26 2 March 2014 Feyenoord 1 2 Ajax Rotterdam
T.Montana
 T.Montana - woensdag 06 augustus 2014 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 11:47 schreef legrande het volgende:

[..]

Vorig jaar zijn we geen kampioen geworden door de eerste paar wedstrijden!!!!!
En dat lag aan het feit dat we geen spits hadden?

Kan me vergissen maar volgens mij speelde we toen toch met die fantastische spits Pelle, ohja en ook nog de Vrij en Martins Indi en Janmaat. Dus als we nu de eerste wedstrijden verliezen ligt dat aan het feit dat we geen spits hebben? Waar lag het vorig jaar dan aan?
Nick4F
 Nick4F - donderdag 07 augustus 2014 - 08:23   quote  deeplink  
Wat hij (onze td) niet is, daarover zijn de meningen op dit forum nogal verdeeld, maar wat hij wel is ligt een stuk duidelijker: de manager waar het meest van wordt verwacht met het minste geld. Ik vind dat hij z'n zaakjes alweer bijna voor elkaar heeft. Als het hem lukt om Dost binnen te halen, - dan hebben we komend seizoen gewoon de beste aanval van de eredivisie. Als dan echter per 28 augustus Clasie voor een megabedrag verkocht wordt, dan heeft vG het weer gedaan. Wij zijn gewoon een piepklein spelertje in een gigantische markt! De critici op dit forum zijn ook niet per se voor de komst van een spits, - zij verwachten een oplossing die ons in de europese competitie's en het kampioenschap brengt. Dat is niet realistisch. We moeten m.i. wel serieus meedoen om de titel, en ik heb er alle vertrouwen in dat dat ook gaat gebeuren. Een heel groot en bekend, algemeen probleem is het ontbreken van visie bij de uefa. Die laten die hele transferperiode maar voortduren, terwijl de competities dan al lang begonnen zijn. De boboos vinden het geen enkel bezwaar dat wanneer mensen een seizoenskaart kopen, ze per 1 september tegen een totaal andere selectie moeten aankijken. Dat klopt gewoon van geen kant!
JanM
 JanM - donderdag 07 augustus 2014 - 10:57   quote  deeplink  
Zo langzamerhand vind ik een deel van Het Legioen de zwakste schakel worden met hun ongeduld en gezeik op de directie ...
sportverteller
 sportverteller - donderdag 07 augustus 2014 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 10:57 schreef JanM het volgende:
Zo langzamerhand vind ik een deel van Het Legioen de zwakste schakel worden met hun ongeduld en gezeik op de directie ...
Eens.
Nick4F
 Nick4F - donderdag 07 augustus 2014 - 11:17   quote  deeplink  
Van Geil, ik verdenk jou ervan dat dr. Love een schuilnaam is waar jij ontzettend veel plezier aan beleeft!
freduc
 freduc - donderdag 07 augustus 2014 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 10:57 schreef JanM het volgende:
Zo langzamerhand vind ik een deel van Het Legioen de zwakste schakel worden met hun ongeduld en gezeik op de directie ...
ook mee eens
we moeten geduld hebben zeker 2 jaar en misschien wel 3 jaar , ook moeten we niet voor het kampioenschap gaan dit jaar , we moeten voor de ontwikkeling van dit jonge talentvolle elftal gaan , dus ook voor goed voetbal gaan en dan komen de punten vanzelf en als dat goed lukt heb je misschien een kans op dat kampioenschap
freduc
 freduc - donderdag 07 augustus 2014 - 11:40   quote  deeplink  
boetius en vilhena willen bijtekenen , een goede zaak langer vast leggen en rustig bouwen aan een topelftal
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 07 augustus 2014 - 11:50   quote  deeplink  
laten we die verjonging nog eens doorzetten. Ik heb me de ****** geërgerd aan Schaken/Mathijssen, ze zeiken op alles maar kunnen niet meer brengen wat ze konden brengen, zet hier gewoon jonge spelers neer en ja die maken fouten maar meer dan Mathijssen? En sorry maar Mulder ging er toch weer paar keer slap in, die lage voorzet moet hij springen/duiken, spitsen moeten bang zijn voor een keeper. En dan tebedenken dat Mathijsen 1 miljoen schoon verdient.
En dan heeft vangeel ook nog 2 andere Opa's gehaald Boulah en Wilkshere Jaa Tranfervrij zegt hij dan. Flikker toch op, hun ook nog een dik salaris zkr? En voor dat vangeel hun haalde zij hij dat hij alleen zou investeren in jongen spelers met restwaarde?!!
Daar gaat je vertrouwen Martin
piet de paler
 piet de paler - donderdag 07 augustus 2014 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 11:40 schreef freduc het volgende:
boetius en vilhena willen bijtekenen , een goede zaak langer vast leggen en rustig bouwen aan een topelftal
Niet te vertrouwen als ze ruiken aan het geld zijn ze weg
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 07 augustus 2014 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 11:53 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Niet te vertrouwen als ze ruiken aan het geld zijn ze weg
Jaaa tuurlijk pik!
Dan waren ze allang weg!
Darts70
 Darts70 - donderdag 07 augustus 2014 - 11:59   quote  deeplink  
Beginnen met Hahn op te stellen ipv Mulder ,was weer eens dramatisch wat een geweldige duik bij de 2-1 ook bij het uitkomen leek het meer op comedykeapers.
Pakt al jaren geen extra punten nu gewoon met Hahn gaan spelen.
Ook Mathijssen eruit en gaan spelen met van Beek en Kongolo in het centrum.
Nelom richting Heerenveen en gewoon een jeugdspeler op Linksachter of misschien toch Drenthe terug halen.
Toornstra voor Immers en Guidetti in de spits
van geil
 van geil - donderdag 07 augustus 2014 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 11:17 schreef Nick4F het volgende:
Van Geil, ik verdenk jou ervan dat dr. Love een schuilnaam is waar jij ontzettend veel plezier aan beleeft!
Ik beleef plezier aan DR Love, echter van Geil is de schuilnaam.
en 1 vind ik wel genoeg.
freduc
 freduc - donderdag 07 augustus 2014 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 11:53 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Niet te vertrouwen als ze ruiken aan het geld zijn ze weg
dat mag maar door de lange contracten wel voor de hoofdprijs , nu komt feyenoord in een situatie dat het niet meer hoeft te verkopen , schulden zijn aardig betaald dus kan je ook je poot stijf houden
T.Montana
 T.Montana - donderdag 07 augustus 2014 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 08:23 schreef Nick4F het volgende:
Wat hij (onze td) niet is, daarover zijn de meningen op dit forum nogal verdeeld, maar wat hij wel is ligt een stuk duidelijker: de manager waar het meest van wordt verwacht met het minste geld. Ik vind dat hij z'n zaakjes alweer bijna voor elkaar heeft. Als het hem lukt om Dost binnen te halen, - dan hebben we komend seizoen gewoon de beste aanval van de eredivisie. Als dan echter per 28 augustus Clasie voor een megabedrag verkocht wordt, dan heeft vG het weer gedaan. Wij zijn gewoon een piepklein spelertje in een gigantische markt! De critici op dit forum zijn ook niet per se voor de komst van een spits, - zij verwachten een oplossing die ons in de europese competitie's en het kampioenschap brengt. Dat is niet realistisch. We moeten m.i. wel serieus meedoen om de titel, en ik heb er alle vertrouwen in dat dat ook gaat gebeuren. Een heel groot en bekend, algemeen probleem is het ontbreken van visie bij de uefa. Die laten die hele transferperiode maar voortduren, terwijl de competities dan al lang begonnen zijn. De boboos vinden het geen enkel bezwaar dat wanneer mensen een seizoenskaart kopen, ze per 1 september tegen een totaal andere selectie moeten aankijken. Dat klopt gewoon van geen kant!
Honderd procent mee eens en een zeer duidelijk verhaal. Sommigen reageren zonder argumenten en zijn kwaad op Van Geel, en ik kan dat ook wel een beetje begrijpen, natuurlijk zit ik me gisteren ook te ergeren als ik zie dat we voetballend niet minder zijn maar van die stomme fouten maken. Maar waren die fouten niet gemaakt als niet Te Vrede maar Guidetti in de spits stond?

Plus, Feyenoord is nog niet financieel gezond genoeg om meteen te reageren na verkopen. Over een jaar of twee-drie zou Feyenoord misschien wel onmiddelijk een vervanger kunnen halen voor een iets hoger bedrag. Nu mag Feyenoord maar zoveel herinvesteren en dan is het gewoon normaal dat als een spits over een paar weken een paar miljoen minder kost dan nu dat Van Geel wacht.

Kijk natuurlijk maakt Van Geel ook fouten. Maar die maakt iedere td bij iedere club. Maar voor de mensen die oud genoeg zijn om het zich te herrineren. Het is de beste td van de laatste tien jaar. Rob Baan, Mark Wotte, Peter Bosz en Leo Beenhakker, allemaal hebben ze er niks van gebakken. Je kan zeggen dat Beenhakker geen geld had, maar dat had Van Geel in zijn eerste jaar ook niet.

Rob Baan verkocht spelers na de winst van de Uefa Cup ook voor een appel en een ei.

Mark Wotte kwam en die verkocht eerst Van Persie voor minder dan 5 miljoen euro, en haalde vervolgens een legioen aan spelers. Die hield de supporters wel tevreden met aankopen. Boussaboun, De Ceulaer, Ostlund, Saidi, Bahia (speelde alleen op het laatst redelijk), Basto, Bandalovski, Aerts, Greene, Derijck. Al die spelers mogen God op hun blote knieën danken dat ze ooit het shirt van Feyenoord aan hebben mogen hebben, je kon van deze spelers nog geen een goede maken.

Peter Bosz haalde Huysegems, Charisteas, Kolkka, Leonard (waarvan doodleuk werd gezegd dat het een linksback was die niet tegen een rechtsbuiten kon voetballen), Tiendalli, Lensky, Lee. Hier hetzelfde verhaal spelers waar je nog geen een goede van kon maken. Dan dacht Peter Bosz slim te zijn en te doen wat sommigen supporters nu ook roepen. Geef wat extra miljoenen uit voor een spits want die verdien je wel terug met Europees voetbal. Dat is pas slecht beleid, want je hebt nooit garantie voor Europees voetbal. Hij haalde Makaay, Hofland, De Cler, Landzaat met de gedachte dat deze spelers ons moeiteloos kampioen zouden maken en dus Champions League zouden spelen en dan zouden we dat geld terug verdiend hebben.

Leo Beenhakker had misschien geen geld. Maar dan hij nog beter de jeugd een kans kunnen geven dan spelers huren als Lumb, Babovic, Smolov, Simon, Ignjatovic. Je kan zeggen dat Van Geel geluk had met Guidetti en Pelle, maar hij huurt wel twee spelers die lukken en Beenhakker huurde spelers en geen een lukte. Plus van dat geld waarvan Beenhakker al die huurspelers haalde had hij misschien ook een Guidetti kunnen huren. Plus Beenhakker heeft het altijd over zijn goede netwerken vooral bij Real Madrid, dan had hij ervoor moeten zorgen dat er een leuke speler van het tweede van Real Madrid was gekomen.

Om een lang verhaal kort te maken :p. Natuurlijk maakt Van Geel fouten, maar hij doet ook veel goed en daar word niet zoveel aandacht aan besteed, maar als je hem vergelijkt met de andere td's van de afgelopen tien jaar dan is Van Geel de beste.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 augustus 2014 door T.Montana --
Fr. Elmo
 Fr. Elmo - donderdag 07 augustus 2014 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 13:05 schreef T.Montana het volgende:

[..]

Honderd procent mee eens en een zeer duidelijk verhaal. Sommigen reageren zonder argumenten en zijn kwaad op Van Geel, en ik kan dat ook wel een beetje begrijpen, natuurlijk zit ik me gisteren ook te ergeren als ik zie dat we voetballend niet minder zijn maar van die stomme fouten maken. Maar waren die fouten niet gemaakt als niet Te Vrede maar Guidetti in de spits stond?

Plus, Feyenoord is nog niet financieel gezond genoeg om meteen te reageren na verkopen. Over een jaar of twee-drie zou Feyenoord misschien wel onmiddelijk een vervanger kunnen halen voor een iets hoger bedrag. Nu mag Feyenoord maar zoveel herinvesteren en dan is het gewoon normaal dat als een spits over een paar weken een paar miljoen minder kost dan nu dat Van Geel wacht.

Kijk natuurlijk maakt Van Geel ook fouten. Maar die maakt iedere td bij iedere club. Maar voor de mensen die oud genoeg zijn om het zich te herrineren. Het is de beste td van de laatste tien jaar. Rob Baan, Mark Wotte, Peter Bosz en Leo Beenhakker, allemaal hebben ze er niks van gebakken. Je kan zeggen dat Beenhakker geen geld had, maar dat had Van Geel in zijn eerste jaar ook niet.

Rob Baan verkocht spelers na de winst van de Uefa Cup ook voor een appel en een ei.

Mark Wotte kwam en die verkocht eerst Van Persie voor minder dan 5 miljoen euro, en haalde vervolgens een legioen aan spelers. Die hield de supporters wel tevreden met aankopen. Boussaboun, De Ceulaer, Ostlund, Saidi, Bahia (speelde alleen op het laatst redelijk), Saidi, Basto, Bandalovski, Aerts, Greene, Derijck. Al die spelers mogen God op hun blote knieën danken dat ze ooit het shirt van Feyenoord aan hebben mogen hebben, je kon van deze spelers nog geen een goede maken.

Peter Bosz haalde Huysegems, Charisteas, Kolkka, Leonard (waarvan doodleuk werd gezegd dat het een linksback was die niet tegen een rechtsbuiten kon voetballen), Tiendalli, Lensky, Lee. Hier hetzelfde verhaal spelers waar je nog geen een goede van kon maken. Dan dacht Peter Bosz slim te zijn en te doen wat sommigen supporters nu ook roepen. Geef wat extra miljoenen uit voor een spits want die verdien je wel terug met Europees voetbal. Dat is pas slecht beleid, want je hebt nooit garantie voor Europees voetbal. Hij haalde Makaay, Hofland, De Cler, Landzaat met de gedachte dat deze spelers ons moeiteloos kampioen zouden maken en dus Champions League zouden spelen en dan zouden we dat geld terug verdiend hebben.

Leo Beenhakker had misschien geen geld. Maar dan hij nog beter de jeugd een kans kunnen geven dan spelers huren als Lumb, Babovic, Smolov, Simon, Ignjatovic. Je kan zeggen dat Van Geel geluk had met Guidetti en Pelle, maar hij huurt wel twee spelers die lukken en Beenhakker huurde spelers en geen een lukte. Plus van dat geld waarvan Beenhakker al die huurspelers haalde had hij misschien ook een Guidetti kunnen huren. Plus Beenhakker heeft het altijd over zijn goede netwerken vooral bij Real Madrid, dan had hij ervoor moeten zorgen dat er een leuke speler van het tweede van Real Madrid was gekomen.

Om een lang verhaal kort te maken :p. Natuurlijk maakt Van Geel fouten, maar hij doet ook veel goed en daar word niet zoveel aandacht aan besteed, maar als je hem vergelijkt met de andere td's van de afgelopen tien jaar dan is Van Geel de beste.
Hulde voor je duidelijke boodschap. Bedankt!!
sportverteller
 sportverteller - donderdag 07 augustus 2014 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 13:05 schreef T.Montana het volgende:

[..]

...... Om een lang verhaal kort te maken :p. Natuurlijk maakt Van Geel fouten, maar hij doet ook veel goed en daar word niet zoveel aandacht aan besteed, maar als je hem vergelijkt met de andere td's van de afgelopen tien jaar dan is Van Geel de beste.

Eens.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 07 augustus 2014 - 15:06   quote  deeplink  
Dat dan weer wel.
van geil
 van geil - donderdag 07 augustus 2014 - 15:50   quote  deeplink  
Ik ben zeker geen voorstander van Europa.
Maar jij slaat wel erg door van Geel.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 08 augustus 2014 - 14:35   quote  deeplink  
'Ik vind het apart dat een speler als Schaken de directie 'advies' gaat geven'

Vrijdag, 8 augustus 2014 om 13:50

Feyenoord deed er een heel seizoen alles aan om in ieder geval als tweede te eindigen in de Eredivisie en dat lukte. Het Champions League-avontuur van de Rotterdammers was echter al snel voorbij: Feyenoord raakte vier basisspelers kwijt en verloor zowel thuis als uit van Besiktas. De ploeg van Fred Rutten moet nu gaan proberen om zich te plaatsen voor de groepsfase van de Europa League.

Diverse spelers van Feyenoord waren in de afgelopen week kritisch op het werk van Martin van Geel, die er niet in slaagde om het elftal te versterken. Ook Ruben Schaken reageerde teleurgesteld, maar daar snapt Kenneth Perez niets van: "Ik vind dat een speler als Ruben Schaken, die zijn handen dicht mag knijpen dat hij bij Feyenoord mag spelen, zich niet ongevraagd met technische zaken moet bemoeien", zegt de analist tegen de NOS.

"Ik vind het apart dat zo'n speler de directie 'advies' gaat geven", vervolgt Perez. "Iedereen wil versterkingen, behalve op zijn eigen positie. De directie moet tegen zo'n speler zeggen: concentreer jij je maar op je spel, dan doen wij de rest."

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=221441
freduc
 freduc - vrijdag 08 augustus 2014 - 14:42   quote  deeplink  
klopt dat heeft v Geel ook gezegd
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 augustus 2014 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 14:42 schreef freduc het volgende:
klopt dat heeft v Geel ook gezegd
En vervolgens een vervanger gekocht.
van geil
 van geil - zaterdag 09 augustus 2014 - 15:15   quote  deeplink  
Was Rutten ook gratis?
van geil
 van geil - maandag 11 augustus 2014 - 20:58   quote  deeplink  
Bij VI waren ze duidelijk.
Ja.
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 augustus 2014 - 21:00   quote  deeplink  
Ja, maar die hebben nog nooit iets positiefs gezegd over van Geel.
van geil
 van geil - maandag 11 augustus 2014 - 21:04   quote  deeplink  
ongetwijfeld.
maar er was eigenlijk geen speld tussen te krijgen wat Krabbendam te melden had.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 11 augustus 2014 - 21:05   quote  deeplink  
Nee inderdaad. Die branden hem en zijn vrouw erbij constant af. Gaat nergens over. Derksen heeft een irrationele antipathie tegen hem.

Waarmee ik uiteraard niet wil zeggen dat er niet voldoende is aan te merken op Van Geel.
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 augustus 2014 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 21:04 schreef van geil het volgende:
ongetwijfeld.
maar er was eigenlijk geen speld tussen te krijgen wat Krabbendam te melden had.
vond t vooral blablablablabla en niets nieuws.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 11 augustus 2014 - 21:07   quote  deeplink  
Is het eigenlijk een beetje een leuke uitzending?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 11 augustus 2014 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 21:04 schreef van geil het volgende:
ongetwijfeld.
maar er was eigenlijk geen speld tussen te krijgen wat Krabbendam te melden had.
Oud nieuws , wat ie te melden had! Laat hem dan zijn smoel houden of komt met echt interessant nieuws ...
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 augustus 2014 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 21:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Is het eigenlijk een beetje een leuke uitzending?
nee, ik ben afgehaakt.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 11 augustus 2014 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 21:08 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Oud nieuws , wat ie te melden had! Laat hem dan zijn smoel houden of komt met echt interessant nieuws ...
Zoals jij met Mulder? Goed plan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 augustus 2014 door Bosifyable --
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 augustus 2014 - 21:11   quote  deeplink  
Goed beleid:

Als het aan Feyenoord ligt, verlengen Tonny Vilhena en Jean-Paul Boëtius snel hun contract bij Feyenoord. De club wil beide spelers belonen met een salarisverhoging en heeft daarvoor ruimte gemaakt in het spelersbudget.

In ruil daarvoor moeten beide spelers hun doorlopende verbintenis verlengen, zodat Feyenoord in de toekomst sterker staat tijdens mogelijke onderhandelingen met Europese clubs.

http://www.fr12.nl/nieuws/27386-feyenoord-maakt-geld-vrij-voor-botius-en-vilh.html
van geil
 van geil - maandag 11 augustus 2014 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 21:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

vond t vooral blablablablabla en niets nieuws.
geen blabla. gewoon feiten . en goed onderbouwd.
en voor heel veel Feyenoorders wel nieuws.
niet iedereen houdt alles bij en zit op n forum.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 11 augustus 2014 - 21:12   quote  deeplink  
Wanbeleid bedoel je zeker. Wat een zooitje ongeregeld.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 11 augustus 2014 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 21:09 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nee, ik ben afgehaakt.
Thanks, dan weet ik ook genoeg.
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 augustus 2014 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 21:11 schreef van geil het volgende:

[..]

geen blabla. gewoon feiten . en goed onderbouwd.
en voor heel veel Feyenoorders wel nieuws.
niet iedereen houdt alles bij en zit op n forum.
t was makkelijk scoren, maar t past in jouw straatje, want t sloot aan op jouw mening :)
van geil
 van geil - maandag 11 augustus 2014 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 21:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

t was makkelijk scoren, maar t past in jouw straatje, want t sloot aan op jouw mening :)
t is ook mijn mening op dat punt. maar past niet in m'n straatje.
had t liever anders gezien.
maar mensen hebben recht op n tegengeluid op wat v Geel zegt.
En kunnen dan zelf n mening vormen.
Hij zei voor de rest niets kwetsend of onwaarheden..
dus wat mij betreft , prima.t is zijn werk.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 augustus 2014 - 21:16   quote  deeplink  
Krabbendam gaf óók aan dat Rutten goed valt binnen de spelersgroep. Is veel meer betrokken bij de trainingen dan Koeman.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 11 augustus 2014 - 21:17   quote  deeplink  
Waar ik ook geen hol van snap hahahah.
Veel Derksen haters hier hahah.
Was gewoon normaal nieuws wat hij zij.
1 min over Feyenoord gehad.
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 augustus 2014 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 21:16 schreef FR-Henk het volgende:
Krabbendam gaf óók aan dat Rutten goed valt binnen de spelersgroep. Is veel meer betrokken bij de trainingen dan Koeman.
ik heb dat niet gehoord, maar Krabbendam zit ook bij mij in mijn allergie.
Ik vind t een vreselijk figuur.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 11 augustus 2014 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 21:10 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Zoals jij met Mulder? Goed plan.
Met welk nieuws moet ik komen betreft Erwin Mulder dan?
Dat ik het een waardeloze keeper vind? Dat blijft staan en dat blijf ik verkondigen ...
van geil
 van geil - maandag 11 augustus 2014 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 21:16 schreef FR-Henk het volgende:
Krabbendam gaf óók aan dat Rutten goed valt binnen de spelersgroep. Is veel meer betrokken bij de trainingen dan Koeman.
Klopt. veel meer betrokken , en er kort op zittend.
goed om te horen.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 11 augustus 2014 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 21:18 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Met welk nieuws moet ik komen betreft Erwin Mulder dan?
Dat ik het een waardeloze keeper vind? Dat blijft staan en dat blijf ik verkondigen ...
Dus je doet zelf wat je Krabbendam liever niet ziet doen. Logisch.

Edit: mensen, stop eens met door mij heen posten, moet elke keer m'n bericht aanpassen :')

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 augustus 2014 door Bosifyable --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 11 augustus 2014 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 21:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik heb dat niet gehoord, maar Krabbendam zit ook bij mij in mijn allergie.
Ik vind t een vreselijk figuur.
Dat dan weer wel dat vind ik ook een engnek.
Maar was normaal nieuws dat ze bezig zijn met Guidetti, en als Clasie gaat willen ze Zyech & Toornstra

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.









0.0121219