BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Jordan Larsson zou toch naar Feyenoord komen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
dobias
 dobias - maandag 28 juli 2014 - 16:44   quote  deeplink  
Jordan, de 17-jarige zoon van oud-Feyenoorder Henrik Larsson heeft zijn debuut gemaakt in het Zweedse profvoetbal. Hij viel in tijdens het duel van zijn club Helsingborgs IF tegen Örebro SK. 'Het was geweldig', zei het jonge talent tegen Aftonbladet.

Larsson speelde de laatste 20 minuten van het duel mee. Het werd 1-1. Hij had nog een goede mogelijkheid om te scoren, maar de keeper van Örebro voorkwam dat Jordan zijn debuut met een doelpunt luister bij kon zetten. 'Het was wel jammer dat ik in de slotminuut niet kon scoren, maar toch was het een geweldig debuut', vond Jordan.

Vader Henrik had voor het duel maar één tip voor zoonlief. 'Doe dat waar je het beste in bent', had de oud-international tegen Jordan gezegd.

Afgelopen donderdag werd bekend dat de jonge Larsson de amateurs van Högaborg verruilde voor Helsingborgs IF. De familie Larsson kijkt nu al uit naar 20 oktober. Dan speelt Helsingborg tegen Falkenbergs FF, de club waar Henrik Larsson trainer van is.
Els
 Els - maandag 28 juli 2014 - 16:45   quote  deeplink  
Zoiets staat mij ook bij.
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 juli 2014 - 17:12   quote  deeplink  
Blijkbaar dus niet.
dobias
 dobias - maandag 28 juli 2014 - 17:14   quote  deeplink  
'Feyenoord hoopt zoon Henrik Larsson definitief te binden'

Geschreven op 2013-11-01 om 12:23:39 | Bekeken: 25593 | Reacties: 137 | Foto: Pro Shots | Bron: @VarkenoordWatch

Jordan Larsson, de zoon van Henrik, heeft deze week meegetraind op Varkenoord. Feyenoord wil de talentvolle spits graag naar Nederland halen. Larsson trainde vorig jaar ook al een paar keer mee maar maakte toen de overstap nog niet door schoolverplichtingen. Behalve Larsson was ook de 16-jarige Zweedse spits Yonathan Getachew van Helsingborgs IF op proef. Feyenoord hoopt Larsson dit jaar wel definitief naar Rotterdam te halen. Ook de 15-jarige Noor Emil Hansson wordt nog steeds gevolgd.
dobias
 dobias - maandag 28 juli 2014 - 17:16   quote  deeplink  
nu wordt het duidelijk

20 novFeyenoord zit er voor Jordan Larsson nog niet in
Feyenoord nieuws

Feyenoord lijkt voorlopig niet te hoeven rekenen op de getalenteerde zoon van oud-topspits Henrik Larsson. De 16-jarige Jordan traint mee bij Helsingborgs IF waar een contract voor hem klaarligt. Het Zweedse talent lijkt daarmee in de voetsporen van zijn vader te treden. Henke Larsson verruilde Högaborgs BK namelijk ook voor HIF.

Henrik eist van zijn zoon dat hij zijn middelbare school afmaakt óf er moet een volwaardig contractvoorstel op tafel komen. Vanuit Rotterdam-Zuid hoeft hij niet te rekenen op een profcontract en dus lijkt Helsingborgs de volgende stap voor Jordan.

'Ik ga samen met mijn vader de opties de komende weken bespreken', zegt Jordan in gesprek met Alltid Fullsatt. 'Feyenoord is geweldig en ik hou van die club, maar ik hoef als 16-jarige niet op een A-contract te rekenen. Het is dan ook niet nodig om daar nu al heen te verhuizen.'

Vader Henrik kwam na twee jaar Helsingborgs IF naar De Kuip. Hij acteerde vier jaar in het rood-witte shirt van de Rotterdammers om vervolgens zijn geluk te beproeven bij Celtic en FC Barcelona.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 28 juli 2014 - 19:04   quote  deeplink  
Opgelooooooost!
Barabas
 Barabas - maandag 28 juli 2014 - 19:07   quote  deeplink  
Drink een fles zoutzuur... ben jij ook opgelost.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 28 juli 2014 - 19:09   quote  deeplink  
Haha, ook goedenavond! Mooie binnenkomert.
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 juli 2014 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 19:07 schreef Barabas het volgende:
Drink een fles zoutzuur... ben jij ook opgelost.
haaaaaaaaaaaahahahhaaa!!

Hilarisch!!!

hahahaha

nou nou nou hou me vast!
tomson
 tomson - maandag 28 juli 2014 - 19:50   quote  deeplink  
Proost
van geil
 van geil - maandag 28 juli 2014 - 19:59   quote  deeplink  
koekje erbij?
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 28 juli 2014 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 19:09 schreef Stylzz het volgende:

[..]

haaaaaaaaaaaahahahhaaa!!

Hilarisch!!!

hahahaha

nou nou nou hou me vast!
Whahaha
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 28 juli 2014 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 19:59 schreef van geil het volgende:
koekje erbij?
Ja en de 100.000 aub.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Jordan Larsson zou toch naar Feyenoord komen









0.0048909