|
|
the artist
|
|
|
Ooit was er een groots Feyenoord trainer die het motto had: kein gelul fussballen De Feyenoord slogan is geen woorden maar daden Ik vind dat niet op de forumdiscussies terug. Veel gelul, soms genuanceerd,soms volslagen idioot en zeker niet in het belang van Feyenoord Spelers die afgebrand worden,bv Immers en Mulder, een TD die afgebrand wordt en met welke argumentatie??? Denken jullie daarmee jullie club te steunen Drie jaar geleden was Feyenoord op sterven na dood: oorzaak idiote transfers en salarissen, mede ingegeven door de druk van het legioen Er kwamen nauwelijks jeugdspelers door en werden allerlei 2e en 3e rangs spelers aangetrokken voor enorme salarissen Nu is er veel verkocht en willen vele forum leden weer allerlei spelers aangetrokken zien worden. Daarmee ga je terug naar af Alleen Pelle is moeilijk te vervangen en voor de rest is alles intern op te vangen, dus vanwaar de paniek??? Topicjes als: is de TD de zwakste schakel noem ik treurig Het legioen staat bekend als de 12e man maar is soms vaak ook de 5e colonne Kern van het verhaal:steun je cluppie en doe niet zo negatief,ook al heb je een andere mening |
|
|
|
|
the artist
|
|
|
ik dacht kom,laat ik eens zien hoe goed jullie tegen kritiek kunnen |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
In de tijd van Happel was er nog geen internet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Goed topic. Veel te veel 'jullie', maar inhoudelijk wel aardig. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
KEIN GELUL STEUN JE CLUB!! |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Mooi betoog van the artist, we zijn ook zo verdomd fanatiek, het negatieve sluipt er bij elke tegenslag automatisch in. Niettemin zijn we altijd voor ons Feyenoord.., hoe we dit ook uitten, we bedoelen we houden van die éne bijzondere club uit Rotterdam. (ten allen tijden)! |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Helemaal mee eens ! Tuurlijk hoop ik dat Muldertje een goede wedstrijd speelt dat is de enige speler waar ik me aan erger ! Wat de andere forumleden betreft , tja joh in het diepst van ons Feyenoord hart respecteren we elkaar heus wel hoor . Het is de emotie van de dag . ,fijne dag nog Gozer |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Eens met de strekking, maar een pleuris hekel aan 'jullie'. |
|
|
|
|
the artist
|
|
|
het staat er maar 1 keer en jullie hebben t ook altijd over anderen, bovendien scheer ik niet iedereen over 1 kam, maar jullie hebben gelijk, er had beter gestaan een aantal van jullie |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Laten we het houden op WE, SAMEN, ALLEN - (blij met dit topic) - |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: hey hoor ik me naam roepen?wie zegt dat??haha ik ben niet dood ik leef!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 juli 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 - 15:15 schreef broer van Ted het volgende:Helemaal mee eens ! Tuurlijk hoop ik dat Muldertje een goede wedstrijd speelt dat is de enige speler waar ik me aan erger ! Wat de andere forumleden betreft , tja joh in het diepst van ons Feyenoord hart respecteren we elkaar heus wel hoor . Het is de emotie van de dag . ,fijne dag nog Gozer +1 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 - 15:19 schreef the artist het volgende:het staat er maar 1 keer en jullie hebben t ook altijd over anderen, bovendien scheer ik niet iedereen over 1 kam, maar jullie hebben gelijk, er had beter gestaan een aantal van jullie Hoppa 5-0..!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 - 15:19 schreef the artist het volgende:het staat er maar 1 keer en jullie hebben t ook altijd over anderen, bovendien scheer ik niet iedereen over 1 kam, maar jullie hebben gelijk, er had beter gestaan een aantal van jullie Ho maar ho maar dit is al voldoende.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
That's the spirit! Gewoon hopen dat Mulder///HELD! er een paar onmogelijke ballen uithoudt en Te Vrede, Immers en Verhoek er alledrie 1 of 2 inschieten.
7-0! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
the artist
|
|
|
Bosifyable - maandag 28 juli 2014 - 15:49 quote deeplink Het levende voorbeeld dat het geen toeval is dat er in 'debiel' en 'beleid' dezelfde letters zitten. Misselijkmakend deze man! |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Zal ook positief zijn. Ben blij dat Verhoek speelt. Kan ik zo van genieten. |
|
|
|
|
the artist
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
in deze tijd kijken we niet in de spiegel, maar naar onze schaduw. |
|
|
|
|
the artist
|
|
|
tijd om eens vooruit te kijken dan ik zag een wk deze zomer en was trots,geen mooi oranje,maar wel vele spelers met een Feyenoord opleiding. Voortkomend uit het beleid van de club. Eindelijk eens de mogelijkheid te sneren naar onze aartsvijand supporters Een beleid wat voortzetting verdient, uit de eigen opleiding voor zover mogelijk |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Er komen weer talenten aan... toch Wimpie..., Tuurlijk!! |
|
|
|
|
the artist
|
|
|
|
|
|
the artist
|
|
|
|
|
|
the artist
|
|
|
|
|
|
the artist
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Cluppie steun ik altijd , dat heeft er verder niks mee te maken dat ik geregeld weg blijf ... omdat ik bepaalde spelers niet meer kan aanzien. Of als er een of andere lul aangetrokken zou worden, dan leveren we alles in. Het geld mogen ze dan houden, dat doen we dan met liefde voor Feyenoord. Er zal altijd een grens zijn van wat ik wil zien ... en natuurlijk wat ik niet wil zien !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 juli 2014 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 - 17:32 schreef lijdensweg het volgende:[..] Er zal altijd een grens zijn van wat ik wil zien ... en natuurlijk wat ik niet wil zien ! Snap ik Lijdensweg, probeer anders eens in de spiegel te kijken met je kleren aan |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: Allemaal toffe mensen. Voelt na al die jaren nog steeds goed voor Feyenoord te zijn. En ook onder de supporters veel jeugd! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Fijn weer een nieuw forumgeweten er bij. Standaard met jullie, een echte buitenstaander dus ? Ik zeg ouwe wijn in nieuwe zakken. Next !!!!! |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Geen mens is gelijk aan een ander, ieder uit zich op zijn eigen manier, elk vogeltje zingt zo als het gebekt is. Wat ik als positief ervaar kan bij een ander heel negatief overkomen en omgekeerd. Ik ben er echter van overtuigd dat iedereen op dit forum maar één ding wil: het beste voor ons cluppie. Als we dat in ons achterhoofd houden kunnen we soms met elkaar oneens zijn, mag er wel eens een sneer ujitgedeeld worden, maar moeten we elkaar blijven respecteren als leden en supporters van de mooiste club van Europa: FEYENOORD!!!!!! |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 - 17:32 schreef lijdensweg het volgende:[..] Cluppie steun ik altijd , dat heeft er verder niks mee te maken dat ik geregeld weg blijf ... omdat ik bepaalde spelers niet meer kan aanzien. Of als er een of andere lul aangetrokken zou worden, dan leveren we alles in. Het geld mogen ze dan houden, dat doen we dan met liefde voor Feyenoord. Er zal altijd een grens zijn van wat ik wil zien ... en natuurlijk wat ik niet wil zien ! Wegblijven is je club in de steek laten en dat nooit. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 - 17:04 schreef the artist het volgende:Bosifyable - maandag 28 juli 2014 - 15:49 quote deeplink Het levende voorbeeld dat het geen toeval is dat er in 'debiel' en 'beleid' dezelfde letters zitten. Misselijkmakend deze man! Wil je hiermee duidelijk maken dat je geen vaste bezoeker bent, en niet door hebt dat deze opmerking niet serieus is..?
Oké, bedankt. Moving on! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Vond m'n baas niet toentertijd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Kan jou ook niets schelen toch! Er mogen wel baasjes zijn maar never not geen knechten . |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 - 20:15 schreef broer van Ted het volgende:Kan jou ook niets schelen toch! Er mogen wel baasjes zijn maar never not geen knechten . Niet weer die Zwarte Piet discussie hier hè! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 - 14:27 schreef the artist het volgende:Ooit was er een groots Feyenoord trainer die het motto had: kein gelul fussballen De Feyenoord slogan is geen woorden maar daden Ik vind dat niet op de forumdiscussies terug. Veel gelul, soms genuanceerd,soms volslagen idioot en zeker niet in het belang van Feyenoord Spelers die afgebrand worden,bv Immers en Mulder, een TD die afgebrand wordt en met welke argumentatie??? Denken jullie daarmee jullie club te steunen Drie jaar geleden was Feyenoord op sterven na dood: oorzaak idiote transfers en salarissen, mede ingegeven door de druk van het legioen Er kwamen nauwelijks jeugdspelers door en werden allerlei 2e en 3e rangs spelers aangetrokken voor enorme salarissen Nu is er veel verkocht en willen vele forum leden weer allerlei spelers aangetrokken zien worden. Daarmee ga je terug naar af Alleen Pelle is moeilijk te vervangen en voor de rest is alles intern op te vangen, dus vanwaar de paniek??? Topicjes als: is de TD de zwakste schakel noem ik treurig Het legioen staat bekend als de 12e man maar is soms vaak ook de 5e colonne Kern van het verhaal:steun je cluppie en doe niet zo negatief,ook al heb je een andere mening Sodefokop. Hb dit al zo vaak gelezen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Steun je club door dik en dun. Eer gevoel is een goed gevoel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sodefokop. Effe geen gedominee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Goed plan. maar van geel is niet mijn club, maar FEYENOORD |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Whahahhah gast zondag KUIP weer vol hoor. Wij zijke graag, hebben een grote muil, en zijn Kameraden! Feyenoord Till I Die! En daar voorbij! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|