BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cillissen of Mulder in Oranje?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 30 juli 2014 - 08:47   quote  deeplink  
Erwin stopt nog wel eens een penantie toch. Ik las ergens dat Erwin van vissen houdt.

Misschien moet ie godverdomme (excusez le mot) daar eens mee ophouden als keeper van Feyenoord1.

Oh ja Erwin, je bent vorig jaar tweede geworden met Feyenoord, en daarom mag je nu vanavond keepen in een wedstrijd in de voorronde van de Champions League. Maar denk hier niet teveel over na maar pak gewoon alle ballen. Je mag dat op jouw positie ook met je handen doen. Als er een hoge bal komt kan je springen om hem te pakken en als er een bal laag in wordt geschoten kun je duiken en je armen uitstrekken om hem weg te tikken.

Waarschijnlijk heeft Patrick je dit allemaal al vertelt. Volg deze instructies goed op dan zijn wij hopelijk snel weer af van dat wijf in Oranje1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 juli 2014 door sportdwaas --
Marciano
 Marciano - woensdag 30 juli 2014 - 09:05   quote  deeplink  
Geef mij maar Warner Hahn! Mulder pakt geen punten voor je dat kunnen we nu toch wel concluderen! Heeft een paar fantastische wedstrijden gekeept maar een paar is veel te weinig! Je moet er in Feyenoord 1 altijd staan. Overheerst totaal niet in de 16, twijfelt en de uittrappen zijn veel te vaak voor de tegenstander!
JanM
 JanM - woensdag 30 juli 2014 - 09:10   quote  deeplink  
Geen moeilijke keuze: ik zeg Mulder///HELD!
FR_Alex
 FR_Alex - woensdag 30 juli 2014 - 09:41   quote  deeplink  
Koester deze keeper, hij wordt een hele grote.
Als lijn keeper zeer sterk, nu nog verbetering krijgen in mee voetballen en hoge ballen pakken
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 juli 2014 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 09:41 schreef FR_Alex het volgende:
Koester deze keeper, hij wordt een hele grote.
Als lijn keeper zeer sterk, nu nog verbetering krijgen in mee voetballen en hoge ballen pakken
Dat roepen we al 3 jaar.
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 30 juli 2014 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 09:41 schreef FR_Alex het volgende:
Koester deze keeper, hij wordt een hele grote.
Als lijn keeper zeer sterk, nu nog verbetering krijgen in mee voetballen en hoge ballen pakken
Dacht dat hij de groeispurt inmiddels wel voorbij was.. Kwalitatief zal het altijd middelmaat blijven.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 juli 2014 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 09:41 schreef FR_Alex het volgende:
Koester deze keeper, hij wordt een hele grote.
Als lijn keeper zeer sterk, nu nog verbetering krijgen in mee voetballen en hoge ballen pakken
Ik vind hem eigenlijk helemaal geen bijzondere lijnkeeper. Een beperkte keeper als Vermeer is een stuk sterker op de lijn.
FR-1908Arno
 FR-1908Arno - woensdag 30 juli 2014 - 09:55   quote  deeplink  
Werner Hahn, volgend jaar ! cilly is een clown en heeft net als Mulder geen uitstraling ! Als je boe roept heb je het idee dat ze elk moment in huilen kunnen uitbarsten.

Nee deze lichting is niet zo sterk maar er zit talent aan te komen die dat wel hebben. Geef Hahn een half jaar en hij is Mulder voorbij :-)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 juli 2014 - 10:12   quote  deeplink  
Alweer een topic over Mulder.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 30 juli 2014 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 09:41 schreef FR_Alex het volgende:
Koester deze keeper, hij wordt een hele grote.
Als lijn keeper zeer sterk, nu nog verbetering krijgen in mee voetballen en hoge ballen pakken
Je kunt er nog heel wat brood ingooien maar veel groter zal die gozert ni worden.Ik zout zegge Hahn der in.
plannetje
 plannetje - woensdag 30 juli 2014 - 10:27   quote  deeplink  
had dit topic niet beter mulder of hahn onder de lat kennen heten ?

ps. wat oranje betreft doe mij maar cillissen dan.
broer van Ted
 broer van Ted - woensdag 30 juli 2014 - 10:34   quote  deeplink  
Patrick gaat toch naar Oranje laat hem Mulder dan meenemen . Twee Feyenoord onwaardige ......... Uit de selectie verwijderd , goede ingreep .
Hanh moet het dan maar laten zien .
G-child
 G-child - woensdag 30 juli 2014 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 09:41 schreef FR_Alex het volgende:
Koester deze keeper, hij wordt een hele grote.
Als lijn keeper zeer sterk, nu nog verbetering krijgen in mee voetballen en hoge ballen pakken
Beste Alex, dromen mag je hebben maar zoals onze Marco al tijden geleden heeft opgemerkt, de meeste zijn bedrog. Ik zeg i.p.v. koesteren, afserveren. Tijd van middelmaat mag wel eens over zijn. Als lijn keeper sterk, gaat echter niet mee kunnen voetballen. Geen baas in eigen 16 en dramatisch bij hoge ballen. Als hij een hele grote zou worden dan hadden we dat toch al ergens uit op mogen maken? Een keeper zijn taak is ballen tegenhouden, nu staan we van geluk op de banken als hij een goede redding maakt. Zie Neuer, das pas een keeper.
Barabas
 Barabas - woensdag 30 juli 2014 - 14:21   quote  deeplink  
Als Hahn werkelijk zoveel beter is dan had hij erin gestaan. Nu dit niet zo is heb ik dus vraagtekens bij deze transfer. Las laatst ook al dat hij minder is gaan presteren nadat hij getekend had. Of het werkelijk zo is kun je in twijfel trekken, maar goede pers is het niet. 2 matige keepers lijkt het vooralsnog...
JanM
 JanM - woensdag 30 juli 2014 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 14:16 schreef G-child het volgende:

[..]

Beste Alex, dromen mag je hebben maar zoals onze Marco al tijden geleden heeft opgemerkt, de meeste zijn bedrog. Ik zeg i.p.v. koesteren, afserveren. Tijd van middelmaat mag wel eens over zijn. Als lijn keeper sterk, gaat echter niet mee kunnen voetballen. Geen baas in eigen 16 en dramatisch bij hoge ballen. Als hij een hele grote zou worden dan hadden we dat toch al ergens uit op mogen maken? Een keeper zijn taak is ballen tegenhouden, nu staan we van geluk op de banken als hij een goede redding maakt. Zie Neuer, das pas een keeper.
Nou noem je er ook eentje. Mulder///HELD! zal nooit zo goed worden maar keepers van 25 zoals Mulder en Cillessen zijn nog jong. Hahn is pas 22 en moet nog maar zien dat hij Mulder uit de basis verdringt. Pas als er ècht geld is in R'dam komt er misschien een betere keeper voor in de plaats of er moet in de jeugd nog een exceptioneel talent rondlopen ...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 juli 2014 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 14:21 schreef Barabas het volgende:
Als Hahn werkelijk zoveel beter is dan had hij erin gestaan. Nu dit niet zo is heb ik dus vraagtekens bij deze transfer. Las laatst ook al dat hij minder is gaan presteren nadat hij getekend had. Of het werkelijk zo is kun je in twijfel trekken, maar goede pers is het niet. 2 matige keepers lijkt het vooralsnog...
Is ooit gezegd dat Hahn als basiskeeper werd aangetrokken?
JanM
 JanM - woensdag 30 juli 2014 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 14:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Is ooit gezegd dat Hahn als basiskeeper werd aangetrokken?
Niet dat ik weet. Denk dat ze hem gehaald hebben als toekomstige opvolger van Mulder, zodat we zodra die voor veel geld naar Barcelona vertrekt in ieder geval weer een redelijke keeper (opgeleid) hebben ;-P
Barabas
 Barabas - woensdag 30 juli 2014 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 14:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Is ooit gezegd dat Hahn als basiskeeper werd aangetrokken?
Niet door jou, dat klopt.

Je weet net zo goed als ik dat het beeld dat geschetst is zeer zeker die kant op wijst.

Beetje makkelijk dus...
Barabas
 Barabas - woensdag 30 juli 2014 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 14:45 schreef JanM het volgende:

[..]

Niet dat ik weet. Denk dat ze hem gehaald hebben als toekomstige opvolger van Mulder, zodat we zodra die voor veel geld naar Barcelona vertrekt in ieder geval weer een redelijke keeper (opgeleid) hebben ;-P
precies, die topper die er eigenhandig voor zorgt dat we ons against all odds gaan plaatsen voor de groepsfase van de CL
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 juli 2014 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 14:47 schreef Barabas het volgende:

[..]

Niet door jou, dat klopt.

Je weet net zo goed als ik dat het beeld dat geschetst is zeer zeker die kant op wijst.

Beetje makkelijk dus...
Mulder is ondermaats, dat vind ik ook.
Lamprou is te klein, simpelweg te klein.
Hahn lijkt me als 2e keeper op (korte?) termijn voor de basis bedoeld.

Ik heb nog steeds niemand bij de club zelf horen zeggen dat Mulder de onbetwiste nummer 1 is.
Barabas
 Barabas - woensdag 30 juli 2014 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 14:51 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Mulder is ondermaats, dat vind ik ook.
Lamprou is te klein, simpelweg te klein.
Hahn lijkt me als 2e keeper op (korte?) termijn voor de basis bedoeld.

Ik heb nog steeds niemand bij de club zelf horen zeggen dat Mulder de onbetwiste nummer 1 is.
Dat bewijst dat de mensen die het bij onze club moeten doen verstand van zaken hebben, want ieder weldenkend mens laat het uit zijn of haar hoofd om zoiets stoms te zeggen ;-))
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 juli 2014 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 14:59 schreef Barabas het volgende:

[..]

Dat bewijst dat de mensen die het bij onze club moeten doen verstand van zaken hebben, want ieder weldenkend mens laat het uit zijn of haar hoofd om zoiets stoms te zeggen ;-))
We zijn het eens.
MMM
 MMM - woensdag 30 juli 2014 - 16:01   quote  deeplink  
Met deze clown op doel houd je elke wedstrijd je hart vast, treurig.

Hup Hahn, benieuwd hoe jij het gaat doen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 juli 2014 - 22:25   quote  deeplink  
tsja wat zegt het over Hahn dat Mulder vooralsnog de voorkeur krijgt. Hopelijk is een gewenningsperiode, want een keeper die minder is dan Mulder had je niet moeten halen..
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 30 juli 2014 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 09:10 schreef JanM het volgende:
Geen moeilijke keuze: ik zeg Mulder///HELD!
Weer vreselijk geërgerd aan dat drama genaamd: Erwin Mulder, hoogste tijd voor Warner Hahn!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 30 juli 2014 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 09:41 schreef FR_Alex het volgende:
Koester deze keeper, hij wordt een hele grote.
Als lijn keeper zeer sterk, nu nog verbetering krijgen in mee voetballen en hoge ballen pakken
Ha ha ha , ben benieuwd wat je zegt na Feyenoord - Besiktas
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 30 juli 2014 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 09:55 schreef FR-1908Arno het volgende:
Werner Hahn, volgend jaar ! cilly is een clown en heeft net als Mulder geen uitstraling ! Als je boe roept heb je het idee dat ze elk moment in huilen kunnen uitbarsten.

Nee deze lichting is niet zo sterk maar er zit talent aan te komen die dat wel hebben. Geef Hahn een half jaar en hij is Mulder voorbij :-)
Cilli heeft zich wel bewezen in Brazilië ... ondanks die penalty drama
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 juli 2014 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:37 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Weer vreselijk geërgerd aan dat drama genaamd: Erwin Mulder, hoogste tijd voor Warner Hahn!
Als ie beter is graag. Nu niet gaan roepen, "iedereen is beter dan Mulder". ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cillissen of Mulder in Oranje?









0.0060470