|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
In beeld: de prijzen van de goedkoopste Eredivisie-seizoenkaarten (VoetbalZone)
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jaren niets gewonnen, maar de trouwste supporters van de wereld betalen wel het meeste in Nederland.
Nu we weer financieel gezond zijn, zou deze melkkoe dan nu met rust gelaten worden? Of gaat Feyenoord met het nieuwe stadion naar Engelse prijzen? |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juli 2014 - 09:05 schreef Stylzz het volgende:Jaren niets gewonnen, maar de trouwste supporters van de wereld betalen wel het meeste in Nederland. Nu we weer financieel gezond zijn, zou deze melkkoe dan nu met rust gelaten worden? Of gaat Feyenoord met het nieuwe stadion naar Engelse prijzen? Ja maar dan heb je wel een jaar veel lol. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juli 2014 - 09:05 schreef Stylzz het volgende:Jaren niets gewonnen, maar de trouwste supporters van de wereld betalen wel het meeste in Nederland. Nu we weer financieel gezond zijn, zou deze melkkoe dan nu met rust gelaten worden? Of gaat Feyenoord met het nieuwe stadion naar Engelse prijzen? Ik denk dat de prijzen nog wel eens verder omhoog gaan met een nieuw stadion.. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Zuivere hattrick van Verhoek vanavond, wie wil die nou missen! Eigenlijk best triest hoor,40 euries duurder dan die betonnen grafbak.Voor het verschil toch maar Guidetti halen dan. ik zou trouwens ook wel eens de gemiddelde prijs willen zien, niet alleen de goedkoopste plaatsen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vind 265 euro voor een seizoen 4 meter naast het veld niet echt duur... Vraag mij af of dat ergens anders goedkoper is? |
|
|
|
|
dobias
|
|
|
Dit klopt natuurlijk niet helemaal. Want bij Feyenoord zit de eerste Europese wedstrijd en bekerwedstrijd erbij. Dat moeten ze wel compenseren natuurlijk. En lidmaatschap het legioen 40 euro per jaar. |
|
|
|