BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Besiktas JK - Feyenoord (voorronde CL, woensdag 6 augustus 2014, 19:30): 1 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Hoop
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 02:11   quote  deeplink  
ed7925de11940436334f1463756b66fd_702_300.jpg

Datum & tijdstip:06-08-2014 19:30uur
Locatie: Atatürk Olympisch Stadion
Scheidsrechter: Felix Zwayer (dui)

cid168805_FEYENOORDCLHB_640x345.jpg

De rest kan ik er wel bij zetten maar das nog voor ieders vers in het teugen lijkt me..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 augustus 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 02:11   quote  deeplink  
Daarom..0-5..!!

Hoppaaaaaa
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 02:11   quote  deeplink  
Besiktas-coach: "Ik ben trots op mijn ploeg, maar de strijd is nog steeds open"

large_b230061f7d952cacf710673efa35a495446008fe.jpg

Coach Slaven Bilic van Besiktas was woensdagavond verguld met de zege op Feyenoord in De Kuip (1-2). "We hebben een uitstekende wedstrijd gespeeld in een heerlijke sfeer", sprak hij voldaan.

"Alles wat ik van de spelers heb gevraagd, hebben ze uitgevoerd. Ze hebben moedig gespeeld en tactisch sterk. Ik ben trots op mijn ploeg." Bilic somde het ene na het andere positieve punt op bij zijn team. "We hebben als een eenheid verdedigd en met aanzienlijk veel spelers aangevallen. Ook in balbezit en na balverlies hebben we als ploeg de juiste dingen gedaan."

"Dit is een prima resultaat." Toch rekende Bilic zich nog niet rijk in De Kuip. "De strijd is nog steeds open. We zullen volgende week in Istanbul op hetzelfde niveau moeten spelen. Want Feyenoord heeft toch wel een gevaarlijke ploeg. Jammer dat deze ronde in de Champions League niet uit één wedstrijd bestaat", aldus Bilic.
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 02:12   quote  deeplink  
Besiktas-coach: "Ik ben trots op mijn ploeg, maar de strijd is nog steeds open"

Open????

Whahahaaaaaaaaa naïeveling, 0-5 lullo..
JanM
 JanM - donderdag 31 juli 2014 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 02:12 schreef RenatoBos het volgende:
Besiktas-coach: "Ik ben trots op mijn ploeg, maar de strijd is nog steeds open"

Open????

Whahahaaaaaaaaa naïeveling, 0-5 lullo..
Nee man, 0-7 lullo!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 juli 2014 - 10:37   quote  deeplink  
Wanneer moet de definitieve selectie doorgegeven zijn?
TheMenace
 TheMenace - donderdag 31 juli 2014 - 10:40   quote  deeplink  
0-3
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 31 juli 2014 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 10:37 schreef Stylzz het volgende:
Wanneer moet de definitieve selectie doorgegeven zijn?
Voor de return? Is al verlopen. Was dezelfde deadline als voor de wedstrijd van gister. Spelers die nu gehaald worden kunnen volgende week dus ook niet meedoen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 juli 2014 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 10:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Voor de return? Is al verlopen. Was dezelfde deadline als voor de wedstrijd van gister. Spelers die nu gehaald worden kunnen volgende week dus ook niet meedoen.
je mag toch nog wel wijzigingen doen, qua blessures ofzo?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 31 juli 2014 - 10:41   quote  deeplink  
Feyenoord Europa ‏@FeyenoordEuropa · 13m
View translation
De spelers die nu nog worden aangekocht kunnen NIET meer worden ingeschreven voor de tweede wedstrijd tegen Besiktas.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 31 juli 2014 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 10:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

je mag toch nog wel wijzigingen doen, qua blessures ofzo?
Ik ga af op wat ik lees. Dus ik weet het niet. Zag wel dat gisteren al dezelfde vraag aan Jan Dirk Stouten werd gesteld. Die zei ook al dat het niet meer kon.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 juli 2014 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 10:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik ga af op wat ik lees. Dus ik weet het niet. Zag wel dat gisteren al dezelfde vraag aan Jan Dirk Stouten werd gesteld. Die zei ook al dat het niet meer kon.
volgens mij mag je nog 1 wijziging doen 24u voor de start, qua blessure o.i.d.
Dat was voor gisteren wel zo.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 31 juli 2014 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 10:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

volgens mij mag je nog 1 wijziging doen 24u voor de start, qua blessure o.i.d.
Dat was voor gisteren wel zo.
Ah, wellicht is er dan nog wat mogelijk. Afwachten dan. In geval van nood kunnen we altijd nog Verhoek tegen de knieschijven schoppen om vervanging mogelijk te maken! ;)

Met alle respect voor Wesley uiteraard.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 juli 2014 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 10:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ah, wellicht is er dan nog wat mogelijk. Afwachten dan. In geval van nood kunnen we altijd nog Verhoek tegen de knieschijven schoppen om vervanging mogelijk te maken! ;)

Met alle respect voor Wesley uiteraard.
ja precies, mag ook Immers zijn hoor, of Schaken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 31 juli 2014 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 10:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja precies, mag ook Immers zijn hoor, of Schaken.
Of alle drie.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 11:23   quote  deeplink  
Ze hadden. Verhoek niet moeten wisselen, die hadden ze de opdracht moeten geven de keeper van die Turken uit de wedstrijd te schoppen nadat ie al vroeg drie keer gewisseld had die coach. Had ie een veldspeler op koeten stellen en hadden wij met de drie punten aan de haal gegaan..
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 31 juli 2014 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 10:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

volgens mij mag je nog 1 wijziging doen 24u voor de start, qua blessure o.i.d.
Dat was voor gisteren wel zo.
Helaas niet meer voor de wedstrijd tegen Besiktas ... daar moeten we het doen met het zooitje van gisteren :-(
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 31 juli 2014 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 02:12 schreef RenatoBos het volgende:
Besiktas-coach: "Ik ben trots op mijn ploeg, maar de strijd is nog steeds open"

Open????

Whahahaaaaaaaaa naïeveling, 0-5 lullo..
Whahahahahaha, wat een onzin! Wie moet er scoren dan? Een kans creeën is al een drama ... en de nul houden met Erwin Mulder is al onmogelijk!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 11:27   quote  deeplink  
Gaap..
DC
 DC - donderdag 31 juli 2014 - 11:28   quote  deeplink  
@lijdensweg; Is dat zeker dat nieuwe aankopen niet mee mogen doen in de return?
Ik dacht ergens gelezen te he
bben dat ze 24 uur voor de return aangemeld kunnen worden...... of heb ik dat verkeerd gelezen?
TheMenace
 TheMenace - donderdag 31 juli 2014 - 11:28   quote  deeplink  
nou de media heeft weer een neuzenbril op ik heb toch echt een andere wedstrijd gezien gisteren.ok je creeerde niet veel.das waar maar hun wel dan??ten tweede het veldspel was bij mate toch beter als dat van besiktas hoe kan je dan zegen dat het kansloos is tjah alleen als je neus bent of bij de media zit dan zeg je dat.die verhoek moet je nooit meer opstellen en hahn erin voor mulder en goossens mag ook weg want speelt toch nooit en als die speelt is het een balletje....
TheMenace
 TheMenace - donderdag 31 juli 2014 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 11:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Whahahahahaha, wat een onzin! Wie moet er scoren dan? Een kans creeën is al een drama ... en de nul houden met Erwin Mulder is al onmogelijk!
de tegenstander wel dan????
TheMenace
 TheMenace - donderdag 31 juli 2014 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 11:28 schreef DC het volgende:
@lijdensweg; Is dat zeker dat nieuwe aankopen niet mee mogen doen in de return?
Ik dacht ergens gelezen te he
bben dat ze 24 uur voor de return aangemeld kunnen worden...... of heb ik dat verkeerd gelezen?
ze kunnen gewoon meedoen volgende week.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 11:39   quote  deeplink  
Basaçikoglu en Wilkshire zijn nog niet inzetbaar voor Feyenoord in de aanstaande uitwedstrijd tegen Besiktas, omdat er geen wijzigingen meer mogen worden aangebracht op de spelerslijst van de UEFA.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2014 door RenatoBos --
TheMenace
 TheMenace - donderdag 31 juli 2014 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 11:39 schreef RenatoBos het volgende:
Basaçikoglu en Wilkshire zijn nog niet inzetbaar voor Feyenoord in de aanstaande uitwedstrijd tegen Besiktas, omdat er geen wijzigingen meer mogen worden aangebracht op de spelerslijst van de UEFA.
dat is weer een regel die veranderd is??zal niet....
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 11:42 schreef TheMenace het volgende:

[..]

dat is weer een regel die veranderd is??zal niet....
Helaas..
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 31 juli 2014 - 11:45   quote  deeplink  
Slaat nergens op, zeker omdat die verkoopdeadline te lang doorloopt/de voorrondes te vroeg beginnen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 11:52   quote  deeplink  
Demba Ba: "Jammer voor Feyenoord"

440110_heroa.jpg

Besiktas-aanwinst Demba Ba mocht tegen Feyenoord een halfuurtje meedoen. De Senegalese spits sprak na afloop over een moeilijk duel.

Ba maakte deze zomer voor ongeveer zes miljoen euro de overstap van Chelsea naar Besiktas. In Londen kwam hij niet meer in de plannen van José Mourinho voor, zodat hij woensdagavond na het duel met Feyenoord door de mixed zone van De Kuip wandelde.

Fitheid
De spits was na 59 minuten ingevallen bij de Turkse ploeg. Veel indruk maakte hij nog niet, maar zijn tijd moet nog komen, beloofde hij. "Ik ben nog niet volledig fit en moet nog wat werk verzetten. Ik ben ook pas twee weken in training, dus kan nog niet alles geven", zegt hij tegen Goal.

"Daarnaast is het ook lastig om als invaller in de ploeg te komen en op die manier je ploeg te helpen", vervolgt de oud-speler van onder meer Newcastle United en TSG Hoffenheim. "Maar ik ben tevreden met het resultaat van vanavond en kijk uit naar de return van volgende week."

"Zaten er bovenop"
De 29-jarige Senegalees was onder de indruk van Feyenoord, al maakte hij zich geen zorgen. "We wisten dat Feyenoord een echt voetballende ploeg was. Helaas voor ze konden ze niet veel creëren, maar dat kwam ook door onze verdediging. Het is jammer voor Feyenoord, maar wij waren vandaag voor honderd procent geconcentreerd en zaten er bovenop."

Aankomende woensdag volgt de return in Istanbul, waar Besiktas de 2-1 zege uit De Kuip over de streep moet trekken. "Wij willen gewoon weer winnen", zegt Ba. Of hij dan wel in de basis start? "We will see", sluit hij met een grote glimlach af.
Bron:Goal.com
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 31 juli 2014 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 11:52 schreef RenatoBos het volgende:
Demba Ba: "Jammer voor Feyenoord"

[ afbeelding ]

Besiktas-aanwinst Demba Ba mocht tegen Feyenoord een halfuurtje meedoen. De Senegalese spits sprak na afloop over een moeilijk duel.

Ba maakte deze zomer voor ongeveer zes miljoen euro de overstap van Chelsea naar Besiktas. In Londen kwam hij niet meer in de plannen van José Mourinho voor, zodat hij woensdagavond na het duel met Feyenoord door de mixed zone van De Kuip wandelde.

Fitheid
De spits was na 59 minuten ingevallen bij de Turkse ploeg. Veel indruk maakte hij nog niet, maar zijn tijd moet nog komen, beloofde hij. "Ik ben nog niet volledig fit en moet nog wat werk verzetten. Ik ben ook pas twee weken in training, dus kan nog niet alles geven", zegt hij tegen Goal.

"Daarnaast is het ook lastig om als invaller in de ploeg te komen en op die manier je ploeg te helpen", vervolgt de oud-speler van onder meer Newcastle United en TSG Hoffenheim. "Maar ik ben tevreden met het resultaat van vanavond en kijk uit naar de return van volgende week."

"Zaten er bovenop"
De 29-jarige Senegalees was onder de indruk van Feyenoord, al maakte hij zich geen zorgen. "We wisten dat Feyenoord een echt voetballende ploeg was. Helaas voor ze konden ze niet veel creëren, maar dat kwam ook door onze verdediging. Het is jammer voor Feyenoord, maar wij waren vandaag voor honderd procent geconcentreerd en zaten er bovenop."

Aankomende woensdag volgt de return in Istanbul, waar Besiktas de 2-1 zege uit De Kuip over de streep moet trekken. "Wij willen gewoon weer winnen", zegt Ba. Of hij dan wel in de basis start? "We will see", sluit hij met een grote glimlach af.
Bron:Goal.com
Maakt geen indruk inderdaad. Laten we hopen dat het volgende week nog zo is. En dat die keeper van ze er een paar doorlaat..
TheMenace
 TheMenace - donderdag 31 juli 2014 - 11:58   quote  deeplink  
* Mocht Feyenoord onverhoopt verliezen van Besiktas, is de club nog NIET verzekerd van groepsfase van de Europa League. De club stroomt dan in bij de play-offronde voor kwalificatie van de Europa League. Wordt dat tweeluik gewonnen, kwalificeert Feyenoord zich voor de groepsfase van de Europa League. Worden deze duels ook verloren, staat de club met lege handen.

dus voor een ieder die anders denkt we hebben als het fout gaat nog steeds kans daarna op europa league hoor.niet dat (we) helemaal niks hebben en het einde van de wereld in zicht is.ja europa league MOET je halen cl tjah dat hopen we....maar ook dat kan nog!wij zijn (rotterdammers) wij houden vol!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2014 door TheMenace --
Nibke
 Nibke - donderdag 31 juli 2014 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 11:39 schreef RenatoBos het volgende:
Basaçikoglu en Wilkshire zijn nog niet inzetbaar voor Feyenoord in de aanstaande uitwedstrijd tegen Besiktas, omdat er geen wijzigingen meer mogen worden aangebracht op de spelerslijst van de UEFA.
De spelerslijst van deze week toch?
Volgende week nieuwe wedstrijd!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 12:01 schreef Nibke het volgende:

[..]

De spelerslijst van deze week toch?
Volgende week nieuwe wedstrijd!
Dit bericht komt van de officiële Feyenoord Clubsite..
Nibke
 Nibke - donderdag 31 juli 2014 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 12:04 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dit bericht komt van de officiële Feyenoord Clubsite..
Goed verstopt zeker.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 12:10 schreef Nibke het volgende:

[..]

Goed verstopt zeker.
De onderste alinea..
http://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/dubbelslag-feyenoord-met-basaçikoglu-en-wilkshire
Nibke
 Nibke - donderdag 31 juli 2014 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Oke en bedankt,ik had het niet gezien!
Wel belachelijk overigens.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 12:28   quote  deeplink  
Stond er ook van te kijken, ik begreep in eerste instantie dat je tot 24 uur voor de wedstrijd kon veranderen..
Nibke
 Nibke - donderdag 31 juli 2014 - 12:34   quote  deeplink  
Dar dacht ik dus ook, rare regels daar bij de UEFA
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 17:18   quote  deeplink  
DUITSE SCHEIDSRECHTER VOOR BESIKTAS FEYENOORD

felix_zwayer.jpg

De uitwedstrijd van Feyenoord tegen Besiktas in de derde voorronde van de Champions League staat onder leiding van een Duitse scheidsrechter: Felix Zwayer. Hij wordt geassisteerd door zijn landgenoten Marco Achmüller en Marcel Pelgrim. Vierde official is Tobias Stieler. Besiktas tegen Feyenoord wordt volgende week woensdag om 19.30 uur Nederlandse tijd gespeeld in Istanboel.

Feyenoord moet in de uitwedstrijd een achterstand zien goed te maken, nadat de ploeg van Fred Rutten woensdagavond in De Kuip met 2-1 verloor van de Turkse topclub.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 31 juli 2014 - 20:11   quote  deeplink  
Hopen op een wondertje ...
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - donderdag 31 juli 2014 - 20:11   quote  deeplink  
Word niks
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 31 juli 2014 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 20:11 schreef Nummer Zeven het volgende:
Word niks
'Denk ik ook ... maar hoop doet leven zeg men toch?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 juli 2014 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 20:11 schreef Nummer Zeven het volgende:
Word niks
Dat is t al.
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 31 juli 2014 - 20:48   quote  deeplink  
Ondanks de hopeloze tactiek van Rutten gisteren denk ik dat er best een aardig resultaat geboekt kan worden daar. We werden natuurlijk ook niet compleet weggespeeld. Maar met twee doelpunten verschil winnen zal niet meevallen.
van geil
 van geil - donderdag 31 juli 2014 - 21:07   quote  deeplink  
Hahn
Van Beek Vormer Mathijssen Kongolo
Anass Sleegers Clasie Vilhena
Manu Boetius.
1-4
Kongolo voor Mathijssen en Nelom erbij kan ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2014 door van geil --
van geil
 van geil - donderdag 31 juli 2014 - 21:11   quote  deeplink  
Dat zijn allemaal voetballers.
JanM
 JanM - donderdag 31 juli 2014 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 21:07 schreef van geil het volgende:
Hahn
Van Beek Vormer Mathijssen Kongolo
Anass Sleegers Clasie Vilhena
Manu Boetius.
1-4
Kongolo voor Mathijssen en Nelom erbij kan ook.
Vormer is geen verdediger en mist daar ook de lengte voor dus m.i. kun je Van Beek beter naast Mathijsen zetten en dan Karsdorp of Boula als RB. Middenveld met 4 zou kunnen maar of Achahbar en Sleegers daar de beste keuze zijn weet ik niet. Denk dat het beter staat met

Mulder
Boula/Karsdorp Van Beek Mathijsen Kongolo
Clasie Vormer
Manu Vilhena Boëtius
Te Vrede
van geil
 van geil - donderdag 31 juli 2014 - 21:17   quote  deeplink  
Baresi en Blind waren bijvoorbeeld ook twee voetballende vrije verdedigers.(en niet groot)
Clasie hoeft dan niet steeds helemaal in te zakken.
Ik zou t zeker proberen als ik trainer was.
Allemaal voetballers, en t voetbal wint uiteindelijk altijd.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 31 juli 2014 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 21:14 schreef JanM het volgende:

[..]

Vormer is geen verdediger en mist daar ook de lengte voor dus m.i. kun je Van Beek beter naast Mathijsen zetten en dan Karsdorp of Boula als RB. Middenveld met 4 zou kunnen maar of Achahbar en Sleegers daar de beste keuze zijn weet ik niet. Denk dat het beter staat met

Mulder
Boula/Karsdorp Van Beek Mathijsen Kongolo
Clasie Vormer
Manu Vilhena Boëtius
Te Vrede
Mulder moet er als eerste uit wil je iets halen ...
van geil
 van geil - donderdag 31 juli 2014 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 21:19 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Mulder moet er als eerste uit wil je iets halen ...
100 procent.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 01 augustus 2014 - 04:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 21:07 schreef van geil het volgende:
Hahn
Van Beek Vormer Mathijssen Kongolo
Anass Sleegers Clasie Vilhena
Manu Boetius.
1-4
Kongolo voor Mathijssen en Nelom erbij kan ook.
Het is wel een interessante tactiek. Als je op deze wijze zou gaan spelen, dan zou ik zelf denk ik toch maar Immers opstellen in plaats van Anass of Joey. Als je 4 middenvelders hebt, is het m.i. wat minder erg dat je er eentje hebt tussenlopen die niet zo goed aan de bal is. Dus een ruit op het middenveld. Clasie met de punt naar achter, waar Vormer kan inschuiven om de vrije man te creëren. Vilhena linkshalf, Lex rechtshalf, Sleegers/Anass op 10.

Overigens denk ik nog steeds dat je ook met Boëtius-Manu-Schaken Besiktas het vuur aan de schenen moeten kunnen leggen. Hadden ze toch moeite mee. Ondanks nog dat Boëtius totaal niet in de wedstrijd zat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Besiktas JK - Feyenoord (voorronde CL, woensdag 6 augustus 2014, 19:30): 1 - 0









0.0073509