BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Besiktas JK - Feyenoord (voorronde CL, woensdag 6 augustus 2014, 19:30): 1 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Omle
 Omle - woensdag 06 augustus 2014 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 21:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mwa, persoonlijk vind ik dat Feyenoord precies hetzelfde fout deed als vorige week. Veel balbezit, teveel fout doen in de laatste fase voor de kans en zelf tegen counters oplopen door individuele fouten. Je kan je dan afvragen in hoeverre Rutten niet had moeten ingrijpen. Wat in zekere zin stoot Feyenoord en ook hij zich tweemaal aan dezelfde steen.
Klopt, als je de kwaliteiten niet hebt moet je niet op bal bezit spelen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 06 augustus 2014 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 21:56 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

rutten treft geen blaam die moet het doen met de spelers die hij tot zijn beschikking heeft.....v.geel lult maar wat met zijn schaduwlijstje...die heeft hij dus helemaal niet en liegt hij dus tegen supporters.....maar ik zie al weer mensen zijn echt snel tevreden hier zie ik....nou ik dus niet....goed beleid de brand er in.
Ik vind niet dat Rutten het maximale uit dit elftal heeft gehaald. Zelfs met de beperkingen die het huidige Feyenoord heeft. En wat je over Van Geel zegt, sluit niet echt aan bij mijn opmerking, maar goed.
Wim2
 Wim2 - woensdag 06 augustus 2014 - 22:00   quote  deeplink  
Wat een matig kut team
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 augustus 2014 - 22:00   quote  deeplink  
selectie is gewoon waardeloos.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 augustus 2014 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 21:57 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat lijstje heeft ie, geloof dat maar. Maar betalen , ho maar ...
Kort lijstje dan.

Maar goed, hij heeft nu 2 keer het team zien acteren op hoger niveau, hij weet de zwakke plekken.
Deze of komende week moet ie die 8 miljoen gaan besteden.
En als Clasie niet wil: verkopen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 06 augustus 2014 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 21:54 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hoeveel keer dit uitgelegd T?
Sommigen lezen gewoon niet of willen niet begrijpen.

Wat had Rutten anders kúnnen doen?
Team is simpelweg ondermaats.
Rutten had een plan B kunnen verzinnen. Door bijvoorbeeld direct met Vormer (als inschuivende middenvelder) te starten. Maar hij koos weer voor plan A. Zijn goed recht, maar ik weet niet of die spelwijze het best bij het huidige Feyenoord past.

Ik zeg zeker niet dat het Rutten zijn schuld is hoor. Maar er zitten me net te veel beslissingen niet lekker.

En de kracht zit in herhaling Henk! ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 augustus 2014 door T-FeYeN00rD --
tomson
 tomson - woensdag 06 augustus 2014 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:00 schreef Wim2 het volgende:
Wat een matig kut team
30139t2.jpg
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 06 augustus 2014 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 21:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mwa, persoonlijk vind ik dat Feyenoord precies hetzelfde fout deed als vorige week. Veel balbezit, teveel fout doen in de laatste fase voor de kans en zelf tegen counters oplopen door individuele fouten. Je kan je dan afvragen in hoeverre Rutten niet had moeten ingrijpen. Wat in zekere zin stoot Feyenoord en ook hij zich tweemaal aan dezelfde steen.
Jij vind persoonlijk zo veel......Rutten ingrijpen?? Met wat voor spelers dan..hou toch op rutten hier in twijfel brengen dat is te bizar...zoek de schuld liever bij je vriendje v.geel inplaats van bij de trainer...gvd de man is net 2 wedstrijden onderweg.
Wim2
 Wim2 - woensdag 06 augustus 2014 - 22:04   quote  deeplink  
Er is nog een spits nodig.. En een nummer 10 want Immers is zoooo waardeloos..
Omle
 Omle - woensdag 06 augustus 2014 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:03 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Jij vind persoonlijk zo veel......Rutten ingrijpen?? Met wat voor spelers dan..hou toch op rutten hier in twijfel brengen dat is te bizar...zoek de schuld liever bij je vriendje v.geel inplaats van bij de trainer...gvd de man is net 2 wedstrijden onderweg.
Ik snap z'n twijfel bij Rutten wel hoor... Hij ziet toch zelf ook wel dat er niet voldoende kwaliteit in dit team zit? Ga dan niet zo spelen!
dr love
 dr love - woensdag 06 augustus 2014 - 22:06   quote  deeplink  
Dit is echt de schuld van die rutten heeft het verkloot, waarom hebben wij altijd maar een kut trainer die bij feyenoord niet optimaal een team kan laten inspireren en ook ligt het deels aan spelers op het veld of zijn ze gewoon niet goed genoeg Europese niveau.
Afvallers.: mulder, clasie, immers, boeitius, vilhena, te vrede, schaken en de grootste blunder wat we hebben nu is RUTTEN.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 augustus 2014 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Rutten had een plan B kunnen verzinnen. Door bijvoorbeeld direct met Vormer (als inschuivende middenvelder) te starten. Maar hij koos weer voor plan A. Zijn goed recht, maar ik weet niet of die spelwijze het best bij het huidige Feyenoord past.

Ik zeg zeker niet dat het Rutten zijn schuld is hoor. Maar er zitten me net te veel beslissingen niet lekker.

En de kracht zit in herhaling Henk! ;)
Zit wat in, Immers, Vilhena zaten gedurende de wedstrijd steeds meer in het Turkse slot. De extra man was steeds vaker afwezig.
M.a.w. Rutten hád idd eerder voor die variant mogen kiezen.
De beginopstelling was anderszins logisch: vertrouwde middenveld, vertrouwde mechanismes.
ar
 ar - woensdag 06 augustus 2014 - 22:07   quote  deeplink  
Je ziet nog gewoon onwennigheid ook,na de gelijkmaker kregen ze veel vertrouwen en zetten ze prima druk naar voren en hadden durf,waarna ze met persoonlijke fouten weer als een plumpudding inzakten.Met zometeen een vernieuwde aanval en wellicht wat op het middenveld, en vertrouwen gaat het gewoon goedkomen.
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - woensdag 06 augustus 2014 - 22:07   quote  deeplink  
Zitten ook niet bij de beste 31 van Europa league dus krijgen zware tegenstander ,maar op dit moment is als sterk voor ons
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 06 augustus 2014 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:03 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Jij vind persoonlijk zo veel......Rutten ingrijpen?? Met wat voor spelers dan..hou toch op rutten hier in twijfel brengen dat is te bizar...zoek de schuld liever bij je vriendje v.geel inplaats van bij de trainer...gvd de man is net 2 wedstrijden onderweg.
Hou het bij de inhoud in plaats van mij persoonlijk aan te vallen.

Van Geel is niet mijn vriendje. En hopelijk kun je ook een discussie voeren zonder het allemaal telkens op Van Geel te betrekken.

Ik verwijt Rutten niet heel veel, maar ik zet vraagtekens. Ik heb al eerder gezegd, ik kijk het zeker tot aan de kerst aan met Rutten voordat ik echt iets over hem vind.
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 06 augustus 2014 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:05 schreef Omle het volgende:

[..]

Ik snap z'n twijfel bij Rutten wel hoor... Hij ziet toch zelf ook wel dat er niet voldoende kwaliteit in dit team zit? Ga dan niet zo spelen!
Wat een f idioten hier ongelooflijk...jij snapt zijn twijfel...nou ik niet...maar volgens mij ben ik hier beland in de martin van geel fanclub.
Omle
 Omle - woensdag 06 augustus 2014 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:09 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Wat een f idioten hier ongelooflijk...jij snapt zijn twijfel...nou ik niet...maar volgens mij ben ik hier beland in de martin van geel fanclub.
Geenszins, ook van Geel laat het wat mij betreft op een cruciaal moment afweten.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 06 augustus 2014 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:07 schreef nieuwerbrug het volgende:
Zitten ook niet bij de beste 31 van Europa league dus krijgen zware tegenstander ,maar op dit moment is als sterk voor ons
Wordt nog een probleem inderdaad. We dreigen niet geplaatst te zijn. En dan loot je waarschijnlijk weer een tegenstander van het niveau Besiktas/Kuban Krasnodar/Sparta Praag. En er zitten nog een stuk of 3-4 echte hele sterke ploegen in. Tottenham, Olympique Lyon en Inter met name. Ook zitten er trouwens evengoed een paar zwakke teams bij. Wordt afwachten. We kunnen waarschijnlijk flink aan de bak.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 augustus 2014 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:09 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Wat een f idioten hier ongelooflijk...jij snapt zijn twijfel...nou ik niet...maar volgens mij ben ik hier beland in de martin van geel fanclub.
Hup Martin, hup Martin.
En de groeten van reneetje met z'n spleetje.
tomson
 tomson - woensdag 06 augustus 2014 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:12 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hup Martin, hup Martin.
En de groeten van reneetje met z'n spleetje.
Heil Martin !
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 06 augustus 2014 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:12 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hup Martin, hup Martin.
En de groeten van reneetje met z'n spleetje.
hup martin hup en jouw club heeft net verloren door(indirect) die zelfde man....
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 06 augustus 2014 - 22:15   quote  deeplink  
Stoer praten achter je pctje.
freduc
 freduc - woensdag 06 augustus 2014 - 22:16   quote  deeplink  
rutten moet ook roeien met de riemen die hij heeft , en die riemen zijn niet veel soeps
ik blijf ervan overtuigd dat rutten een goede trainer is , heeft ook bewezen spelers beter te maken
er is gewoon te weinig kwaliteit de jonkies zijn grote talenten maar komen nog te kort de ouderen , immers schaken mathijsen vormer enz niet goed genoeg voor feyenoord
kijk ik flip ook giganties van deze stuatie maar het is niet anders we moeten nog zeker 2 jaar geduld hebben voor we ons topclub mogen noemen
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 augustus 2014 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:13 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

hup martin hup en jouw club heeft net verloren door(indirect) die zelfde man....
van Geel heeft bij mij 2 jaar krediet opgebouwd.
Deze zomer is wat mij betreft meetpunt: goed gedaan of niet.
Per 1 september definitief oordeel (einde transferperiode).

Tot op dit moment is het oordeel: onvoldoende.
Nicotti
 Nicotti - woensdag 06 augustus 2014 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:15 schreef rene rotterdam het volgende:
Stoer praten achter je pctje.
Hou toch op man
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 06 augustus 2014 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:17 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

van Geel heeft bij mij 2 jaar krediet opgebouwd.
Deze zomer is wat mij betreft meetpunt: goed gedaan of niet.
Per 1 september definitief oordeel (einde transferperiode).

Tot op dit moment is het oordeel: onvoldoende.
Meetpunt is wat mij betreft over ongeveer 1 week. Dan moet je de spits binnen hebben wil je je selectie klaar hebben voor de voorrondes EL.
ar
 ar - woensdag 06 augustus 2014 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Meetpunt is wat mij betreft over ongeveer 1 week. Dan moet je de spits binnen hebben wil je je selectie klaar hebben voor de voorrondes EL.
yep..die spits moet er dan zijn.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 augustus 2014 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Meetpunt is wat mij betreft over ongeveer 1 week. Dan moet je de spits binnen hebben wil je je selectie klaar hebben voor de voorrondes EL.
Die spits moet uiterlijk een week voor play-off EL binnen zijn ja.
Maar dan nog heeft van Geel wat spelers te lozen én geld te besteden.
Dus is hij nog niet klaar.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 augustus 2014 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Meetpunt is wat mij betreft over ongeveer 1 week. Dan moet je de spits binnen hebben wil je je selectie klaar hebben voor de voorrondes EL.
Maar dan de rest nog..
ar
 ar - woensdag 06 augustus 2014 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Die spits moet uiterlijk een week voor play-off EL binnen zijn ja.
Maar dan nog heeft van Geel wat spelers te lozen én geld te besteden.
Dus is hij nog niet klaar.
Villalba erbij en een creatieve middenvelder.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 06 augustus 2014 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:21 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Maar dan de rest nog..
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Die spits moet uiterlijk een week voor play-off EL binnen zijn ja.
Maar dan nog heeft van Geel wat spelers te lozen én geld te besteden.
Dus is hij nog niet klaar.
Spits is prioriteit nr 1. Verhoek e.d. kan je ook nog wel in de laatste week van augustus lozen. Das niet zo'n probleem. Sowieso zijn Bilal en Wilkshire er al bij natuurlijk, dus dat scheelt al.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 augustus 2014 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

[..]

Spits is prioriteit nr 1. Verhoek e.d. kan je ook nog wel in de laatste week van augustus lozen. Das niet zo'n probleem. Sowieso zijn Bilal en Wilkshire er al bij natuurlijk, dus dat scheelt al.
Das waar, maar man man wat was dit drama vanavond..
flipje tiel
 flipje tiel - woensdag 06 augustus 2014 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 21:56 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

rutten treft geen blaam die moet het doen met de spelers die hij tot zijn beschikking heeft.....v.geel lult maar wat met zijn schaduwlijstje...die heeft hij dus helemaal niet en liegt hij dus tegen supporters.....maar ik zie al weer mensen zijn echt snel tevreden hier zie ik....nou ik dus niet....goed beleid de brand er in.
als ik dit wat jij schrijft zo lees,dan is er niets goed wat v.geel doet.
Maar mag ik je er even aan herinneren dat die toch ook veel geld heeft gepakt van wijnaldum en fer de hoofdprijs dacht ik zo
Had die met de vrij moeten wachten en dan einde van het seizoen gratis weg,ik vind dat die het nog niet verkeerd doet,misschien had die iets alerte moeten zijn met het aantrekken van nieuwe spelers.
Maar ook ik zal het wel verkeerd zien volgens jou,hoe zou jij het dan doen met beperkte geldelijke middelen,of zou jij ons direct weer naar de slachtbank lijden??????????????????
ar
 ar - woensdag 06 augustus 2014 - 22:25   quote  deeplink  
Manu viel toch aardig in.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 augustus 2014 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

[..]

Spits is prioriteit nr 1. Verhoek e.d. kan je ook nog wel in de laatste week van augustus lozen. Das niet zo'n probleem. Sowieso zijn Bilal en Wilkshire er al bij natuurlijk, dus dat scheelt al.
Op basis van huidige niveau (2 wedstrijden) is versterking wenselijk.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 augustus 2014 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:25 schreef ar het volgende:
Manu viel toch aardig in.
Mooi doelpuntje, knap ardig..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 06 augustus 2014 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:25 schreef ar het volgende:
Manu viel toch aardig in.
Nog niet eens qua veldspel, maar hij is net als vorige week beslissend. Das wel een kwaliteit.
Nicotti
 Nicotti - woensdag 06 augustus 2014 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:25 schreef flipje tiel het volgende:

[..]

als ik dit wat jij schrijft zo lees,dan is er niets goed wat v.geel doet.
Maar mag ik je er even aan herinneren dat die toch ook veel geld heeft gepakt van wijnaldum en fer de hoofdprijs dacht ik zo
Had die met de vrij moeten wachten en dan einde van het seizoen gratis weg,ik vind dat die het nog niet verkeerd doet,misschien had die iets alerte moeten zijn met het aantrekken van nieuwe spelers.
Maar ook ik zal het wel verkeerd zien volgens jou,hoe zou jij het dan doen met beperkte geldelijke middelen,of zou jij ons direct weer naar de slachtbank lijden??????????????????
Precies, ik vroeg ook om zijn beleid, maar blijkbaar weet ie dat niet, aangezien ik geen antwoord krijg.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 augustus 2014 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:27 schreef Nicotti het volgende:

[..]

Precies, ik vroeg ook om zijn beleid, maar blijkbaar weet ie dat niet, aangezien ik geen antwoord krijg.
Omdat ie alleen z'n eigen geblaat begrijpt.
Andere meningen interesseren hem niet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 06 augustus 2014 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:26 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Op basis van huidige niveau (2 wedstrijden) is versterking wenselijk.
Klopt. Maar dat weet Van Geel ook.
freduc
 freduc - woensdag 06 augustus 2014 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Mooi doelpuntje, knap ardig..
manu speelt oppertunisties en dan heb je wel eens dat het meezit , maar voor feyenoord is hij absoluut niet goed genoeg
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 augustus 2014 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Klopt. Maar dat weet Van Geel ook.
Vandaar: 1 september meetpunt voldoende/onvoldoende van Geel.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 06 augustus 2014 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:29 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Vandaar: 1 september meetpunt voldoende/onvoldoende van Geel.
Lijkt me eerlijk, al volgt er over een week een zwaarwegend advies voor de eindbeoordeling.
ar
 ar - woensdag 06 augustus 2014 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Mooi doelpuntje, knap ardig..
;)
freduc
 freduc - woensdag 06 augustus 2014 - 22:32   quote  deeplink  
ook v Geel is ook handen gebonden als hij maar een X bedrag krijgt voor aankopen wat verwachten we dan ??
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 augustus 2014 - 22:33   quote  deeplink  
Jordy Clasie was woensdag teleurgesteld over de nederlaag van Feyenoord tegen Besiktas in de derde voorronde van de Champions League. De Rotterdammers gingen in Istanbul met 3-1 onderuit.

"Ik vond dat we het beter deden dan vorige week", doelde de middenvelder voor de camera van de NOS op het verloren thuisduel in De Kuip (2-1). Cijfermatig deed Feyenoord het dus helemaal niet beter dan vorige week, al was het spel van de Nederlandse topclub wel een stuk beter "Maar het was helaas niet genoeg."

De Oranje-international is het niet eens met de mensen die van mening zijn dat Besiktas simpelweg meer kwaliteit in huis heeft dan Feyenoord en daarom twee keer gewonnen heeft. "We hebben geen mindere ploeg", vond Clasie. "Zij hebben eigenlijk alleen op foutjes van ons gewacht. Nu moet het in de Europa League gebeuren. Dat is belangrijk voor de club."
(bron: Voetbalprimeur.nl)

Dat vond ik nou ook.
En let op: wie denkt dat MvG hem opgedragen heeft dit te zeggen?
flipje tiel
 flipje tiel - woensdag 06 augustus 2014 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:27 schreef Nicotti het volgende:

[..]

Precies, ik vroeg ook om zijn beleid, maar blijkbaar weet ie dat niet, aangezien ik geen antwoord krijg.
dit zijn te moeilijke vragen voor hem,er zijn altijd mensen die heelveel blabla hebben,maar niets kunnen onderbouwen en al helemaal geen verstand hebben van lange termijn visie
Maar ben wel blij dat er ook hier mensen op dit forum zijn die dit wel begrijpen
Omle
 Omle - woensdag 06 augustus 2014 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:32 schreef freduc het volgende:
ook v Geel is ook handen gebonden als hij maar een X bedrag krijgt voor aankopen wat verwachten we dan ??
Ik mag toch aannemen dat wanneer hij aangeeft een schaduwlijstje te hebben dit ook een realistische is?
Hij weet wat de middelen zijn, anticipeer dar dan op met je lijstje...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 06 augustus 2014 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:32 schreef freduc het volgende:
ook v Geel is ook handen gebonden als hij maar een X bedrag krijgt voor aankopen wat verwachten we dan ??
Geen wonderen, dat zeker, maar er is wel iets mogelijk. Dan moet je soms geduld hebben, maar als Feyenoord er niets meer bijhaalt de komende weken, dan is er iets toch niet helemaal goed gegaan..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 augustus 2014 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:33 schreef FR-Henk het volgende:

Dat vond ik nou ook.
En let op: wie denkt dat MvG hem opgedragen heeft dit te zeggen?
geile tekst man.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Besiktas JK - Feyenoord (voorronde CL, woensdag 6 augustus 2014, 19:30): 1 - 0









0.0138199