BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Besiktas JK - Feyenoord (voorronde CL, woensdag 6 augustus 2014, 19:30): 1 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
freduc
 freduc - woensdag 06 augustus 2014 - 22:35   quote  deeplink  
daarbij verdienen de meeste top spitsen ommedenabij 2milj netto , die staan echt niet te trappelen om in de nederlandse comp te spelen , zeker niet voor 1 milj netto
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 06 augustus 2014 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:33 schreef FR-Henk het volgende:
Jordy Clasie was woensdag teleurgesteld over de nederlaag van Feyenoord tegen Besiktas in de derde voorronde van de Champions League. De Rotterdammers gingen in Istanbul met 3-1 onderuit.

"Ik vond dat we het beter deden dan vorige week", doelde de middenvelder voor de camera van de NOS op het verloren thuisduel in De Kuip (2-1). Cijfermatig deed Feyenoord het dus helemaal niet beter dan vorige week, al was het spel van de Nederlandse topclub wel een stuk beter "Maar het was helaas niet genoeg."

De Oranje-international is het niet eens met de mensen die van mening zijn dat Besiktas simpelweg meer kwaliteit in huis heeft dan Feyenoord en daarom twee keer gewonnen heeft. "We hebben geen mindere ploeg", vond Clasie. "Zij hebben eigenlijk alleen op foutjes van ons gewacht. Nu moet het in de Europa League gebeuren. Dat is belangrijk voor de club."
(bron: Voetbalprimeur.nl)

Dat vond ik nou ook.
En let op: wie denkt dat MvG hem opgedragen heeft dit te zeggen?
'Foutjes' zegt ie dan... we schopten hem nog net niet zelf achter Mulder. Al deed Nelom aardig zijn best.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 augustus 2014 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:34 schreef Stylzz het volgende:

[..]

geile tekst man.
Hahahahahahaha!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 06 augustus 2014 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:35 schreef freduc het volgende:
daarbij verdienen de meeste top spitsen ommedenabij 2milj netto , die staan echt niet te trappelen om in de nederlandse comp te spelen , zeker niet voor 1 milj netto
Ook dat inderdaad.
ar
 ar - woensdag 06 augustus 2014 - 22:36   quote  deeplink  
Haal die Zweed maar op..
freduc
 freduc - woensdag 06 augustus 2014 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Geen wonderen, dat zeker, maar er is wel iets mogelijk. Dan moet je soms geduld hebben, maar als Feyenoord er niets meer bijhaalt de komende weken, dan is er iets toch niet helemaal goed gegaan..
helemaal mee eens , er moet wat bij komen met kwaliteit
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 06 augustus 2014 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 21:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mwa, persoonlijk vind ik dat Feyenoord precies hetzelfde fout deed als vorige week. Veel balbezit, teveel fout doen in de laatste fase voor de kans en zelf tegen counters oplopen door individuele fouten. Je kan je dan afvragen in hoeverre Rutten niet had moeten ingrijpen. Wat in zekere zin stoot Feyenoord en ook hij zich tweemaal aan dezelfde steen.
Juist! De verkeerde spelers dus ...
freduc
 freduc - woensdag 06 augustus 2014 - 22:42   quote  deeplink  
die topscoorder van de noorse comp , die filmpjes kwamen hier ook voorbij op dit forum
dat vond ik echt geen verkeerde spits , zeker in de wetenschap dat heereveen hem in het vizier had , die riemer heeft de laatste 20 jaar alleen maar goede spitsen gescout
zou dat niks wezen ??
freduc
 freduc - woensdag 06 augustus 2014 - 22:44   quote  deeplink  
je kan rutten niet erop afrekenen op echte blunders die doelpunten opleverden , dat zegt meer over de spelers

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 augustus 2014 door freduc --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 06 augustus 2014 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:42 schreef freduc het volgende:
die topscoorder van de noorse comp , die filmpjes kwamen hier ook voorbij op dit forum
dat vond ik echt geen verkeerde spits , zeker in de wetenschap dat heereveen hem in het vizier had , die riemer heeft de laatste 20 jaar alleen maar goede spitsen gescout
zou dat niks wezen ??
Geen idee. Als ie een zooitje goals heeft gemaakt, dan vinden ze ongetwijfeld bij Feyenoord wat van hem. Trouwens, spreekt voor zich natuurlijk, maar ik zeg het toch maar even. Wat voor Heerenveen goed genoeg is, is niet per se voor ons goed genoeg. Wij streven toch een hoger niveau na....
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 06 augustus 2014 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:22 schreef ar het volgende:

[..]

Villalba erbij en een creatieve middenvelder.
Zapata, Villalba en Ziyech zie ik graag komen ... En dan nog moet Rutte er spelers die er nu in staan eruit knikkeren wil je het dan alsnog goed gaan doen.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 06 augustus 2014 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Wordt nog een probleem inderdaad. We dreigen niet geplaatst te zijn. En dan loot je waarschijnlijk weer een tegenstander van het niveau Besiktas/Kuban Krasnodar/Sparta Praag. En er zitten nog een stuk of 3-4 echte hele sterke ploegen in. Tottenham, Olympique Lyon en Inter met name. Ook zitten er trouwens evengoed een paar zwakke teams bij. Wordt afwachten. We kunnen waarschijnlijk flink aan de bak.
Maakt niet uit toch, elke ploeg is een lastige voor Feyenoord ...
Nibke
 Nibke - woensdag 06 augustus 2014 - 22:49   quote  deeplink  
Nee, juist nu Guidetti halen.
Er moet veel meer bravour in het elftal komen.(en Hahn opstellen, die hebben ze toch niet voor niets gehaald. Mulder haalt 2 x per jaar misschien een keer een puntje voor het team)
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 06 augustus 2014 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:01 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kort lijstje dan.

Maar goed, hij heeft nu 2 keer het team zien acteren op hoger niveau, hij weet de zwakke plekken.
Deze of komende week moet ie die 8 miljoen gaan besteden.
En als Clasie niet wil: verkopen.
Die zwakke plekken allang bekend ...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 06 augustus 2014 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Maakt niet uit toch, elke ploeg is een lastige voor Feyenoord ...
Toch loot ik liever Sheriff Tiraspol dan Tottenham Hotspur..
daan limbos
 daan limbos - woensdag 06 augustus 2014 - 23:01   quote  deeplink  
Aan al die forum-leden die nog steeds van Geel als een groot TD zien. probeer ook eens te luisteren naar mensen die het niet met jullie eens zijn. Je hebt vanavond met eigen ogen kunnen zien wat de gevolgen van zijn beleid zijn: je topspelers allemaal in één keer verkopen en maar twijfelen wie er dan wel moeten komen. Al die toppers zijn naar voetbalbegrippen voor een appel en een ei weggegaan, al vind ik persoonlijk bedragen van over de 30 miljoen en nog meer volkomen belachelijk. Maar het is de realiteit en daar moet je je bij aanpassen. De beste verdediger van het WK gaat voor 8 miljoen weg. In andere landen ( maar ook bij andere Nederlandse clubs) lacht men zich rot. Kijk naar de transfersom van Promes en de vraagprijs voor Blind. Heb zelf jarenlang een bedrijf mogen leiden met ruim 160 medewerkers, mag dus wel zeggen iets van management af te weten. Begon mijn bedrijf begin jaren 60 met geen cent op zak. Maar met een goed plan kreeg ik van de bank de mogelijkheid iets op te bouwen. Ik heb kosten gemaakt om iets te bereiken. Ruim 20 jaar geleden al weer mijn bedrijf voor een leuk bedrag verkocht en daar kan ik nu heerlijk van genieten. Ik wil hiermee zeggen: je moet inzicht hebben in wat je wilt, durf verantwoord te investeren, dus niet zoals enkele jaren geleden met een stel over de hill voetballers die hier nog even hun zakken kwamen vullen. Die flair om iets te doen mis ik bij van Geel en Gudde, maar ik val ze niet persoonlijk aan, al blijf ik zeggen dat Gudde compleet het charisma mist om als eerste man van deze club op te treden. Dit is geen negatieve kritiek, dit is puur realisme. Ben ik met deze kritiek in jullie ogen dan geen echte Feyenoorder? Toen de meesten van jullie en misschien zelfs wel jullie ouders nog niet geboren, zat ik al in de Kuip. Op 3-jarige leeftijd nam mijn oudste broer mij al mee naar de Kuip. Ik weet daar overigens niets meer van. Maar na de oorlog gingen we gelijk weer naar elke wedstrijd. Ben Feyenoorder in hart en nieren. Hoe het wel moet heb je vanavond bij onze tegenstander kunnen zien. Niet kletsen, halen die spits van 8 miljoen en kijk, hij betaalt zich gelijk uit; drie doelpunten!! Dat is beleid. En nu stop ik er voorlopig mee, ga dit weekend samen met mijn vrouw genieten van een heerlijke en lange vakantie. Rond 10 Oktober zijn we weer terug en ik hoop dat ik dan de loftrompet over van Geel kan opsteken, want ik vind hem echt geen onsympathiek mens. Prettige vakantie allemaal!!!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 06 augustus 2014 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 23:01 schreef daan limbos het volgende:
Aan al die forum-leden die nog steeds van Geel als een groot TD zien. probeer ook eens te luisteren naar mensen die het niet met jullie eens zijn. Je hebt vanavond met eigen ogen kunnen zien wat de gevolgen van zijn beleid zijn: je topspelers allemaal in één keer verkopen en maar twijfelen wie er dan wel moeten komen. Al die toppers zijn naar voetbalbegrippen voor een appel en een ei weggegaan, al vind ik persoonlijk bedragen van over de 30 miljoen en nog meer volkomen belachelijk. Maar het is de realiteit en daar moet je je bij aanpassen. De beste verdediger van het WK gaat voor 8 miljoen weg. In andere landen ( maar ook bij andere Nederlandse clubs) lacht men zich rot. Kijk naar de transfersom van Promes en de vraagprijs voor Blind. Heb zelf jarenlang een bedrijf mogen leiden met ruim 160 medewerkers, mag dus wel zeggen iets van management af te weten. Begon mijn bedrijf begin jaren 60 met geen cent op zak. Maar met een goed plan kreeg ik van de bank de mogelijkheid iets op te bouwen. Ik heb kosten gemaakt om iets te bereiken. Ruim 20 jaar geleden al weer mijn bedrijf voor een leuk bedrag verkocht en daar kan ik nu heerlijk van genieten. Ik wil hiermee zeggen: je moet inzicht hebben in wat je wilt, durf verantwoord te investeren, dus niet zoals enkele jaren geleden met een stel over de hill voetballers die hier nog even hun zakken kwamen vullen. Die flair om iets te doen mis ik bij van Geel en Gudde, maar ik val ze niet persoonlijk aan, al blijf ik zeggen dat Gudde compleet het charisma mist om als eerste man van deze club op te treden. Dit is geen negatieve kritiek, dit is puur realisme. Ben ik met deze kritiek in jullie ogen dan geen echte Feyenoorder? Toen de meesten van jullie en misschien zelfs wel jullie ouders nog niet geboren, zat ik al in de Kuip. Op 3-jarige leeftijd nam mijn oudste broer mij al mee naar de Kuip. Ik weet daar overigens niets meer van. Maar na de oorlog gingen we gelijk weer naar elke wedstrijd. Ben Feyenoorder in hart en nieren. Hoe het wel moet heb je vanavond bij onze tegenstander kunnen zien. Niet kletsen, halen die spits van 8 miljoen en kijk, hij betaalt zich gelijk uit; drie doelpunten!! Dat is beleid. En nu stop ik er voorlopig mee, ga dit weekend samen met mijn vrouw genieten van een heerlijke en lange vakantie. Rond 10 Oktober zijn we weer terug en ik hoop dat ik dan de loftrompet over van Geel kan opsteken, want ik vind hem echt geen onsympathiek mens. Prettige vakantie allemaal!!!
Jouw onzin wil ik niet eens verder lezen na de eerste regel.
freduc
 freduc - woensdag 06 augustus 2014 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Geen idee. Als ie een zooitje goals heeft gemaakt, dan vinden ze ongetwijfeld bij Feyenoord wat van hem. Trouwens, spreekt voor zich natuurlijk, maar ik zeg het toch maar even. Wat voor Heerenveen goed genoeg is, is niet per se voor ons goed genoeg. Wij streven toch een hoger niveau na....
dat ben ik wel met je eens maar alle spitsen spelen nu bij topclubs , dost dan uitgezondert
als de toppers niet komen moet je misschien gaan zoeken naar een topper in spe , en vervolgens na 1 a 2 jaar weer verkopen voor de hoofdprijs
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 augustus 2014 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 23:01 schreef daan limbos het volgende:
Aan al die forum-leden die nog steeds van Geel als een groot TD zien. probeer ook eens te luisteren naar mensen die het niet met jullie eens zijn. Je hebt vanavond met eigen ogen kunnen zien wat de gevolgen van zijn beleid zijn: je topspelers allemaal in één keer verkopen en maar twijfelen wie er dan wel moeten komen. Al die toppers zijn naar voetbalbegrippen voor een appel en een ei weggegaan, al vind ik persoonlijk bedragen van over de 30 miljoen en nog meer volkomen belachelijk. Maar het is de realiteit en daar moet je je bij aanpassen. De beste verdediger van het WK gaat voor 8 miljoen weg. In andere landen ( maar ook bij andere Nederlandse clubs) lacht men zich rot. Kijk naar de transfersom van Promes en de vraagprijs voor Blind. Heb zelf jarenlang een bedrijf mogen leiden met ruim 160 medewerkers, mag dus wel zeggen iets van management af te weten. Begon mijn bedrijf begin jaren 60 met geen cent op zak. Maar met een goed plan kreeg ik van de bank de mogelijkheid iets op te bouwen. Ik heb kosten gemaakt om iets te bereiken. Ruim 20 jaar geleden al weer mijn bedrijf voor een leuk bedrag verkocht en daar kan ik nu heerlijk van genieten. Ik wil hiermee zeggen: je moet inzicht hebben in wat je wilt, durf verantwoord te investeren, dus niet zoals enkele jaren geleden met een stel over de hill voetballers die hier nog even hun zakken kwamen vullen. Die flair om iets te doen mis ik bij van Geel en Gudde, maar ik val ze niet persoonlijk aan, al blijf ik zeggen dat Gudde compleet het charisma mist om als eerste man van deze club op te treden. Dit is geen negatieve kritiek, dit is puur realisme. Ben ik met deze kritiek in jullie ogen dan geen echte Feyenoorder? Toen de meesten van jullie en misschien zelfs wel jullie ouders nog niet geboren, zat ik al in de Kuip. Op 3-jarige leeftijd nam mijn oudste broer mij al mee naar de Kuip. Ik weet daar overigens niets meer van. Maar na de oorlog gingen we gelijk weer naar elke wedstrijd. Ben Feyenoorder in hart en nieren. Hoe het wel moet heb je vanavond bij onze tegenstander kunnen zien. Niet kletsen, halen die spits van 8 miljoen en kijk, hij betaalt zich gelijk uit; drie doelpunten!! Dat is beleid. En nu stop ik er voorlopig mee, ga dit weekend samen met mijn vrouw genieten van een heerlijke en lange vakantie. Rond 10 Oktober zijn we weer terug en ik hoop dat ik dan de loftrompet over van Geel kan opsteken, want ik vind hem echt geen onsympathiek mens. Prettige vakantie allemaal!!!
Nette afsluiting. Respect.
Fijne vakantie.
dr love
 dr love - woensdag 06 augustus 2014 - 23:06   quote  deeplink  
Oh shit nog vergeten Mathijssen en boularhouz klootzakken heb je ze nodig in deze wedstrijd zijn ze gelijk geblesseerd maar salaris krijgen ze wel lekker op tijd.
ar
 ar - woensdag 06 augustus 2014 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 23:02 schreef freduc het volgende:

[..]

dat ben ik wel met je eens maar alle spitsen spelen nu bij topclubs , dost dan uitgezondert
als de toppers niet komen moet je misschien gaan zoeken naar een topper in spe , en vervolgens na 1 a 2 jaar weer verkopen voor de hoofdprijs
Een topper in spé gaat hem niet worden nu..hij moet er direct staan.
Nicotti
 Nicotti - woensdag 06 augustus 2014 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 23:01 schreef daan limbos het volgende:
Aan al die forum-leden die nog steeds van Geel als een groot TD zien. probeer ook eens te luisteren naar mensen die het niet met jullie eens zijn. Je hebt vanavond met eigen ogen kunnen zien wat de gevolgen van zijn beleid zijn: je topspelers allemaal in één keer verkopen en maar twijfelen wie er dan wel moeten komen. Al die toppers zijn naar voetbalbegrippen voor een appel en een ei weggegaan, al vind ik persoonlijk bedragen van over de 30 miljoen en nog meer volkomen belachelijk. Maar het is de realiteit en daar moet je je bij aanpassen. De beste verdediger van het WK gaat voor 8 miljoen weg. In andere landen ( maar ook bij andere Nederlandse clubs) lacht men zich rot. Kijk naar de transfersom van Promes en de vraagprijs voor Blind. Heb zelf jarenlang een bedrijf mogen leiden met ruim 160 medewerkers, mag dus wel zeggen iets van management af te weten. Begon mijn bedrijf begin jaren 60 met geen cent op zak. Maar met een goed plan kreeg ik van de bank de mogelijkheid iets op te bouwen. Ik heb kosten gemaakt om iets te bereiken. Ruim 20 jaar geleden al weer mijn bedrijf voor een leuk bedrag verkocht en daar kan ik nu heerlijk van genieten. Ik wil hiermee zeggen: je moet inzicht hebben in wat je wilt, durf verantwoord te investeren, dus niet zoals enkele jaren geleden met een stel over de hill voetballers die hier nog even hun zakken kwamen vullen. Die flair om iets te doen mis ik bij van Geel en Gudde, maar ik val ze niet persoonlijk aan, al blijf ik zeggen dat Gudde compleet het charisma mist om als eerste man van deze club op te treden. Dit is geen negatieve kritiek, dit is puur realisme. Ben ik met deze kritiek in jullie ogen dan geen echte Feyenoorder? Toen de meesten van jullie en misschien zelfs wel jullie ouders nog niet geboren, zat ik al in de Kuip. Op 3-jarige leeftijd nam mijn oudste broer mij al mee naar de Kuip. Ik weet daar overigens niets meer van. Maar na de oorlog gingen we gelijk weer naar elke wedstrijd. Ben Feyenoorder in hart en nieren. Hoe het wel moet heb je vanavond bij onze tegenstander kunnen zien. Niet kletsen, halen die spits van 8 miljoen en kijk, hij betaalt zich gelijk uit; drie doelpunten!! Dat is beleid. En nu stop ik er voorlopig mee, ga dit weekend samen met mijn vrouw genieten van een heerlijke en lange vakantie. Rond 10 Oktober zijn we weer terug en ik hoop dat ik dan de loftrompet over van Geel kan opsteken, want ik vind hem echt geen onsympathiek mens. Prettige vakantie allemaal!!!
Komen er wel op terug na je vakantie, geniet ervan!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 06 augustus 2014 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 23:01 schreef daan limbos het volgende:
Aan al die forum-leden die nog steeds van Geel als een groot TD zien. probeer ook eens te luisteren naar mensen die het niet met jullie eens zijn. Je hebt vanavond met eigen ogen kunnen zien wat de gevolgen van zijn beleid zijn: je topspelers allemaal in één keer verkopen en maar twijfelen wie er dan wel moeten komen. Al die toppers zijn naar voetbalbegrippen voor een appel en een ei weggegaan, al vind ik persoonlijk bedragen van over de 30 miljoen en nog meer volkomen belachelijk. Maar het is de realiteit en daar moet je je bij aanpassen. De beste verdediger van het WK gaat voor 8 miljoen weg. In andere landen ( maar ook bij andere Nederlandse clubs) lacht men zich rot. Kijk naar de transfersom van Promes en de vraagprijs voor Blind. Heb zelf jarenlang een bedrijf mogen leiden met ruim 160 medewerkers, mag dus wel zeggen iets van management af te weten. Begon mijn bedrijf begin jaren 60 met geen cent op zak. Maar met een goed plan kreeg ik van de bank de mogelijkheid iets op te bouwen. Ik heb kosten gemaakt om iets te bereiken. Ruim 20 jaar geleden al weer mijn bedrijf voor een leuk bedrag verkocht en daar kan ik nu heerlijk van genieten. Ik wil hiermee zeggen: je moet inzicht hebben in wat je wilt, durf verantwoord te investeren, dus niet zoals enkele jaren geleden met een stel over de hill voetballers die hier nog even hun zakken kwamen vullen. Die flair om iets te doen mis ik bij van Geel en Gudde, maar ik val ze niet persoonlijk aan, al blijf ik zeggen dat Gudde compleet het charisma mist om als eerste man van deze club op te treden. Dit is geen negatieve kritiek, dit is puur realisme. Ben ik met deze kritiek in jullie ogen dan geen echte Feyenoorder? Toen de meesten van jullie en misschien zelfs wel jullie ouders nog niet geboren, zat ik al in de Kuip. Op 3-jarige leeftijd nam mijn oudste broer mij al mee naar de Kuip. Ik weet daar overigens niets meer van. Maar na de oorlog gingen we gelijk weer naar elke wedstrijd. Ben Feyenoorder in hart en nieren. Hoe het wel moet heb je vanavond bij onze tegenstander kunnen zien. Niet kletsen, halen die spits van 8 miljoen en kijk, hij betaalt zich gelijk uit; drie doelpunten!! Dat is beleid. En nu stop ik er voorlopig mee, ga dit weekend samen met mijn vrouw genieten van een heerlijke en lange vakantie. Rond 10 Oktober zijn we weer terug en ik hoop dat ik dan de loftrompet over van Geel kan opsteken, want ik vind hem echt geen onsympathiek mens. Prettige vakantie allemaal!!!
Al weer dat melden over hoe lang je wel niet bij Feyenoord zit. Prima, top, alle respect voor. Ik twijfel er geen moment aan dat je een Feyenoorder in hart en nieren bent. Net zoals iedereen dat hier is. Maar hoe is dat relevant in de discussie?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 06 augustus 2014 - 23:09   quote  deeplink  
Fijne vakantie trouwens! Waar gaat de reis heen?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 augustus 2014 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 23:02 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jouw onzin wil ik niet eens verder lezen na de eerste regel.
:)
MMM
 MMM - woensdag 06 augustus 2014 - 23:14   quote  deeplink  
1-0 begint bij Kongolo, 2-0 laat hij Ba gewoon vrij en de 3-0.. Jeetje, ongelooflijk zo slecht.

Om maar te zwijgen over die waardeloze lul in het doel. Zelden zo'n clown gezien, ook weer zo'n vage actie in de eerste helft. Treurig.

Je had niet hoeven verliezen, dit Besiktas is niet beter dan dit Feyenoord.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 augustus 2014 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 23:14 schreef MMM het volgende:
1-0 begint bij Kongolo, 2-0 laat hij Ba gewoon vrij en de 3-0.. Jeetje, ongelooflijk zo slecht.

Om maar te zwijgen over die waardeloze lul in het doel. Zelden zo'n clown gezien, ook weer zo'n vage actie in de eerste helft. Treurig.

Je had niet hoeven verliezen, dit Besiktas is niet beter dan dit Feyenoord.
Verdomd, nu je het zegt, bij die 1-0: Kongolo gaf die rare pass op van Beek, die moest draaien maar tegenstander kon makkelijk de snelheid maken.
Mulder wijfelde weer, wederom onbeholpen, ook bij die 2-1 had ie dat lage voorzetje weg moeten krijgen of pakken. Te bang.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 augustus 2014 - 23:20   quote  deeplink  
Wanneer neemt iemand eens maatregelen tegen Mulder.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 augustus 2014 - 23:22   quote  deeplink  
rommeldebommel....

http://www.feyenoordpings.nl/nieuws/13312/mathijsen-baalt-van-immers-zo-n-bal-moet-erin-op-dit-niveau-.html
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 augustus 2014 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 23:20 schreef Stylzz het volgende:
Wanneer neemt iemand eens maatregelen tegen Mulder.
gilliam.holy.grail2.jpg
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 06 augustus 2014 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 23:14 schreef MMM het volgende:
1-0 begint bij Kongolo, 2-0 laat hij Ba gewoon vrij en de 3-0.. Jeetje, ongelooflijk zo slecht.

Om maar te zwijgen over die waardeloze lul in het doel. Zelden zo'n clown gezien, ook weer zo'n vage actie in de eerste helft. Treurig.

Je had niet hoeven verliezen, dit Besiktas is niet beter dan dit Feyenoord.
3-1 en 2-1 , dan ben je echt wel beter ondanks de persoonlijke fouten ... dus minder dan Bestektas
MMM
 MMM - woensdag 06 augustus 2014 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Flikker toch op man, vorige week 2 goals tegen door jou Joris!!
ar
 ar - woensdag 06 augustus 2014 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Heeft geen recht van spreken die flapdrol..ff in de spiegel kijken!
ar
 ar - woensdag 06 augustus 2014 - 23:32   quote  deeplink  
Nog even en de bezem moet er gewoon doorheen haha.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 06 augustus 2014 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Wtf... hij maakt zelf een paar minuten een kapitale fout door raar in te stappen..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 augustus 2014 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Mwah, valt mee.
sevillana
 sevillana - donderdag 07 augustus 2014 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 23:14 schreef MMM het volgende:
1-0 begint bij Kongolo, 2-0 laat hij Ba gewoon vrij en de 3-0.. Jeetje, ongelooflijk zo slecht.

Om maar te zwijgen over die waardeloze lul in het doel. Zelden zo'n clown gezien, ook weer zo'n vage actie in de eerste helft. Treurig.

Je had niet hoeven verliezen, dit Besiktas is niet beter dan dit Feyenoord.
met één klein verschilletje, het zijn maar 2 letters, ... BA
Els
 Els - donderdag 07 augustus 2014 - 00:02   quote  deeplink  
Waarbij het punt natuurlijk wel blijft staan, die bal moet erin.
En dat dat niet gebeurt, is niet, zoals Immers suggereert, een kwestie van pech, maar gewoon gebrek aan kwaliteit.
sevillana
 sevillana - donderdag 07 augustus 2014 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 00:02 schreef Els het volgende:
Waarbij het punt natuurlijk wel blijft staan, die bal moet erin.
En dat dat niet gebeurt, is niet, zoals Immers suggereert, een kwestie van pech, maar gewoon gebrek aan kwaliteit.
ook een goed punt, Els
MMM
 MMM - donderdag 07 augustus 2014 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 00:02 schreef Els het volgende:
Waarbij het punt natuurlijk wel blijft staan, die bal moet erin.
En dat dat niet gebeurt, is niet, zoals Immers suggereert, een kwestie van pech, maar gewoon gebrek aan kwaliteit.
De aanname was niet goed waardoor hij snel moest schieten. Eens.

Maar om als Mathijsen zijnde, die zo heeft lopen stuntelen vorige week en vandaag ook weer hoor, dan te zeiken in de media vind ik walgelijk.
flipje tiel
 flipje tiel - donderdag 07 augustus 2014 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 23:06 schreef dr love het volgende:
Oh shit nog vergeten Mathijssen en boularhouz klootzakken heb je ze nodig in deze wedstrijd zijn ze gelijk geblesseerd maar salaris krijgen ze wel lekker op tijd.
dr love sta je weer strak van de viagra
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 07 augustus 2014 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 00:02 schreef Els het volgende:
Waarbij het punt natuurlijk wel blijft staan, die bal moet erin.
En dat dat niet gebeurt, is niet, zoals Immers suggereert, een kwestie van pech, maar gewoon gebrek aan kwaliteit.
Els heeft volkomen gelijk. Sluit precies aan wat ik ook al maanden roep: met Immers word je nooit kampioen, zelfs niet met een spits als Pelle.

Nu te Vrede er staat móét Fred er voor kiezen om Immers eruit te halen, en Vilhena op 10 te zetten. Als te Vrede geen potten breekt kun je beter via een technische speler als Vilhena proberen om alsnog kansen te creëren, dat doen we namelijk veel te weinig. Soms lijkt het ook alsof niemand de bal wil hebben.
van geil
 van geil - donderdag 07 augustus 2014 - 01:21   quote  deeplink  
veel mensen roepen om n spits, maar als welke spits dan ook er in had gestaan.
er kwam geen bal daar.
t grootste probleem is het middenveld. En de Keeper.
n nr 10 die zo diep staat krijgt normaliter meer kansen als n spits.
En Immers is daar gewoon zodra t linker rijtje Eredivisie wordt niet capabel voor.
De keeper is een en al bloopers .
die twee er uit.4 voetballende middenvelders , dan ziet in mijn ogen de wereld er n stuk beter uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 augustus 2014 door van geil --
van geil
 van geil - donderdag 07 augustus 2014 - 01:24   quote  deeplink  
Feyenoord zou Clasie en Vormer moeten verkopen,
Ziyech erbij met Toornstra(veel doelpunten) dan kunnen Vilhena Sleegers Anass Goossens Karsdorp etc om de twee andere plaatsen strijden.
Voetbal!!!
En dat vind ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 augustus 2014 door van geil --
Els
 Els - donderdag 07 augustus 2014 - 05:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 00:10 schreef MMM het volgende:

[..]

De aanname was niet goed waardoor hij snel moest schieten. Eens.

Maar om als Mathijsen zijnde, die zo heeft lopen stuntelen vorige week en vandaag ook weer hoor, dan te zeiken in de media vind ik walgelijk.
Eens, de fouten die Mathijsen in deze twee wedstrijden maakt, mogen ook niet op dit niveau.
Ik hoop, dat de spelers net zo goed zijn als ze zelf denken, maar dan moeten ze wel als de sodemieter beter met hun vak omgaan. Want anders wordt dit weer zo'n net-niet jaar, en ik vrees een 'absoluut-niet' jaar, terwijl ik zo langzamerhand wel toe ben aan een net-wel jaar, of een ruim-wel jaar.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 07 augustus 2014 - 05:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 05:19 schreef Els het volgende:

[..]

Eens, de fouten die Mathijsen in deze twee wedstrijden maakt, mogen ook niet op dit niveau.
Ik hoop, dat de spelers net zo goed zijn als ze zelf denken, maar dan moeten ze wel als de sodemieter beter met hun vak omgaan. Want anders wordt dit weer zo'n net-niet jaar, en ik vrees een 'absoluut-niet' jaar, terwijl ik zo langzamerhand wel toe ben aan een net-wel jaar, of een ruim-wel jaar.
Immers en Mathijsen horen niet thuis bij Feyenoord ... kwalitatief komen ze te kort !!!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 07 augustus 2014 - 05:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 23:32 schreef ar het volgende:
Nog even en de bezem moet er gewoon doorheen haha.
Deed Feyenoord dat maar eens ...
Nibke
 Nibke - donderdag 07 augustus 2014 - 06:56   quote  deeplink  
Ik zou maar eens met City om tafel gaan en Guidetti en Rekik in 1 koop losweken.
(Schatting 7 miljoen) hou je nog geld over om Zyech erbij te nemen.
Kamertje
 Kamertje - donderdag 07 augustus 2014 - 08:19   quote  deeplink  
Drenthe Erba voor wat power , plus een nieuwe spits. Dan komt het wel goed met ons Feyenoord
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 07 augustus 2014 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 01:24 schreef van geil het volgende:
Feyenoord zou Clasie en Vormer moeten verkopen,
Ziyech erbij met Toornstra(veel doelpunten) dan kunnen Vilhena Sleegers Anass Goossens Karsdorp etc om de twee andere plaatsen strijden.
Voetbal!!!
En dat vind ik.
Dus jij wilt spelen zonder verdedigende middenvelders? Kan toch niet man, je hebt hooguit 1 van die namen die jij noemt nodig. Vormer en Clasie in een meer verdedigende rol. Heb je een prima middenveld. Ik zou Karim El Ahmadi trouwens ook graag terug zien komen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Besiktas JK - Feyenoord (voorronde CL, woensdag 6 augustus 2014, 19:30): 1 - 0









0.0161399