BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Besiktas JK - Feyenoord (voorronde CL, woensdag 6 augustus 2014, 19:30): 1 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 07 augustus 2014 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 08:26 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Dus jij wilt spelen zonder verdedigende middenvelders? Kan toch niet man, je hebt hooguit 1 van die namen die jij noemt nodig. Vormer en Clasie in een meer verdedigende rol. Heb je een prima middenveld. Ik zou Karim El Ahmadi trouwens ook graag terug zien komen.
Karim terug, ja.
Dat zou kers op de slagroom zijn.
fey12
 fey12 - donderdag 07 augustus 2014 - 10:44   quote  deeplink  
Ik blijf het zeggen, het blijft het verdedigend werk wat het probleem is. 1 goal uit en 1 goal thuis moet in principe toch voldoende zijn. Je krijgt er 5 om je oren, en nog met onwijse echt onnodige kutfouten in verdedigend opzicht.

En over het verkopen van de sterkhouders, dat zijn 3 verdedigers van de 4 verkochte sterkhouders. Verleden jaar 40 tegendoelpunten, Ajax 28. En verleden jaar had je alle drie deze sterkhouders nog staan in de verdediging en dan nog 40 tegen.

Aanvallend 76 goals, de meeste van alle clubs, en ja Pelle 23 daarvan. Maar dat zijn nog steeds 53 die door anderen zijn gemaakt. Aanvallend staat de rest behalve Pelle er nog, verantwoordelijk voor 53 goals in de competitie en nu ook weer verantwoordelijk voor 2 goals tegen Besiktas.

Maar maak het nou niet mooier dan het is met dat we enorm verzwakt zijn, want verleden jaar stond het verdedigend ook al niet goed, behalve dan in de laatste 7 wedstrijden met 5 verdedigers.

Mensen hebben het over aanvallende middenvelders etc etc, al hebben we uiteraard wel een spits nodig maar ik denk dat we eerst echt 's moeten kijken waarom Feyenoord, ook afgelopen jaren met sterkhouders, zoveel tegengoals krijgen.

Moet Feyenoord niet gewoon standaard met 5 verdedigers gaan spelen?
nora
 nora - donderdag 07 augustus 2014 - 11:03   quote  deeplink  
Jullie grootste fout om die sukkel van een Mathijsen te kopen een v/d slechtste verdedigers van de Eredivisie en tussen de Vrij en Bmi kon hij zich nog verstoppen maar nu gaat hij echt op zijn bek.
fey12
 fey12 - donderdag 07 augustus 2014 - 11:14   quote  deeplink  
Ik zou gewoon gaan voor Guidetti te kopen, proberen voor max 4 miljoen en daarbij als package deal Karim Rekik te huren van Man City. Dan heb je nog 2,5 miljoen over. Misschien Ziyech voor 2,5 miljoen + een doorverkooppercentage.
freduc
 freduc - donderdag 07 augustus 2014 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 01:24 schreef van geil het volgende:
Feyenoord zou Clasie en Vormer moeten verkopen,
Ziyech erbij met Toornstra(veel doelpunten) dan kunnen Vilhena Sleegers Anass Goossens Karsdorp etc om de twee andere plaatsen strijden.
Voetbal!!!
En dat vind ik.
ben het niet altijd met je eens maar hier ben ik het roerend mee eens , ik ben echt een clasie fan maar ook hij kan feyenoord niet bij de hand nemen ,
het zou ook voor hem goed zijn als hij naar een betere comp gaat , hier staat hij stil in zijn ontwikkeling
vormer zou naar pec kunnen als vervanger voor mokotjo
freduc
 freduc - donderdag 07 augustus 2014 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 08:26 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Dus jij wilt spelen zonder verdedigende middenvelders? Kan toch niet man, je hebt hooguit 1 van die namen die jij noemt nodig. Vormer en Clasie in een meer verdedigende rol. Heb je een prima middenveld. Ik zou Karim El Ahmadi trouwens ook graag terug zien komen.
nou sla je een spijker op de kop , juist ons middeveld draait voor geen meter , vilhena verzuipt en kan het niet brengen , immers komt iets tekort voor de top en clasie kan het tij ook niet keren
daarbij mist dit middeveld duidelijk creatieviteit
cat
 cat - donderdag 07 augustus 2014 - 11:31   quote  deeplink  
dachten jullie echt dat we zouden winnen daar ,dit kan echt niet met dit kutelftal,word een rampseizoen,moet echt wat gehaald worden,maar dat wisten ze ook vante voren,elke keer het zelfde liedje
Darts70
 Darts70 - donderdag 07 augustus 2014 - 11:43   quote  deeplink  
Laten wij eerst eens beginnen met de doelman direct te vervangen Hahn opstellen , want mulder straalt niets uit en pakt al jaren geen extra punten, zag je weer zijn geweldige duik bij de 2-1 voor Besiktas.Ook Matthijssen vervangen en gewoon gaan spelen met van Beek en Kongolo in het centrum dit is de toekomst.
Nelom was wederom dramatisch als linkerverdediger , probeer gewoon Drenthe terug te halen kan niet slechter zijn dan Nelom , deze direct richting Heerenveen.
Middenveld Clasie en Vilehna samen met Toornstra ,deze jongen is denk ik verder dan onze Lex immers want Lex maakt nooit geen belangrijke doelpunten.
Guidetti kopen en samen met JP en Bilal een ijzersterke voorhoede.

Hahn
Wilkshire van Beek Kongolo Drenthe
Toornstra Clasie Vilehna
Basacikoglu Guidetti Boetius
Kamertje
 Kamertje - donderdag 07 augustus 2014 - 12:00   quote  deeplink  
Drenthe erbij halen voor wat meer power daarnaast nog een nieuwe spits , dan
Gaat het allemaal wel goed komen met Feyenoord
Kamertje
 Kamertje - donderdag 07 augustus 2014 - 12:03   quote  deeplink  
Heb alle vertrouwen in van geel
van geil
 van geil - donderdag 07 augustus 2014 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 08:26 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Dus jij wilt spelen zonder verdedigende middenvelders? Kan toch niet man, je hebt hooguit 1 van die namen die jij noemt nodig. Vormer en Clasie in een meer verdedigende rol. Heb je een prima middenveld. Ik zou Karim El Ahmadi trouwens ook graag terug zien komen.
met 4 voetballers heb je de bal in bezit en verlies je hem niet constant zoals nu.
door het voetbal dwing je de tegenstander tot n defensieve rol en niet jezelf.
totale onzin dat Feyenoord met n drie mans middenveld met de punt naar achteren en naar voren speelt. DAT KAN NIET.
Sensi
 Sensi - donderdag 07 augustus 2014 - 16:58   quote  deeplink  
Al wist ik op voorhand dat we niks te zoeken hadden in de CL, die doelpunten waren zo godverdoms makkelijk weg gegeven is gewoon amateuristisch.. Heb me gister toch een partij zitten vloeken is niet normaal meer.. Maar goed gedane zaken nemen geen keer, ik hoop dat v Geel snel met een scorende spits komt en maar weer vooruit kijken naar voor ronde EL.. Zullen wel weer een zware tegenstander loten maar die moeten ze echt verslaan. Pluspunt is dat onze aanwinsten dan wel mee mogen doen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 augustus 2014 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:29 schreef freduc het volgende:

[..]

manu speelt oppertunisties en dan heb je wel eens dat het meezit , maar voor feyenoord is hij absoluut niet goed genoeg
Eens, zal meer mislukken denk ik bij hem dan dat ie goed doet, dit deed ie iig voortreffelijk..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 augustus 2014 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:49 schreef Nibke het volgende:
Nee, juist nu Guidetti halen.
Er moet veel meer bravour in het elftal komen.(en Hahn opstellen, die hebben ze toch niet voor niets gehaald. Mulder haalt 2 x per jaar misschien een keer een puntje voor het team)
Eens en Villalba, die twee zijn een prima match in mijn dromen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 augustus 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 augustus 2014 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 11:14 schreef fey12 het volgende:
Ik zou gewoon gaan voor Guidetti te kopen, proberen voor max 4 miljoen en daarbij als package deal Karim Rekik te huren van Man City. Dan heb je nog 2,5 miljoen over. Misschien Ziyech voor 2,5 miljoen + een doorverkooppercentage.
Benieuwd of Heerenveen dan ook voor de 40% doorverkooppercentage gaat..(?)
ar
 ar - donderdag 07 augustus 2014 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 17:02 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Eens en Villalba, die twee zijn een prima match in mijn dromen..
Ik denk precies hetzelfde.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 augustus 2014 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 17:12 schreef ar het volgende:

[..]

Ik denk precies hetzelfde.
Nu nog van gaan dromen..d:-)
van geil
 van geil - donderdag 07 augustus 2014 - 17:14   quote  deeplink  
Vroeg verkopen.
Laat terug kopen.
Dat scheelt miljoenen.
Denk dat er nog 6 mensen zijn die dat geloven.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 07 augustus 2014 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 11:43 schreef Darts70 het volgende:
Laten wij eerst eens beginnen met de doelman direct te vervangen Hahn opstellen , want mulder straalt niets uit en pakt al jaren geen extra punten, zag je weer zijn geweldige duik bij de 2-1 voor Besiktas.Ook Matthijssen vervangen en gewoon gaan spelen met van Beek en Kongolo in het centrum dit is de toekomst.
Nelom was wederom dramatisch als linkerverdediger , probeer gewoon Drenthe terug te halen kan niet slechter zijn dan Nelom , deze direct richting Heerenveen.
Middenveld Clasie en Vilehna samen met Toornstra ,deze jongen is denk ik verder dan onze Lex immers want Lex maakt nooit geen belangrijke doelpunten.
Guidetti kopen en samen met JP en Bilal een ijzersterke voorhoede.

Hahn
Wilkshire van Beek Kongolo Drenthe
Toornstra Clasie Vilehna
Basacikoglu Guidetti Boetius
Drenthe: Nee, absoluut niet eens willen halen ...
Nelom: Nee
Mulder: Nee
Schaken: Nee
te Vrede: Nee
Immers: Nee
Mathijsen: Nee
Vormer: Nee
Goossens: Nee
Boulahrouz: ?
Achabar: ?
ar
 ar - donderdag 07 augustus 2014 - 17:23   quote  deeplink  
Volgende week moet er gewoon een spits zijn..punt.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 07 augustus 2014 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 17:23 schreef ar het volgende:
Volgende week moet er gewoon een spits zijn..punt.
Volgende week? Tegen Ado Den-haag al ...
ar
 ar - donderdag 07 augustus 2014 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 17:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Volgende week? Tegen Ado Den-haag al ...
Ben ik met je eens,maar in ieder geval voor de europa leaque.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 augustus 2014 - 17:37   quote  deeplink  
Van Hooijdonk: 'Mensen te negatief over Te Vrede'

201102031326-1_pierre-van-hooijdonk-assisteert-guus-hiddink.jpg

Pierre van Hooijdonk vindt de kritiek op Mitchell Te Vrede onterecht is. Indirect wordt gezegd dat de aanvaller niet geschikt is als spits van Feyenoord, omdat hij niet wordt gezien als volwaardige vervanger van de vertrokken Graziano Pellè.
Van Hooijdonk vertelt dat op Rotterdam Airport, vlak na de aankomst van Feyenoord op de luchthaven. Voormalig spits Van Hooijdonk vloog met de selectie mee naar Istanbul.


"Ik denk dat een topspits altijd welkom is, daar moet je de ogen niet voor sluiten," vertelt Van Hooijdonk aan RTV Rijnmond. "Maar ik vind dat er wel heel erg negatief gekeken wordt naar Mitchell Te Vrede, die in mijn ogen een goede wedstrijd speelde. Maar daar gaat het nu blijkbaar niet meer om. Volgens iedereen is de spits nu de ontbrekende schakel in het geheel. Dat vind ik jammer, want je verliest door persoonlijke fouten de wedstrijd tegen Besiktas."

Sven van Beek verspeelde de bal aan een tegenstander waardoor Feyenoord op achterstand kwam. In de slotfase van de wedstrijd leverde ook Terence Kongolo de bal zo bij een tegenstander in. "Jonge spelers maken fouten," zegt Van Hooijdonk daarover. "Je hoopt alleen dat het niet in dit soort wedstrijden gebeurt. Dat was wel het geval, waardoor je het jezelf wel heel erg moeilijk maakt. Maar dat is inherent aan de ontwikkeling van jonge voetballers. We kennen de kwaliteiten van deze gasten, dit zijn fouten die ze eens in de twee jaar maken. Dat het dan gebeurt tegen Besiktas in de voorronde Champions League is jammer, dit had beter tegen Barendrecht kunnen gebeuren."

Voorafgaand aan de return zei Van Hooijdonk nog op Radio Rijnmond dat hij dacht dat de kansen om door te gaan er waren. Ondanks de 2-1 nederlaag de week ervoor in De Kuip. "Dat was ook zo, er waren kansen. Niet zozeer doelkansen op het veld, maar je hoefde niet te bibberen voor dit Besiktas. Zonder supergoed te zijn had je al kunnen winnen, als je gewoon goed was had het al gekund. Maar Feyenoord was dat niet."

Jan Dirk Stouten spreekt met Pierre van Hooijdonk over de uitschakeling van Feyenoord
http://youtu.be/iGMlFAECVoA
Bron:Rijnmond
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 07 augustus 2014 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 17:14 schreef van geil het volgende:
Vroeg verkopen.
Laat terug kopen.
Dat scheelt miljoenen.
Denk dat er nog 6 mensen zijn die dat geloven.
Wat vind je eigenlijk van Van Geel?
van geil
 van geil - donderdag 07 augustus 2014 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 19:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Wat vind je eigenlijk van Van Geel?
naaktslak.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 augustus 2014 - 19:25   quote  deeplink  
Nee geile.Hij bedoeld Martin niet Mevrouw van Geel..
van geil
 van geil - donderdag 07 augustus 2014 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 19:25 schreef RenatoBos het volgende:
Nee geile.Hij bedoeld Martin niet Mevrouw van Geel..
SDC10190.JPG
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 07 augustus 2014 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 12:29 schreef van geil het volgende:

[..]

met 4 voetballers heb je de bal in bezit en verlies je hem niet constant zoals nu.
door het voetbal dwing je de tegenstander tot n defensieve rol en niet jezelf.
totale onzin dat Feyenoord met n drie mans middenveld met de punt naar achteren en naar voren speelt. DAT KAN NIET.
Als je speelt met een driehoek kwartslag links rechts heb je een punt naar achteren en naar voren.
Bijkomend voordeel is de totale verwarring van dit systeem bij de tegenstander.
TheMenace
 TheMenace - donderdag 07 augustus 2014 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 20:29 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Als je speelt met een driehoek kwartslag links rechts heb je een punt naar achteren en naar voren.
Bijkomend voordeel is de totale verwarring van dit systeem bij de tegenstander.

als je zo makkelijk tegendoelpunten krijgt kun je beter weer met 5 man achterin spelen net als vorig jaar
van geil
 van geil - donderdag 07 augustus 2014 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 20:29 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Als je speelt met een driehoek kwartslag links rechts heb je een punt naar achteren en naar voren.
Bijkomend voordeel is de totale verwarring van dit systeem bij de tegenstander.
voorlopig raken we er al twee jaar zelf van in de war.
T middenveld is de zwakke schakel met de keeper.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 07 augustus 2014 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 20:37 schreef van geil het volgende:

[..]

voorlopig raken we er al twee jaar zelf van in de war.
T middenveld is de zwakke schakel met de keeper.
Ik vind de verdediging( + keeper) en de spits de zwakste schakel, maar een creatieve middenvelder is zeker welkom: Ziyech en/of Toornstra ...
broer van Ted
 broer van Ted - donderdag 07 augustus 2014 - 23:39   quote  deeplink  
He die Lijder, Onze vriend Drenthe Nee! Je hebt ,t door . Erwin wat een kerel zag je hem kijken . Lord wanhoop zo noem ik hem voortaan .
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 07 augustus 2014 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 11:22 schreef freduc het volgende:

[..]

nou sla je een spijker op de kop , juist ons middeveld draait voor geen meter , vilhena verzuipt en kan het niet brengen , immers komt iets tekort voor de top en clasie kan het tij ook niet keren
daarbij mist dit middeveld duidelijk creatieviteit
Onzin Fred. Je wilt Clasie en Vormer weghebben, maar Immers niet. Als je creativiteit wilt moet Immers weg en zet je Vilhena op 10. Die moet nu namelijk veel te veel verdedigend werk opknappen. En anders moet je Immers weg doen en een type Toornstra/Ziyech halen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 augustus 2014 - 17:33   quote  deeplink  
Veel plezier tegen Arsenal..d:-)
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 08 augustus 2014 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 17:33 schreef RenatoBos het volgende:
Veel plezier tegen Arsenal..d:-)
Jeez die hadden wij makkelijk kunnen hebben.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 augustus 2014 - 18:21   quote  deeplink  
Ja das wel weer jammer inderdaad..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Besiktas JK - Feyenoord (voorronde CL, woensdag 6 augustus 2014, 19:30): 1 - 0









0.0145230