BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Besiktas JK - Feyenoord (voorronde CL, woensdag 6 augustus 2014, 19:30): 1 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 augustus 2014 - 18:46   quote  deeplink  
Rutten gaat 'accenten veranderen' in return

fred_rutten.jpg

Feyenoord is erop gebrand om komende woensdag revanche te nemen op Besiktas en zo de laatste voorronde van de Champions League te behalen.

De Rotterdammers gingen vorige week in de eigen Kuip met 2-1 onderuit tegen de Turken. Het team van coach Fred Rutten wacht daarom een zware taak in Istanbul.

"We zijn hier om de volgende ronde te halen en afgaande op de trainingen is er vertrouwen. Vorige week waren we in eigen stadion zeker niet de onderliggende partij. De motivatie in de spelersgroep is heel groot. Ze willen allemaal de Champions League in," zegt Rutten in aanloop naar het duel. Lex Immers sluit zich aan bij de oefenmeester. "Het was vorige week eigenlijk een 0-0 wedstrijd en we hadden niet hoeven verliezen. We waren gelijkwaardig en we hebben vertrouwen in een goed resultaat morgen. Op trainingen gaat het elke keer beter."

Rutten liet op de persconferentie van dinsdagavond weten ten opzichte van de heenwedstrijd enkele wijzigingen te zullen aanbrengen in zijn opstelling. Het lijkt in ieder geval zeker dat Ruben Schaken niet zal starten als rechtsback. De trainer van Feyenoord overweegt om in de personen van Joris Mathijsen en Terence Kongolo te beginnen met twee linksbenige spelers in het hart van de defensie. Daardoor verhuist Sven van Beek naar de rechterkant en maakt Miquel Nelom zijn rentree in de basis.

"Ik geef mijn opstelling niet prijs, maar de kans is groot dat ik wat accenten zal veranderen," aldus Rutten. Besiktas - Feyenoord begint woensdagavond om 19:30 uur en is live te volgen via Radio Rijnmond Sport.
Bron:Rijnmond

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 augustus 2014 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 augustus 2014 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 16:30 schreef van geil het volgende:
Mathijssen heeft n stijve nek lijkt het
Vilhena is op schoolreisje.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 augustus 2014 - 18:50   quote  deeplink  
Immers vol vertrouwen: 'Eén doel: volgende ronde bereiken'

600x400-immersaswh.JPG

Lex Immers denkt dat Feyenoord morgen een 1-2 achterstand kan goedmaken tegen Besiktas. 'We hebben vertrouwen in een goed resultaat morgen. Op trainingen gaat het elke keer beter', vertelde de middenvelder vandaag op de persconferentie.

'We zijn met één doel naar Istanboel gekomen, dat is de volgende ronde bereiken. Er liggen zeker mogelijkheden voor ons', ging hij verder. De uitslag van vorige week vond hij geen goede afspiegeling van het duel. 'Mijn gevoel vorige week was dat we zeker niet slechter waren dan Besiktas, maar natuurlijk is er altijd ruimte voor verbetering. Het was vorige week eigenlijk een 0-0 wedstrijd en we hadden niet hoeven verliezen.'
Bron:FR12
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 augustus 2014 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 18:46 schreef RenatoBos het volgende:
Rutten gaat 'accenten veranderen' in return

[ afbeelding ]

Bron:Rijnmond
Moeten ze met een zachte Gé gaan praten?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 augustus 2014 - 18:51   quote  deeplink  
Ghehe..
michaelvld
 michaelvld - dinsdag 05 augustus 2014 - 18:57   quote  deeplink  
dan word het verlengen en scoort karsdorp in de verlenging ;)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 augustus 2014 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 18:57 schreef michaelvld het volgende:
dan word het verlengen en scoort karsdorp in de verlenging ;)
Komen we op terug..d:-)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 augustus 2014 - 19:01   quote  deeplink  
als je voor de 30e minuut niet gescoord hebt, is t over, doelpunt tegen is geen drama.
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 05 augustus 2014 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 18:27 schreef ar het volgende:
We gaan daar 0-2 winnen!
Fijn dat er nog positief ingestelde mensen zijn!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 augustus 2014 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 19:01 schreef Stylzz het volgende:
als je voor de 30e minuut niet gescoord hebt, is t over, doelpunt tegen is geen drama.
Denk ik ook ja, we moeten er sowieso twee inschieten of we een tegengoal krijgen of niet inderdaad..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 augustus 2014 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 02:11 schreef RenatoBos het volgende:
Daarom..0-5..!!

Hoppaaaaaa
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 augustus 2014 - 19:09   quote  deeplink  
Fredsssje gelooft in t wonder van issssjtanbul.

tssssja.
van geil
 van geil - dinsdag 05 augustus 2014 - 19:10   quote  deeplink  
accenten veranderen.
Verhoek rechtsback Schaken rechtsbuiten
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 augustus 2014 - 19:13   quote  deeplink  
Jij kijkt morgen niet denk ik van Geil?
van geil
 van geil - dinsdag 05 augustus 2014 - 19:16   quote  deeplink  
Ik sla niets over.
al wordt t 12-2
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 augustus 2014 - 19:18   quote  deeplink  
Goede zaak, van Geel 😃
van geil
 van geil - dinsdag 05 augustus 2014 - 19:24   quote  deeplink  
als ik thuis kijk zit ik vaak te foeteren en te schelden.
In het stadion steun ik eigenlijk alles en iedereen van Feyenoord.
al zit ik ook wel n's stil te lijden.
Maar ik verrek t om spelers uit te fluiten of wat dan ook.
thuis wel.
gek eigenlijk:)
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 05 augustus 2014 - 19:24   quote  deeplink  
Als het snel 0-1 wordt kan het
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 augustus 2014 - 19:27   quote  deeplink  
Van Geil///thuisfluitert..
van geil
 van geil - dinsdag 05 augustus 2014 - 19:28   quote  deeplink  
ghe ghe, HUMOR!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 05 augustus 2014 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 19:01 schreef Stylzz het volgende:
als je voor de 30e minuut niet gescoord hebt, is t over, doelpunt tegen is geen drama.
60ste. Eerst helft goal is prima. En de tweede helft komen ze nog vol goede moed uit de kleedkamer, maar als het dan de eerste 10-15 minuten niet lukt, dan gaat Feyenoord er steeds minder in geloven en Besiktas steeds meer.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 05 augustus 2014 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 19:24 schreef van geil het volgende:
als ik thuis kijk zit ik vaak te foeteren en te schelden.
In het stadion steun ik eigenlijk alles en iedereen van Feyenoord.
al zit ik ook wel n's stil te lijden.
Maar ik verrek t om spelers uit te fluiten of wat dan ook.
thuis wel.
gek eigenlijk:)
Psychiatrie, van Geil.

Dit was een gratis advies.
Geen dank.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 05 augustus 2014 - 21:36   quote  deeplink  
Als Besiktas 1-0 scoort, binnen 15 minuten, scoren wij tegen.
Liggen we er ook uit.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 augustus 2014 - 21:59   quote  deeplink  
Volgens Rutten gaan ze scoren, hebben ze zeker de hoerenbuurt van Istanbul gevonden.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 05 augustus 2014 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 21:59 schreef Stylzz het volgende:
Volgens Rutten gaan ze scoren, hebben ze zeker de hoerenbuurt van Istanbul gevonden.
Gaat Yolanthe het ook druk krijgen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 augustus 2014 - 22:05   quote  deeplink  
kan ze de boodschappen doen.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 05 augustus 2014 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 19:24 schreef van geil het volgende:
als ik thuis kijk zit ik vaak te foeteren en te schelden.
In het stadion steun ik eigenlijk alles en iedereen van Feyenoord.
al zit ik ook wel n's stil te lijden.
Maar ik verrek t om spelers uit te fluiten of wat dan ook.
thuis wel.
gek eigenlijk:)
Nou, ik niet hoor! Ik heb er geen enkele moeite mee om een Feyenoord speler af te zeiken als ze weer eens 'blunderen' of als er een dooie vogel op het veld sta ...
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 05 augustus 2014 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 22:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nou, ik niet hoor! Ik heb er geen enkele moeite mee om een Feyenoord speler af te zeiken als ze weer eens 'blunderen' of als er een dooie vogel op het veld sta ...
hahahahaha nou dat klopt helemaal!

maar ehhh volgens mij doel jij niet op mulder dat kan niet.dat wordt een to(b)keeper!oh nee dat is het al!P:
ferser1
 ferser1 - woensdag 06 augustus 2014 - 00:42   quote  deeplink  
Losers, ik heb wat beters te doen dan hele dagen hier door te brengen icm masturbatie op de greatest hits dvd van justin bieber, zoals jullie dat doen.

Heeft toch geen zin om iets te discussieren, Feyenoord is gewoon slecht en morgen veegt Besiktas haar kont met Feyenoord. Stelletje asswhipes.

Losers, zodra je door hebt dat iemand slimmer of beter is , meteen onder de gordel mikken en hopen dat je wat raakt,als pussy's. Zo ook over de schandalige kreten in de Kuip afgelopen woensdag. En je opmerking over wie ik zou hebben bezocht bevestigd dat nogmaals.

@RenatoBos, niet dom doen(tenzij dat je natuur is, dan kan je er vrij weinig aan doen)
Ik zeg toch ook niet,die avond heb ik mijn geld uitgegeven aan je moeder, met dat geld kan ze haar rectumwandcorrectie betalen ,dat ze na die avond nodig had.

Maak je eerder druk om negers met grote knuppels die je moeder of zus ervan langs gaf terwijl je vader er niets aan kon doen(ja op de bank huilen en masturberen uit verdriet).

Hetzelfde kan ik niet over jou zeggen, jij hebt zeker een boyfriend.
ferser1
 ferser1 - woensdag 06 augustus 2014 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 15:13 schreef van geil het volgende:
Geniale zet van Rutten om thuis te verliezen!!!
Er komt geen Turk kijken.
dat wordt n makkie nu.
effe de punten ophalen.
Meesterbrein.
shit, alsof opkomst garantie is voor success. Als dat zo was, had Feyenoord in de kuip moeten winnen. Wat een logica :S
tomson
 tomson - woensdag 06 augustus 2014 - 00:44   quote  deeplink  
Jij bent wel heel diep gezonken zeg
ferser1
 ferser1 - woensdag 06 augustus 2014 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 17:18 schreef RenatoBos het volgende:
DUITSE SCHEIDSRECHTER VOOR BESIKTAS FEYENOORD

[ afbeelding ]

De uitwedstrijd van Feyenoord tegen Besiktas in de derde voorronde van de Champions League staat onder leiding van een Duitse scheidsrechter: Felix Zwayer. Hij wordt geassisteerd door zijn landgenoten Marco Achmüller en Marcel Pelgrim. Vierde official is Tobias Stieler. Besiktas tegen Feyenoord wordt volgende week woensdag om 19.30 uur Nederlandse tijd gespeeld in Istanboel.

Feyenoord moet in de uitwedstrijd een achterstand zien goed te maken, nadat de ploeg van Fred Rutten woensdagavond in De Kuip met 2-1 verloor van de Turkse topclub.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
Voor de 1-2 was het een makkelijke loting en zou Besiktas wat beleven in de kuip, na de 2-1 is Besiktas opeens een topclub, ahahah lozers. Gewoon niet accepteren dat een matige club uit Turkije Feyenoord billekoek heeft gegeven op eigen grond. Want als ze accepteren dat Besiktas een matig team is, dan accepteren ze dat Feyenoord uiters shitty is.

Vergis je niet, Besiktas heeft respect voor de teams wanneer zij uit spelen waardoor ze matig in hun spel zijn, zodat ze thuis helemaal los kunnen gaan. Maar Feyenoord was zelfs te slecht voor de matige toon van Besiktas.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 augustus 2014 door ferser1 --
tomson
 tomson - woensdag 06 augustus 2014 - 01:51   quote  deeplink  
30139t2.jpg
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 06 augustus 2014 - 03:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 00:43 schreef ferser1 het volgende:

[..]

shit, alsof opkomst garantie is voor success. Als dat zo was, had Feyenoord in de kuip moeten winnen. Wat een logica :S
Nep supporters dan in Turky?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 augustus 2014 - 08:15   quote  deeplink  
ik vind die Turken nogal een grote mond hebben voor vrouwen met een snor.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 augustus 2014 - 08:16   quote  deeplink  
Vermoedelijke opstelling:
Erwin Mulder; Sven van Beek, Joris Mathijsen, Terence Kongolo, Miquel Nelom; Jordy Clasie, Lex Immers, Tonny Vilhena; Ruben Schaken, Mitchell Te Vrede, Jean-Paul Boëtius.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/267019/Van_Beek_rechtsback,_Verhoek_uit_basis_verdwijnen?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=feyenoord#ixzz39adnQZc2
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 augustus 2014 - 09:22   quote  deeplink  
Feyenoord staat voor een loodzware klus als het woensdag in Istanbul aan moet treden tegen het Turkse Besiktas. De Rotterdammers hebben de schone taak om in de derde voorronde van de Champions League een 2-1 nederlaag uit de eerste wedstrijd in Rotterdam weg te poetsen.

Een moeilijke opgave, maar Feyenoord-trainer Fred Rutten ziet wel degelijk kansen voor zijn ploeg.

"We zijn in de eerste wedstrijd absoluut niet de onderliggende partij geweest. Die wedstrijd was best wel in evenwicht. Door twee persoonlijke fouten gaan we de mist in, daar moeten we woensdag heel alert op zijn. Ik ben er wel van overtuigd dat wij kunnen gaan scoren."

Twee gedachten

Maar naast de doelpunten die Feyenoord moet gaan maken, is het ook zaak voor de Rotterdammers om het achterin dicht te houden. Wie dat moet gaan doen, is nog niet zeker. Khalid Boulahrouz is niet fit en de test met Ruben Schaken als rechtsachter mislukte vorige week. Toch denkt Rutten dat zijn ploeg niet op twee gedachten zal gaan hinken.

"Ik denk dat dit team daarmee moet kunnen dealen. Je moet proberen snel een goal te maken. Dan kan zo'n wedstrijd tot de negentigste minuut heet blijven. Omdat iedere tegengoal die zij dan krijgen, uitschakeling betekent. Maar er moet balans zijn. Je kan niet onverantwoord gaan hollen, rennen en draven. Ik denk dat dat niet verstandig is tegen een ploeg als Besiktas."

Statistieken in nadeel Feyenoord

De statistieken zijn Feyenoord in ieder geval niet gunstig gezind. Besiktas overleefde de laatste elf Europese kwalificatierondes die het speelde. Feyenoord werd in de laatste vier rondes uitgeschakeld. De laatste keer dat Feyenoord een kwalificatieronde overleefde was dat echter tegen een Turkse tegenstander. In het seizoen 2002/2003 werd Fenerbahçe uitgeschakeld en mocht Feyenoord de Champions League in.

Mocht Feyenoord de tweestrijd met Besiktas winnend afsluiten, dan volgt nog de vierde ronde, voordat het hoofdtoernooi van de Champions League wordt bereikt.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 augustus 2014 - 09:43   quote  deeplink  
Beþiktaþýmýz'ýn, muhtemel Feyenoord 11'i;
🌟Tolga
🌟Necip(Serdar)
🌟Franco
🌟Ersan
🌟Motta
🌟Veli
🌟Atiba
🌟Kerim
🌟Ba
🌟Olcay
🌟Mustafa
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 06 augustus 2014 - 10:25   quote  deeplink  
1-2
Mulder penaltykillert!
MMM
 MMM - woensdag 06 augustus 2014 - 10:30   quote  deeplink  
Schaken nu wel op z'n eigen plek, laat het maar zien zeikwijf
van geil
 van geil - woensdag 06 augustus 2014 - 11:56   quote  deeplink  
T jeukt weer.
come on Feyenoord
Appie53
 Appie53 - woensdag 06 augustus 2014 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 10:30 schreef MMM het volgende:
Schaken nu wel op z'n eigen plek, laat het maar zien zeikwijf
Mag wel iets minder toch?
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 06 augustus 2014 - 12:22   quote  deeplink  
0-3 Hattrick van Te Vrede
MMM
 MMM - woensdag 06 augustus 2014 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 12:13 schreef Appie53 het volgende:

[..]

Mag wel iets minder toch?
Wat mag minder?
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 06 augustus 2014 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 10:30 schreef MMM het volgende:
Schaken nu wel op z'n eigen plek, laat het maar zien zeikwijf
Ik dacht exact hetzelfde!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 augustus 2014 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 12:13 schreef Appie53 het volgende:

[..]

Mag wel iets minder toch?
Schaken wat minder zeuren? Ja idd.
MMM
 MMM - woensdag 06 augustus 2014 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 12:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Schaken wat minder zeuren? Ja idd.
+1
Appie53
 Appie53 - woensdag 06 augustus 2014 - 12:45   quote  deeplink  
OK. Hopen dat ie vanavond laat zien waar die goed in WAS.
salemi
 salemi - woensdag 06 augustus 2014 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 10:30 schreef MMM het volgende:
Schaken nu wel op z'n eigen plek, laat het maar zien zeikwijf
Mijn idee! Ik dacht zelf: Schaken zeurpiet, maar het komt op hetzelfde neer.
Alles heeft Schaken aan Feyenoord te danken. Het was toen Feyenoord hem overnam van VVV een heel matige, luie voetballer en Feyenoord heeft wel het risico genomen om in hem te investeren.
Ik kan me in de voorbereiding van een aantal jaren geleden, tijdens een wedstrijd tegen Barendrecht, het optreden van mijnheer Schaken nog heel goed herinneren. Hij was niet eens in staat om de linksback van Barendrecht te passeren. Ik stond achter de dug out van Feyenoord en ik hoorde Koeman hartgrondig vloeken tegen Gio en JP over Schaken.
Later heeft hij dan wel het Nederlands elftal gehaald, maar dat is geen reden om nu naast je schoenen te gaan lopen. Dus Schaken..... je grote waffel dicht en flitsen langs die zijlijn. Probeer maar eens een goede vooorzet op Mitchell te geven, al zijn het er maar een paar, meer vragen we niet. Als de voorzet perfect is krijgt Mitchell er ook heus wel een balletje in.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 augustus 2014 - 13:49   quote  deeplink  
t zal wel 1-1 worden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Besiktas JK - Feyenoord (voorronde CL, woensdag 6 augustus 2014, 19:30): 1 - 0









0.0111699