|
|
van geil
|
|
|
Nog iets meer als 4 uur. COME ON> |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 12:46 schreef salemi het volgende:[..] Mijn idee! Ik dacht zelf: Schaken zeurpiet, maar het komt op hetzelfde neer. Alles heeft Schaken aan Feyenoord te danken. Het was toen Feyenoord hem overnam van VVV een heel matige, luie voetballer en Feyenoord heeft wel het risico genomen om in hem te investeren. Ik kan me in de voorbereiding van een aantal jaren geleden, tijdens een wedstrijd tegen Barendrecht, het optreden van mijnheer Schaken nog heel goed herinneren. Hij was niet eens in staat om de linksback van Barendrecht te passeren. Ik stond achter de dug out van Feyenoord en ik hoorde Koeman hartgrondig vloeken tegen Gio en JP over Schaken. Later heeft hij dan wel het Nederlands elftal gehaald, maar dat is geen reden om nu naast je schoenen te gaan lopen. Dus Schaken..... je grote waffel dicht en flitsen langs die zijlijn. Probeer maar eens een goede vooorzet op Mitchell te geven, al zijn het er maar een paar, meer vragen we niet. Als de voorzet perfect is krijgt Mitchell er ook heus wel een balletje in. Zie toch liever Manu in de basis en Schaken als reserve. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De laatste keer dat Feyenoord een uitwedstrijd in Europa met 2 goals verschil wist te winnen is bijna 12 jaar geleden. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 15:15 schreef Stylzz het volgende:De laatste keer dat Feyenoord een uitwedstrijd in Europa met 2 goals verschil wist te winnen is bijna 12 jaar geleden. dan wordt het wel weer eens tijd hè.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou statistieken zijn er om te breken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat t weer gebeurt komt dan steeds dichterbij. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 15:15 schreef Stylzz het volgende:De laatste keer dat Feyenoord een uitwedstrijd in Europa met 2 goals verschil wist te winnen is bijna 12 jaar geleden. Hoeft ook niet. 2-3 is voldoende! ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
kzit nu al op 't puntje van m'n stoel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Grote mond????ze slaan ze gewoon in elkaar.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Na de eerste 20 minuten zien we al hoe het gaat denk ik, ik denk uefa cup en geen cl dit jaar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zou Rutten nog wat peptalk in huis hebben? Sla simpelweg slim toe , slappe slapjanussen. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
0-2, door die gasten op te vreten, af te jagen, en 90 minuten net over het randje te spelen. +blessuretijd uiteraard.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nelom en Mulder in de basis ??? Dan spelen we met 9 man tegen 11 van Besiktas ... Kansloze missie !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Staat op de vorige pagina |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Opstelling Feyenoord Mulder, Van Beek, Mathijsen, Kongolo, Nelom, Clasie, Immers, Vilhena, Schaken, Te Vrede, Boëtius.
Wisselspelers: Hahn, Vormer, Goossens, Manu, Steenvoorden, Karsdorp en Achahbar.
Opstelling Besiktas Tolga Zengin, Gülüm,Franco, Motta, Necip Uysal, Hutchinson, Kavlak, Frei, Olcay Şahan, Mustafa Pektemek, Demba Ba |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Als Demba Ba net zoveel doet als vorige week bij zijn invalbeurt, dan wordt het een eitje! ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verhoek zelfs op de tribune.is dus vierde in de pikorde op rechts. |
|
|
|
|
Omle
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
10 minuten voorbeschouwing. Maximaal. Het kon er nog net vanaf bij de NOS. |
|
|
|
|
Omle
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Gelukkig, maar 10 minuten voorbeschouwing. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Knop omdraaien en hup weer verder gaan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Clasie eruit en vormer er in, mulder eruit haan er in vleugels Boeituis en manu, middenveld
Boeituis vilhena vormer manu Immers
Schaken te vrede |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We zijn net drie minuten bezig..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Hoerige Turken, al 5 fopduiken in 10 minuten.. gaap.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pffff slechte bal Ruben.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Omle
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
In deze (bijna) 20 minuten beter gespeeld dan heel de vorige wedstrijd. Niet dat ik meteen goede hoop heb, maar het ziet er al met al beter uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
10 keer beter als in de kuip tot nu |
|
|
|
|
Omle
|
|
|
Heb het gevoel dat ze mogen spelen in de ruimte die besiktas ze geeft.... Totdat die gaan meevoetballen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos