|
|
ly'83
|
|
|
Laat mulder nou geen held gaan spelen joris wees toch een keer een vent breng orde achterin |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
Zo slecht vindt ik ze niet spelen hoor. Besiktas is een sterke tegenstander, als we zo in eredivisie zouden spelen winnen we genoeg wedstrijden. Met nog een goede spits erbij kan er veel gebeuren. En niet vergeten, met Pelle, janmaat, BMI en de vrij verloren we ook van Kasnodar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wat een drama's op het veld: Mulder, Nelom, Immers , Schaken en van Beek ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Te veel spelers zonder techniek |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lijkt wel of ze niet weten wat met de bal moeten doen.. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Maar Krasnodar was een heel aardige ploeg. Besiktas is bijna net zo slecht als Feyenoord |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Nelom maar in de kleedkamer laten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nelom eraf. Zeer matige wedstrijd. Zelfs voor zijn doen. En zit tegen rood aan. Vormer derbij. In balbezit 3-4-3 gaan spelen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 20:15 schreef beuk het volgende:Zo slecht vindt ik ze niet spelen hoor. Besiktas is een sterke tegenstander, als we zo in eredivisie zouden spelen winnen we genoeg wedstrijden. Met nog een goede spits erbij kan er veel gebeuren. En niet vergeten, met Pelle, janmaat, BMI en de vrij verloren we ook van Kasnodar. Haha, wat een SMOES ... het is gewoon amateuristisch met spelers die het spelen bij Feyenoord absoluut niet waard zijn !!! |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
De enige die echt het niveau heeft is Clasie. Maar die gaat denk ik ook weg |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mulder als n clown. standaard. Lex tja en vandaag ook nelom er bij. dat is zelfs tegen Besiktas te veel omdat de rest op n 6 tot 7 zit. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat is typisch Fred Rutte ... |
|
|
|
|
Omle
|
|
|
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat er weinig idee achter zit... Iedereen zegt nu iets over (weliswaar zeer gemankeerde) spelers maar wie stelt ze op en met welk idee? Ik ben bang dat we met Rutten niet veel plezier gaan beleven. Verder zijn de spelers welke genoemd zijn inderdaad zeer slecht bezig. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wellicht Achahbar brengen. In ieder geval iemand met technisch vermogen. Zelfs nu is er nog wat mogelijk, maar de laatste fase voor de kans mislukt het telkens. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 20:18 schreef van geil het volgende:Mulder als n clown. standaard. Lex tja en vandaag ook nelom er bij. dat is zelfs tegen Besiktas te veel omdat de rest op n 6 tot 7 zit. Nelom zit er wel vaker bij. Maar die keert als het goed is niet terug na rust. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 20:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Nelom eraf. Zeer matige wedstrijd. Zelfs voor zijn doen. En zit tegen rood aan. Vormer derbij. In balbezit 3-4-3 gaan spelen. Inderdaad.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En waar was de rugdekking bij de 1-0 eigenlijk? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik kan hem geen ongelijk geven met dit ongeregeld zooitje , die is ook uitgekeken op Mulder, Schaken, Nelom en al die andere die het niet waard zijn om bij Feyenoord te spelen ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 20:18 schreef Omle het volgende:Kan me niet aan de indruk onttrekken dat er weinig idee achter zit... Iedereen zegt nu iets over (weliswaar zeer gemankeerde) spelers maar wie stelt ze op en met welk idee? Ik ben bang dat we met Rutten niet veel plezier gaan beleven. Verder zijn de spelers welke genoemd zijn inderdaad zeer slecht bezig. Ze spelen als rode besjes.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 20:19 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik kan hem geen ongelijk geven met dit ongeregeld zooitje , die is ook uitgekeken op Mulder, Schaken, Nelom en al die andere die het niet waard zijn om bij Feyenoord te spelen ... tja, om gek van te worden inderdaad. |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 20:18 schreef Omle het volgende:Kan me niet aan de indruk onttrekken dat er weinig idee achter zit... Iedereen zegt nu iets over (weliswaar zeer gemankeerde) spelers maar wie stelt ze op en met welk idee? Ik ben bang dat we met Rutten niet veel plezier gaan beleven. Verder zijn de spelers welke genoemd zijn inderdaad zeer slecht bezig. wat een gelul zeg , nu is het rutten zijn schuld weer , kan hij er wat aan doen dat feyenoord zijn 4 beste spelers verkoopt en nog geen vervangers heeft dit heeft puur met de kwaliteit van de spelers te maken , ze willen wel maar kunnen niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Immers eruit een echte avm erin. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Foutje van van Beek, moet je dan rugdekking geven? Gewoon een foutje van van Beek ... als je hier steeds rugdekking voor moet geven dan kan je alleen maar achteruit voetballen !!! Ze moeten nog vaker een speler die 'gedekt' sta de bal in de voeten spelen . Dat gebeurt te weinig, met de staart tussen de benen spelen ze! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
De enige die ik vind die juist niveau haalt is juist schaken hahahaha |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 20:19 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik kan hem geen ongelijk geven met dit ongeregeld zooitje , die is ook uitgekeken op Mulder, Schaken, Nelom en al die andere die het niet waard zijn om bij Feyenoord te spelen ... Helemaal mee eens .
Snap echt v Geel niet, Bilal had best week eerder gehaald kunnen worden en die transfervrije Wilkshere ook. De Vrij 2 dagen voor Besiktas laten gaan... Pfff |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 20:22 schreef freduc het volgende:[..] wat een gelul zeg , nu is het rutten zijn schuld weer , kan hij er wat aan doen dat feyenoord zijn 4 beste spelers verkoopt en nog geen vervangers heeft dit heeft puur met de kwaliteit van de spelers te maken , ze willen wel maar kunnen niet Maar dit systeem laat weinig ruimte voor misstappen. Je zou kunnen beargumenteren dat Rutten had moeten anticiperen op het feit dat Feyenoord een aantal zwakke plekken heeft. Dus door wellicht met een extra middenvelder te spelen. |
|
|
|
|
ly'83
|
|
|
Toch ligt op rechts de zwakste schakel schaken schakelde er vaker langs dan ik ooit heb gezien |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 20:23 schreef lijdensweg het volgende:[..] Foutje van van Beek, moet je dan rugdekking geven? Gewoon een foutje van van Beek ... als je hier steeds rugdekking voor moet geven dan kan je alleen maar achteruit voetballen !!! Ze moeten nog vaker een speler die 'gedekt' sta de bal in de voeten spelen . Dat gebeurt te weinig, met de staart tussen de benen spelen ze! Zekers een fout van hem, maar het was ook een klote bal die hij kreeg. Het zou ook niet zo moeten zijn dat als een back de bal verliest, de weg naar de goal openligt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kongolo ging net naar voren, was voor de bal bij balverlies. Spelers stonden 1op1. Op zich verdedigde Mathijsen m ook nog wel goed, maar die bal valt gewoon ongelukkig op de arm van Ba.
Waardeloze kut goal. Maar typerend voor nu en als je niet oppast voor t hele seizoen. |
|
|
|
|
Omle
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 20:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Maar dit systeem laat weinig ruimte voor misstappen. Je zou kunnen beargumenteren dat Rutten had moeten anticiperen op het feit dat Feyenoord een aantal zwakke plekken heeft. Dus door wellicht met een extra middenvelder te spelen. Precies! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, toppie hé Erwin Mulder ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Tsjongejonge en daar kom je nu mee? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Er zijn er wel meer die mee kunnen ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 20:25 schreef Stylzz het volgende:[..] Kongolo ging net naar voren, was voor de bal bij balverlies. Spelers stonden 1op1. Op zich verdedigde Mathijsen m ook nog wel goed, maar die bal valt gewoon ongelukkig op de arm van Ba. Waardeloze kut goal. Maar typerend voor nu en als je niet oppast voor t hele seizoen. Aha. Kan me vergissen maar stond Mathijsen niet ver weg? M.a.w. teveel naar links in plaats van wat centraler, omdat Kongolo was ingeschoven? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 20:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zekers een fout van hem, maar het was ook een klote bal die hij kreeg. Het zou ook niet zo moeten zijn dat als een back de bal verliest, de weg naar de goal openligt. Gewoon een foute aanname ... |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Straks verlies je ook van ADO en word het weer onrustig in en rond de Kuip. Denk dat na morgen er ineens wel een spits kan worden gehaald... Nu moet v Geel wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 20:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Aha. Kan me vergissen maar stond Mathijsen niet ver weg? M.a.w. teveel naar links in plaats van wat centraler, omdat Kongolo was ingeschoven? Mathijsen stond bij Ba in t duel! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Snap ik ook wel, maar dan nog.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nee, dat gezanik van jou over Erwin Mulder ... |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Wedstrijd van de slakken tegen de schildpadden . Wat een tempo. Nu Nelom maar snel er uit anders sta je binnen de kortste keren met 10 man. Ik vind Schaken de beste man. Soms dacht ik: spelen ze met 9 man, want Immers en Matthijssen heb ik niet echt voetballend gezien. Hier kun je Rutten niet op aanspreken. Met werkpaarden kun je geen race voor renpaarden winnen. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Of v Geel gaat verder met zijn spelers met hoge korting te verkopen... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Iedereen vond het een fout van van Beek, maar voor mij begon het bij Kongolo!!! En mietje Mulder komt weer niet uit en keept sowieso als een clown, zal m'n lijstje met zijn fouten even updaten vanavond. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ja logisch, maar misschien had Nelom die over kunnen nemen zodat Mathijsen Van Beek te hulp zou kunnen schieten.
Iemand een linkje naar die goal? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als jij niet wilt begrijpen wat steunen betekent, zal jij het als gezanik blijven zien.. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 20:28 schreef lion1 het volgende:Straks verlies je ook van ADO en word het weer onrustig in en rond de Kuip. Denk dat na morgen er ineens wel een spits kan worden gehaald... Nu moet v Geel wel. Vorig seizoen hadden we we goeie start. :) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 20:28 schreef lion1 het volgende:Straks verlies je ook van ADO en word het weer onrustig in en rond de Kuip. Denk dat na morgen er ineens wel een spits kan worden gehaald... Nu moet v Geel wel. Alleen een spits? Ik hoop op een spits, middenvelder en een linksback ... en de de volgende spelers er al in
Hahn
Wilshire--van Beek--Kongolo--??
Clasie--??--Vilhena
Bilal--??--Boëtius |
|
|
|