|
|
freduc
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 20:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Maar dit systeem laat weinig ruimte voor misstappen. Je zou kunnen beargumenteren dat Rutten had moeten anticiperen op het feit dat Feyenoord een aantal zwakke plekken heeft. Dus door wellicht met een extra middenvelder te spelen. ok ten koste van verdediging of aanval , blijft dwijlen met de kraan open , dit elftal is gewoon niet goed genoeg , noem mij er maar een die er echt boven uit steekt , misschien dat clasie het zou moeten kunnen brengen maar de rest is niet goed genoeg , kijk die jonge jongens hebben wel het talent om goed te worden maar zijn het nog niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 augustus 2014 door freduc -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nelom speelt gewoon nog... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Rutten is ook helemaal niks !!! |
|
|
|
|
Omle
|
|
|
Die gaat er dus uit met rood.... Lekker geanticipeerd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Domme lul met de zachte G |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Spelers steunen die Feyenoord op den duur niet beter maken zal ik NOOIT en te NIMMER doen ... na een 'proef' periode van 2 seizoenen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik weet niet zo goed welke verdediger er voor Nelom zou moeten komen... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Spelers van onder de-19 maar over gaan hevelen ... naar het eerste! |
|
|
|
|
Omle
|
|
|
quote: Ander systeem en je hebt een hoop problemen opgelost.. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Komt allemaal goed jongens, Rutten heeft er gewoon nog twee oefenwedstrijden aan vast geplakt. Ik had het ook graag anders gezien, maar met deze selectie kun je op dit niveau niet meer verwachten. Voor ons (Feyenoord) is het kampioenschap het belangrijkste en ik weet met een goede spits erbij dat er zeker kansen voor ons zijn, want voor de eredivisie hebben, ondanks alle verkopen, een goede selectie. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Om te beginnen met Woudenberg, maar die heeft ie thuis gelaten ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 20:33 schreef lijdensweg het volgende:[..] Spelers steunen die Feyenoord op den duur niet beter maken zal ik NOOIT en te NIMMER doen ... na een 'proef' periode van 2 seizoenen! STEUNEN OMDAT ZE ER STAAN.. Wat kan verdomme Mulder er aan doen dat ie in de goal staat, moet ie dan vragen of ze hem aub niet meer op willen stellen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Met 3 verdedigers ga je t ook niet echt oplossen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 20:35 schreef Nicotti het volgende:Komt allemaal goed jongens, Rutten heeft er gewoon nog twee oefenwedstrijden aan vast geplakt. Ik had het ook graag anders gezien, maar met deze selectie kun je op dit niveau niet meer verwachten. Voor ons (Feyenoord) is het kampioenschap het belangrijkste en ik weet met een goede spits erbij dat er zeker kansen voor ons zijn, want voor de eredivisie hebben, ondanks alle verkopen, een goede selectie. Alleen een spits is niet genoeg! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
4 voetballers op het middenveld , en t ziet er heel anders uit. mij echt n raadsel dat dat niet gebeurt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 20:36 schreef van geil het volgende:4 voetballers op het middenveld , en t ziet er heel anders uit. mij echt n raadsel dat dat niet gebeurt. in plaats van 1,5.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Nelom niets voor Excelsior? |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Ze kunnen echt niet beter! Oh oh Tevrede wat verkloot je het weer |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 20:35 schreef RenatoBos het volgende:[..] STEUNEN OMDAT ZE ER STAAN.. Wat kan verdomme Mulder er aan doen dat ie in de goal staat, moet ie dan vragen of ze hem aub niet meer op willen stellen.. Daar kan Mulder ook niks aan doen , maar dan hoef ik hem toch nog niet te steunen! Dat ie steeds opgesteld wordt komt door die waardeloze Patrick Lodewijks, die ik ook al niet hoog heb zitten ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij hebt een hekel aan Excelsior..(?) |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Zo lekker doorgaan helpt ook niet !! Scoren in geen 100 jaar dan maar verdediger eruit en achabar erin. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Voor komend seizoen prima, anders worden het allemaal nood aankopen waar we eigenlijk geen geld voor hebben. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nee joh, ook dat is te hoog gegrepen ... |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 20:39 schreef Nicotti het volgende:[..] Voor komend seizoen prima, anders worden het allemaal nood aankopen waar we eigenlijk geen geld voor hebben. ... En we hebben geen geld omdat v Geel iedereen voor een schijtprijs verkoopt !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies, maar helemaal afbranden is ook kansloos.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De verdedigers moeten de aangevers zijn omdat we gewoon Geen voetballend middenveld hebben. En dat werkt niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 20:42 schreef van geil het volgende:De verdedigers moeten de aangevers zijn omdat we gewoon Geen voetballend middenveld hebben. En dat werkt niet. erg he, alle drie brandhout. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote: Idd. Rutten stelt hem op en niemand anders |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Hej... kan Pierre niet ff meedoen. 2 vrije trappen inschieten Hij zit toch daar op de tribune. . Haha |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die corners van Vilhena zijn echt kut. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
|
|
|
ly'83
|
|
|
Ik wil meer vilhena zie is er geen andere positie voor hem? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Vormer - Nelom wel goed , |
|
|
|
|
Omle
|
|
|
Wat een vreemde wissel..... Waarom te vrede er uit? Die kan toch prima terugleggen op Manu en vormer? Tactische blunder van Rutten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vormer voor Nelom logisch. Manu voor Te Vrede minder. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eerst nadenken d:-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die andere wissel ook, door de lucht zijn we kansloos dus dan maar voetballend. |
|
|
|