|
|
lion1
|
|
|
Manu in de spits , nog 2x scoren....pfff. Denkt Rutten dat de wedstrijd 900 minuten duurt ??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 20:45 schreef Omle het volgende:Wat een vreemde wissel..... Waarom te vrede er uit? Die kan toch prima terugleggen op Manu en vormer? Tactische blunder van Rutten. Te Vrede heeft geen bal geraakt en hoog verliest hij teveel, Rutten gokt op een sprint van Manu. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 20:46 schreef Nicotti het volgende:[..] Te Vrede heeft geen bal geraakt en hoog verliest hij teveel, Rutten gokt op een sprint van Manu. Gaan we op de counter spelen ? Handig |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Wat is er jongen..? |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Zet Immers desnoods in de spits en achabar erbij !! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zet Immers desnoods op de tribune. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik volgde je vorige post niet.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: slechtste van het veld |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote: Ik ook geen fan van Immers maar is Manu onze stormram ?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: À nou zie ik het..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
freduc
|
|
|
wat is die manu een domme speler |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Hij had beter Te Vrede kunnen laten staan en Achabar voor Immers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die rechtsback heeft al 35minuten geel ofzo, Boëtius heeft m nul keer opgezocht |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: vind ik ook.of Goossens voor n zondagsschot |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Wat een kut mongool die rutten als de wedstrijd 1/2 is gespeeld met achterstand brengt ie vormer en manu erin |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Volkomen vreemde rol voor hem nu ook. Komt constant in de drukte aan de bal. Kan ie niet. Zet hem dan of in de spits of aan de buitenkant of haal hem er af. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Zooo jammer dit!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 augustus 2014 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Wat kut weer. Geven we weer 5 miljoen weg aan premies en tv rechten aan die neuzen!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
feyenoordster!
|
|
|
Die immers wanneer gaat die weer is jagen? Naja de rest ook.. Waarom snappen ze het niet waarom niet is wat feller en de actie zoeken inderdaad wat boetius moet doen..
Waarom durft niemand de lange bal eens te geven?? Dan maar foute bal maar dat tikkie terug komt m'n neus ook wel uit Pff ellende worden in competitie ook al 2 lastige weken |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Ik heb het wel gezien. Tv uit. Nu al zin in komend seizoen !!! Fijne avond allemaal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 20:56 schreef feyenoordster! het volgende:Die immers wanneer gaat die weer is jagen? Naja de rest ook.. Waarom snappen ze het niet waarom niet is wat feller en de actie zoeken inderdaad wat boetius moet doen.. Waarom durft niemand de lange bal eens te geven?? Dan maar foute bal maar dat tikkie terug komt m'n neus ook wel uit Pff ellende worden in competitie ook al 2 lastige weken t zit er gewoon niet in. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
En niet meer klagen vanavond dan hè. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Volgens mij zit je op het verkeerde Forum |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: ........lopen altijd weg.. |
|
|
|
|
Omle
|
|
|
Als je op dit podium speelt dan vreet je het gras toch gewoon op? Dat je niet kunt, ok.... Maar ik mis spirit en bezieling |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Manuuuuuuju
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Omle
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote: Nu al zin in komend seizoen bedoelde ik sarcastisch voor als je het niet snapt. Zet mijn tv uit omdat het gewoon pijn doet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
en nu wegblijven lion1 :")
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 augustus 2014 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Beuk erin! Nog 1. Elvissss |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gaaaaaaaaaaan! Snel die tweede erin. Hopelijk! |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat Besiktas krijgt gewoon een countergoal tegen terwijl ze voor staan... |
|
|
|
|
ly'83
|
|
|
Beek hersteld fout en geeft hoop
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 augustus 2014 door ly'83 -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 21:01 schreef lion1 het volgende:[..] Nu al zin in komend seizoen bedoelde ik sarcastisch voor als je het niet snapt. Zet mijn tv uit omdat het gewoon pijn doet Oké, doei ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|