|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 21 januari 2015 - 18:38 schreef van geil het volgende:[..] De opties waren sowieso verruimd als Immers verkocht was. iets wat logisch was geweest. nu denk ik overigens dat je m niet meer kunt slijten. Mooi, dus blijft ie, opwaarderen dat contract.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 21 januari 2015 - 18:38 schreef van geil het volgende:[..] De opties waren sowieso verruimd als Immers verkocht was. iets wat logisch was geweest. nu denk ik overigens dat je m niet meer kunt slijten. Dat denk ik eerlijk gezegd wel. Heeft kwaliteiten, maar niet voor de tien. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Ik verslaap me waarschijnlijk ook, aangezien ik er nog niet in lig |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Mag die ook voor de de rest van het seizoen warmlopen. Wordt druk aan de lijn. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Benzine op het vuur voor de klassieker door de media. (zoals altijd) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik denk die heeft wat ergs gedaan, toen ik de kop bij AD zag.. Tuurlijk valt niet goed te praten, maar jeetje. 020 heeft de Televaag en tegenwoordig ook het AD, wat een neuzenkrant is dat geworden zeg. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2015 - 10:11 schreef MMM het volgende:Ik denk die heeft wat ergs gedaan, toen ik de kop bij AD zag.. Tuurlijk valt niet goed te praten, maar jeetje. 020 heeft de Televaag en tegenwoordig ook het AD, wat een neuzenkrant is dat geworden zeg. Precies. Wat een overdrijving. Billenkoek en weer verder gaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Slecht geinvesteerd die eerste miljoentjes aan dat ventje |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Bilalkoek en weer verder gaan. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Tja, jammer, jammer. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Nou, dat is snel afserveren.... Als Rutten die jongen op een goede manier gaat inzetten, zul je zien dat hij nog goed wordt... Ik heb er wel vertrouwen in. Hij heeft gewoon even tijd nodig.... en een kans. Hij heeft natuurlijk wel Toornstra voor zich... |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Zelfde mentaliteit als dat ventje bij pisv?? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Dom Dom Dom nou had hij misschien een kans zondag en nu doet hij dit, paar weken buiten de selectie houden en een flinke straf Fred zit nu zwaar in de problemen las ik vanmorgen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2015 - 11:10 schreef de bluffer het volgende:Dom Dom Dom nou had hij misschien een kans zondag en nu doet hij dit, paar weken buiten de selectie houden en een flinke straf Fred zit nu zwaar in de problemen las ik vanmorgen dan moet t meer zijn als verslapen |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Moet kunnen, een keer verslapen, Martin van Geel zit volgens mij al maanden te slapen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zal wel weer eens voor de zoveelste keer met zijn maten diep in de nacht onderweg zijn geweest, datgene gecombineerd met suf en te laat op de training verschijnen lijkt me een waarschijnlijk verhaal om te ontploffen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2015 - 14:18 schreef VVout het volgende:[..] Zal wel weer eens voor de zoveelste keer met zijn maten diep in de nacht onderweg zijn geweest, datgene gecombineerd met suf en te laat op de training verschijnen lijkt me een waarschijnlijk verhaal om te ontploffen. komt meer in de buurt ja. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat een slimme speler.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Las net op facebook dat hij ziek is. Boula ook. ?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Is niet handig van hem. Even goed duidelijk maken en weer de schouders eronder. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zeker voor n huis wat nog gebouwd moet worden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Op tijd naar bed vandaag he |
|
|
|
|
ar
|
|
|
hahahah..die zit nog te gamen met z,n matties. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou dan vanmorgen maar een ponypack uit zijn binnenzak halen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Weer TWEE minuten speeltijd gekregen. sla m toch neer man. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En leverde in die paar minuten alleen maar kansloze voorzetten af. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, de voorzetten waren aardig. Je moet ook een beetje mazzel hebben bij dat soort ballen. Dat ze net over een verdediger heenvallen bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Zo slecht viel hij niet in toch? Hij was gretig en gaf een paar voorzetten die inderdaad net niet goed vielen, maar er gaat wel dreiging van hem uit. En dat in een paar minuutjes... zo slecht was het niet. Maar hij had er van mij wel wat eerder in mogen komen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kon niet overtuigen, is dit nou DE aankoop..(?) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
OF HET talent mag je wel verwachten dat je een ingooi kan nemen, 3 acties 1 maal tegen de tegenstander een afzwaaier en een uitglijer? |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Heeft nog nooit een fatsoenlijke kans gehad man. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Maar wanneer en waar en hoe snel? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
pff, ja als je om de paar weken een kwartier krijgt om je te bewijzen, dan krijg je al gauw geforceerde invalbeurten waarin hij zichzelf voorbij loopt. Niet zo gek, hij wil graag. En hij heeft talent. Goed trainen en wachten op moment dat hij in de basis mag beginnen. Gezien de niet geweldige vorm van Boëtius en de blessure van Manu is dat moment wellicht niet eens ver weg. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Wil veel en veels te graag, overijverig, niet doordacht. Net of je je rijbewijs opgehaald hebt, en je voor het eerst alleen mag rijden, en je amper aan een regel houdt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heeft zijn kans vandaag ook wederom niet gepakt.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 18:14 schreef R()b het volgende:Wil veel en veels te graag, overijverig, niet doordacht. Net of je je rijbewijs opgehaald hebt, en je voor het eerst alleen mag rijden, en je amper aan een regel houdt. In jouw woorden kan ik me wel vinden. Verder denk ik dat hij er wel gaat komen. Hij bulkt van het talent en dat gaat er zeker uit komen. Zal wel volgend seizoen worden. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Hoeveel minuutjes mocht hij ook al weer mee doen? |
|
|
|