|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb je die ingooi gezien.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geloof zeker dat hij goed is maar het komt er ook niet uit. Ook als wisselspeler hoor je er direct te staan toch. Bij Heerenveen vond ik hem echt goed, ti's wachten.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Rutten heeft duidelijk redenen om Bilal niet te lang in de basis te laten spelen. Dat heeft Bilal wel laten zien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schijnt bij de beloften wel leuk te ballen. Maar ja Mutchell en ZakkenVulhena ook. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 18:27 schreef FR-Henk het volgende:Rutten heeft duidelijk redenen om Bilal niet te lang in de basis te laten spelen. Dat heeft Bilal wel laten zien. Tja. Rutten hoeft ook niet met Immers en Nelom te spelen. Rutten speelt poep in de broek voetbal. Zonder rechtsbuiten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 18:45 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Tja. Rutten hoeft ook niet met Immers en Nelom te spelen. Rutten speelt poep in de broek voetbal. Zonder rechtsbuiten Nee, Rutten speelt met een idee. Een andere dan jij hebt. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 18:27 schreef FR-Henk het volgende:Rutten heeft duidelijk redenen om Bilal niet te lang in de basis te laten spelen. Dat heeft Bilal wel laten zien. Daar lijkt het wel op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dit is tegen dovemansoren. Maar lees dit, gaat over de tactiek van Guardiola/Bayern, maar let dan even waar Feyenoord in de onderstaande grafiek staat:
Op de verticale as staat hoe ver van het eigen doel een ploeg verdedigt. Op de horizontale as hoe intens ze verdedigen. De intensiteit van verdedigen wordt uitgedrukt in het aantal passes die de tegenstander wordt toegestaan, per verdedigende actie (bijvoorbeeld een tackle). Ploegen die slim en agressief druk zetten, zullen de tegenstander dus maar een klein aantal passes toestaan: ze pakken de bal af, of de tegenstander schopt de bal in paniek naar voren, en lijdt balverlies.
Bayern staat helemaal linksboven in de grafiek: het verdedigt ver van het eigen doel, verder dan welke ploeg dan ook . En het jaagt zo intens op de bal als een roedel bloedhonden, maar dan gecoördineerder dat de tegenstander vrijwel nergens aan toekomt.
Guardiola hanteert hierbij de viersecondenregel. Na balverlies jagen de drie, vier, vijf spelers die het dichtst bij de bal zijn, met volle kracht op de tegenstander. Niet alleen de man met de bal wordt aangevallen, ook de ene of de twee spelers die waarschijnlijk de bal kunnen krijgen.
Meestal leidt dit tot het veroveren van de bal. Als Bayern de bal na vier seconden niet heeft, trekt het zich terug op eigen helft. Dan wacht Bayern op een moment van twijfel bij de tegenstander. En dan komen de bloedhonden weer, volgens de viersecondenregel. (Soms ook vijf- of zessecondenregel genoemd, maar het principe is hetzelfde.)
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Gaat hem erg goed af. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
n keer van t idee afwijken als t niet loopt lijkt me handig |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Als Bilal met zo'n instelling komt invallen dan kan hij net zo goed thuisblijven... Wat een drama |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 18:25 schreef RenatoBos het volgende:Geloof zeker dat hij goed is maar het komt er ook niet uit. Ook als wisselspeler hoor je er direct te staan toch. Bij Heerenveen vond ik hem echt goed, ti's wachten.. Kom op he! Hij is geen Mathijsen of Boulahrouz met 15 jaar ervaring.. mannetje komt net kijken en jij verwacht dat ie in een invalbeurtje in een slecht spelend Feyenoord effe de kar gaat trekken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 19:36 schreef G-child het volgende:Als Bilal met zo'n instelling komt invallen dan kan hij net zo goed thuisblijven... Wat een drama Zijn instelling is voorbeeldig. Loopt zichzelf eerder voorbij dan dat ie te weinig doet.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
wordt van Te Vrede wel verwacht |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 19:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Kom op he! Hij is geen Mathijsen of Boulahrouz met 15 jaar ervaring.. mannetje komt net kijken en jij verwacht dat ie in een invalbeurtje in een slecht spelend Feyenoord effe de kar gaat trekken. Onterechte kritiek idd. Zo'n jongen moet gewoon hele wedstrijden spelen. Vooral vertrouwen krijgen van je trainer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Worden geen wonderen verwacht als ie een kwartier speelt. Daarnaast mag van een 23 jarige wat meer worden gevraagd dan van een 19 jarige. Bovendien heeft Te Vrede meer basisplaatsen gehad. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 19:36 schreef G-child het volgende:Als Bilal met zo'n instelling komt invallen dan kan hij net zo goed thuisblijven... Wat een drama Wat een onzin, zou eens een kans vanaf het begin moeten krijgen en dan voor meerdere wedstrijden ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hangt af in hoeverre je gaat afwijken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 19:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Kom op he! Hij is geen Mathijsen of Boulahrouz met 15 jaar ervaring.. mannetje komt net kijken en jij verwacht dat ie in een invalbeurtje in een slecht spelend Feyenoord effe de kar gaat trekken. Hoo waar heb ik gezegd dat ie de kar miet trekken, uk heb hem vanmiddag haast niks goed zien doen, dat vermeld ik |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik versta dat zeeuws steeds minder goed. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 20:35 schreef lijdensweg het volgende:[..] Wat een onzin, zou eens een kans vanaf het begin moeten krijgen en dan voor meerdere wedstrijden ... Mee eens dat hij voor langere tijd een kans moet krijgen, doet er in mijn ogen niks aan af dat als je je mag laten zien je wel iets mag brengen... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Boëtius speelde pas dramatisch en Toornstra is ook wel eens beter geweest. Hij leek wel moe. Van mij mag Bilal in de basis, waar hij even de tijd moet krijgen... Van mijn part zet hij Toornstra op links (of Vilhena), maar Boëtius is zo zwak momenteel. Het wordt tijd dat hij eens leert hoe je een duel ingaat en vooral hoe je zo'n duel dan wint. Één slappe hap is hij op dit moment. Bilal daarentegen loopt soms nog verkeerd, was gister ongelukkig, maar moet nu eens de kans krijgen... Hij is harstikke gretig en kan wel voetballen... |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 18:14 schreef R()b het volgende:Wil veel en veels te graag, overijverig, niet doordacht. Net of je je rijbewijs opgehaald hebt, en je voor het eerst alleen mag rijden, en je amper aan een regel houdt. Helemaal mee eens. Dat manneke komt er wel. Van zo'n jong ventje kan je niet verwachten dat hij een bepalende speler is het 1e seizoen. Volgende zoen verwacht ik meer. Als we allemaal ff logisch nadenken komt er bij Feyenoord heel wat meer kijk dan met alle respect Sc Heerenveen. De kuip, veel meer druk, Betere concurrentie en natuurlijk een andere trainer. Al met al denk ik dat hij er wel komt. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 10:44 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Helemaal mee eens. Dat manneke komt er wel. Van zo'n jong ventje kan je niet verwachten dat hij een bepalende speler is het 1e seizoen. Volgende zoen verwacht ik meer. Als we allemaal ff logisch nadenken komt er bij Feyenoord heel wat meer kijk dan met alle respect Sc Heerenveen. De kuip, veel meer druk, Betere concurrentie en natuurlijk een andere trainer. Al met al denk ik dat hij er wel komt. Niemand met gezond verstand heeft het erover dat hij dit seizoen een bepalende speler moet zijn. Verwacht wordt een buitenspeler die laat zien dat hij een Feyenoord waardige potentie heeft. En dat is op dit moment niet het geval. Dat kan nog komen, maar ik kan mij voorstellen dat daar enige twijfels over zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 22:07 schreef RenatoBos het volgende:[..] Hoo waar heb ik gezegd dat ie de kar miet trekken, uk heb hem vanmiddag haast niks goed zien doen, dat vermeld ik Jij zei dat ie er direct hoort te staan als wisselspeler. Hij was niet minder dan de meeste van zijn ploeggenoten! Maar goed, ik denk dat het wat teveel van het goede is om te verwachten dat hij zich in die korte tijd dat ie speelde, direct zijn ding kan doen. Zeker omdat hij maar weinig aan bod komt de afgelopen maanden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waar trainen ze dan voor T..(?) Ik zou juist heel gebrand zijn als ik een keer in mocht vallen, dat zie ik niet aan hem af.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 13:04 schreef RenatoBos het volgende:Waar trainen ze dan voor T..(?) Ik zou juist heel gebrand zijn als ik een keer in mocht vallen, dat zie ik niet aan hem af.. Ik zie het juist wel aan hem af. Loopt zichzelf voorbij in zijn ijver. Moet je maar eens kijken hoe fanatiek hij meeverdedigd. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 15:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik zie het juist wel aan hem af. Loopt zichzelf voorbij in zijn ijver. Moet je maar eens kijken hoe fanatiek hij meeverdedigd. Eens |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
vvor 2,5 miljoen hij komt er wel ??????????????????????????? een aankoop van dit bedrag moet er staan. Kazim kost niets en daar leggen we de lat heel hoog mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm willekeur of ? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nee toch? Kazim zijn we zeer tevreden over behalve dat hij niet veel scoort en gewoon geen echte spits is. Tja,k daar wordt hij toch op afgerekend.
Bilal moet gewoon zijn kans krijgen en dan bedoel ik niet die invalbeurtjes. Het zit 'm erin dat Toornstra in de pikorde boven hem staat.... Maar ik denk wel dat hij dicht tegen een basisplaats aan zit, maar Rutten gaat zijn middenveld niet uit elkaar trekken, dus wat doet hij met Jens? Op links misschien? Of kan hij daar niet? Of speelt Bilal Boëtius misschien uit de basiself? |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Immers er uit. Probleem opgelost. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nou, ik vind Immers wel een stuk beter dan Boëtius.., die op zijn beurt meer talent heeft... |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 16:35 schreef Arie.Klooster het volgende:Nou, ik vind Immers wel een stuk beter dan Boëtius.., die op zijn beurt meer talent heeft... Op een of andere manier voelen de talenten zich niet optimaal onder Rutten. Het komt er in ieder geval niet uit. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Immers Kazim en Nelom eruit. Probleem opgelost.
Staan we wel met 8 man.... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat zijn wel de rotte appels die eruit moeten samen met Luke Wilkshire !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 16:35 schreef Arie.Klooster het volgende:Nou, ik vind Immers wel een stuk beter dan Boëtius.., die op zijn beurt meer talent heeft... Dat ligt aan de trainer naar mijn mening, daarom hoop ik dat dit het enige seizoen van Rutten wordt ... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 19:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zijn instelling is voorbeeldig. Loopt zichzelf eerder voorbij dan dat ie te weinig doet.. Ik vind het een technisch zeer vaardige speler, maar ik heb wel mijn twijfels over zijn spelinzicht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 15:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik zie het juist wel aan hem af. Loopt zichzelf voorbij in zijn ijver. Moet je maar eens kijken hoe fanatiek hij meeverdedigd. Zeg het maar niet tegen Fred, straks maakt hij er ook een verdediger van.. Zijn wil is er wel, maar hij komt zijn mannetje niet 1 keer voorbij, gooit bij een ingooi de bal naar de tegenstander, glijd een paar keer uit. Ik zie hem werkelijk niets goed doen waarvoor hij gehaald is, en dat geld voor iedere invalbeurt die die heeft gehad. Ti's de duurste aankoop zeg, dan mag je toch wel wat verwachten, of zijn mijn verwachtingen te hoog dan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 16:42 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Op een of andere manier voelen de talenten zich niet optimaal onder Rutten. Het komt er in ieder geval niet uit. Raar want er debuteren toch al heel wat talenten onder Fred, en neemt hij er ook wat mee naar Dubai, hell hij drinkt zelfs koffie met ze op het terras als het moet. |
|
|
|
|
Heel oude fan
|
|
|
Heel snel weg met die man. Inruilen voor Guidetti en Kuyt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 17:50 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zeg het maar niet tegen Fred, straks maakt hij er ook een verdediger van.. Zijn wil is er wel, maar hij komt zijn mannetje niet 1 keer voorbij, gooit bij een ingooi de bal naar de tegenstander, glijd een paar keer uit. Ik zie hem werkelijk niets goed doen waarvoor hij gehaald is, en dat geld voor iedere invalbeurt die die heeft gehad. Ti's de duurste aankoop zeg, dan mag je toch wel wat verwachten, of zijn mijn verwachtingen te hoog dan.. Ja, okee, zijn invalbeurt was niet best, maar dat ligt niet aan zijn instelling. En natuurlijk mogen we wat verwachten van hem. Tis niet dat je vrijblijvend een speler binnenhaalt. Hij zal op termijn zijn transfersom terug moeten verdienen. Tegelijkertijd moeten we in ogenschouw nemen dat hij pas 19 is. En vorig seizoen pas echt op eredivisie niveau speelde en ook toen wisselvallig was. Wat hij laat zien valt nog niet mee. Maar ik geloof wel in hem. Zijn talent hebben we vorig jaar gezien en ik geloof ook wel dat zijn mentaliteit goed is. Enige wat we kunnen doen is nog even geduld hebben.
Trouwens, Toornstra was dacht ik de duurste aankoop. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 18:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ja, okee, zijn invalbeurt was niet best, maar dat ligt niet aan zijn instelling. En natuurlijk mogen we wat verwachten van hem. Tis niet dat je vrijblijvend een speler binnenhaalt. Hij zal op termijn zijn transfersom terug moeten verdienen. Tegelijkertijd moeten we in ogenschouw nemen dat hij pas 19 is. En vorig seizoen pas echt op eredivisie niveau speelde en ook toen wisselvallig was. Wat hij laat zien valt nog niet mee. Maar ik geloof wel in hem. Zijn talent hebben we vorig jaar gezien en ik geloof ook wel dat zijn mentaliteit goed is. Enige wat we kunnen doen is nog even geduld hebben. Trouwens, Toornstra was dacht ik de duurste aankoop. Klopt Toornstra was duurder, misschien verwacht ik wel teveel voor een investering van 3,5 miljoen euro dan. Wat ik van hem gezien heb tot nu toe is niet basisplaats waardig, terwijl mensen roepen dat ie een basisplaats moet hebben om zich te kunnen bewijzen. Misschien maar in de basis laten starten, maar dan moet Fred zijn elftal omgooien en dat doet ie toch niet..ik hoop echt dat ie het gaat redden bij Feyenoord, vond (vind) het een goede aankoop destijds maar zie het tot op heden er niet aan af.. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 17:51 schreef RenatoBos het volgende:[..] Raar want er debuteren toch al heel wat talenten onder Fred, en neemt hij er ook wat mee naar Dubai, hell hij drinkt zelfs koffie met ze op het terras als het moet. Over welke talenten hebben we het dan. Die structureel in de basis staan en beter zijn geworden? |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Vilhena en boëtius zijn alleen maar minder geworden. En spelers als bilal Karsdorp en woudenberg krijgen nauwelijks of geen kans om te spelen. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
En dan heb ik het nog niet over de talenten die al zijn vertrokken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 18:41 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Over welke talenten hebben we het dan. Die structureel in de basis staan en beter zijn geworden? Over niet 1 met die laatste zin erbij.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Terwijl iedereen ( de kenners in het voetbal en voormalige spelers van Fred) riep dat Fred spelers beter maakt..(?????) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 18:56 schreef RenatoBos het volgende:Terwijl iedereen ( de kenners in het voetbal en voormalige spelers van Fred) riep dat Fred spelers beter maakt..(?????) En goed is met de jeugd. Boëtius is vorig jaar overigens al nauwelijks beter geworden net als Vilhena. Die hebben die neerwaartse spiraal alleen maar voortgezet dit seizoen. JP komt er nu iets bovenuit. Voor de rest is de jeugd misschien gewoon niet ver genoeg. T zijn niet allemaal parels. |
|
|
|