|
|
MMM
|
|
|
quote: Jup. Pijnlijk.
Einde discussie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Einde Bilal volgende spelert om te evalueren aub |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote: laat hem maar tegen fred zeggen oppleuren met die achterlijke straf ben hier gekomen om te voetballen geef mij die kans Als ik parkeerwachter wil zijn ga ik dat wel ergens doen waar het mijn eigen keuze is |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 februari 2015 - 11:14 schreef piet de paler het volgende:Stenigen, zweepslagen,kruisigen,mmmmmmmmmmmmm dan maar effe noteren van inkomende auto's, ik zou Bilal de hele maand laten rondrijden met een oude Ford transit met gordijntjes en voor straf een huurhuisje op de strevelsweg geven dan wordt je echt gestraft . Zit tie toch tussen zijn eigen volk? Dat zijn die gewend! Hetzelfde met dat slapen. Heb een te Vrede of van Beek dat nog niet zien gebeuren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 februari 2015 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 februari 2015 - 09:37 schreef MMM het volgende:[..] Jij bent echt totaal achterlijk. Je moet eens zo'n grote muil hebben in het Immers topic, over presteren als een drol gesproken. oe jij begeeft je op gevaarlijk terrein "zou dat niet pikken als ik Piet zou zijn" |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb jij hem al zien voetballen dan voor 2,5 miljoen en ik herhaal wel afgeven op Kazim die niets kost en Bijbal maar blijven ophemelen pffffffffffffff te laat is te laat en ook niet goed presteren hup geen straf is te gek |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 februari 2015 - 11:14 schreef piet de paler het volgende:Stenigen, zweepslagen,kruisigen,mmmmmmmmmmmmm dan maar effe noteren van inkomende auto's, ik zou Bilal de hele maand laten rondrijden met een oude Ford transit met gordijntjes en voor straf een huurhuisje op de strevelsweg geven dan wordt je echt gestraft . Piet ,je vergeet de imperiaal |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Idd met imperiaal wn stickers met de tekst gefavcsgfegggeg. Allah Achbar hhdhehheycgxgvahsjidiehjej, bursaspor |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: "Are there women here? No, no, no."
Nodig weer zien. 15e keer of zoiets. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ha ha nee Piet is wat ouder geworden van een geoliede vechtmachine naar iemand die met een wijntje en een stukkie kaas lekker geniet van zijn pensioen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Op de tribune haha. Na Boëtius nog een buitenspeler zonder vertrouwen, klasse Fred! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vandaag verkeerde voorzetten zitten tellen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En tel kwijtgeraakt, maar even ik heb maar 2 kansen voor Cambuur gezien |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, maar daar gaat het niet om. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het gaat om 3 punten en die had je vandaag, tegen pisvee goed gespeelt en geen punten dus? Op naar Heracles |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Moet je aan Bilal vragen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Die kan alleen nummerplaten noteren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Laat hem vandaag eens starten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Rutten heeft die jongen helemaal de vernieling in geholpen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Weet ik niet, niet goed genoeg is niet goed genoeg. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Rutten niet goed genoeg voor Feyenoord dus! |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Immers en nelom wel? Het is eerder een bewijs dat Rutten er niks van snapt |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
goed zelfs. n beetje voetbal er bij. tussen de houthakkers |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
paar keer goed geschoten. beweeglijk en doelgericht |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goeie trap inderdaad. Heeft ook enorm veel sprongkracht voor een klein ventje trouwens. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Klopt,dat zag je ook goed tijdens de wedstrijd tegen psv toen hij goed inviel. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Stond 2x vrij om in te tikken. Voorzet blijkt moeilijk vandaag voor el en manu
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Anass en Te Vrede misten ook n assist van hem |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Kortom. Bilal had al veel meer moeten spelen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als buitenspeler ben je nergens met een spits die kansen mist. Dan word je verdrietig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij moet gewoon meer kansen krijgen aan de rechterkant. Die jongen heeft het echt wel. Dat hebben Martin en ik samen goed gezien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goede corners, prima pass op Te Vrede (anders had hij een assist gehad) en inderdaad sprongkracht. Graag meer in laten vallen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 maart 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dat vind ik ook. Hoopgevend; misschien nog maar niet afschrijven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 22:19 schreef MMM het volgende:Goede corners, prima pass op Te Vrede (anders had hij een assist gehad) en inderdaad sprongkracht. Graag meer in laten vallen. en Anass . was ook n intikker |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote: Ik hoop nog steeds dat ik er naast zit, maar ben bang dat het toch echt een miskoop is. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op maandag 16 maart 2015 - 00:20 schreef theezakje het volgende:[..] Ik hoop nog steeds dat ik er naast zit, maar ben bang dat het toch echt een miskoop is. Absoluut geen miskoop. Gaat iedereen nog verrassen. Hij is snel, gedreven, enorme sprongkracht,doelgericht, goede passeer beweging en een heel goed rechterbeen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Daarom meer kansen geven. Ik hoop dat hij volgend seizoen meer vertrouwen krijgt onder JP/Gio. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op maandag 16 maart 2015 - 00:33 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Absoluut geen miskoop. Gaat iedereen nog verrassen. Hij is snel, gedreven, enorme sprongkracht,doelgericht, goede passeer beweging en een heel goed rechterbeen. Helemaal mee eens,
heb je het verschil in corners gezien vanaf het moment dat hij ze nam?? Corners waren opeens gevaarlijk! haha |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 22:19 schreef MMM het volgende:Goede corners, prima pass op Te Vrede (anders had hij een assist gehad) en inderdaad sprongkracht. Graag meer in laten vallen. al geschreven zie ik:) +1 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Boetius - Anas - Bilal El - Kazim - Karsdorp Woudenberg - Kongolo - Verdonk - Cabral Mulder |
|
|
|