|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 april 2015 - 20:09 schreef Bosifyable het volgende:Dat jij die jongen niet goed vindt invallen, zegt niets tot vrij weinig over de daadwerkelijke invalbeurt zelf. Je refereert zelf meer dan eens aan mensen die haten naar Kazim, maar je bent zelf ook aardig op weg om deze jongen af te kraken. Als één van de weinige, zo niet de enige. Kazim heeft ook een periode veel kritiek gekregen, maar genoeg mensen zijn anders naar hem gaan kijken naar mate hij meer wedstrijden speelde. Je zou zelf hetzelfde kunnen proberen met Başacikoglu. Mee eens. Of ik het een verstandige aankoop vind is een 2e. Maar als je geen noemenswaardige speeltijd gehad hebt om het te bewijzen verdien je het voordeel van de twijfel. Bij Heerenveen zag zijn spel er altijd best dreigend en verzorgd uit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En Boetius en Toni Vilhena,dus toch 2 maten meten? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, die hebben we de laatste jaren vaak genoeg gezien.al minstens 1.5 jaar kudt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Helaas wel. Ik vind t ook zonde |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vilhena had van mij al eerder weg gemogen. Ziet het niet, op welke positie dan ook.
Boëtius is wel jammer, met Gio hoop ik dat zijn ontwikkeling wel weer verder gaat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer een talent verkracht, niet eens op de bank. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En maar volhouden dat het komt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Weergeven van feiten,veel geld uitgegeven zagen doe je bij Kazim die niets gekost heeft, en een keeper die top is en een foutje maakt, eentrainer die begonnen is zonder aankopen, een 3 e plaats gewoon goed gedaan. Hup Feyenoord en nu een ricard proost 1 punt is genoeg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Seizoen is toch al verpest. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
3e...Had niet meer verwacht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Feyenoord wil peperdure aankoop nog niet laten gaan'
Feyenoord haalde Bilal Basacikoglu afgelopen zomer voor 2,5 miljoen euro weg bij sc Heerenveen, maar in De Kuip heeft de vleugelspeler nog geen enkele indruk kunnen maken. Het komt zelfs regelmatig voor dat Basacikoglu niet eens bij de wedstrijdselectie zit. Volgens Voetbal International denkt Feyenoord aan een verhuur, al spreekt directeur Martin van Geel dat bericht nog tegen.
Basacikoglu kon nog geen moment imponeren. Hij maakt vaak niet eens deel uit van de wedstrijdselectie, zodat Feyenoord overweegt hem volgend seizoen te verhuren, zo meldt het weekblad over de twintigjarige aanvaller. Directeur Van Geel laat aan RTV Rijnmond echter weten dat Basacikoglu in de voorbereiding op komend seizoen in principe nog aansluit bij de eerste selectie. Als blijkt dat hij geen uitzicht heeft op speelminuten onder de nieuwe hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst, dan is een verhuur een optie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
2,5 miljoen tegenwoordig al peperduur |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Als je het als € 2.500.000,00 ziet het er duurder uit ;-P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hem verhuren en een jaar later herhaalt zich hetzelfde probleem? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, als je Rutten zijnde toch geen vertrouwen in deze jongen hebt, had je hem beter nog een jaartje bij Heerenveen kunnen stallen. Die invalbeurtjes kan een ander ook wel voor zijn rekening nemen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dat had van Geel toch mooi in de smiezen, voor die fooi. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Of Bilal zijn geld waard is, moet nog blijken, maar hoe het met hem verlopen is dit seizoen is vreemd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het hele seizoen is met Fred vreemd geweest.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat had die van Geel toch mooi in de smiezen met zijn contract aanbieding en verlengingsaanbod . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 15 april 2015 - 21:26 schreef van geil het volgende:Dat had die van Geel toch mooi in de smiezen met zijn contract aanbieding en verlengingsaanbod . Wat denk je, geen reactie dus zeg t nog een keer? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 15 april 2015 - 21:26 schreef van geil het volgende:Dat had die van Geel toch mooi in de smiezen met zijn contract aanbieding en verlengingsaanbod . Te makkelijk. Iedereen hier zag Bilal als goede aankoop. Is van Geel niet aan te rekenen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik denk nog steeds dat hij een goede aankoop is, alleen moeten ze hem wel durven opstellen.... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Speelde redelijk vandaag, en dat tegen ze oude club. Was veel rustiger aan de bal en in zijn spel. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hij speelt (nog) niet briljant, maar werkt er in ieder geval voor. Kan nog best goed komen. Heb in hem meer vertrouwen dan in flierefluiter Boetius. |
|
|
|
|
roddie
|
|
|
Waarom speelt hij zo weinig? 1 van de lichtpuntjes vandaag. Laat die jongen eens staan. Kazim laten ze toch ook staan. Waarom krijgt die zoveel krediet dan.Is nergens op gebaseerd. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wint veel duels. Is zeer fanatiek in het meeverdedigen. Is wat onrustig aan de bal, maar vind je het heel gek, als zijn laatste basisplek dateert van een maand of 8-9 terug. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bemoedigend optreden. Hernieuwd vertrouwen. Goede stap van Gio. Eindelijk weer een rechtsbuiten. Kopsterk. Alleen de voorzetten nog. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Goede sprongkracht. Aantal goede acties (panna's). Kreeg een aantal zeikballen die hij toch nog goed binnenhield. Ook als hij een verkeerde actie maakte besloot hij maar de bal hoog voor te geven. Daar waar Boetius vaak de actie nog hoop geeft en de bal verliest in de drukte.
Laten staan deze Bilal... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goal was wel zijn man.... |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Opvallend dat hij 80% van zijn kopduels won, voor een buitenspeler best knap. Viel me eerder al op, verder hard gewerkt en noh duidelijk een gebrek aan vertrouwen. Zie hem liever dan Toornstra of Manu. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Is je dat niet eerder opgevallen? Hij is snel, heeft enorme sprongkracht, waardoor hij veel kopduels wint. Ik hoop dat Gio hem blijft opstellen. Hij is tenminste gretig, maakt geen uitgebluste indruk... En als hij dat kan overbrengen op de rest, winnen we! (met t legioen erachter, komt t goed....) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Ik was in het stadion. Die jongen heeft zoveel arbeid geleverd de laatste die ik dat heb zien doen bij Feyenoord was Henk Larsonn. Met iets meer rust en een spits die weet wat hij moet doen krijgt die ze pan klaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 mei 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
trap er maar een in. de goal van 3,5 miljoen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 - 11:39 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Ik was in het stadion. Die jongen heeft zoveel arbeid geleverd de laatste die ik dat heb zien doen bij Feyenoord was Henk Larsonn. Met iets meer rust en een spits die weet wat hij moet doen krijgt die ze pan klaar. Te laat te laat zei winnentou het zaad is reeds naar binnen toe |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
We zijn idd nodig aan winnentoe. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
want van verliezen word ik nogal moe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 mei 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar ben ik nu ook wel klaar mee.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat rijmt weer niet, nee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hoe kan dat nou dat deze speler zo weinig voetbalde??? Technisch vaardiger dan iedereen (op anass na) en werkt harder als Immers en Kazim bij elkaar. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Was toch gestraft voor te laat komen en dat soort fratsen? |
|
|
|