|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis doodeenvoudig niet meer te behappen. Was Fer 1 er nog maar. Of Wim 2. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wim2 ? Heb een donkerbruin vermoeden dat wimpie nooit is weggeweest :p |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zat ook ff met vraagteken in eerste instantie, maar Bilal op rechts zie ik zeker zitten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 - 00:11 schreef VVout het volgende:[..] Zat ook ff met vraagteken in eerste instantie, maar Bilal op rechts zie ik zeker zitten. +1. Dan is de toekomst nu aangebroken en kunnen we met 1 jaar vertraging alsnog van die investering gaan genieten. Zou best zomaar kunnen dat hij het onder Gio stukken beter naar zijn zin zal hebben. En dat terug gaat betalen met dezelfde acties waarom vGeel m in de 1e plaats bij Heerenveen oppikte. why not ?? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Da's nou net het punt. Met Gio kunnen spelers ineens opbloeien en anderen door het ijs zakken. Boëtius misschien? Er is geen peil op te trekken. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nee dat hebje ook aan Rutten te danken dat er geen touw meer aan vast te knopen is. Boetius verziekt vilhena verziekt toornstra naar de kloten leeggespeeld en dan die wisseling van spelers je had op een gegeven ogenblik geen vaste basis meer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Blijft. Interessant wel, wordt overal weggezet als flop of miskoop. Terwijl hij nooit mocht spelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, en Anass loopt al veel meer jaren bij Feyenoord rond... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Niet echt. Die was al een tijdje beoordeeld en gewogen. Vanaf de jeugd. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 - 07:57 schreef Stylzz het volgende:Blijft. Interessant wel, wordt overal weggezet als flop of miskoop. Terwijl hij nooit mocht spelen. De laatste wedstrijden zag je toch wel iets van , die jongen kan het echt wel. Laten we hier maar op hopen . |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Ik denk dat je van Bilal nog meer rendement kunt verwachten als van Geel zo verstandig is alles op alles te zetten om hem met zijn Heerenveen-maatje Ziyech te herenigen.Heb ze in Heerenveen een aantal malen samen zien spelen en die twee begrepen elkaar. Maar ja, ik ben van geel niet en heb als onbetekenend Feyenoord-supporter niets te zeggen. Ik ben bang dat de struise Haagse ooievaartatoo komend seizoen weer gewoon op "10" staat. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Denk dat de komst van Ziyech is uitgesloten zolang Clasie er nog is. Wellicht dat het anders komt te liggen als Jordy voor een fors bedrag vertrekt. Dat er een bepaalde interesse van Feyenoord in Ziyech is (althans dat was er overduidelijk vorig jaar zomer), moge duidelijk zijn. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 - 17:20 schreef daan limbos het volgende:Ik denk dat je van Bilal nog meer rendement kunt verwachten als van Geel zo verstandig is alles op alles te zetten om hem met zijn Heerenveen-maatje Ziyech te herenigen.Heb ze in Heerenveen een aantal malen samen zien spelen en die twee begrepen elkaar. Maar ja, ik ben van geel niet en heb als onbetekenend Feyenoord-supporter niets te zeggen. Ik ben bang dat de struise Haagse ooievaartatoo komend seizoen weer gewoon op "10" staat. Daar ben ik ook bang voor , maar die vent raak je aan de straatstenen niet kwijt. Ik heb nog nooit wat gezien in deze antivoetballer. En dan vind ie zichzelf zo geweldig dat ie nog een voetbalschool begint. Mijn jong stuur ik daar iig niet heen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
BASAÇIKOGLU: VEEL GETRAIND OP MIJN TRAPTECHNIEK
Met een wonderschoon doelpunt brak Bilal Basaçikoglu zaterdag de ban voor Feyenoord, in de traditionele broederstrijd met de Sportclub (0-3). De buitenspeler krulde de bal vanaf de linkerkant heerlijk in de verre kruising en was daarmee verantwoordelijk voor de eerste treffer van de oefencampagne.
Dat Basaçikoglu met een geplaatst schot van afstand het net vond, was volgens de rappe aanvaller geen toeval. Tijdens de vakantie heb ik veel voor mezelf getraind, vooral op mijn traptechniek, legde hij uit. Ik heb een ballenzak van Feyenoord meegenomen en ben regelmatig het veld op gegaan om zoveel mogelijk op doel te schieten. Voor mij is dat het mooiste dat er is. Wat dat betreft is mijn doelpunt van vandaag een mooie beloning en bovendien goed voor mijn zelfvertrouwen.
Basaçikoglu heeft zin in het nieuwe voetbaljaar, zo vervolgde hij na afloop in het kleedkamergebouw op Varkenoord. Persoonlijk heb ik het vorige seizoen lekker afgesloten, omdat ik na een lange periode zonder speeltijd een basisplaats had in de play-offs. Die lijn wil ik dit seizoen natuurlijk graag doortrekken. Mijn doel? Een vaste basisplaats veroveren.
Basaçikoglu werd tijdens de eerste helft in de voorhoede vergezeld door onder meer Elvis Manu. De razendsnelle vleugelspits sprak op het complex van Feyenoord Academy van een geslaagde start van de voorbereiding. Het was vandaag erg warm, al wil ik dat niet als excuus gebruiken, zei Manu. Daar moet je op de juiste wijze mee omgaan, bijvoorbeeld door te doseren en de krachten te verdelen. Het was lekker om weer een wedstrijd te spelen.
Dat er ook door de komst van Dirk Kuyt en Marko Vejinovic sprake is van grote concurrentie in de selectie van Feyenoord, was Manu niet ontgaan. We hebben een nieuwe trainer, wat betekent dat iedereen zijn plek zal moeten veroveren. Er zit veel kwaliteit in de groep, niemand krijgt zijn plek cadeau. Wat mij betreft is dat alleen maar goed, dat houdt spelers scherp. Bron: Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bilal gaat het laten zien. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bilal moet het ook gaan laten zien. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik krijg meer en meer het geloof in dit gast.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: De laatste wedstrijd speelde hij al veel en veel rustiger. Wilde gewoon te veel en te graag, kan ook tegen je werken natuurlijk. Deze jongen kan gewoon 15 a 20 assists afleveren per seizoen. Gewoon hoofdje koel houden! Dat hij traint in de vakantie is natuurlijk een goed teken. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Ondanks dat afgelopen seizoen niet best voor hem was, vond ik het (hoe vervelend het ook is) ergens mooi om te zien dat hij echt kapot was als er niet werd gewonnen.
Hij ging los bij die goal van Manu in die vEL-wedstrijd. Na die late goal van PSV stortte hij ter aarde en ook na die play-offs was hij eraan. Deze man wil echt winnen en alles geven. Ik hoop dat het aankomend seizoen allemaal eruit komt! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gewoon verziekt door Rutten. Die jongen had veel meer kansen moeten krijgen, altijd gezegd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2015 - 00:19 schreef R()b het volgende:[..] De laatste wedstrijd speelde hij al veel en veel rustiger. Wilde gewoon te veel en te graag, kan ook tegen je werken natuurlijk. Deze jongen kan gewoon 15 a 20 assists afleveren per seizoen. Gewoon hoofdje koel houden! Dat hij traint in de vakantie is natuurlijk een goed teken. De wil is er in ieder geval..! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2015 - 00:41 schreef MauricioAros het volgende:Ondanks dat afgelopen seizoen niet best voor hem was, vond ik het (hoe vervelend het ook is) ergens mooi om te zien dat hij echt kapot was als er niet werd gewonnen. Hij ging los bij die goal van Manu in die vEL-wedstrijd. Na die late goal van PSV stortte hij ter aarde en ook na die play-offs was hij eraan. Deze man wil echt winnen en alles geven. Ik hoop dat het aankomend seizoen allemaal eruit komt! Alleen daarom al de gunfactor. Nu waarmaken. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2015 - 10:22 schreef MMM het volgende:Gewoon verziekt door Rutten. Die jongen had veel meer kansen moeten krijgen, altijd gezegd. Zei je over Baab ook ;-P |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Was Been z'n schuld ;) :P |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gaat zijn kansen nu op zeker krijgen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Volgens mij gaat hij enorm verrassen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lijkt mij ook. dit systeem zoals het lijkt te worden past hem goed. ook voor types als Sleegers en Boetius is dit beter . Manu lijkt overbodig te worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juli 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bilal Basacikoglu kon zaterdag niet voorkomen dat Feyenoord een teleurstellend oefenverlies noteerde tegen Jupiler League-club VVV-Venlo (2-1). ''Dit was wel de minste wedstrijd tot nu toe'', beaamt de aanvaller dan ook in het Algemeen Dagblad.
Desondanks gaat hij ogenschijnlijk een beter seizoen tegemoet dan het vorige. ''Ik voel het vertrouwen van de trainer. Hij is veel met me bezig en dat is altijd fijn. Ik zie kansen voor mezelf en ik hoop dat ik tegen Southampton (aanstaande donderdag, red.) begin, want ik denk dat in die wedstrijd de beoogde basisopstelling te zien zal zijn.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Basacikoglu: ''We hoeven ons nog niet druk te maken''
Bilal Basacikoglu mocht vandaag als rechteraanvaller beginnen in het oefenduel met Southampton (0-3) ''We hadden op een mooie eindstand gehoopt, maar dat hebben we het legioen niet kunnen geven'', oordeelde de buitenspeler tegenover RTV Rijnmond.
''We zijn niet weggespeeld, maar we moeten bepaalde momenten analyseren en dat terugbrengen op de training'', doelde Basacikoglu mede op de eenvoudig weggegeven tegendoelpunten. ''Zij zijn verder in de voorbereiding dan wij, we hoeven ons nog niet druk te maken.'' De talentvolle aanvaller was blij met zijn basisplaats. ''Het was mijn eerste echte basisplaats in De Kuip. Vorig seizoen heb ik niet echt het vertrouwen gekregen, nu speel ik wat rustiger. Hopelijk kan ik het vertrouwen van Van Bronckhorst terugbetalen.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat heeft die dan gerookt..😁 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je hebt niet gewonnen Basil, dan is er nog genoeg om je druk over te maken. Laat zulk soort gedachten als je Feyenoord wil zijn. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Leuke actie..had een pingel verdiend. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bilal: ''Geen voorkeur voor Kuyt of Kazim in de spits''
Een voorhoede met Kazim-Richards én Kuyt was voorafgaand aan de komst van eerstgenoemde eigenlijk niet voor te stellen. Maar alle drie de hoofdrolspelers laten zich na afloop van het duel met Southampton positief uit over hun rol in de veelbesproken aanvalslinie van Feyenoord. Kuyt zegt voor de camera's van FOX Sports dat het hem wel bevalt in de voorhoede en Kazim-Richards legt in de mixed zone uit dat Feyenoord sterker wordt doordat Kuyt en hij nu veel van positie kunnen wisselen.
"De voorzetten vond ik vandaag nog niet van het niveau wat ik normaal kan halen", zegt hij tegen Goal. "Maar dit is pas weer de eerste echte wedstrijd in De Kuip. Het balgevoel moet nog wat beter, maar als we ons daar op blijven focussen moet ik de ballen straks wel op Dirk's hoofd klaar kunnen leggen. Hij kan goed koppen en heeft goed zicht op de goal."
Voor hem is het om het even met wie hij straks de voorhoede van Feyenoord vormt. "Dirk en Kazim zijn allebei spitsen, voor mij maakt het niet zoveel uit. Ik laat het liever aan de trainer over. Ik moet mijn eigen spel spelen. Wie er in de spits staat, daar moet ik gewoon de bal aan afgeven. Of het nou Dirk Kuyt is of Colin Kazim." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat word banken, Gio gaat voor Kuyt op rechts. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tis dat Elia nog een paar weekjes nodig zal hebben. |
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
Vergeet ook niet dat Elia nog bijna nooit een vol seizoen heeft gedraaid, ook Kuyt speelt 20-25 competitie wedstrijden laatste jaren. We zullen Bilal, maar ook Kazim en Jens gewoon nodig hebben |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
mja, maar we spelen geen Europees. Dus 1 wedstrijd in de week + de beker. Je moet bijna hopen dat er mensen pijntjes hebben, want anders zit je met een wagonlading ontevreden spelers. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 14:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:mja, maar we spelen geen Europees. Dus 1 wedstrijd in de week + de beker. Je moet bijna hopen dat er mensen pijntjes hebben, want anders zit je met een wagonlading ontevreden spelers. Inderdaad en jeugd zonder uitzicht op speelminuten. Vreemd dat in geld nood de jeugd word aangesproken en zodra er weer 1 euro te besteden is koopt men direct alles wat los en vast zit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Benieuwd wat van Geel hierover te zeggen heeft per 1 september.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Geweldig. Wanneer hij niet koopt is een eikeel en wanneer hij wel kopt is het een grote eikel. Arme Annet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 14:28 schreef Vlampiep het volgende:[..] Inderdaad en jeugd zonder uitzicht op speelminuten. Vreemd dat in geld nood de jeugd word aangesproken en zodra er weer 1 euro te besteden is koopt men direct alles wat los en vast zit. Inderdaad. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 14:34 schreef nr 10 het volgende:[..] Geweldig. Wanneer hij niet koopt is een eikeel en wanneer hij wel kopt is het een grote eikel. Arme Annet. Die zal wel blij zijn met zijn eikel hoor.. |
|
|
|