|
|
Vlampiep
|
|
|
Een mix tussen jong en oud moeten we vinden. van Beek is ook nog jong, Kongolo ook. Kunnen niet een hele A1 verdediging neerzetten, kijk maar naar 020 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zij zijn wel jong maar hebben nu al wel wAt ervaring die twee |
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
quote: Ja 1 seizoen en 5 EL wedstrijden :D Botthegin en vd Heijden zouden een goede vervanging zijn vijn Matthijsen en Boula |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 14:47 schreef Vlampiep het volgende:[..] Ja 1 seizoen en 5 EL wedstrijden :D Botthegin en vd Heijden zouden een goede vervanging zijn vijn Matthijsen en Boula Van beek 41 wedstrijden bijvoorbeeld.. |
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
quote: dat zeg ik, 1 seizoen (34) + 5 EL = 39 + 2 knvb bekert! :D
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2015 door Vlampiep -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Manu feitelijk overbodig. Kazim reserve, verkopen in de winterstop. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar het is niet 1 seizoen..😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Achahbar word nu ook wel overbodig..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nog niet, reserve-spits. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Geile vriend ben jij zeg.. |
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
quote: waarom niet? 1 seizoen heeft toch 34+ wedstrijden. Ga nou niet zeggen dat van Beek ervaren is....die moet gewoon net als de Vrij jaren bij Feyenoord centraal staan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 15:16 schreef Vlampiep het volgende:[..] waarom niet? 1 seizoen heeft toch 34+ wedstrijden. Ga nou niet zeggen dat van Beek ervaren is....die moet gewoon net als de Vrij jaren bij Feyenoord centraal staan Is over meerdere seizoenen gespeeld he, slimmerik..👀😎 En ik noem van Beek inmiddels wel een ervaren kracht, absoluut.. |
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 15:24 schreef RenatoBos het volgende:[..] Is over meerdere seizoenen gespeeld he, slimmerik..👀😎 En ik noem van Beek inmiddels wel een ervaren kracht, absoluut.. Als dat onze ervaren krachten zijn dan hebben we wel een probleem :O |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoezo vind je van Beek niet voldoen dan..(?) |
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
quote: Tuurlijk wel, maar het is niet ervaren, hij heeft pas 1 volledig seizoen gedraaid. Als hij zo door ontwikkeld kan het wel eens een grote worden, prima verdediger. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 15:32 schreef Vlampiep het volgende:[..] Tuurlijk wel, maar het is niet ervaren, hij heeft pas 1 volledig seizoen gedraaid. Als hij zo door ontwikkeld kan het wel eens een grote worden, prima verdediger. Okay, ik zie hem waarschijnlijk iets verder in zijn ontwikkeling dan jou.. |
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
quote: De meeuw vliegt erboven met 'helicopter-view' zie jij ook meer natuurlijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Neem dan ook eens wat van me aan..😉 |
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
van Beek? Ja
Maar dit is Bilal topic, hij niet.... Elia/Kuyt of zelfs Manu heb ik liever
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2015 door Vlampiep -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee Bilal moet altijd spelen. Plus Elia. Dan ben je echt gevaarlijk op de vleugels. Manu. Manmanman. |
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 17:37 schreef Stylzz het volgende:Nee Bilal moet altijd spelen. Plus Elia. Dan ben je echt gevaarlijk op de vleugels. Manu. Manmanman. Ja over Manu heb je wel gelijk, ik weet niet ik mag die gozer wel. Bilal en Elia is wel veel van hetzelfde, maar in ieder geval wel veel mogelijkheden! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Met kramer voorin is Elia en bilal denk ik ook de beste optie.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bilal passeren is kapitaalvernietiging |
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
quote: Eens :D Wat was Verhoek ook kapitaalvernietiging? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die was meer voetbal vernietiging |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bilal heeft als enige een prima voorzet in huis én kan uitstekend koppen. Z'n acties zijn niet altijd slim. |
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 18:47 schreef FR-Henk het volgende:Bilal heeft als enige een prima voorzet in huis én kan uitstekend koppen. Z'n acties zijn niet altijd slim. Koppen? Misschien bedoel je KOPEN met z'n credit card :O |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Laat t maar zien jongen dit seizoen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Belachelijk. Waar is Gio mee bezig? Vertrouwen verdwijnt per dag. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wordt morgen teruggewonnen met een 4-0 overwinning. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Met m'n spelling is niets mis. |
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
quote: Weet ik, maar heb Bilal nog nooit zien koppen daarom.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wel, dat kan ie uitstekend. Enorme sprongkracht ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je kijkt wel wedstrijden neem ik aan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook voor Bilal Basacikoglu is er nog voldoende perspectief, zo benadrukt Van Bronckhorst:'Bilal heb ik ook meteen twee keer opgesteld in de eindfase van het seizoen. Hij was het fitste van de hele ploeg. In de voorbereiding heeft hij ook veel vertrouwen gekregen. Van Bilal gaat altijd dreiging uit. Ik waardeer het dat hij heel open staat om zichzelf te verbeteren. Met zijn snelheid en voorzet is hij geen gevaarlijk wapen voor Feyenoord' |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Wel een goede speler, goede kopkracht inderdaad. heeft even een mooi doelpuntje nodig om er echt door te komen. |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
Ik weet niet wat voor wedstrijden jullie allemaal gekeken hebben maar ik heb die Bilal nog nooit iets bijzonders zien doen.......van mij mag ie de waterzak dragen....of vlaggen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En terug is gewoon..(?) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Is lekker bezig op rechts hoor, die moet nu alleen wel met vertrouwen en een basisplaats beloond worden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Bilal maakt vanavond vast een wonderschoon doelpunt! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vond hem niet best hoor, deed wel een paar dingen goed, zeker toen ie rechts kwam te staan. Kan ook door Nelom komen natuurlijk.. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
dat idee kreeg ik wel met karsdorp loopt het veel beter. Ben benieuwd wat elia ervan vind. Die moet ook met nelom aan de slag. Ik weet niet waar kuyt gaat spelen maar bilal hoort gewoon te spelen elia straks ook en kuyt ook. Plek van immers/toornstra? |
|
|
|