BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Bilal Başacıkoğlu topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 augustus 2015 - 01:09   quote  deeplink  
Kongolo op de plek van Vilhena posteren..
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 09 augustus 2015 - 01:15   quote  deeplink  
idd, zodra hij voor nelom staat krijgt ie echt kudtballen. Hij mag wat mij betreft toch iets vaker zn tegenstander opzoeken
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 augustus 2015 - 01:16   quote  deeplink  
Hij krijgt ze niet eens, Nelom is veel te traag..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 augustus 2015 - 02:29   quote  deeplink  
Bilal Başacıkoğlu in gesprek met Dennis van Eersel

(http://youtu.be/FtUR3YB1lAw)
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 augustus 2015 - 07:41   quote  deeplink  
Wordt interessant.
Was misschien niet goed, maar wel heel dreigend.
Deed de simpele dingen goed. Alleen de acties komen nog niet.
Nu moet ik wel zeggen, maak eens een actie als vleugen tegen een vijf mans verdediging.
Na de tien man was t voor iedereen werkvoetbal en moest men zo veel lopen dat je t alleen maar kan beoordelen op strijd, dat was oke.
netsurfer
 netsurfer - zondag 09 augustus 2015 - 08:04   quote  deeplink  
Goed ventje. Wil echt. Knokt voor elke bal. Hoop dat hij zo doorgaat, komen die speelminuten echt wel.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 augustus 2015 - 14:09   quote  deeplink  
Bilal Basacikoglu is woensdagochtend geblesseerd geraakt aan zijn heup. De aanvaller van Feyenoord, die zaterdagavond nog in de basis begon, kon de training niet afmaken na een duel met Rick Karsdorp, zo meldt FeyenoordTraining.nl vandaag. Zondag spelen de Rotterdammers de tweede competitiewedstrijd tegen Cambuur Leeuwarden.

168zxn5.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 augustus 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 augustus 2015 - 14:10   quote  deeplink  
Weer die Karsdorp..😁
Barabas
 Barabas - woensdag 12 augustus 2015 - 15:02   quote  deeplink  
Laat zich de kaas niet van het brood eten!
MMM
 MMM - zondag 16 augustus 2015 - 17:38   quote  deeplink  
1 goede bal en dat was de assist bij de 0-1. Verder slecht.
Tjabba
 Tjabba - zondag 16 augustus 2015 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 17:38 schreef MMM het volgende:
Wel belangrijk.
van geil
 van geil - zondag 16 augustus 2015 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
eens
Barabas
 Barabas - zondag 16 augustus 2015 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Slecht tot hij op rechts kwam te staan. Vanaf dat moment voldoende. Daar wel een puike combinatie en perfecte voorzet afgeleverd.

Niet meer op links neerzetten.
van geil
 van geil - zondag 16 augustus 2015 - 18:19   quote  deeplink  
Denk dat je gelijk hebt,
maar wordt lastig als straks Manu en Sleegers weg zijn.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 augustus 2015 - 19:22   quote  deeplink  
Te weinig rendement.
kenny
 kenny - zondag 16 augustus 2015 - 19:29   quote  deeplink  
rendement is niet hoog maar vind wel dat hij langzaam aan het opkrabbelen is , hij is nog jong en heeft zeker talent , zou mooi zijn als hij zijn herenveen niveau kan halen
jacky chan
 jacky chan - zondag 16 augustus 2015 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 19:29 schreef kenny het volgende:
rendement is niet hoog maar vind wel dat hij langzaam aan het opkrabbelen is , hij is nog jong en heeft zeker talent , zou mooi zijn als hij zijn herenveen niveau kan halen
Talent? Noem eens 1 wedstrijd bij Feyenoord waar hij uitblonk!
Hou toch op.....hij bakte er geen sikkepit van en hij komt al helemaal niet op het niveau als bij Herenveen!
Trouwens die voorzet was helemaal niet goed.....die was te laag en zou achter Kramer gekomen zijn.....hij mag de betreffende verdediger een hand geven.....daardoor kwam de bal op de juiste hoogte en kon Kramer scoren.
Ook zijn loopactie op de keeper was slecht en van zijn passeerbewegingen lukte er geen 1.
Ik begrijp dat wij Feyenoord supporters allemaal goede bedoelingen hebben hoor en een speler niet snel willen uitsluiten....maar als je kampioen wilt worden zal je dat lat echt hoog moeten leggen!!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 augustus 2015 - 23:29   quote  deeplink  
Goaaaal: Bilal basacikoglu 2-0 Feyenoord - Vitesse

(http://youtu.be/YOgUei6QR1M)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 augustus 2015 - 23:33   quote  deeplink  
BASAÇIKOGLU: DOELPUNT IS EEN MOOIE BELONING

1zpl6d3.jpg

De regen kwam met bakken uit de lucht, maar dat deed niets af aan het gelukzalige gevoel waarmee Bilal Basaçikoglu zondagavond te midden van zijn ploeggenoten het veld van De Kuip af stapte. De dag van de vleugelaanvaller kon dan ook niet meer kapot, na de 2-0 overwinning op Vitesse die mede dankzij zijn allereerste officiële treffer in Feyenoord-dienst tot stand was gekomen.

Basaçikoglu koos daarvoor een prima moment uit. De Kuip trilde dik tien minuten voor tijd nog na van de vreugde die na de benutte strafschop van Dirk Kuyt was ontstaan (1-0), toen de aanvaller het legioen opnieuw liet juichen. Daarmee ontnamen we Vitesse meteen de hoop op een eventuele gelijkmaker, zei Basaçikoglu, die blij was met zijn eerste treffer voor Feyenoord. Ik heb er even op moeten wachten, al is het niet zo dat ik er heel veel mee bezig was. Als het komt, dan komt het en ik ben blij dat dat moment vandaag was.

Oog in oog met Vitesse-keeper Eloy Room bleef Basaçikoglu uiterst koel, waarna hij de bal beheerst in de verre hoek schoof. Iets waarop hij veel getraind heeft, zo vertelde hij. De laatste tijd heb ik met Kenneth Vermeer en keeperstrainer Patrick Lodewijks extra geoefend op afronden. Het hoeft niet altijd mooi, als de bal er maar in gaat. Kenneth kwam na afloop ook meteen naar me toe. Zie je wel, zei hij. Voor mij is dit doelpunt een mooie beloning.

Met zijn doelpunt stelde Basaçikoglu de overwinning op de Arnhemmers definitief veilig en kwam het puntentotaal van Feyenoord op negen, de volle buit uit de eerste drie wedstrijden. Een heel verschil met vorig jaar, toen we na vijf duels pas vijf punten hadden, wist Basaçikoglu. Dit geeft ons als team natuurlijk veel vertrouwen, ook met het oog op de topper tegen PSV van volgende week.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 augustus 2015 - 23:35   quote  deeplink  
Bilal Basacikoglu na afloop van Feyenoord - Vitesse

(http://youtu.be/KrnClisy9hw)
ar
 ar - zondag 23 augustus 2015 - 23:36   quote  deeplink  
Dit had hij nodig.
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 augustus 2015 - 08:36   quote  deeplink  
We zullen zien.
VVout
 VVout - maandag 24 augustus 2015 - 10:25   quote  deeplink  
Die gozer is vorig seizoen systematisch kapot gemaakt en begint nu redelijk te voetballen, geef hem die tijd om weer de speler te worden die hij was of nog beter. Ik snap het echt niet dat sommige nu al openlijk beweren dat hij er niets van kan.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 24 augustus 2015 - 10:38   quote  deeplink  
Klasse doelpunt, zie toch liever Elia.
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 augustus 2015 - 10:39   quote  deeplink  
Ik zie ze liever alle twee
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 augustus 2015 - 10:47   quote  deeplink  
Volgende week Elia erbij en dan Bilal op rechts graag
MMM
 MMM - maandag 24 augustus 2015 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 10:39 schreef Stylzz het volgende:
Ik zie ze liever alle twee
Ik ben geen fan van Manu, dus prima dat hij weggaat. Maar na Elia en Bilal heb je eigenlijk geen échte buitenspeler meer in de selectie.
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 augustus 2015 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 11:00 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik ben geen fan van Manu, dus prima dat hij weggaat. Maar na Elia en Bilal heb je eigenlijk geen échte buitenspeler meer in de selectie.
ik doel op Elia en Bilal he.
Kuyt kan op de vleugel, Kazim als nood of Toornstra. Dat is dan prima als alternatief.
MMM
 MMM - maandag 24 augustus 2015 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 11:27 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik doel op Elia en Bilal he.
Kuyt kan op de vleugel, Kazim als nood of Toornstra. Dat is dan prima als alternatief.
Weet ik, bedoelde alleen dat als Manu weggaat je geen buitenspeler meer over hebt.

Kuyt vind ik nog steeds geen échte buitenspeler. Andere 2 vind ik ook niet kunnen daar. Maargoed, hopen dat die 2 fit blijven en in vorm komen.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 augustus 2015 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 10:38 schreef hoogvliet010 het volgende:
Klasse doelpunt, zie toch liever Elia.
Op basis van ?
legrande
 legrande - dinsdag 25 augustus 2015 - 07:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 10:47 schreef RenatoBos het volgende:
Volgende week Elia erbij en dan Bilal op rechts graag
Helemaal eens. Bilal is nog niet alles maar hij kan af en toe wel een mannetje passeren en ik heb die goal tegen Vitesse nog maar eens diverse malen bekeken echt wonderschoon. Ik denk ook dat wanneer hij nu steeds meer zelfvertrouwen krijgt hij van veel waarde kan zijn. Zeker tegen psv met 2 snelle buitenspelers op de counter.
Blijft toch mijn beste opstelling
vermeer
van beek bottighin van der Heijden Kongolo
Elahmadi kuijt Vejinovic
bilal kramer/Kazim elia
Barabas
 Barabas - dinsdag 25 augustus 2015 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 11:00 schreef MMM het volgende:

[..]

Ben ervan overtuigd dat Karsdorp overal op rechts uit de voeten kan. Een échte back is hij niet, aanvallend is hij ronduit sterk. Goed, om hem nu tot buitenspeler te bombarderen zou te ver gaan, dus dat laat ik dan ook achterwege. Een goede optie is het wel. Komen we nog steeds een rechtsback tekort.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2015 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 07:37 schreef legrande het volgende:

[..]

Helemaal eens. Bilal is nog niet alles maar hij kan af en toe wel een mannetje passeren en ik heb die goal tegen Vitesse nog maar eens diverse malen bekeken echt wonderschoon. Ik denk ook dat wanneer hij nu steeds meer zelfvertrouwen krijgt hij van veel waarde kan zijn. Zeker tegen psv met 2 snelle buitenspelers op de counter.
Blijft toch mijn beste opstelling
vermeer
van beek bottighin van der Heijden Kongolo
Elahmadi kuijt Vejinovic
bilal kramer/Kazim elia
Moet nog meer gebruik gaan maken van zijn snelheid, dan kan ie iedere tegenstander gek spelen, zeker aanstaande zondag die Brenet.
In je opstelling mag je wat mij betreft kazim wegstrepen, lekker op de bank zetten..
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 25 augustus 2015 - 10:05   quote  deeplink  
Bilal is een prima jongen. Zou met hem en Elia beginnen met Kazim de eerste zeventig minuten als spits voor het betere sloopwerk. Kan Kramer het afmaken.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2015 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 10:05 schreef sportdwaas het volgende:
Bilal is een prima jongen. Zou met hem en Elia beginnen met Kazim de eerste zeventig minuten als spits voor het betere sloopwerk. Kan Kramer het afmaken.
Tja nou, wat heeft Kazim nou goed gedaan afgelopen wedstrijd tegen Vitesse..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2015 - 10:09   quote  deeplink  
Met de komst van Kramert kantelde de wedstrijd weer in Feyenoords voordeel..
legrande
 legrande - dinsdag 25 augustus 2015 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 10:09 schreef RenatoBos het volgende:
Met de komst van Kramert kantelde de wedstrijd weer in Feyenoords voordeel..
Hoewel kramer ook niet echt een bal goed geraakt heeft Renato. Blijf ze beide eigenlijk niet sterk genoeg vinden. Kazim meer kracht en Kramer koppend sterker maar eigenlijk ben ik geen fan van beide en vind ik de spitspositie nog steeds onze zwakste schakel. Maar afwachten maar en misschien gaat Kramer het maken.
Vlampiep
 Vlampiep - dinsdag 25 augustus 2015 - 17:00   quote  deeplink  
Bilal is prima voor een ploeg met ruimte voor zich, maar Feyenoord met balbezit heeft weinig aan Bilal in mijn ogen.
JanM
 JanM - dinsdag 25 augustus 2015 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 17:00 schreef Vlampiep het volgende:
Bilal is prima voor een ploeg met ruimte voor zich, maar Feyenoord met balbezit heeft weinig aan Bilal in mijn ogen.
Verwacht jij een achterover leunend PiSVee dan?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2015 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 16:56 schreef legrande het volgende:

[..]

Hoewel kramer ook niet echt een bal goed geraakt heeft Renato. Blijf ze beide eigenlijk niet sterk genoeg vinden. Kazim meer kracht en Kramer koppend sterker maar eigenlijk ben ik geen fan van beide en vind ik de spitspositie nog steeds onze zwakste schakel. Maar afwachten maar en misschien gaat Kramer het maken.
Kramert moet het nog maar gaan laten zien. Heb eigenlijk wel vertrouwen in hem.
Maar toen hij er van het weekend bij kwam kwam er wel weer geloof in de wedstrijd bij de spelers..
Vlampiep
 Vlampiep - dinsdag 25 augustus 2015 - 17:14   quote  deeplink  
Als medespeler is Kramer ook fijner denk ik, bij KaZZZZim weet je nooit of ie oplet.

Jan -> weet ik niet, maar bij H'veen ging het altijd super omdat hij vaak vanaf de middenlijn werd gelanceerd, dat gebeurd bij ons bijna nooit.
Het zal vaker gebeuren wanneer je voor komt te staan (zoals tegen Vitesse) en een tegenstander wat verder naar voren gaat spelen, dan is Bilal ideaal (Elia ook) om de wedstrijd te beslissen.
Gelukkig hebben we met Vejinovic ook iemand die ze aan durft te spelen.
nr 10
 nr 10 - woensdag 26 augustus 2015 - 08:29   quote  deeplink  
Van Beek moet het ook kunnen, maar het lijkt wel of het hem verboden wordt. Afgelopen zondag ook weer zo'n strakke bal over 40 meter op Bilal.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 26 augustus 2015 - 08:37   quote  deeplink  
Kazim kan ook prima op linksvoor. In geval van nood heb je Kuyt en Kazim, basis voor Elia (mits hij het gaat waarmaken) en Bilal. Buitenspelers genoeg dus.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 26 augustus 2015 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 17:10 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kramert moet het nog maar gaan laten zien. Heb eigenlijk wel vertrouwen in hem.
Maar toen hij er van het weekend bij kwam kwam er wel weer geloof in de wedstrijd bij de spelers..
Kramer is een moderne Houtman. Die kon er ook niets van, maar schoot en kopte er toch maar mooi veel in...
nr 10
 nr 10 - woensdag 26 augustus 2015 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 17:14 schreef Vlampiep het volgende:
Als medespeler is Kramer ook fijner denk ik, bij KaZZZZim weet je nooit of ie oplet.
......
Het valt me bij Kazim op dat ie zelden naar de eerste paal gaat bij een aanval over de vleugels. Dat moet ie toch doen om mensen in zijn rug aanspeelbaar te maken. Kramer doet dat veel meer. Daaraan zie je dat hij wel een echte spits is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 augustus 2015 door nr 10 --
Xapter
 Xapter - woensdag 26 augustus 2015 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 09:14 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Het valt me bij Kazim op dat ie velden naar de eerste paal gaat bij een aanval over de vleugels. Dat moet ie toch doen om mensen in zijn rug aanspeelbaar te maken. Kramer doet dat veel meer. Daaraan zie je dat hij wel een echte spits is.
klopt! Volgens mij hadden Bilal en Kazim daar tegen Vitesse ook een discussie over in het veld na de zoveelste voorzet van Bilal die simpel weggekopt werd bij de eerste paal :)
Barabas
 Barabas - donderdag 03 september 2015 - 18:39   quote  deeplink  
Wat moeten we nou met deze gast?! Schopt de hele wedstrijd, tot mijn grote ergernis, nog geen deuk in een pakje boter, maar geeft wel een belangrijke assist of maakt een knappe goal.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 september 2015 - 18:45   quote  deeplink  
Moet veel spelen om beter te worden.
Gaat wel dreiging vanuit.
Barabas
 Barabas - donderdag 03 september 2015 - 18:47   quote  deeplink  
Nou, aan spelen gaat hij volgens mij wel toekomen onder deze trainert. Die ziet het duidelijk in hem zitten!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 september 2015 door Barabas --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 september 2015 - 19:41   quote  deeplink  
Hij probeert het in ieder geval wel, dan mag het ook wel eens mislukken..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Bilal Başacıkoğlu topic

0.0167570