|
|
Barabas
|
|
|
Ik wil het ook wel proberen voor een miljoen per jaar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij krijgt de kans niet eens man.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ben wel stijf rechts en ik heb een kleine conditionele achterstand.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Moeilijk hoor een goede voorzet. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Hij heeft er meer geprobeerd dan rechtsbuiten dirkie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Alles tegen zijn tegenstanders aan, ergerlijk consequent.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die van Dirk kwam aan. Goede voorzet op Kramer.
Van Bilal kwam niks aan |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Ja , dat kan wel , maar dirkie staat wel op bilal zijn plekkie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Rendement Bilal is onvoldoende. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Rendement van de hele voorhoede is niet acceptabel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar als je die jongen nu gewoon de hele wedstrijd op zijn eigen plek zet. En aan de andere kant een buitenspeler die ook aan de flank blijft.
Dan kan t nog wat worden. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 17:53 schreef Stylzz het volgende:Maar als je die jongen nu gewoon de hele wedstrijd op zijn eigen plek zet. En aan de andere kant een buitenspeler die ook aan de flank blijft. Dan kan t nog wat worden. Dat idee heb ik nou ook. Nou Gio nog zien te overtuigen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Op rechts heeft ie zijn beste wedstrijden gespeeld, op links keer op keer gefaald, niet zijn schuld.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Wil te graag. Verliest overzicht. Maar even terug naar de bank om naar Elia te kijken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 17:56 schreef RenatoBos het volgende:Op rechts heeft ie zijn beste wedstrijden gespeeld, op links keer op keer gefaald, niet zijn schuld.. Dikke +1 |
|
|
|
|
gezu
|
|
|
bij elke bal die deze jongen schiet word eerst een tegenstander geraakt,knap dat je zoiets kan,maar super klote als je voor feyenoord en niet alleen vandaag hoor,pff zo moe van |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 19:13 schreef gezu het volgende:bij elke bal die deze jongen schiet word eerst een tegenstander geraakt,knap dat je zoiets kan,maar super klote als je voor feyenoord en niet alleen vandaag hoor,pff zo moe van Die jongen moet op links aldoor terugkappen. Dan kap je eigenlijk weer naar je tegenstander toe. Zinloos.
Maar goed, moet beter. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Op links heeft Bilal niets te zoeken |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Op rechts ook niet, weg met die gast! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zou een fluitconcert opzetten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Precies en boeroepen. Witte zakdoeken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: WHAHAHAHAHhAaaaaa.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ongelooflijk he...
Waarschijnlijk staan de blaren op zijn vingertjes van het harde fluiten...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 september 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij snapt hem niet Barrels, geeft niet.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Daar ben ik verder niet zo van, en boe roepen ook niet! Maar die spelert is toch ruk man! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Komt niet uit de verf en vergeet zijn kansen af te maken, prefereer te zeggen dat ik hoop dat zijn zelfvertrouwen snel terug komt en het wel gaat lopen. Was gewoon een gevaarlijke speler in het verleden en Feyenoord verdient met onze steun dat hij zijn niveau weer gaat halen en beter wordt. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Heeft gewoon de pech dat Dirk 'moet' spelen en Elia op links vele malen beter is ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Wordt steeds aan de verkeerde kant opgesteld.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Inderdaad rare gast is hetHoogvliet..😁
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 september 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
gezu
|
|
|
bilal viel in en ging gewoon weer verder met aankloten,helaas het is niet anders maar voor feyenoord is het een drama |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Hij kan gewoon niet op links uit de voeten. Dat weet Gio ook wel en ik denk dat we zo ongeveer klaar zijn met elia wisselen ja zondag misschien nog een keer. Daarna zal hij toch echt voor rechtsbuiten moeten gaan dus speelt hij bijna niet. Maar ja zo kunnen we er nog wel een paar opnoemen. Gewoon hard trainen en op een kans wachten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maakt geen stappen, moet gewoon beter. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Werd gekocht, om het kopen........ |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat ben ik niet met je eens. Hij heeft zich bij Heerenveen razendsnel ontwikkeld tot een van de meest veelbelovende talenten. Dat het enigszins lijkt te stagneren kan altijd gebeuren. Was een verantwoorde investering. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En daarom waren ze blij bij Heerenveen dat ie weg ging..(?) |
|
|
|