|
|
Barabas
|
|
|
Tsja... Friezen...
Eigenaardig volkje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waren een paar slechte minuten van hem gisteren.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Krijg ook steeds meer mijn twijfels.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Laat m zo vaak spelen als Boëtius, weten we t |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die kans krijgt ie nu never niet.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee en met twaalf minuten op links wordt t ook geen hosanna |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het was het in ieder geval niet gisteren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Heeft wat meer vertrouwen en speeltijd nodig, maarja.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vertrouwen zal die wel krijgen maar voor hem staat gewoon dik beter.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als dit invalt, weet je genoeg. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Jankert. Met z'n theater. 'Gunstig' dat Duplan rood krijgt, maar dat achterlijke acteren achteraf, bah. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nooit meer opstellen, wat een acteur zeg.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was rood, maar inderdaad veel toneel. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
De vraag is of Blom ook rood had gegeven zonder toneel. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dat mag ik hopen van wel zeg. Hij staat er vlak achter en je ziet de knie doorbuigen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 14:24 schreef Bosifyable het volgende:Jankert. Met z'n theater. 'Gunstig' dat Duplan rood krijgt, maar dat achterlijke acteren achteraf, bah. Heeft ons niets opgeleverd. Feyenoord is er voorlopig niet bij gebaat dat ADO zwakker wordt, dus dat gunstige zie ik niet zo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Waarom 10x omrollen man.. Jankgedrag |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Doet niet meer dan de gemiddelde voetballer hoor. Schijnt in te zijn tegenwoordig, dus tja.. dan maar meedoen he ;-) En dan erbij om een kaartje mee te krijgen, moet je haast wel een acteershow geven in Nederland. Als je een penalty mee wilt krijgen, dan moet je je schijndood houden net als vroeger met oorlogje spelen in de bosjes. Misschien snapt nu iedereen waarom ik over WK Rugby begon laatst, en de acteershow in Nederland. Neemt niet weg dat die Duplan gewoon 10 wedstrijden hoort te krijgen, met beide benen op iemands been stampen... dan ben je wel heel ver heen hoor. Als Bilal ze acteerpootje breekt dan praat iedereen wel anders. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2015 - 19:55 schreef R()b het volgende:[..] Doet niet meer dan de gemiddelde voetballer hoor. Schijnt in te zijn tegenwoordig, dus tja.. dan maar meedoen he ;-) En dan erbij om een kaartje mee te krijgen, moet je haast wel een acteershow geven in Nederland. Als je een penalty mee wilt krijgen, dan moet je je schijndood houden net als vroeger met oorlogje spelen in de bosjes. Misschien snapt nu iedereen waarom ik over WK Rugby begon laatst, en de acteershow in Nederland. Neemt niet weg dat die Duplan gewoon 10 wedstrijden hoort te krijgen, met beide benen op iemands been stampen... dan ben je wel heel ver heen hoor. Als Bilal ze acteerpootje breekt dan praat iedereen wel anders. Nou, was wel een bijzonder staaltje slecht acteren. Lachwekkend eigenlijk. Eigenlijk moet Bilal nog steeds laten zien waar ie nou wel heel goed in is.
In slecht acteren is zeker goed. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2015 - 19:58 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nou, was wel een bijzonder staaltje slecht acteren. Lachwekkend eigenlijk. Eigenlijk moet Bilal nog steeds laten zien waar ie nou wel heel goed in is. In slecht acteren is zeker goed. Jup, Bilal zijn rol was kunst maat. Zijn 'slechte' acteerrol portretteert de amateuristische KNVB in Nederland. Ook dat kan ik dan weer heel erg waarderen. Kortom... schoonvegen dat gespuis en oplichters zooi daar in Zeist, kunnen we weer normaal voetballen in Nederland.
Kijk maar eens wat de KNVB weerkaatst op ons prachtige AHUM Nederlands elftal! Fantastisch !! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
O...Oranje. Laat Blind maar lekker doormodderen. Leedvermaak is ook vermaak. De manier om Nederland 020-zat te maken. Met dank aan die Knvb. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Wauw!!! Diep respect ;-) :D |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lijkt toch echt weer n v Geeltje te worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is alles behalve Feyenoordert. Heeft het nog niet eens in zijn teen zitten die snavel.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Bij Heerenveen was het zeker een talent, zoals velen vonden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar ondertussen belanden alle v Geeltjes op de bank tribune (DE VAN GEEL TRIBUNE) of dienen afgekocht te worden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik vind te ver gaan van geel hier op aan te kijken. Ik dacht zelf ook dat het een goede aankoop was destijds. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Veel te duur vond ik hem. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ook, maar kon ie die lijn doorzetten van wat ie bij Heerenveen had laten zien dan had het wat kunnen worden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2015 - 19:58 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nou, was wel een bijzonder staaltje slecht acteren. Lachwekkend eigenlijk. Eigenlijk moet Bilal nog steeds laten zien waar ie nou wel heel goed in is. In slecht acteren is zeker goed. Hoop tekst en meningen... alsof hij de eerste is of de laatste gaat zijn... hypocriet gezwam.
Dit soort acteerwerk kun je wekelijks in iedere competitie zien. Deolofeu van Everton bijvoorbeeld. Kreeg zelf geel, maar wat als er rood en een pingel zouden zijn gegeven? Hetzelfde laken een pak, zeg maar... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2015 - 20:49 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik ook, maar kon ie die lijn doorzetten van wat ie bij Heerenveen had laten zien dan had het wat kunnen worden. Dit klopt m.i. meer met de realiteit. Was een goede aankoop, heeft uiteindelijk slecht uitgepakt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je bent een liefhebber van theater? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hij rolt nog steeds....
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Had wel en misschien nog potentie....zo slecht was hij niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Was inderdaad, komt er gewoon niet uit bij ons.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Nou niet doen of hij de enige is he :) Competitie loopt vol met dit soort dames!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2015 - 20:43 schreef van geil het volgende:Maar ondertussen belanden alle v Geeltjes op de bank tribune (DE VAN GEEL TRIBUNE) of dienen afgekocht te worden. Welke spelers vind jij Van Geeltjes dan? Hij heeft immers zo'n beetje de hele selectie samengesteld. Of doel je specifiek op spelers als Immers en Nelom die je vanaf het begin al niet zag zitten? |
|
|
|