|
|
nr 10
|
|
|
Nou moeten we niet gaan doen alsof Schaken de Nederlandse Messi is. Die kwam aan het eind ook de cornervlag niet meer voorbij. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schaken is van waarde geweest en heeft alles eruit gehaald wat er in zat. Kan je helaas van Bilal nog niet zeggen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar waar is de bijbal van Heerenveen gebleven, hoe komt dat nu dat er niets meer uitkomt. O grote forum zieners en voorspellers, wat is het antwoord? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 10 februari 2016 - 17:53 schreef piet de paler het volgende:Maar waar is de bijbal van Heerenveen gebleven, hoe komt dat nu dat er niets meer uitkomt. O grote forum zieners en voorspellers, wat is het antwoord? Druk te hoog? Speelde toen op zijn top?
Geen idee, zullen zich bij Feyenoord toch ook moeten afvragen.
Voor Boëtius minder geld ontvangen dan betaald voor Bilal, pijnlijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kan niet dat het verschil zo groot is, ik denk dat ze allemaal opdrachten krijgen hoe en waar ze moeten staan en lopen. Zodat alle creatieviteit er uit wordt gebeukt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 10 februari 2016 - 17:58 schreef piet de paler het volgende:Kan niet dat het verschil zo groot is, ik denk dat ze allemaal opdrachten krijgen hoe en waar ze moeten staan en lopen. Zodat alle creatieviteit er uit wordt gebeukt. Zou ook kunnen inderdaad. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
WAT WAS DIE SLECHT ZEG! Doe dan maar Toornstra. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel ijverig. Ook ongelukkig. Cabralletje |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Veel te vaak ongelukkig. Wijfelaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen vertrouwen. Laat maar eens een tijdje staan. Ik vond t voorin zo wel aardig. Rendement was kak, maar t leek al meer ergens op. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2016 - 19:24 schreef Stylzz het volgende:Geen vertrouwen. Laat maar eens een tijdje staan. Ik vond t voorin zo wel aardig. Rendement was kak, maar t leek al meer ergens op. Tja misschien wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eerst maar n maand ritalin slikken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of een dag in z'n blote reet in De volle Kuip zetten. Wordt ie hard van. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vond hem echt matig. Veel te druistig |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zie hier het resultaat door Dick even apart genomen te worden..die jongen is overbelast.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik wil even niet weten wat er met Elia Tapia El En vejinovic is gebeurt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 februari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De scepter van de generaal kent geen genade.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ook ondervonden hoe de scepter nu zwaait.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Genotsknots van Dikkie Dick.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kramer kon ook al geen sprint meer trekken.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tapia leek al over z'n hoogtepunt heen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Verdedigend sterk. Zoals al eerder gezegd; wat doet hij bij corners etc. terug in de eigen 16? Hij is 65 cm hoog verdedigend dus overbodig |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 22 februari 2016 - 00:17 schreef hotjumper het volgende:Verdedigend sterk. Zoals al eerder gezegd; wat doet hij bij corners etc. terug in de eigen 16? Hij is 65 cm hoog verdedigend dus overbodig Hij springt hoger dan El Ahmadi, die staat er letterlijk ook/ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Over hoogspringen gesproken. Die Nieuwkoop komt daarom ook aardig hoog.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zit weer te kijken naar bilal............tja hij doet zijn best maar geen aanwinst |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Toch blijf ik het idee houden dat ie meer kan dan hij laat zien. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
heb ik ook T-feyenoord maar het duurt wel ellendig lang voordat we het van hem te zien krijgen! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 22 februari 2016 - 21:11 schreef G-child het volgende:heb ik ook T-feyenoord maar het duurt wel ellendig lang voordat we het van hem te zien krijgen! Nogal ja. We zijn anderhalf jaar verder. Misschien dat een verhuur voor de hand ligt voor komend seizoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vraag me überhaupt af waarom hij kansen krijgt. oh ja ,we hebben maar 2 buitenspelers. En de 3,5 miljoen mag niet verdampen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 februari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 22 februari 2016 - 21:34 schreef van geil het volgende:Vraag me überhaupt af waarom hij kansen krijgt. oh ja ,we hebben maar 2 buitenspelers. En de 3,5 miljoen mag niet verdampen. De vraag stellen is hem beantwoorden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is ook niet geheel onlogisch |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar is niet standaardpolicy. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou vaker laten zien dit.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zal het er nu uit komen eindelijk? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Laten we het hopen, heeft een aardig centje gekost.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
BASAÇIKOGLU: IK MAAKTE GEBRUIK VAN MIJN KWALITEITEN
Bilal Basaçikoglu kon zijn geluk niet op, zondagmiddag kort na het laatste fluitsignaal van Vitesse Feyenoord. Met een grote glimlach op zijn gezicht liep de aanvaller door de catacomben van het stadion, wat alles te maken had met de uitstekende invalbeurt die hij achter de rug had. Met onder meer een doelpunt had de buitenspeler een belangrijk aandeel in de 0-2 overwinning van Feyenoord. Dit voelt heerlijk, lachte Basaçikoglu voor de cameras van de aanwezige media.
Basaçikoglu onderscheidde zich vooral in de 88ste minuut van de wedstrijd. De aanvaller had aan de rechterkant van het veld nog een lange weg te gaan tot het vijandelijke doel, maar kwam dankzij een prima passeeractie toch in schietpositie. Met zijn linkerbeen haalde hij vervolgens overtuigend de trekker over, waarna de bal in de verre hoek plofte. Ik wist precies wat ik ging doen en maakte goed gebruik van mijn kwaliteiten, zei Basaçikoglu over zijn treffer, die hem naar eigen zeggen een bevrijdend gevoel gaf.
De aanvaller stond op dat moment zon twintig minuten in het veld, als vervanger van aanvoerder Dirk Kuyt. De trainers gaven me de opdracht gebruik te maken van mijn snelheid en te profiteren van de ruimtes die konden ontstaan, sprak de vleugelspits. Dat is aardig gelukt denk ik, met als bekroning dat doelpunt. Heel mooi, al gaat het vooral om de drie punten die we hier hebben gepakt. We moesten deze wedstrijd winnen en dat is gelukt. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 17:53 schreef RenatoBos het volgende:BASAÇIKOGLU: IK MAAKTE GEBRUIK VAN MIJN KWALITEITEN[ afbeelding ] Bilal Basaçikoglu kon zijn geluk niet op, zondagmiddag kort na het laatste fluitsignaal van Vitesse Feyenoord. Met een grote glimlach op zijn gezicht liep de aanvaller door de catacomben van het stadion, wat alles te maken had met de uitstekende invalbeurt die hij achter de rug had. Met onder meer een doelpunt had de buitenspeler een belangrijk aandeel in de 0-2 overwinning van Feyenoord. Dit voelt heerlijk, lachte Basaçikoglu voor de cameras van de aanwezige media.Basaçikoglu onderscheidde zich vooral in de 88ste minuut van de wedstrijd. De aanvaller had aan de rechterkant van het veld nog een lange weg te gaan tot het vijandelijke doel, maar kwam dankzij een prima passeeractie toch in schietpositie. Met zijn linkerbeen haalde hij vervolgens overtuigend de trekker over, waarna de bal in de verre hoek plofte. Ik wist precies wat ik ging doen en maakte goed gebruik van mijn kwaliteiten, zei Basaçikoglu over zijn treffer, die hem naar eigen zeggen een bevrijdend gevoel gaf. De aanvaller stond op dat moment zon twintig minuten in het veld, als vervanger van aanvoerder Dirk Kuyt. De trainers gaven me de opdracht gebruik te maken van mijn snelheid en te profiteren van de ruimtes die konden ontstaan, sprak de vleugelspits. Dat is aardig gelukt denk ik, met als bekroning dat doelpunt. Heel mooi, al gaat het vooral om de drie punten die we hier hebben gepakt. We moesten deze wedstrijd winnen en dat is gelukt. Wordt wel is tijd. |
|
|
|