|
|
van geil
|
|
|
Eerst maar n's aan de ritalin . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik hoop het ook maar zie het nog niet gebeuren.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou hij begint nu zijn man al voorbij te flitsen waar hij eerder nog geen hoekvlag voorbij kwam. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eerder kwam ie ook niet voor de goal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2016 - 21:12 schreef Leon FR1908 het volgende:Nou hij begint nu zijn man al voorbij te flitsen waar hij eerder nog geen hoekvlag voorbij kwam. Mwah..ik heb er hem meer niet voorbij zien gaan dan wel..en komt ie er dan wel voorbij en komt voor de keeper..pffffffffff.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2016 - 21:15 schreef RenatoBos het volgende:[..] en komt ie er dan wel voorbij en komt voor de keeper..pffffffffff.. Ja dat gebeurde vorig seizoen dus totaal niet. Dus is er progressie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2016 - 21:24 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja dat gebeurde vorig seizoen dus totaal niet. Dus is er progressie Ja das ook een opvatting..😂 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja maar er is toch progressie bij Bilal |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die jongen moet gewoon aan de ritalin. Hij is met allerlei acties bezig in zijn hoofd terwijl hij de eerste nog moet maken. Zwaar ADHD. Dat ziet toch iedereen ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2016 - 22:08 schreef van geil het volgende:Die jongen moet gewoon aan de ritalin. Hij is met allerlei acties bezig in zijn hoofd terwijl hij de eerste nog moet maken. Zwaar ADHD. Dat ziet toch iedereen ? Twijfelaar door onzekerheid is een andere analyse. Kan niet met druk om gaan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2016 - 22:08 schreef van geil het volgende:Die jongen moet gewoon aan de ritalin. Hij is met allerlei acties bezig in zijn hoofd terwijl hij de eerste nog moet maken. Zwaar ADHD. Dat ziet toch iedereen ? Geef die jongen 1x per week een happy end en het komt goed. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2016 - 21:12 schreef Leon FR1908 het volgende:Nou hij begint nu zijn man al voorbij te flitsen waar hij eerder nog geen hoekvlag voorbij kwam. Nou nog een vervolg Leon |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dit wordt niks..duurt te lang. Verkopen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Houden. Één van de meer effectieve spelers. Ook al lijkt het niet zo. Kijk maar naar de statistieken. Heb er best wel vertrouwen in dat hij er kan komen.
Zeker met een wekelijkse happy end |
|
|
|
|
ar
|
|
|
haha.. We gaan het meemaken bas.Maar na 2 seizoenen had ik meer gehoopt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 - 21:14 schreef Barabas het volgende:Houden. Één van de meer effectieve spelers. Ook al lijkt het niet zo. Kijk maar naar de statistieken. Heb er best wel vertrouwen in dat hij er kan komen. Zeker met een wekelijkse happy end Eens! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De vis wordt duur betaal |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De t staat voor twee miljoen te veel |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
(achter betaal bedoelde ik) Gewoon als kleine aanvulling 😘 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja ik zag t maar vin het prima zo |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ik ook. Typisch geval van jammer.... en teveel drang om zich te bewijzen. Dat laatste is een vermoeden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Diyarbakir schijnt wel leuk te zijn... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Iedere avond een vuurwerk show verzorgd door die geiteneuker. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Trabzonspor.... op huurbasis....
Taja, je kunt het altijd proberen he. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Als we er goed voor kunnen vangen moeten we misschien wel toehappen. Oké, hij blijft een groot talent, maar het duurt nu wel al even. Ik vrees voor een gevalletje Cissé. Geweldige aankoop vond ik dat, maar er zat altijd een dikke teen in de weg.. Jammer, maar je moet ook een keer afscheid durven nemen van zulke jongens. Dan moet je natuurlijk wel een betere terughalen. (Berghuis!!) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Slecht idee als je het mij vraagt. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Niet dat ik het je vroeg ;) , maar waarom dan een slecht idee?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juni 2016 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Voor ons: Hij is pas afgelopen seizoen een beetje geland en we hebben nog minstens één goed seizoen tegoed van hem. Bovendien komen we juist buitenspelers tekort. Voor hem: Hij heeft hier nog niet echt wat neergezet en Trabzonspor is geen sportieve verbetering. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hij heeft nu twee jaar de tijd gehad en nog steeds is hij een vraagteken. Dan denk ik dat je er bij een goed bod zeker over moet nadenken. Het bod moet natuurlijk hoog genoeg zijn en je moet er wel wat voor terug halen. Let wel dat ik hem destijds groter talent vond dan Ziyech en nog steeds hoop ik erop dat hij zich doorontwikkelt, maar als ze doorselecteren, heb ik er ook wel vrede mee, mits het bedrag hoog genoeg is en dan denk ik aan een bedrag wat ongeveer in de buurt komt van wat we er zelf voor neergelegd hebben. Daarnaast hoop ik dat Berhuis naar ons komt. Als ik eerlijk ben, heb ik liever Berghuis in mijn selectie dan Bilal, maar goed ik ben slechts een van al die trainers die niet de trainer zijn.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lekker naar Erdogan schaapjes aaien |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Berghuis heeft wel een goede voorzet en dat heb je met Kramer of Dost wel nodig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die zien we nooit meer terug....................miskoop. Ik geloof dat ik dit al eens geroepen heb. Maar wat nu ik hoop Berghuis |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wel jammer. Maar ik heb niet de indruk dat Bilal volgend seizoen potten gaat breken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kijk handen af van onze lesbiennes hahahaha |
|
|
|