|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2016 - 17:08 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat klopt wat Stylzz schreef alleen de seizoenen ervoor was hij altijd een 4.. Nu afwisselend tussen een 7 en een 4 houd in dat hij groeiende is en nog even wat meer vertrouwen moet krijgen van zijn trainer. Laten we het hopen. Als hij goed is, is hij echt een wapen op die positie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2016 - 17:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Het is een beetje wat Stylzz zegt. Bilal is de ene wedstrijd een 8 en de ander een 4. Toornstra is altijd een 6. Wat is dan wijsheid. Anyway, ik zie het liefst een echte buitenspeler op rechts. En ik denk dat Gio dat ook wil. Dus het is aan Bilal te bewijzen dat hij goed genoeg is. Op het moment zou ie eigenlijk nauwelijks concurrentie moeten hebben. Berghuis !! ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ingebroken bij Bilal ,word veel ingebroken bij Turken de laatste tijd. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zullen wel Koerdische inbrekers zijn.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wie niet horen wil moet Gülen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nog even de verzekering tillen voordat ze massaal terug gaan. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou hij gulen of erdogan fan zijn .... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou die gaan niet hoor.. Blijven lekker hier om elke kans te benutten om met de vlag de straat op te kunnen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens, kan echt niet.. Hoe die het veld al in kwam.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jong Turkije moet dan wel heel slecht zijn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Velen hier riepen kort geleden nog dat hij in de basis moest. Maar volgens mij zag Gio het goed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lees de wedstijd topics er maar eens op na, en de overige topics.( voor dat Berghuis er was) Ik denk dat Gio het goed zag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eerder lozen dan opstellen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Toen Toornstra nog liep te sukkelen was dat ook wel de meest voor de hand liggende optie idd. Maar die heeft de kaarten inmiddels een beetje anders geschud, en Bilal heeft de pech dat het er (weer) eens niet uitkomt nu. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Misschien het spel kaarten van Jens lenen..(?) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Er riep er één die Sleegers een Feyenoordwaardig talent vond. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik , jazeker. En misschien is dat ook wel zo. Maar zie het verband met Gio niet.( en ook niet met Basi)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 18:30 schreef van geil het volgende:[..] Ik , jazeker. En misschien is dat ook wel zo. Maar zie het verband met Gio niet.( en ook niet met Basi) Dat het zo goedkoop over komt anderen ('velen') erbij te halen als die er -naar jouw idee- naast zitten. Wat levert je dat op? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik geef daar mee aan dat Gio nog niet zo stom is. Dus misschien was het wel goedkoop om dat te beweren ?
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 18:39 schreef van geil het volgende:Ik geef daar mee aan dat Gio nog niet zo stom is. Dus misschien was het wel goedkoop om dat te beweren ? Rare beredenering. Gio is niet stom omdat velen iets anders beweren? En iets anders beweren is goedkoop? Poep, vriend, echt poep. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens, of ik moet het me echt verkeerd herinneren, viel Bilal aan het eind van het seizoen wel een aantal keren goed in. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 18:54 schreef Stylzz het volgende:Overigens, of ik moet het me echt verkeerd herinneren, viel Bilal aan het eind van het seizoen wel een aantal keren goed in. Klopt.
Maar je kan nooit vertrouwen op die jongen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima invalbeurten soms, maar iedere keer als hij begint RUK. Lijkt ook altijd al na n kwartier n beetje opgebrand. N buitenspeler als reserve die ook eens 90 minuten kan voetballen op niveau lijkt me wenselijk op de bank. Bilal is meer n soort Manu , om even wat te forceren.
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Maar goed, t is ook niet makkelijk voor een speler om altijd in te moeten vallen, die jongen staat bijna nooit basis. Is ook logisch, wanneer je zo invalt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is wat hij juist ging krijgen onder Gio ,en het steeds beter ging doen. Hij heeft nu ook een basisspeler voor zich waaraan hij zich kan meten. Lijk mij verstandig om wat meer vertrouwen in onze meest positieve reserve te hebben. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Eens. Mag zeker dit seizoen nog blijven. Hij is bovendien pas 21 jaar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 14:54 schreef van geil het volgende:Lees de wedstijd topics er maar eens op na, en de overige topics.( voor dat Berghuis er was) Ik denk dat Gio het goed zag. Op rechts vond ik het wel gaan maar op links bakt hij er geen pepernoot van. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Als het er dit seizoen niet uitkomt, is ie weg lijkt me. Helaas een gevalletje blind renpaard. En al die geblokte voorzetten...pfff... |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Toch zie ik nog steeds potentie in deze knaap. Heeft redelijke techniek en is snel. Jammer dat hij vaak verkeerde keuzes maakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja ik ook hoor, die gaat elders opbloeien |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 08:05 schreef MightyAce het volgende:Als het er dit seizoen niet uitkomt, is ie weg lijkt me. Helaas een gevalletje blind renpaard. En al die geblokte voorzetten...pfff... Ik zie nu geen potentie meer.Het duurt veel te lang nu. Sterker nog, t wordt alleen maar beroerder. @netsurfer.
Foutje Ace.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 augustus 2016 door ar -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Beginnen met Berghuis als linksbuiten ipv Elia en Toornstra op rechts en dan na een uur Bilal ipv Kuijt en Toornstra naar positie Kuijt. Indien hij een paar keer goed invalt groeit zijn vertrouwen en komt het misschien weer goed? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 19:36 schreef ar het volgende:[..] Ik zie nu geen potentie meer.Het duurt veel te lang nu. Sterker nog, t wordt alleen maar beroerder. @netsurfer. Foutje Ace. inderdaad het lijkt of hij steeds slechter wordt , deze jongen kan de druk niet aan , het zou voor feyenoord en hem zelf het beste zijn om afscheid van elkaar te nemen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
De statistieken zijn in het voordeel van Bilal. Hij is pas 21....
Na het komende seizoen is het vroeg genoeg om een definitieve beslissing over zijn toekomst bij Feyenoord te nemen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik heb schijt aan statistieken. Hij speelt hier al 2 jaar en het is BOUT. Vorige week nog gezien..? Geen progressie! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Volgens de statistieken mag je dat vinden. |
|
|
|