|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Krijgt nu de kans. Aan hem om te laten zien dat hij het nog kan. Ik hoop dat hij de pannen van het dak gaat spelen! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Drie goals van Bilal, twee van Jørgensen, één keer Toornstra en een pingel van Kuijt! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als Gio hem opstelt...Prima. Was al herhaaldelijk invaller, meest logische keus op die plek, nu, en krijg meteen helder of er nog rek in zit of dat ie geloosd moet worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De variant Gustaffson voor Kuyt , en Kuyt voor Elia is ook nog open. Gio geeft aan Toornstra op rechts te laten staan , en zonder Berghuis te starten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En als je voor Bilal kiest, prima. Maar voldoet hij weer niet EXIT voor de 31e En niveau er voor terug graag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En de taak aan de technische staf om dat schreeuwend in zijn oor te fluisteren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basacikoglu weer invaller: ''Ik heb het wel goed ingevuld''
Wat een idioot |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Veel alternatieven zijn er niet. Dat is het pijnpunt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hahaha. Als je dat zegt moet je serieus bij een hoofdklasser gaan ballen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zekers een matige invalbeurt al moet ik er ook bij zeggen dat een paar keer dat ie wel doorkwam de aansluiting of afwezig was of hij kreeg de bal niet goed aangespeeld. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Een Tim de Clertje! Ik vond de eerste helft wel lekker gaan! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Basacikoglu weer invaller: ''Ik heb het wel goed ingevuld''
Bilal Basacikoglu kreeg deze week een klap te verwerken. De buitenspeler van Feyenoord dacht dat hij Eljero Elia zou gaan vervangen in de basiself van de Rotterdammers, maar trainer Giovanni van Bronckhorst koos toch voor Steven Berghuis. Als invaller kwam Basacikoglu uiteindelijk toch binnen de lijnen in de wedstrijd tegen Heracles Almelo (0-1 winst).
“Ik had er stiekem wel op gerekend”, zegt hij over de mogelijke basisplaats tegenover RTV Rijnmond. “Het is jammer dat Eljero er een tijdje uit is maar zo gaat het in het voetbal. Soms kan je profiteren van zo'n situatie maar ik heb nu de kans niet gekregen. Je wil altijd spelen en het is wel een tik als je dan niet speelt.”
“Ik moet laten zien in invalbeurten dat ik belangrijk kan zijn en naar mijn idee had ik het vandaag goed ingevuld. Ik moest zorgen voor diepte in het spel en de kopduels winnen. Ik geloof dat ik geen kopduel heb verloren. Misschien kiest de trainer tegen Excelsior wel voor diepte en snelheid op de flanken.” |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kritiek op invalbeurt Basacikoglu: ''Niet heel erg professioneel''
Bilal Basacıkoglu kwam gisteren tijdens de gewonnen wedstrijd tegen Heracles Almelo (0-1) in het veld voor Steven Berghuis, maar maakte in de twintig minuten speeltijd geen goede indruk. De aanvaller krijgt dan ook de nodige kritiek van Emile Schelvis in het voetbalpraatprogramma FC Rijnmond.
''Ik vind dat hij echt op een manier inviel die niet heel erg professioneel was. Met name doordat hij die gele kaart krijg en de voorzetten die hij geeft op moment dat het eigenlijk helemaal niet kan. Dan moet-ie veel meer op balbezit spelen,'' vertelt Emile Schelvis in de uitzending van RTV Rijnmond.
''Ik vond dat hij een beetje als een kip zonder kop over het veld aan het rennen was. En dat is jammer, want hij heeft wel degelijk kwaliteiten. Maar dan moet hij wel met z'n hoofd spelen en niet te veel met z'n hart. Er zitten misschien wat frustraties, omdat hij erop had gerekend dat hij de ideale vervanger voor Eljero Elia zou zijn.'' |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Brevet van onvermogen dat hij niet na 5 minuten werd gewisseld. Zolang dit soort gedrag getolereerd wordt zal het nooit iets worden met Feyenoord. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zo, na gisteren wel duidelijk lijkt me.
Verkopen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Misschien heeft Bosz wel interesse :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
In dat geval 10 miljoen Peter.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Klinkt nog niet paniekerig genoeg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: IN DAT GEVAL 10 MILJOEN PETER..!!!!!!!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Fehnarbace mag hem direct meenemen voor 3 miljoen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: MAAR DAN MOGEN ZE WEL ZEGGEN DAT HIJ UIT DE EIGEN JEUGD KOMT |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nog ruim tien uur te gaan..
Tiktok tiktok tiktok.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O ja fuck het is dinsdag ghehe.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heeft natuurlijk ook een centje gekost.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Er gebeurt helemaal niets meer. In en uitgaand. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Misschien dat erdogan iets met hem doet als hij weet dat hij misschien een Gulen aanhanger is |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooie assist van hem bij jong Turkije.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik mag toch niet hopen dat ook deze investering door het putje gaat. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hou er maar vast voorzichtig rekening mee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Liever gisteren nog dan vandaag.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dit lijkt me wel klaar ja. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit wordt zijn seizoen als invaller. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Waarschijnlijk de enige reserve die Gio nog enigszins aan het twijfelen heeft kunnen brengen. |
|
|
|