|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als je Nelom bekijkt die heeft 4 jaar de kans gehad. Echt als je de progressie in Bilal niet ziet ben je steken blind. Je zal mij niet horen dat hij het super doet maar ik kan mij hem vorig jaar nog heel goed herinneren. ..Hij liep op z'n man af en weg bal ...keer op keer. Hij kon een cornervlag nog niet passeren..Altijd vlak voor me gezichtsveld in het vak verknalde hij het.. Nu ...Nu is hij altijd een aanspeelpunt ...Hij passeerd zijn man of zelfs twee,persoonlijk geef ik hem liever de tijd dan aan een speler die aan het eind van het seizoen weer zijn biezen pakt om ergens in een tropisch oord te tekenen.. Maar goed een beetje oefenen op kappen en stiften enzo |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als die gozert nu eens een goede eindpass of ging scoren was het zeker geen miskoop, ik ben nooit een bilal fan geweest maar als hij die stappen maakt............dan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 - 19:55 schreef piet de paler het volgende:Als die gozert nu eens een goede eindpass of ging scoren was het zeker geen miskoop, ik ben nooit een bilal fan geweest maar als hij die stappen maakt............dan Ik hoop het Piet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 10:56 schreef MMM het volgende:Meeste wedstrijden die ik heb gezien, heb ik echt van hem genoten. Bijvoorbeeld Heerenveen - PSV vorig jaar, speelde hij geweldig. Berghuis 1000 x beter? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja, voetballend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het zijn allebij voetballers ,verschillende types alleen. t is alleen waar jou voorkeur naar uitgaat maat! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Bassie zijn plafond ligt hoger dan die van Berghuis...maar of hij die haalt is een tweede...gevoelsmatig zou ik kiezen voor Bassie. Berghuis ziet het spelletje beter.... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 - 16:40 schreef CobusIII het volgende:Bassie zijn plafond ligt hoger dan die van Berghuis...maar of hij die haalt is een tweede...gevoelsmatig zou ik kiezen voor Bassie. Berghuis ziet het spelletje beter.... En dat inzicht is instinctief. Bijna niet aan te leren. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik denk dat Bassie wel wat bewuster kan gaan voetballen. Hij heeft goed oog voor positie (vaak aanspeelbaar en voor de goal), maar is vaak te onrustig. Dat is volgens mij wel trainbaar...Het is geen strateeg..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2016 door CobusIII -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 - 17:52 schreef CobusIII het volgende:Ik denk dat Bassie wel wat bewuster kan gaan voetballen. Hij heeft goed oog voor positie (vaak aanspeelbaar en voor de goal), maar is vaak te onrustig. Dat is volgens mij wel trainbaar...Het is geen strateeg.. Hoop het. Hij werkt er keihard voor, en ik gun het hem. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tuurlijk, hij heeft de goede mentaliteit. Maar ik denk niet dat het trainbaar is. Ja, een wedstrijd of 2 en dan ist weer ruk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 - 18:13 schreef ar het volgende:Tuurlijk, hij heeft de goede mentaliteit. Maar ik denk niet dat het trainbaar is. Ja, een wedstrijd of 2 en dan ist weer ruk. Trainbaar niet. Ik zou wel zeggen , het is behandelbaar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Maar zet het dan zoden aan de dijk. Misschien alleen met momenten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Je ziet bijvoorbeeld dat voetballers die een gezin stichten meer innerlijke rust krijgen. Meer balans in denken. Zoiets kan een psycholoog of haptonoom bijvoorbeeld ook bewerkstelligen . Zit bij Bilal vanaf het begin al meer te denken aan simpele ritalin. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die eerste zin, geile. Verkopen als tegeltjes-spreuk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, een gezin. Voor de innerlijke rust....... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou ik heb een gezin. Maar daarvoor was t rustiger :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een gezin voor de innerlijke rust.... Wordt steeds grappiger. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Innerlijke rust ja. Te moeilijk ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De letterlijke vertaling .. Stabiele basis. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Soms een battlefield, vooral als je enige man bent..ja, op de kat na. Maar overall ist wel zo wat geile bedoeld. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bij veel mannen maakt t geen reet uit.
De buitenvrouw. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een gezin is niet bepalend voor innerlijke rust De individuele geest bepaalt dat. Een gezin kan juist ook knellen.
Maar geile was weer even leuk intelligent. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bij die jonge jochies kan t soms wel ff helpen. Maar kijk bijvoorbeeld een Persie of Kluivert. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou een gezin is niet bepalend nee. Wat hij zegt begrijp ik qua balans in je leven. Maar geldt ook niet voor iedereen natuurlijk. Getverderrie..te veel psychologie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 - 20:30 schreef Stylzz het volgende:Bij die jonge jochies kan t soms wel ff helpen. Maar kijk bijvoorbeeld een Persie of Kluivert. Die gingen ruk voetballen ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De stabiliteit was tijdelijk en die hebben inderdaad beiden een periode ruk gespeeld met veel privé ellende
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het moge duidelijk zijn dat mensen met n normaal brein stabieler worden met het volwassen zijn. Natuurlijk geldt dat niet voor iedereen . Maar aangezien ik Bilal n normale jongen vind denk ik dat hij net als vele andere voetballers baat zou kunnen hebben bij innerlijke rust. Ofwel door bijvoorbeeld n gezin. Ofwel handgrepen van bijvoorbeeld n haptonoom. Ofwel eventueel benodigde medicatie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Moest er in mijn tijd uiteraard wel eerst voor trouwen ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ahh..dus was je daarvoor ook een soort van ongeleid projectiel.:) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 - 20:50 schreef van geil het volgende:Het moge duidelijk zijn dat mensen met n normaal brein stabieler worden met het volwassen zijn. Natuurlijk geldt dat niet voor iedereen . Maar aangezien ik Bilal n normale jongen vind denk ik dat hij net als vele andere voetballers baat zou kunnen hebben bij innerlijke rust. Ofwel door bijvoorbeeld n gezin. Ofwel handgrepen van bijvoorbeeld n haptonoom. Ofwel eventueel benodigde medicatie. Dat lijkt er al meer op. En nu nog eens vergelijken met je eerste stuk. Zie je de verschillen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee ik niet. Maar wel als je alles letterlijk leest zonder imagination |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Yes Hank, imagination..read het stukje nu eens right. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat lukt al 5 jaar niet ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je uitdrukkingsvaardigheid is nou eenmaal niet zo sterk, zodra je gaat diepgraven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima Henk. Ik zie het meer als het niet vermelden van overbodige details die iedereen kan inkoppen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lekker. En ik geef er graag een terug. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 - 21:43 schreef van geil het volgende:Prima Henk. Ik zie het meer als het niet vermelden van overbodige details die iedereen kan inkoppen. Je 2e uitleg was logischer en gaf geen overbodige info. Tis hoe je het schrijft en wat je over wilt brengen. Maar goenoeg erover, geen halszaak.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2016 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil