|
|
van geil
|
|
|
Oh jawel hoor. Zeker weten. T blijft Feyenoord Rotterdam. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jawel, want daar wonen we. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Weer een zeer grote open kans gemist, vorige week één tegen 020 nu één tegen de friezen, wordt tijd dat hij even op de bank komt het koste Feyenoord wel 2 X drie punten |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Laten staan. Deze jongen wordt steeds gevaarlijker. Rust in je kop krijg je ook met vertrouwen van trainer en supporters. En 1-2 belangrijke goals zullen hem ook helpen. Bovendien zijn concurrentie is momenteel een slag minder. Dus... hup Bassie! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar hij had er zichzelf en ons een groot plezier meegedaan als ie die ballen tegen Heerenveen en Ajax door het net heen getrapt had natuurlijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Of wa.. Scheelt 4 punten eej.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo'n gozer zet je toch niet op je lijstje als je na een verlenging pingels moet nemen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Slory schoot twee keer naast bij een gapend gat |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bij een pingel heb je geen uitkomende keepers.. Kuyt miste gisteren ook ,niet vergeten he |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Weet ik maar het gaat me hier in zijn onzekerheid, besluiteloosheid en zo.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hij is niet de enige die kansen miste. En bovendien hebben we ook niet de 0 gehouden, dus daar is ook ruimte voor verbetering. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jørgensen miste gisteren ook twee redelijke kansen in zijn zekerheid..Kuyt miste een penalty en Bilal een counter ..Gooien we dat op 1 hoop of gaan we generaliseren? Ps dat doe ik ook soms hoor Renato haha ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2016 - 16:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hij is niet de enige die kansen miste. En bovendien hebben we ook niet de 0 gehouden, dus daar is ook ruimte voor verbetering. Ja 2 tegendoelpunten is ook goed voor een verbetering. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Precies. Als je 2 goals scoort - zeker thuis - moet dat normaal gesproken goed zijn voor 3 punten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2016 - 16:55 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jørgensen miste gisteren ook twee redelijke kansen in zijn zekerheid..Kuyt miste een penalty en Bilal een counter ..Gooien we dat op 1 hoop of gaan we generaliseren? Ps dat doe ik ook soms hoor Renato haha ;-) In dat geval..
Alles komt door Bassie, alles komt door Bassie.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2016 - 17:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Precies. Als je 2 goals scoort - zeker thuis - moet dat normaal gesproken goed zijn voor 3 punten. Zou eigenlijk wel zo moeten zijn idd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Laat hem nog 1x uitrazen morgen in het oostblok, daarna graag weer Elia en Berghuis op de vleugels. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2016 - 13:30 schreef netsurfer het volgende:Laat hem nog 1x uitrazen morgen in het oostblok, daarna graag weer Elia en Berghuis op de vleugels. Moeten ze wel meer laten zien, want anders blijft Bassie nog wel even staan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
vind wel dat hij progressie boekt in vergelijk met vorig seizoen , ik denk en hoop dat hij zijn niveau van heereveen weer kan halen en dan is het een prima speler |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2016 - 15:18 schreef kenny het volgende:vind wel dat hij progressie boekt in vergelijk met vorig seizoen , ik denk en hoop dat hij zijn niveau van heereveen weer kan halen en dan is het een prima speler Ik vind hem nu beter dan ie toen was. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bij Heerenveen ging er nog veel meer fout, maar dat werd door de vingers gezien omdat ie pas net kwam kijken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gelukkig heeft hij flink progressie gemaakt ja... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2016 - 15:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Bij Heerenveen ging er nog veel meer fout, maar dat werd door de vingers gezien omdat ie pas net kwam kijken. Keek hij maar eens! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik lees net dat hij geselecteerd is voor het dictatoriaal land Turkije, weer kiezen of Nederlander of Turk ik wordt hier zo moe van. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het lievelingetje van Gio, lekker weer in de basis over 2 weken |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Waarom zo die focus op hem? Heel Feyenoord speelde kut. Een Karsdorp of een Botteghin of een Kuyt waren echt niet beter dan hij. Zijn concurrenten speelde bovendien ook ruk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2016 - 18:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Waarom zo die focus op hem? Heel Feyenoord speelde kut. Een Karsdorp of een Botteghin of een Kuyt waren echt niet beter dan hij. Zijn concurrenten speelde bovendien ook ruk. Alles maar dan ook alles fout gedaan. Weken op rij gefaald!!!! Kost je 4 punten tegen Heerenveen en 020.
De domste en blindste buitenspeler die je je kan wensen |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2016 - 18:41 schreef MMM het volgende:[..] Alles maar dan ook alles fout gedaan. Weken op rij gefaald!!!! Kost je 4 punten tegen Heerenveen en 020. De domste en blindste buitenspeler die je je kan wensen +1
OPPLEUREN met die gast! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2016 - 18:41 schreef MMM het volgende:[..] Alles maar dan ook alles fout gedaan. Weken op rij gefaald!!!! Kost je 4 punten tegen Heerenveen en 020. De domste en blindste buitenspeler die je je kan wensen Elia schitterende idd..Denk dat jezelf selectieve blindheid heb maat |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2016 - 18:41 schreef MMM het volgende:[..] Alles maar dan ook alles fout gedaan. Weken op rij gefaald!!!! Kost je 4 punten tegen Heerenveen en 020. De domste en blindste buitenspeler die je je kan wensen Hij probeert nog eens wat. Hij speelde zeker niet goed, maar ik vond hem niet het grootste probleem vandaag. Dat lag 1) in de scherpte/wedstrijdinstelling en 2) het middenveld. Alles moest van een niet goed spelende Vejinovic komen dan weet je wel hoe laat het is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Verschrikkelijk slecht Doei. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2016 - 18:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hij probeert nog eens wat. Hij speelde zeker niet goed, maar ik vond hem niet het grootste probleem vandaag. Dat lag 1) in de scherpte/wedstrijdinstelling en 2) het middenveld. Alles moest van een niet goed spelende Vejinovic komen dan weet je wel hoe laat het is. Hahaha jij praat altijd wat krom is recht! Mooi man ghehe |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Of jij bent zo gefocust op een speler dat je het grote plaatje mist! ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nogmaals, Bilal speelde niet goed. En alleen Tapia was nog slechter dan hij. Maar er was een half elftal dat net zo matig speelde als Bilal. Daar ligt het grote probleem. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Dat zou kunnen... Maar je kan toch niet ontkennen dat het een draak van een speler is? Wat een slapjanus! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2016 - 18:52 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Dat zou kunnen... Maar je kan toch niet ontkennen dat het een draak van een speler is? Wat een slapjanus! Ik geef toch ook aan dat ie het niet goed genoeg is van zijn kant? Maar tegelijkertijd was hij zeker niet de enige en bovendien, zijn concurrenten waren net zo slecht. Elia kwam niet verder dan twee rollertjes en Berghuis probeert nog geen eens zijn man voorbij te komen. Die had ook maar 1 aardige actie toen hij naar binnen kwam. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lekker naar Turye Turkye weg weg weg |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bilal oogt niet echt slim , en als n miskoop. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2016 - 18:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik geef toch ook aan dat ie het niet goed genoeg is van zijn kant? Maar tegelijkertijd was hij zeker niet de enige en bovendien, zijn concurrenten waren net zo slecht. Elia kwam niet verder dan twee rollertjes en Berghuis probeert nog geen eens zijn man voorbij te komen. Die had ook maar 1 aardige actie toen hij naar binnen kwam. Deze wedstrijd was inderdaad iedereen ondermaats.. maar bij Bilal vind ik het schering en inslag. Draaft zn actie altijd te ver voor, een voorzet.. nouja laat maar gaan!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2016 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2016 - 19:04 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Deze wedstrijd was inderdaad iedereen ondermaats.. maar bij Bilal vind ik het schering en inslag. Draaft zn actie altijd te ver voor, een voorzet.. nouja laat maar gaan! Dat kan. Je moet het maar zo zien, als ie echt zo slecht is zet Gio hem er wel naast. De reden dat ie zoveel speelt is dat zijn concurrenten ook niet overtuigen. Het niveau zo momenteel zo dicht bij mekaar. Ik ben ook niet blij met het huidige niveau van Bilal, maar als ik Elia en Berghuis net zo hard zie aanklooien dan heb ik er nog wel wat begrip voor dat Gio hem opstelt.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2016 - 18:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hij probeert nog eens wat. Hij speelde zeker niet goed, maar ik vond hem niet het grootste probleem vandaag. Dat lag 1) in de scherpte/wedstrijdinstelling en 2) het middenveld. Alles moest van een niet goed spelende Vejinovic komen dan weet je wel hoe laat het is. Iedereen heeft gefaald. Maar hij structureel. Blind paard is het. Hier kun je toch niet op bouwen |
|
|
|