|
|
Nibke
|
|
|
Lijkt me sterk dat ie gaat, maar rustig 5 vragen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Supersub, presteert het best als zijn tegenstander meer uitgeput is dan hijzelf. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ijverig, maar niet goed genoeg helaas. Het beste voor beide partijen. Voor een mooi prijsje af te halen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Want je wilt m graag houden? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geef hem een vrije rol tegen Manchester, je weet het nooit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, precies, misschien komt ie wel over de middenlijn |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Dat is aan de technische staf, maar niet voor een "appel en een ei" verkopen. Als ik zie wat Ajax voor reserve spelers krijgt dan moeten wij daar ook veel meer voor kunnen krijgen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die van hun presteren meestal wel. Deze kan niet zo veel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 november 2016 - 18:41 schreef Nibke het volgende:[..] Dat is aan de technische staf, maar niet voor een "appel en een ei" verkopen. Als ik zie wat Ajax voor reserve spelers krijgt dan moeten wij daar ook veel meer voor kunnen krijgen! Ja , maar die van ons moeten naar het circus . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb hoop ben geen fan van hem maar de hoop blijft |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zoiets heb ik ook ,laat maar spelen donderdag. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dan speel je misschien quitte met een verkoop. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hij is ons ontgroeid denk ik. Is niet anders. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hij is ons ontgroeid denk ik. Is niet anders. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoop iets voor het sorry ik zat verkeerd topic |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
WEGGEVEN!!!! Wat een prutsert! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De laatste keren dat jij online was voor een wedstrijd hebben we 4 keer op rij punten verloren Hoogie... Dit met het vooruitzicht van vanavond belooft weinig goeds hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Erg jammer weer inderdaad.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Opperwezen geef Bilal de ktracht om ons te doen verstommen van zij genialiteit |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hahahah ben 55 is dat al een oude lul........... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die gaat nog jaren mee man, haha. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gelukkig heeft Gio hem gespaard gisteren ,dan hoeven we zondag niet naar Berghuis te kijken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Liever Berghuis dan Bilal. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het voordeel van Berghuis is dat de wasjufrouw een makkie heeft als hij en Kramer gespeeld hebben. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Berghuis kan je gebruiken als je overwicht hebt en de ruimtes klein zijn. Wedstrijden waar Feyenoord onder druk komt te staan, heb je weinig aan hem... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2016 - 09:48 schreef CobusIII het volgende:Berghuis kan je gebruiken als je overwicht hebt en de ruimtes klein zijn. Wedstrijden waar Feyenoord onder druk komt te staan, heb je weinig aan hem... of in de catering van het stadion |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vind het zielig voor bluffert. Die kent z'n familie... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2016 - 09:43 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het voordeel van Berghuis is dat de wasjufrouw een makkie heeft als hij en Kramer gespeeld hebben. Euhm (?) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Niet gezien gisteren?Hun tenues waren gisteren na de wedstrijd nog helemaal schoon.. Geen gras of modder erop,zelfs geen zweetvlekken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2016 - 20:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Niet gezien gisteren?Hun tenues waren gisteren na de wedstrijd nog helemaal schoon.. Geen gras of modder erop,zelfs geen zweetvlekken. Misschien n klein druipertje ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou van een tegenstander misschien,die hard voorbij kwam rennen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oh druipertje haha ja dat zou kunnen..Dacht druppeltje |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2016 - 20:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Niet gezien gisteren?Hun tenues waren gisteren na de wedstrijd nog helemaal schoon.. Geen gras of modder erop,zelfs geen zweetvlekken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Speelde een belangrijke rol in de comeback van Feyenoord. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zou eerst Elia en Berghuis van de hand doen.. Beter voor Feyenoord ook |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo daar zeg je nogal wat.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het klopt wel. De buitenspelers kunnen onderhand beter de tribune op. En kramer lekker bij Jorgensen zetten. Plan D .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 november 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dus een 4-4-2 of 5-3-2 systeem dan..(?) |
|
|
|