|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij wilde zich gisteren in de kijker spelen van een Turkse club denk ik. Ik denk dat hij nu zijn contract uit moet dienen bij Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 december 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik hoopte nog even dat Fener hem mee zou nemen, maar die interesse zal nu wel over zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja die droom kan je laten varen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pffffffffffffffff ik weet het niet meer met deze jongen, bewegingen goed , passes matig, maar afwerken drama |
|
|
|
|
G-child84
|
|
|
Ik wel Piet, nooit meer basis zetten. Dan lekker die El Hankouri een kans geven. Bilal doet maar wat ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2016 - 09:28 schreef G-child84 het volgende:Ik wel Piet, nooit meer basis zetten. Dan lekker die El Hankouri een kans geven. Bilal doet maar wat ... Kenner, waar was je toch ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Gerucht. Kan wel waar zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
G-child84
|
|
|
quote: Account was ff afgesloten Geile |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zal morgen wel weer invallen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Leuk, je neukertje is terug. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Moet je hem horen dan hahaha He Stylzz ,he Stylzz ,wat vind jij er nou van Stylzz? OMG haha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: o, daar is het ouwe wijf weer. Jij neemt alles serieus? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Goed geantwoord, je gaat door voor de citroenpers |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahahaha. Is lekker, Leon! ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja toch,af en toe een sinaasappeletje er tussendoor; ) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo is het maat, het één is nodig om het ander op waarde te schatten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zekers daar is geen spelt tussen te krijgen Henk! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Neuken jullie elkaar toch.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha aangezien jij mij vol op de smoel zoende op Varkenoord ,wil ik jou niet in de weg lopen Renato... Henk is all your's mate. En de rest van de mannen ook.Geen concurentie van mij pik haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je loopt me niet in de weg schat.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Leef je uit.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik pas Renato d:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat snap ik.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik distantieer me hier van |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hoop mannenliefde hier. Belooft wat in 2017 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mannen liefde ik haak af heb hier een mooie zwarte dame, die niets weet van Sylvana maarecht Afrikaans is dus ik heb nog wat te zeggen als zij op bezoek is hahahah |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ah..mooi Piet. Een mooie donkere dame kan ik zeer waarderen. Kan ze goed pij..uh..koken? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee koken kan ze niet maar de rest ik zou zeggen probeer eens een Afrikaanse. Ook een mooi gezicht tussen de witte lakens |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2016 - 11:25 schreef piet de paler het volgende:Nee koken kan ze niet maar de rest ik zou zeggen probeer eens een Afrikaanse. Ook een mooi gezicht tussen de witte lakens Foto ? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Uhhh ja , kijk maar naar de fotos van kalshorst op het net zie je wat afrikaanse schone |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2016 - 11:25 schreef piet de paler het volgende:Nee koken kan ze niet maar de rest ik zou zeggen probeer eens een Afrikaanse. Ook een mooi gezicht tussen de witte lakens Zolang ze geen vissoep maken kan ik die gerechten nog wel aan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geen gekke haarkleur meer....t is een begin :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hij wilt wel graag blijkt uit dit soort dingen maar ik geloof er niet echt meer in. Zeker niet nu Berghuis en Elia goed spelen.
Alleen waarom hij nu pas stopt met dat haar.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 19 december 2016 - 09:19 schreef MMM het volgende:Hij wilt wel graag blijkt uit dit soort dingen maar ik geloof er niet echt meer in. Zeker niet nu Berghuis en Elia goed spelen. Alleen waarom hij nu pas stopt met dat haar.. Dat hij überhaupt begonnen was met dat haar. .. Maar toch beter een gemotiveerde reserve toch,investeren word waarschijnlijk niet gedaan. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Iemand die bij 8 graden in zijn korte broek in de dug out gaat zitten is niet gemotiveerd... Loopt buiten de lijntjes, wat dat betreft wel een soort van echte Feyenoorder! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ondertussen op Curacao ,
|
|
|