|
|
ar
|
|
|
Zijn uitlatingen kan ik dan wel waarderen, hij wilt persé slagen. Maar ik zie het somber in |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Juist precies, prima instelling, pluspunten.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja wat moeten we hier nu mee.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hopelijk nog van waarde in de 2e seizoenshelft. Daarna vertrekken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hele goede dingen en hele slechte dingen. Actie bij de 4-0 weer erg knap en goed doorgezet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies goed geformuleerd.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pas op he ar anders gaan je vingers eraan.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jahaha.. Maar dan kan ik nóg fluiten. .:) |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Ik heb een paar goede voorzetten gezien. Dat viel mij alleszins mee. Hopelijk kan hij dit doorzetten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb ook hele slechte gezien die zwaar tegen vielen.. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
soms lukt het hem maar komt zwaar tekort voor dit niveau |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voorbeeld voor een paar andere wissels. Doet veel verkeerd . doet veel goed. Maar werkt zich n slag in de rondte , is nergens te beroerd voor en doet zijn stinkende best! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2017 - 18:29 schreef van geil het volgende:Voorbeeld voor een paar andere wissels. Doet veel verkeerd . doet veel goed. Maar werkt zich n slag in de rondte , is nergens te beroerd voor en doet zijn stinkende best! eens...kan niet boos op hem worden... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik gun hem echt de winnende tegen 020 uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja.. Die kans had ie al eens.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pffff ben daar nog ziek van.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2017 - 18:29 schreef van geil het volgende:Voorbeeld voor een paar andere wissels. Doet veel verkeerd . doet veel goed. Maar werkt zich n slag in de rondte , is nergens te beroerd voor en doet zijn stinkende best! 1e regel onzin. Andere regels eens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb in 10 minuten meer van je genoten dan van de rest in 90 minuten bilal |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar hij krijgt die bal er maar niet in. Wel nuttig! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Felle invalbeurt, klasse! Scherp |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja dat is zo jammer want echt veel verkeerd doet hij niet.. Heeft geen engeltje op z'n schouder in iedergeval |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooi geplaatst hoor die kopbal.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En toch heb ik een stille hoop dat deze speler zijn kop weer bij elkaar krijgt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Je gunt het hem zo dat hij eens tussen de palen komt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 februari 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Die van mij komt wel op de paal |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar ik gun het hem echt, hij werkt zich de pleuris. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gunnen ja. Maar het is telkens weer (net) niet. En dat in z'n 3e jaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eens, maar daar heeft hij geen debet aan. Ik vind het overigens n zeer nuttige wissel voor 20 minuten . Wel n dure maar vooruit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O daar heeft hij zeker wel debet aan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik gun hem overigens 50 doelpunten.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Aan zijn inzet ligt het niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij creert kansen die hij dan zelf mist. Altijd beter dan geen kansen creeren en ook missen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat maakt het verschil dan? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat de tegenstander minder tijd heeft kansen te creëren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben zeer kritisch geweest op hem maar de laatste wedstrijden denk ik tja je kan wel wat. Maar wanneer komt het er uit? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Juist daarom inderdaad vind ik hem belangrijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als deze jongen nu eens trefzeker werd, speelde goed alleen dat afmaken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Luidde de tegentreffer in piet.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die jongen loopt zich elke keer dat ie wat minuten krijgt de tyfus. En heb toch wel ergens een beetje een zwak voor hem. Je gunt het hem (en ons) dat het balletje net goed valt voor hem. Laat ie dan maar de winnende tegen Ajax maken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja daar zeg je wat hahaha.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Niet..(?)ik dacht van wel namelijk.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Heb het nog even teruggezien, maar ik zie niet zo wat hem te verwijten valt. Hij loopt diep, er wordt een pass richting hem gegeven die niet aankomt, daardoor heeft Arias een beetje ruimte waar vervolgens de goal uit komt. Vond jij dat een fout van Bilal dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2017 - 17:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Heb het nog even teruggezien, maar ik zie niet zo wat hem te verwijten valt. Hij loopt diep, er wordt een pass richting hem gegeven die niet aankomt, daardoor heeft Arias een beetje ruimte waar vervolgens de goal uit komt. Vond jij dat een fout van Bilal dan? Moet ik het ook nog ff terugzien T, had dat idee.. |
|
|
|