|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ja maar toch hij doet verdedigend meer als Berghuis of Elija tja ik hoop dat het goed komt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2017 - 17:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Heb het nog even teruggezien, maar ik zie niet zo wat hem te verwijten valt. Hij loopt diep, er wordt een pass richting hem gegeven die niet aankomt, daardoor heeft Arias een beetje ruimte waar vervolgens de goal uit komt. Vond jij dat een fout van Bilal dan? Het was geen echte fout, maar hij had al eerder kunnen zien dat hij niet aankwam. Bovendien leer je al in de F-jes dat je naar de bal toe moet komen in plaats van te blijven afwachten. Zeker als je ziet dat de bal niet hard genoeg is. Nu blijft hij staan en gaat vervolgens niet eens echt in de achtervolging. Dat valt hem wel enigszins te verwijten. Het is natuurlijk niet zo dat door hem de goal valt, maar hij had daar wel meer kunnen doen en zag er op dat moment niet heel goed uit.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2017 - 17:26 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Het was geen echte fout, maar hij had al eerder kunnen zien dat hij niet aankwam. Bovendien leer je al in de F-jes dat je naar de bal toe moet komen in plaats van te blijven afwachten. Zeker als je ziet dat de bal niet hard genoeg is. Nu blijft hij staan en gaat vervolgens niet eens echt in de achtervolging. Dat valt hem wel enigszins te verwijten. Het is natuurlijk niet zo dat door hem de goal valt, maar hij had daar wel meer kunnen doen en zag er op dat moment niet heel goed uit.. Precies zoals ik het ook ervaarde.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij was t een foute bal van Berghuis. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is ook maar als Bilal alerter had gereageerd was die situatie ook niet ontstaan, moet hetbstraks nog ff terugzien.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2017 - 17:45 schreef RenatoBos het volgende:Is ook maar als Bilal alerter had gereageerd was die situatie ook niet ontstaan, moet hetbstraks nog ff terugzien.. Of Toornstra, viel precies tussen hun in. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Het begint inderdaad sowieso bij de foute bal van Berghuis. Daarna valt de bal tussen Toornstra en Bilal in, maar Bilal wacht lang af en gaat niet eens echt in de achtervolging. Toornstra daarentegen gaat er achteraan, onderschept de bal nog. Valt daarbij weliswaar, maar staat weer op en gaat er wederom achteraan. Hij kan het helaas niet oplossen, maar werkt er wel keihard voor. Iets wat ik in deze situatie helaas niet van Bilal kan zeggen. Niettemin begint het inderdaad bij de foute pass van Berghuis en heb je daarna de pech dat Pereiro hem perfect binnenschiet. Want het is nog niet eens een grote kans. Eerder een kansje.
Maar goed, wat maakt het nu nog uit ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2017 - 17:26 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Het was geen echte fout, maar hij had al eerder kunnen zien dat hij niet aankwam. Bovendien leer je al in de F-jes dat je naar de bal toe moet komen in plaats van te blijven afwachten. Zeker als je ziet dat de bal niet hard genoeg is. Nu blijft hij staan en gaat vervolgens niet eens echt in de achtervolging. Dat valt hem wel enigszins te verwijten. Het is natuurlijk niet zo dat door hem de goal valt, maar hij had daar wel meer kunnen doen en zag er op dat moment niet heel goed uit.. Dat naar de bal toekomen is niet voor elke situatie van toepassing he, anders kan je nooit een loopactie in de diepte maken. Anyway, Bilal had zelfs met een perfecte reactie nooit bij de bal kunnen komen. Ben met je eens dat ie daarna niet direct achter zijn man aanrent, maar daar was aan de andere kant ook niet direct veel aanleiding toe. Feyenoord had veel mensen achterin.
Misschien dat die goal voor een paar procent aan hem is toe te schrijven, maar ik vind het eerlijk gezegd geen noemenswaardig moment van hem. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Toornstra is trouwens een middenvelder en stond centraler en dichter bij de aanvallers van PSV om het hun moeilijk te maken. Niet helemaal vergelijkbaar m.i.
En Pereiro maakt hem mooi af inderdaad. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als je zijn inzet toch ziet dan neem ik daar mijn petje voor af . Ik hoop dat t geluk een keertje met hem mee gaat zitten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lijkt inderdaad of tie de pech aan z'n kont heeft hangen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij doet bijna alles goed ,alleen lijk dat laatste beetje geluk te ontbreken.. En ja dat moet hij zelf afdwingen. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2017 - 20:55 schreef Leon FR1908 het volgende:Als je zijn inzet toch ziet dan neem ik daar mijn petje voor af . Ik hoop dat t geluk een keertje met hem mee gaat zitten. Komt goed, in een hele belangrijke wedstrijd! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja zou leuk zijn voor hem |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Berghuis moet zijn kaptafel weg pleuren hij was veruit de minste vandaag. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die goal van hun was technisch fraai. Maar toen vond Zoet het genoeg. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2017 - 18:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat naar de bal toekomen is niet voor elke situatie van toepassing he, anders kan je nooit een loopactie in de diepte maken. Anyway, Bilal had zelfs met een perfecte reactie nooit bij de bal kunnen komen. Ben met je eens dat ie daarna niet direct achter zijn man aanrent, maar daar was aan de andere kant ook niet direct veel aanleiding toe. Feyenoord had veel mensen achterin. Misschien dat die goal voor een paar procent aan hem is toe te schrijven, maar ik vind het eerlijk gezegd geen noemenswaardig moment van hem. Bilal werkt doorgaans keihard en maakt vele meters. Gisteren ook weer, maar bij dit moment had hij meer kunnen doen. Het is niet gezegd dat het dan geen tegengoal was geworden, maar nu blijft hij gewoon stilstaan. Zoals ik in mijn vorige bericht al zei; het is niet echt een fout van hem en de goal komt niet door hem, maar hij had hier wel meer kunnen doen. Vergeet ook niet dat hij maar een half uur zou spelen. Dan kun je die extra meters echt wel maken. Natuurlijk klopt het wat je zegt; niet in elke situatie moet je naar de bal toekomen, maar hier was al vrij vroeg te zien dat deze bal niet in zijn loop zou belanden. Dus moet je naar de bal toe, waarmee inderdaad nog niet gezegd is dat hij de bal daadwerkelijk zou hebben. Hij reageert wel, maar alleen door te stoppen met lopen, zich om te draaien en te blijven staan. Als hij had doorgelopen, had hij op een later moment Toornstra kunnen ondersteunen toen die de bal speelde, maar hem niet goed kon raken (en zelf onderuit ging daarbij). Nu was hij niet eens in de buurt. Nogmaals, ik zeg nergens dat de goal door hem komt, maar hij had hier wel meer kunnen doen. Nu blijft hij passief afwachten, terwijl je bij een 1-0 stand gewoon al het werk moet verrichten. Zeker als je net bent ingevallen en weet dat je maar 30 minuten speelt. Dat je veel mensen achterin hebt, zegt ook niet alles. Die hebben ook nog mensen tegenover zich staan. Bovendien was hij toen die bal door een PSV'er werd opgepikt het dichtste bij en lijkt het me logisch dat hij, zeker ook met zijn snelheid, vol in de achtervolging gaat. In dat geval had hij ook de bal kunnen wegrossen die Toornstra verkeerd raakt.
Maar goed, zoals ik al zei; het is niet zijn fout, maar hij had hier wel meer kunnen doen. Verbaasde me er ook over, omdat hij doorgaans wel alle benodigde meters maakt en dit hier dus nalaat. Maar het begint allemaal bij de foute pass van Berghuis. En eerlijk is eerlijk, die Pereiro rond het ook gewoon goed af. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2017 - 18:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Toornstra is trouwens een middenvelder en stond centraler en dichter bij de aanvallers van PSV om het hun moeilijk te maken. Niet helemaal vergelijkbaar m.i. En Pereiro maakt hem mooi af inderdaad. Ging mij er meer om dat Toornstra wel hard in de achtervolging ging en elke speler achterna ging. Bilal bleef staan, terwijl die het dichtste bij de speler was die de bal oppikte na de foute pass van Berghuis. Maar goed, zoals ik net ook al zei; het is niet de fout van Bilal. Het viel me enkel op, omdat hij in mijn ogen hier meer had kunnen doen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
vond hem gisteren helemaal niet hard werken , leed paar x stom balverlies , ben bang dat het nooit wat gaat worden |
|
|
|
|
Drees
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2017 - 12:01 schreef kenny het volgende:vond hem gisteren helemaal niet hard werken , leed paar x stom balverlies , ben bang dat het nooit wat gaat worden Helemaal mee eens. En zoals al eerder gezegd werd bleef hij bij die goal van PSV veel te lang afwachten. Ik ben bang dat hij niet alleen maar pech heeft, maar dat het onkunde is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Viel prima in. Bal van Berghuis was kut, Bilal stond al ver naar voren en Toornstra stond nog naar achter. Daarom kon Toornstra nog ingrijpen verdedigend, al had dat ook geen zin achteraf, Bilal was al veel te veel in een voorwaartse beweging. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
V Hanegem vond hem hard werken |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2017 - 15:29 schreef Stylzz het volgende:Viel prima in. Bal van Berghuis was kut, Bilal stond al ver naar voren en Toornstra stond nog naar achter. Daarom kon Toornstra nog ingrijpen verdedigend, al had dat ook geen zin achteraf, Bilal was al veel te veel in een voorwaartse beweging. Om de bal nog te hebben voordat die PSV'er hem oppakt, was Bilal misschien al te veel in een voorwaartse beweging. Dat is ook niet zozeer wat ik hem nog aanreken; los weer van het feit dat de goal absoluut niet zijn schuld is, daarvoor zijn er veel te veel facetten en is zijn aandeel hierin te klein. Niettemin kan hij naar mijn idee veel meer doen. Bilal stopt immers zijn voorwaartse beweging en blijft vervolgens staan in plaats van mee terug te verdedigen/in de achtervolging te gaan. Dan had hij het PSV op zijn minst moeilijk gemaakt op het moment dat Toornstra verdedigend nog ingreep. Of vind jij het logisch dat Bilal zo blijft staan?
Verder werkte hij hard, maar ik vond het opvallend dat hij hier dat dus net even niet deed, waar hij normaal altijd wel zulke verdedigende meters maakt. Maar goed; met de winst is dit sowieso geen belangrijk punt meer :)) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bilal had nooit meer op tijd wat kunnen doen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nooit is gelul natuurlijk, je kan nooit voorspellen hoe het balletje rolt. Helemaal niets doen vind ik geen optie.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kijk bv naar Karsdorp die ons behoed voor de 1-2..die probeert het tenminste nog.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kijk nou dat doelpunt eens terug. En dan hebben we t er nog eens over. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik heb hem wel 10 al tien keer bekeken maat, ik vind gewoon dat ie te weinig of juist helemaal niks doet. Vind jij dan dat ie helemaal niks moet doen dan..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 - 07:13 schreef RenatoBos het volgende:Ik heb hem wel 10 al tien keer bekeken maat, ik vind gewoon dat ie te weinig of juist helemaal niks doet. Vind jij dan dat ie helemaal niks moet doen dan..(?) Hij loopt nog mee terug hoor. Maar er staan 7! anderen om die PSV-er heen. Op het moment dat het echt gevaarlijk wordt. Toornstra Karim en Vilhena staan op een paar meter. vier verdedigers staan op lijn bij drie PSV-ers. Bilal houdt feitelijk zijn positie. Het had meer van dadendrang getoond als hij door had gedraafd naar de zestienmeter, maar daar stonden al zat mensen van ons.
maar goed. 2-1. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Om half 8 s'morgens..d:-))) |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Onzin, als hij in de achtervolging was gegaan, had hij met zijn snelheid de bal kunnen wegrossen nadat Toornstra de bal onderschept had en zelf onderuit ging. Dan had die PSV'er nooit zo makkelijk de bal kunnen doorspelen op Pröpper die hem doorhakte naar Pereiro. Ik zie nergens dat Bilal met de volle inzet in de achtervolging gaat. Iets wat ik juist bijzonder vind, omdat hij dit doorgaans wel doet.
Je ziet trouwens ook een gat vallen tussen Toornstra en Pröpper, doordat Toornstra achter de man met de bal aangaat. El Ahmadi heeft nog een andere man, dus de simpelste en snelste oplossing om dat gat op te vullen, was het mee teruglopen van Bilal. Sowieso kan ik echt niet begrijpen dat je een beetje terugsjokt naar achteren na een foute pass van een ploeggenoot. Je moet dat willen rechtzetten. Zeker als je maar 30 minuten speelt. Nogmaals, het is niet zijn fout, maar hij had daar echt wel meer werk kunnen verzetten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 februari 2017 door feyenoord!!! -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Heren. We hebben de laatste 6 competitie duels maar liefst 1 fokking tegendoelpunt geïncasseerd. Waar hebben we het over eigenlijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
tijd doden. T interesseert me eigenlijk niets :) |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Haha, maar dat is ook wat een ieder in deze (non)discussie meermaals heeft aangegeven; we hebben gewonnen, nog altijd maar één tegengoal, dus het boeit ook eigenlijk allemaal niet. Het is inderdaad meer een manier om de tijd te doden, zoals Stylzz ook al aangeeft ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Celta overweegt Basacikoglu naar Spanje te halen'
Bilal Basacikoglu vervolgt zijn loopbaan mogelijk in Spanje, zo schrijft Calciomercato. Celta de Vigo zou de Turkse flankspeler graag aan haar selectie toevoegen.
Bij Feyenoord moet Basacikoglu het voornamelijk doen met invalbeurten. Desondanks heeft hij de scouts van Celta naar verluidt weten te overtuigen. Het contract van Basacikoglu loopt in de zomer van 2018 ten einde. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die hebben zeker niet naar Feyenoord - PSV gekeken hoe die z'n mannetje liet lopen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: En hoe hij een kans. Creerde, en hoe snel hij is nee ik denk dat een nieuw begin bij een andere ploeg beter voor hem is. Het zou mezelf niet verbazen als hij daar wel slaagd , en dat we dan gaan roepen o hadden we hem nooit weggedaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 - 07:13 schreef RenatoBos het volgende:Ik heb hem wel 10 al tien keer bekeken maat, ik vind gewoon dat ie te weinig of juist helemaal niks doet. Vind jij dan dat ie helemaal niks moet doen dan..(?) Ik wil die herhaling ook zien ,waar kan dat? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Paar Posts hierboven staat een filmpje en in het wedstrijdtopic staat de samenvatting Lee.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gaan we vanaf nu alle tegengoals 20.000 keer analyseren? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
eens. 2000 keer is genoeg. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Overigens liet iedereen Perreiro een beetje lopen vind ik. Niemand verwacht dat schot opeens. Tis gewoon een klasse goal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 - 18:20 schreef ar het volgende:Overigens liet iedereen Perreiro een beetje lopen vind ik. Niemand verwacht dat schot opeens. Tis gewoon een klasse goal Gaan we nu 20.001 keer een tegendoelpunt anaal-yseren? |
|
|
|