|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat soort teksten moet je niet tegen ar zeggen broedert..das vragen om ranzigheid.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als ie daarin te ver gaat krijgt ie met bluffert van doen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Oei dat zal hem afschrikken.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jaaa, zó moet een Forumlid opgevoed worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als wissel kun je hem behouden, zie in hem geen basis speler. Misschien als hij aan de ritalin gaat. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Haha.. jaja heren,touche. Ik dacht al dat jij liever de anale variant wilde, Sphenkert. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, joh, het was een taalfout. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nou ja, maar gat is gat toch. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik hoop niet voor jullie dat dit word opgemerkt door je weet wel wie. Ik ga geen namen noemen, maar bluffer leest alle mails! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heb het gezien,eerste bal van Berghuis gaat Bilal diep maar is verkeerd gegeven.. Daarna staat hij stil en loop Jens in op de bal die weer verkeerd word gegeven en Bilal op het verkeerde been staat. Zie weinig fout aan Bilal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 01 maart 2017 - 16:36 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Heb het gezien,eerste bal van Berghuis gaat Bilal diep maar is verkeerd gegeven.. Daarna staat hij stil en loop Jens in op de bal die weer verkeerd word gegeven en Bilal op het verkeerde been staat. Zie weinig fout aan Bilal Zeker geen goede bal van Berghuis, maar gaat mij meer om het feit dat ie helemaal niks doet op dat moment. Je weet nooit hoe de bal gaat rollen toch. Weet ook niet zo snel wat ie had moeten doen maar niets doen vind ik geen optie.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij had bijvoorbeeld naar voren kunnen rennen omdat ie er op anticipeerde dat Jens de bal wel zou veroveren en hem vervolgens aan hem zou kunnen geven, maar hij doet dus helemaal niets.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zit je mij nou uit te lachen ar.(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nee, nee ik zou niet durven.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 01 maart 2017 - 17:02 schreef RenatoBos het volgende:Hij had bijvoorbeeld naar voren kunnen rennen omdat ie er op anticipeerde dat Jens de bal wel zou veroveren en hem vervolgens aan hem zou kunnen geven, maar hij doet dus helemaal niets.. Ik zou wachten tot Jens de bal in me voeten speelt ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
P |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vraag me af , die tegengoal , mmmmm. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja joh begin ff een discussie.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bilal heeft echt de pech aan z'n kont hangen, niet normaal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat verklaard die reet van Nelom ook dan.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee dat is gewoon genetisch |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mijn zwak voor Bilal ligt in de vriezer. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Zag net op fox de beelden van die blessure. Wat wel een vieze zeg, enkel ging lelijk dubbel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 19:09 schreef Fart het volgende:Zag net op fox de beelden van die blessure. Wat wel een vieze zeg, enkel ging lelijk dubbel. Juist, dan ben je gelijk klaar met de wedstrijd. Enge overtreding was het, dus als ze bij de KNJB naar de beelden van Vilhena lijken laten ze die dan ook ff mee nemen of laat het er bij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die back had al veel eerder geel moeten hebben. Was dit niet gebeurd |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Elke aanval over links werd er door die verdediger door een tackel/tikkie uitgehaald |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan hadden ze die verdediger moeten opknappen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Opknopen bedoel je zeker.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Had wel meer anders gemoeten/gekund |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja, voor mijn part , dat los je als team gewoon op. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dit kan geen toeval meer zijn ,niemand heeft zoveel pech. Het ergste is nog dat ik het hem blijf gunnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 19:57 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja dit kan geen toeval meer zijn ,niemand heeft zoveel pech. Het ergste is nog dat ik het hem blijf gunnen. Wat die pech..(?) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bilal, tis mooi geweest. Het komt er nu al 3 jaar niet uit. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eens. Tis klaar. Wel jammer |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik zou hem maar gaan supporten want met een beetje pech staat hij er volgende week in. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Want met een beetje pech..d:-)) |
|
|
|