BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Bilal Başacıkoğlu topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 maart 2017 - 19:36   quote  deeplink  
Onvoorwaardelijk..
MMM
 MMM - dinsdag 07 maart 2017 - 19:42   quote  deeplink  
Ziet er niet goed uit, zit met z'n been omhoog

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 maart 2017 door MMM --
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 11 maart 2017 - 22:39   quote  deeplink  
Hattrick
van geil
 van geil - zaterdag 11 maart 2017 - 22:41   quote  deeplink  
Met zoveel supporters denk ik dat een kwartier volstaat.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 maart 2017 - 22:42   quote  deeplink  
icon_biggrin.gif
MMM
 MMM - zondag 19 maart 2017 - 18:35   quote  deeplink  
En toch zie ik hem na het fluitsignaal weer staan om de spelers te feliciteren. Qua spirit en wil zit het echt wel goed bij hem
CobusIII
 CobusIII - zondag 19 maart 2017 - 18:36   quote  deeplink  
Goeie jongen..
van geil
 van geil - zondag 19 maart 2017 - 18:37   quote  deeplink  
Ombouwen naar linksback.
MMM
 MMM - zondag 19 maart 2017 - 18:37   quote  deeplink  
https://www.instagram.com/p/BR0wq7shHVl/
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 maart 2017 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 18:35 schreef MMM het volgende:
En toch zie ik hem na het fluitsignaal weer staan om de spelers te feliciteren. Qua spirit en wil zit het echt wel goed bij hem
Mooi he..

35bcly0.jpg
van geil
 van geil - zondag 19 maart 2017 - 18:39   quote  deeplink  
Als de verkeerde persoon dit ziet dan ...............................
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 maart 2017 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 18:37 schreef van geil het volgende:
Ombouwen naar linksback.
Hm, net als die Omar el abdoallowoeoewoeoei?
van geil
 van geil - maandag 20 maart 2017 - 22:58   quote  deeplink  
Dit , of exit.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 20 maart 2017 - 23:03   quote  deeplink  
Ik zie hem liever dan Berghuis
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 maart 2017 - 16:27   quote  deeplink  
Ook weer terug op het trainingsveld..
ar
 ar - maandag 27 maart 2017 - 17:34   quote  deeplink  
Tja..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 maart 2017 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 maart 2017 - 17:34 schreef ar het volgende:
Hoppaaaaa
Tja..
ar
 ar - maandag 27 maart 2017 - 17:39   quote  deeplink  
Hèhè..
ar
 ar - maandag 27 maart 2017 - 17:39   quote  deeplink  
Drol..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 maart 2017 - 17:50   quote  deeplink  
MAAT..
ar
 ar - maandag 27 maart 2017 - 17:52   quote  deeplink  
MAKKER!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 maart 2017 - 18:03   quote  deeplink  
d:-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 maart 2017 - 20:21   quote  deeplink  
Hoppaaaa
van geil
 van geil - dinsdag 28 maart 2017 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2017 - 18:43 schreef van geil het volgende:
Ik gun hem echt de winnende tegen 020 uit.
Maar ik hoop dat hij niet speelt.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 maart 2017 - 23:19   quote  deeplink  
Die geile toont enige Forumschizofrenie.
van geil
 van geil - dinsdag 04 april 2017 - 20:35   quote  deeplink  
Verlenging
ar
 ar - dinsdag 04 april 2017 - 20:41   quote  deeplink  
Ja, onbegrijpelijk.
Mits het waar is.
ar
 ar - dinsdag 04 april 2017 - 20:43   quote  deeplink  
Lekker verkopen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 april 2017 - 20:53   quote  deeplink  
Hij vertegenwoordigt nog een bepaalde waarde. Jeugdinternational, nog altijd een stempel van talent. En dat laat je niet gratis weglopen. En wellicht denkt Feyenoord dat ie nog goed genoeg voor een basisplek kan worden.
ar
 ar - dinsdag 04 april 2017 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 20:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Hij vertegenwoordigt nog een bepaalde waarde. Jeugdinternational, nog altijd een stempel van talent. En dat laat je niet gratis weglopen. En wellicht denkt Feyenoord dat ie nog goed genoeg voor een basisplek kan worden.
Op basis van wat T?
Hij speelt nu iets van 3 jaar bij ons.. 0 rendement.
Contract loopt nog 1jaar door, plus nog 1 optioneel.
Dan moet er wel heel veel vertrouwen zijn vanuit de staf imo
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 april 2017 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 21:01 schreef ar het volgende:

[..]

Op basis van wat T?
Hij speelt nu iets van 3 jaar bij ons.. 0 rendement.
Contract loopt nog 1jaar door, plus nog 1 optioneel.
Dan moet er wel heel veel vertrouwen zijn vanuit de staf imo
Hij heeft geen rendenment als we spreken over goals. Maar wist jij dat hij bijvoorbeeld na Jorgensen, Elia en Toornstra de meeste assists heeft (gelijk met Karsdorp)? Tis sowieso al een hele bruikbare invaller. En hij lijkt serieus voor zijn kans te willen gaan. Tis iemand die hard werkt, maar ook een beetje de pech aan zijn reet heeft hangen. Dus ik kan me voorstellen dat Feyenoord dat allemaal meeneemt en denkt, laten we hem er maar bijhouden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 april 2017 door T-FeYeN00rD --
van geil
 van geil - dinsdag 04 april 2017 - 21:24   quote  deeplink  
Heeft klauwen met geld gekost die paar assists .
Daarnaast plenty kansen gemist.
En altijd tegen moe gestreden ploegen.
ar
 ar - dinsdag 04 april 2017 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 21:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Hij heeft geen rendenment als we spreken over goals. Maar wist jij dat hij bijvoorbeeld na Jorgensen, Elia en Toornstra de meeste assists heeft (gelijk met Karsdorp)? Tis sowieso al een hele bruikbare invaller. En hij lijkt serieus voor zijn kans te willen gaan. Tis iemand die hard werkt, maar ook een beetje de pech aan zijn reet heeft hangen. Dus ik kan me voorstellen dat Feyenoord dat allemaal meeneemt en denkt, laten we hem er maar bijhouden.
Hij geeft nooit op, dat is waar.. werkt zich uit de naad.
Die stats wist ik niet, dat is wel aardig maar heeft wel een reden.
Vaak komt hij binnen de lijnen als het lekker loopt, of als de wedstrijd al gespeeld is.
Ik heb hem fantastische voorzetten zien geven, maar slechte toch meer.
En hij is pijlsnel, in dat kader handig idd. Maar als Feyenoord dit beslist is dat niet voor niks denk ik dan maar.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 april 2017 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 21:24 schreef van geil het volgende:
Heeft klauwen met geld gekost die paar assists .
Daarnaast plenty kansen gemist.
En altijd tegen moe gestreden ploegen.
Das wel erg negatief en ook niet waar. Bilal gaf driemaal de assist toen hij een basisplek had. Thuis tegen Zorya gaf hij de assist bij de enige treffer van de wedstrijd. Uit tegen PSV gaf hij de assist bij de enige treffer van de wedstrijd. Uit tegen Willem II gaf hij de assist bij de 0-1. Bilal is onmiskenbaar belangrijk geweest bij enkele beslissende momenten. Eigenlijk zeer vergelijkbaar met Kramer.

Je zal mij niet horen zeggen dat hij een wereldspeler is, dat ie een basisplek moet hebben. Maar om te doen alsof hij 0 inbreng heeft gaat mij tever. Dat is ook niet fair naar hem toe. Hij is ten minste een bruikbare invaller.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 april 2017 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 21:33 schreef ar het volgende:

[..]

Hij geeft nooit op, dat is waar.. werkt zich uit de naad.
Die stats wist ik niet, dat is wel aardig maar heeft wel een reden.
Vaak komt hij binnen de lijnen als het lekker loopt, of als de wedstrijd al gespeeld is.
Ik heb hem fantastische voorzetten zien geven, maar slechte toch meer.
En hij is pijlsnel, in dat kader handig idd. Maar als Feyenoord dit beslist is dat niet voor niks denk ik dan maar.
Ik heb vrede met de oplossing van Feyenoord, al zou een verhuur misschien ook niet gek zijn. Of als ze hem zouden laten gaan, daar valt ook wel wat voor te zeggen, maar goed, wat ik maar wil zeggen, we hoeven hem niet zijn kwaliteiten te ontzeggen om de kritiek op hem kracht bij te zetten.

Je kunt het ook omdraaien, als die jongen iets meer rust in zijn kop krijgt, is het een fantastische speler. Het is veel gevraagd, misschien dat ie nooit de stap weet te maken, we wachten er immers al lang op, maar toch. Ik begrijp ergens wel dat Feyenoord het nog niet opgeeft.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 april 2017 - 22:19   quote  deeplink  
Voor die jongen zelf ook niet echt een rooskleurige tijd geweest. Niets wijst er op dat de toekomst dat wel gaat worden.
Ik begrijp die verlenging dus niet. Mist vele basisvaardighden, of beter: heeft ze 3 jaar lang niet laten zien.
van geil
 van geil - dinsdag 04 april 2017 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 21:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Das wel erg negatief en ook niet waar. Bilal gaf driemaal de assist toen hij een basisplek had. Thuis tegen Zorya gaf hij de assist bij de enige treffer van de wedstrijd. Uit tegen PSV gaf hij de assist bij de enige treffer van de wedstrijd. Uit tegen Willem II gaf hij de assist bij de 0-1. Bilal is onmiskenbaar belangrijk geweest bij enkele beslissende momenten. Eigenlijk zeer vergelijkbaar met Kramer.

Je zal mij niet horen zeggen dat hij een wereldspeler is, dat ie een basisplek moet hebben. Maar om te doen alsof hij 0 inbreng heeft gaat mij tever. Dat is ook niet fair naar hem toe. Hij is ten minste een bruikbare invaller.
Je vergeet het perspectief .
transfer plus salaris maal 3 .
In verhouding naar prestatie en rendement.
En ik zie geen enkele verbetering, vorig seizoen viel hij zelfs beter in.
In de basis speelt hij sowieso RUK.
Hij is alleen van waarde als de boel al stuk gelopen is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 april 2017 door van geil --
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 04 april 2017 - 22:51   quote  deeplink  
Zitten dus vast aan deze jongen. Weer een plek minder om kwaliteit te verhogen, gemiste kans.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 april 2017 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 22:31 schreef van geil het volgende:

[..]

Je vergeet het perspectief .
transfer plus salaris maal 3 .
In verhouding naar prestatie en rendement.
En ik zie geen enkele verbetering, vorig seizoen viel hij zelfs beter in.
In de basis speelt hij sowieso RUK.
Hij is alleen van waarde als de boel al stuk gelopen is.
Wat ie gekost heeft is niet zo relevant in onze discussie. Natuurlijk verwacht je meer van een speler die miljoenen heeft gekost, maar is dat van invloed op de beslissing of ie nu kan blijven of niet? Ik kan me voorstellen dat Feyenoord open staat voor clubs die hem willen overnemen om zo nog wat terug te verdienen. Om diezelfde reden zullen ze echter ook geneigd zijn hem te houden om te voorkomen dat ie gratis weggaat. Tenzij ze denken dat dat Feyenoord alleen maar meer kost op de lange termijn natuurlijk.

En zijn rendement is vergelijkbaar met vorig seizoen. En ik heb ook al meerdere voorbeelden aangegeven waarin hij van waarde was toen de tegenstander nog niet was stukgelopen. Dat bescheiden succes kun je hem toch gewoon gunnen? Net zoals we toch ook niet ontkennen dat Kramer een paar belangrijke goals heeft gemaakt, ondanks dat ie verder tekort komt.
van geil
 van geil - dinsdag 04 april 2017 - 23:02   quote  deeplink  
Waar wij het dus oneens zijn is dus de kosten/rendement verhouding.
Ik ben dus van mening dat dat heel belangrijk is omdat Feyenoord gewoon een bedrijf is , en dus zodanig bestuurd moet worden.
Doe je dat niet op sportief gebied (door selecteren) en kosten/baten, dan ga je neerwaarts, of je blijft stilstaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 april 2017 door van geil --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 april 2017 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 23:02 schreef van geil het volgende:
Waar wij het dus oneens zijn is dus de kosten/rendement verhouding.
Ik ben dus van mening dat dat heel belangrijk is omdat Feyenoord gewoon een bedrijf is , en dus zodanig bestuurd moet worden.
Doe je dat niet op sportief gebied (door selecteren) en kosten/baten, dan ga je neerwaarts, of je blijft stilstaan.
Maar das een tweede. Je kan doorselecteren door bijvoorbeeld een betere speler voor Berghuis en Kuyt te zoeken. Bilal is nog jong en zit qua niveau vrij dicht bij die twee. Berghuis gaat waarschijnlijk terug naar Watford, Kuyt stopt misschien wel. Naast Elia en Jorgensen heb je dan nog heel veel ruimte om nieuwe aanvallers erbij te halen. Dan vind ik het redelijk om Bilal erbij te houden. Het is een positieve jongen die als invaller z'n waarde heeft. Nog waarde vertegenwoordigd omdat ie jeugdinternational is en nog altijd een stempel van talent heeft (als ie het maar door de miljoenen die hij gekost heeft).

Om het anders te stellen, ik zie liever dat Feyenoord wat meer geld in 3-4 gerichte versterkingen steekt dan dat het transferbudget naar een dozijn spelers gaat die allemaal beter moeten zijn dan wat we nu hebben. Ik denk dat dat onrealistisch is om te denken dat je dat in 1 transferperiode kan bewerkstelligen.
van geil
 van geil - dinsdag 04 april 2017 - 23:17   quote  deeplink  
Ja absoluut, maar we hebben al veel meer dan 1 of 2 transferperiodes gehad.
van geil
 van geil - dinsdag 04 april 2017 - 23:20   quote  deeplink  
En Geld is al heel lang geen excuus meer.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 april 2017 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 23:17 schreef van geil het volgende:
Ja absoluut, maar we hebben al veel meer dan 1 of 2 transferperiodes gehad.
Klopt. Maar dat was niet de discussie. Je kan zeggen dat Feyenoord in een eerder stadium had moeten doorselecteren. Valt best wat voor te zeggen.

Maar we hebben het nu over aanstaande periode. Het verleden kunnen we niet meer veranderen.

Ik zeg dat we niet de halve selectie de deur uit kunnen doen en redelijkerwijs kunnen verwachten dat wat er voor terugkomt allemaal beter is.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 april 2017 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 23:20 schreef van geil het volgende:
En Geld is al heel lang geen excuus meer.
Geld is geen excuus in de zin dat we niets te besteden zouden hebben, maar geld is wel een limiterende factor. Het behoeft geen toelichtig lijkt me dat we geen dozijn spelers voor elk een miljoenenbedrag kunnen halen. Maar dat die miljoenen wel naar die handvol gerichte versterkingen kunnen gaan.
VVout
 VVout - woensdag 05 april 2017 - 02:04   quote  deeplink  
Bergluis of Bilal op rechts, nou dan zie ik op de lange termijn zelfs Bilal nog wel meer potentie hebben als Bergluis. Ik vind hem zelf op links meestal een aanfluiting, al weer weinig verschil eigenlijk als Bergluis. Hebben we het dan toch over geld rendement, nou misschien gaat Bilal het zelfs nog wel beter doen als ie regelmatig speeld op rechts voor minder dan als je aan Bergluis begint te trekken. Ik heb dan als het echt niets wordt altijd nog een reserve speler over voor als blijkt dat iemand anders het beter kan.

Dus bij deze natuurlijk van harte en bedankt dat je met ons voor Feyenoord hebt gekozen Bilal, top!
van geil
 van geil - woensdag 05 april 2017 - 19:01   quote  deeplink  
Misschien krijgt hij zijn eigen tent ?
Fart
 Fart - woensdag 05 april 2017 - 19:04   quote  deeplink  
Met Achabar zat ik er met mijn ook flink naast.
Datzelfde gevoel heb ik ook met Bilal.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 april 2017 - 16:32   quote  deeplink  
BASAÇIKOGLU TWEE JAAR LANGER BIJ FEYENOORD

23ll46.jpg

Bilal Basaçikoglu heeft woensdagmiddag in de Boardroom van De Kuip zijn handtekening gezet onder een nieuw contract, dat hem tot medio 2020 aan Feyenoord verbindt. De vorige verbintenis van de 22-jarige aanvaller liep tot de zomer van 2018.

Voor Basaçikoglu is het de tweede keer dat hij een contract tekent in De Kuip. De buitenspeler kwam in juli 2014 over van sc Heerenveen en speelde in drie seizoenen tot nu toe 64 Eredivisiewedstrijden namens Feyenoord. Vorig seizoen won hij met de club de eerste prijs in zijn carrière: de KNVB Beker.

Martin van Geel is blij dat de verlengde samenwerking woensdagmiddag werd bekrachtigd met het zetten van de handtekeningen. ‘We hebben een aantal goede gesprekken met elkaar gevoerd en zijn blij dat we erin geslaagd zijn om Bilal langer aan ons te binden. De keuze om langer met elkaar door te gaan, wordt breed gedragen door de mensen die dagelijks met hem werken,’ zegt de technisch directeur.

Volgens Van Geel beschikt Basaçikoglu over specifieke kwaliteiten. ‘Bilal is een speler met veel snelheid en dreiging, die een man kan passeren en assists kan geven. Zijn rendement kan nog wel omhoog, maar daaraan werkt de technische staf dagelijks met hem. Wel is hij in de loop der jaren steeds stabieler geworden in zijn prestaties. Dat is voor een buitenspeler van zijn leeftijd – hij is nog maar net 22 jaar – een goede ontwikkeling.’

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 april 2017 door RenatoBos --
netsurfer
 netsurfer - woensdag 12 april 2017 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2017 - 16:32 schreef RenatoBos het volgende:
Bilal Basaçikoglu heeft woensdagmiddag in de Boardroom van De Kuip zijn handtekening gezet onder een nieuw contract, dat hem tot medio 2020 aan Feyenoord verbindt. De vorige verbintenis van de 22-jarige aanvaller liep tot de zomer van 2018.

Voor Basaçikoglu is het de tweede keer dat hij een contract tekent in De Kuip. De buitenspeler kwam in juli 2014 over van sc Heerenveen en speelde in drie seizoenen tot nu toe 64 Eredivisiewedstrijden namens Feyenoord. Vorig seizoen won hij met de club de eerste prijs in zijn carrière: de KNVB Beker.

Martin van Geel is blij dat de verlengde samenwerking woensdagmiddag werd bekrachtigd met het zetten van de handtekeningen. ‘We hebben een aantal goede gesprekken met elkaar gevoerd en zijn blij dat we erin geslaagd zijn om Bilal langer aan ons te binden. De keuze om langer met elkaar door te gaan, wordt breed gedragen door de mensen die dagelijks met hem werken,’ zegt de technisch directeur.

Volgens Van Geel beschikt Basaçikoglu over specifieke kwaliteiten. ‘Bilal is een speler met veel snelheid en dreiging, die een man kan passeren en assists kan geven. Zijn rendement kan nog wel omhoog, maar daaraan werkt de technische staf dagelijks met hem. Wel is hij in de loop der jaren steeds stabieler geworden in zijn prestaties. Dat is voor een buitenspeler van zijn leeftijd – hij is nog maar net 22 jaar – een goede ontwikkeling.’
Mooi. Je moet wel, anders is het kapitaalsvernietiging.

Ik zie hem, zeker wanneer hij international mocht worden daar, nog wel eens verkassen naar een van de 3 grote clubs in Turkije. Dan kun je maar beter doorlopend contract hebben, dan kun je er nog flink voor vangen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Bilal Başacıkoğlu topic

0.0384278