|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 12 april 2017 - 16:35 schreef netsurfer het volgende:[..] Mooi. Je moet wel, anders is het kapitaalsvernietiging. Ik zie hem, zeker wanneer hij international mocht worden daar, nog wel eens verkassen naar een van de 3 grote clubs in Turkije. Dan kun je maar beter doorlopend contract hebben, dan kun je er nog flink voor vangen. Je hebt nu ook de mogelijkheid dat die clubs geen interesse meer tonen.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Dat zal effe lekker worden. Eerst ons min of meer verplichten te verlengen met die blinde hardlopert en dat dit... :( |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ben benieuwd. Tis wel zo dat de mensen binnen Feyenoord altijd wel positief over hem zijn. Ook sommige van zijn medespelers hebben daar wel eens wat over gezegd. Elia onder andere. Met meer rendement (of rust in zijn kop) is het een uitstekende speler, want voor de rest heeft ie alles wat een buitenspeler moet hebben |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 12 april 2017 - 16:39 schreef netsurfer het volgende:[..] Dat zal effe lekker worden. Eerst ons min of meer verplichten te verlengen met die blinde hardlopert en dat dit... :( Haha.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 12 april 2017 - 16:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ben benieuwd. Tis wel zo dat de mensen binnen Feyenoord altijd wel positief over hem zijn. Ook sommige van zijn medespelers hebben daar wel eens wat over gezegd. Elia onder andere. Met meer rendement (of rust in zijn kop) is het een uitstekende speler, want voor de rest heeft ie alles wat een buitenspeler moet hebben Klopt.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
BASAÇIKOGLU: ‘BLIJ MET HET VERTROUWEN VAN DE CLUB’
Voor Bilal Basaçikoglu was het ondertekenen van zijn nieuwe contract tot 2020 een mooi moment in een voor hem mindere periode. De 22-jarige buitenspeler is momenteel herstellende van een enkelblessure, die hij begin maart opliep in de uitwedstrijd tegen Sparta Rotterdam.
‘Het gaat van dag tot dag beter, maar het gaat nog niet top. Ik hoop dat ik het team nog kan helpen in de laatste weken van het seizoen,’ vertelde Basaçikoglu woensdagmiddag. De nieuwe verbintenis vormt daarbij een opsteker, zo gaf hij na het zetten van zijn handtekening aan. ‘Het voelt fantastisch om mijn tweede contract bij Feyenoord te tekenen. Naar dit moment heb ik uitgekeken.’
(https://youtu.be/xprJszt_gWQ)
Basaçikoglu is bezig aan zijn derde seizoen in De Kuip. ‘Zeker het afgelopen jaar heb ik stappen gemaakt,’ zegt de buitenspeler. ‘Ik ben volwassener gaan voetballen en was blij om te horen dat de staf en directie graag met mij door willen. Daar spreekt veel vertrouwen uit. Dat is altijd fijn en daar ben ik dan ook blij mee.’
Gevraagd naar zijn mooiste momenten tot nu toe in het Feyenoord-shirt, koos Basacçikoglu er twee uit. ‘Mijn eerste goal, vorig seizoen thuis tegen Vitesse, blijft altijd speciaal. Scoren voor het legioen in een volle Kuip, dat was prachtig om mee te maken. Daarnaast is mijn eerste prijs, het winnen van de KNVB Beker vorig seizoen, natuurlijk een hoogtepunt. Hopelijk volgen er de komende jaren nog veel meer mooie momenten.’ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 12 april 2017 - 16:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ben benieuwd. Tis wel zo dat de mensen binnen Feyenoord altijd wel positief over hem zijn. Ook sommige van zijn medespelers hebben daar wel eens wat over gezegd. Elia onder andere. Met meer rendement (of rust in zijn kop) is het een uitstekende speler, want voor de rest heeft ie alles wat een buitenspeler moet hebben Helemaal mee eens |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ritalin er in , ik herhaal. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
We leggen de lat dus vooralsnog niet hoger. Jammer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Je moet hem zien voor de breedte ....Tuurlijk gaan ze Berghuis proberen los te kweken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dan hoop ik maar op vooruitgang.. Gefeliciteerd Bilal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: + een dagelijkse sessie met Roy op afronding. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik snap het wel, heeft snelheid en met iets meer rust kan hij belangrijk worden.
Vejinovic en Tapia kan je afschrijven, deze jongen als bankspeler kan wel. Zeker bij een voorsprong, op de counter met hem. Moet nog wel rustiger en beter worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Krijgt wat langer de kans. Is nog steeds jong. Dus prima. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Prima, al erger ik me soms bij het afmaken van een bal, zoals de meeste. Gefeliciteerd |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Misschien wordt hij rustiger en is de bewijsdrang minder, ben geen echte fan maar begrijp dit wel |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ergens snap ik het ook wel. Maar het duurt zo verrotte lang, voordat hij zijn stempel eens drukt. Het komt er maar niet uit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Snap ik niet. Na 3 jaar. Vejinovic dan ook verlengen? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van Vitesse? Goeie speler dan? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Zou ik een aanwinst vinden. Altijd dreigend, goede techniek en razendsnel. Moet wel wat gekneed worden denk ik, maar kan bij ons nog meer groeien. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Als ze zelfs Karim aan het scoren hebben gekregen, moet dat met Bilal ook lukken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst kan zondagmiddag in de wedstrijd tegen Vitesse niet beschikken over Bilal Basacikoglu. De aanvaller staat, sinds de wedstrijd tegen Sparta, aan de kant met een blessure aan zijn been.
“Het gaat met Bilal minder goed dan met Rick Karsdorp“, dit zegt Van Bronckhorst op de wekelijkse persconferentie. “Hij maakt stappen in zijn herstel, maar is er zondag nog niet bij.” De buitenspeler verlengde deze maand zijn contract bij de Rotterdamse club. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha en een zangtalent dat het is..d:-) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Zoon van Geile (g-ch
|
|
|
Bilal, drama.. heeft al zijn kansen om zeep helpen tot een kunst gemaakt. Ook een kwaliteit. Argument dat de trainer het wel goed zal zien is zo'n dooddoener. Ik kijk geen wedstrijden met mn ogen dicht en zie deze kerel, los van zijn inzet, weinig tot niets goed doen. Samen met Tapia en Vejinovic lekker op vakantie sturen, geen niveau dat we nastreven lijkt me. Kan je het kampioenschap kosten. En eerlijk, loopt er in de jeugd niks beters? Gustavo Hamer bv? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nieuw seizoen, nieuwe kansen. Heeft pas contract verlengd, dus het moet er nu uit gaan komen... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 - 09:37 schreef Zoon van Geile (g-ch het volgende:Bilal, drama.. heeft al zijn kansen om zeep helpen tot een kunst gemaakt. Ook een kwaliteit. Argument dat de trainer het wel goed zal zien is zo'n dooddoener. Ik kijk geen wedstrijden met mn ogen dicht en zie deze kerel, los van zijn inzet, weinig tot niets goed doen. Samen met Tapia en Vejinovic lekker op vakantie sturen, geen niveau dat we nastreven lijkt me. Kan je het kampioenschap kosten. En eerlijk, loopt er in de jeugd niks beters? Gustavo Hamer bv? Nee, er loopt in de jeugd niks beter....Schuurman moet het nog waarmaken, Woudenberg was geen verrijking, de rest krijgt al helemaal geen kans... Tapia wil ik nog wel een kans geven.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Dat is heel fideel van je, Cobus. Ik hoop dat Tapia je vertrouwen niet beschaamt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 - 15:36 schreef CobusIII het volgende:[..] Nee, er loopt in de jeugd niks beter....Schuurman moet het nog waarmaken, Woudenberg was geen verrijking, de rest krijgt al helemaal geen kans... Tapia wil ik nog wel een nekschot geven.. Da's wat overdreven, maar snap je wel |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Maar echt, het verschil wat Tapia internationaal laat zien in vergelijk met zijn spel bij Feyenoord is te groot....Als hij bij Feyenoord gaat draaien, zal zijn prijskaartje ook behoorlijk omhoog gaan..... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 - 20:14 schreef CobusIII het volgende:Maar echt, het verschil wat Tapia internationaal laat zien in vergelijk met zijn spel bij Feyenoord is te groot....Als hij bij Feyenoord gaat draaien, zal zijn prijskaartje ook behoorlijk omhoog gaan..... Ik heb hem zelf niet gezien. Maar volgens Boskamp is zijn spel daar om te janken, en hij vond het onbegrijpelijk dat hij er in stond. meerdere malen bij VI |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 - 20:20 schreef van geil het volgende:[..] Ik heb hem zelf niet gezien. Maar volgens Boskamp is zijn spel daar om te janken, en hij vond het onbegrijpelijk dat hij er in stond. meerdere malen bij VI Heb je zijn filmpje niet gezien die ik geplaatst had van zijn wedstrijden in het nationaal elftal?Het hoogtepunt was een schot 5 meter naast het doel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 - 21:26 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Heb je zijn filmpje niet gezien die ik geplaatst had van zijn wedstrijden in het nationaal elftal?Het hoogtepunt was een schot 5 meter naast het doel. Is dus waar lijkt het. Nee, ik heb het niet gezien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ook niet. Het enige wat ik van hem heb gezien vond ik echt ongelooflijk slecht. Kan een voorkeur zijn qua type, maar ik stoor me zo aan zijn trage balbehandeling niet mee verdedigen en totaal in n droomwereld lijkt te lopen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII