|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij lijkt in ieder geval wel die drive te hebben.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Klopt, alleen de uitvoering hé |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kijk daar kunnen we wat mee. Geeft de burger moed. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Zit veel beter in zijn vel momenteel...... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik moet het nog zien na 3,5 jaar. Maargoed de wonderen zijn de wereld niet uit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dit seizoen. En anders exit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
zo is het. Tijd om het te laten zien.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik laat me graag verrassen. Maar heb er weinig vertrouwen in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk het ook niet. Best n goede invaller, maar in de basis altijd RUK tot nu. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Met ritme en vertrouwen wordt dat een basis speler. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het stapje was al klein wat mij betreft. . Ff wat meer scoren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij is in ieder geval bedrijvig , daar hou ik wel van. Heeft ook wel de gun-factor. Nu nog de x-factor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Straalt veel plezier uit binnen de selectie. Klaagt niet. In dat opzicht wel een goed ventje. Nu de laatste stap nog. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Best opvallend. hij heeft echt de gun-factor van bijna iedereen. Dat kunnen we van weinig wissels zeggen , toch ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Klopt wel. Tapia wil ook nog wel eens een wedstrijd of 8 achter elkaar zien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat bedoel ik, Hahahahaha. Ik schrik als ik m zie warmlopen, echt! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juli 2017 - 21:41 schreef van geil het volgende:Best opvallend. hij heeft echt de gun-factor van bijna iedereen. Dat kunnen we van weinig wissels zeggen , toch ? En bij de trainer. Kennelijk ziet ie er ook na 3 jaar nog rek in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zou kunnen Henk, anderzijds, er is nog nooit interesse voor bilal geweest van welke club dan ook. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat, en het blijvende vertrouwen in hem is daarmee ietwat raadselachtig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juli 2017 - 22:47 schreef van geil het volgende:Zou kunnen Henk, anderzijds, er is nog nooit interesse voor bilal geweest van welke club dan ook. Jawel vanuit Turkije meen ik.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Klopt Fener..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juli 2017 door ar -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Besiktas, Galatasaray en Trabzonspor werden op verschillende momenten met hem in verband gebracht. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
O ja.. ik zeg Fener en jij je komt daar weer mee. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij ook met je grote muil..d:-) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 - 10:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Besiktas, Galatasaray en Trabzonspor werden op verschillende momenten met hem in verband gebracht. Dan had ik hem achter elkaar verkocht, bosje bloemen erbij. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, interesse is waarschijnlijk niet concreet geworden. Anders had Feyenoord er wel over nagedacht lijkt me. We zijn immers 3 jaar verder sinds zijn komst.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tomeloze inzet. Maar ik ben er klaar mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Toch had hij in de eerste helft een assist verdient als Jørgensen iets scherper was geweest. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 - 16:50 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Toch had hij in de eerste helft een assist verdient als Jørgensen iets scherper was geweest. Klopt wel. Alleen het is allemaal te weinig. Elke keer weer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Verkopen en Mahi ophalen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Welnee hij heeft alleen de rotte pech dat zijn voorzet niet binnengetikt word. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 - 20:31 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Welnee hij heeft alleen de rotte pech dat zijn voorzet niet binnengetikt word. Klopt, maar als Bilal aankomt dribbelen en Jorgensen aankijkt van kom in de bal en Nico gaat dan diep. Tja, dan zit er wel iets mis :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 - 20:31 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Welnee hij heeft alleen de rotte pech dat zijn voorzet niet binnengetikt word. Ja die pech heeft hij al 3,5 jaar. Overall kan hij er niks van. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij heeft toch echt 3 prima voorzetten gegeven tegen 2 van Boëtius. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 - 20:33 schreef Stylzz het volgende:[..] Klopt, maar als Bilal aankomt dribbelen en Jorgensen aankijkt van kom in de bal en Nico gaat dan diep. Tja, dan zit er wel iets mis :) Ja maar Jorgensen zat bij een actie van Boëtius ook totaal mis met z'n loopactie zodat Boëtius maar een schot op doel maakte.. Jorgensen werkt als een beer maar mag ook wel een beetje sluwer worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 - 20:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja maar Jorgensen zat bij een actie van Boëtius ook totaal mis met z'n loopactie zodat Boëtius maar een schot op doel maakte.. Jorgensen werkt als een beer maar mag ook wel een beetje sluwer worden. Of, t zijn loopacties om te zorgen dat er iemand bijsluit. Kuyt vorig jaar. Vandaag. Niemand. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 - 20:43 schreef Stylzz het volgende:[..] Of, t zijn loopacties om te zorgen dat er iemand bijsluit. Kuyt vorig jaar. Vandaag. Niemand. Nee want Boëtius kwam van links ,gaat Jorgensen achter de verdediger langs dan stonden ze met z'n tweetjes voor de keeper. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 - 20:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja maar Jorgensen zat bij een actie van Boëtius ook totaal mis met z'n loopactie zodat Boëtius maar een schot op doel maakte.. Jorgensen werkt als een beer maar mag ook wel een beetje sluwer worden. Ook bij Vilhena |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|