|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dat Bilal by far de slechtste was gisteren? ZEKER! Maar Mahi kopen?
Het zit in zijn koppie gewoon niet goed en ik denk echt dat dat komt door de komst van Berghuis. Bilal lijkt de strijd bij voorbaat al te hebben opgegeven en kan het blijkbaar niet (meer) opbrengen op te vechten voor zijn plekkie. Heel jammer, want hij heeft absoluut talent! Kan ook waanzinnig hoog springen BTW ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bilal is erg leuk in de groep. Krijgt ie een enorm hoog salaris voor. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik begrijp deze jongen , en de begeleiding niet. Hij is snel behendig maar waarom altijd of een stap of en actie te veel. Je zag gisteren toen hij geen extra beweging maakte en de bal voor gaf hij een gevaarlijke speler kan zijn. Ook als hij iemand voorbij is gaat hij te ver door. De begeleiding moet dat toch over kunnen brengen bij hem? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geheel eens. Na 3 jaar moet je het toch gezien hebben: het zit er wel/niet in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die conclusie is bij een jeugdspeler snel gemaakt, bij een aankoop werkt dat wat anders. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Na 2 jaar weet je echt wel of er nog rek zit in een speler. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, want dan ben je allang bezig met humanitaire redenen om een speler te behouden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Snap trouwens niet dat die jongen zelf niet door heeft dat ie vaker wil spelen. |
|
|
|
|
Zoon van Geile (g-ch
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2017 - 12:46 schreef piet de paler het volgende:Ik begrijp deze jongen , en de begeleiding niet. Hij is snel behendig maar waarom altijd of een stap of en actie te veel. Je zag gisteren toen hij geen extra beweging maakte en de bal voor gaf hij een gevaarlijke speler kan zijn. Ook als hij iemand voorbij is gaat hij te ver door. De begeleiding moet dat toch over kunnen brengen bij hem? Dat heet voetbalintellect... missen veel buitenspelers. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Buitenspelers zijn grillig, dus in hun acties maken ze ook fouten. Dat is niet erg, dat hoort erbij. Maar je ziet dat Bilal "het" niet heeft. En dat vind ik wel jammer. Beter nu verkopen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee hoor houden,lekker op de bank. Zoveel minder als Boëtius heeft hij het gisteren niet gedaan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Prima hoor, maar wat zou hij verdienen..? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Gozer heeft een mental coach nodig! Moet voor zijn plek gaan vechten i.p.v. zich ogenschijnlijk op voorhand neer te leggen bij zijn reserverol! |
|
|
|
|
Zoon van Geile (g-ch
|
|
|
Exit met deze gozer... heb het nu alweer gezien, gaat niet beter worden dan dit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Manu was nuttiger , die maakte nog eens een goal. Weg ermee, hup Toure. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Zoek maar eens een betere back-up voor rechtsbuiten? Zijn er niet op dit moment. Bilal is een rustige vriendelijke jongen die zich schikt in zijn rol. Is perfect gewoon. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Prima voor de laatste 20mins |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Mits de wedstrijd al gespeeld is. Anders heb je er niet veel aan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Precies, zelfs Kramer had meer waarde. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Keuze van nat pak of je pak nat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die heeft werkelijk iedere invalbeurt minimaal 1 100 procent scoringskans. En er gaat er tot nu nooit 1 in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die heeft werkelijk iedere invalbeurt minimaal 1 100 procent scoringskans. En er gaat er tot nu nooit 1 in. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 augustus 2017 - 14:34 schreef van geil het volgende:Die heeft werkelijk iedere invalbeurt minimaal 1 100 procent scoringskans. En er gaat er tot nu nooit 1 in. Deze kopbal was heel lastig hoor. Daar was ie minstens een kop te klein voor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eens,zat me een partij effect aan die bal. Hij heeft gewoon altijd pech.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Komt door die clown en die acrobaat! |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Weer een goede invalbeurt van de Turk! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij valt de bal aan , als hij hem gewoon aantikt ; goal. Heeft alles te maken met intelligentie rust en overzicht, 0,0 met pech. Hij flikt het bijna elke wedstrijd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij valt de bal aan , als hij hem gewoon aantikt ; goal. Heeft alles te maken met intelligentie rust en overzicht, 0,0 met pech. Hij flikt het bijna elke wedstrijd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wanneer heeft ie voor het laatst gescoord? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tegen Lisse meen ik.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja. Ik begrijp niet echt waarom hij nog zoveel krediet geniet bij de trainer. Hij heeft een aardige techniek, maar het vervolg is zo vaak verkeerd. Ik zie geen enkele vooruitgang. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zoveel krediet heeft ie toch niet? Zodra er een concurrent is, staat ie er naast. Ook nu weer, Berghuis was er net en die kreeg direct weer de voorkeur. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Turk met beide paspoorten weet nog niet wat hij is |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lekker Toure de volgende keer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 augustus 2017 - 18:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zoveel krediet heeft ie toch niet? Zodra er een concurrent is, staat ie er naast. Ook nu weer, Berghuis was er net en die kreeg direct weer de voorkeur. Al 3 jaar lang reserve. En zo lang maakt Gio hem mee. En komt het er niet uit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zo raar dat je het weer op Gio betrekt. Er waren 0 alternatieven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zo raar dat je het weer op Gio betrekt. Er waren 0 alternatieven. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je leest me verkeerd. Ik vraag me oprecht af wat Bilal wel heeft maar er nu 3 jaar niet uitkomt. Dus Gio moet er rotsvast vertrouwen in hebben, dat het er gaat uitkomen. |
|
|
|