|
|
RenatoBos
|
|
|
Van het hele elftal zelfs.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Beter op RTL 7 een baantje zoeken, bij tikkie takkie of zo. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Zoon van Geile (g-ch
|
|
|
Hij verdient een standbeeld onderhand. Nog nooit een speler zoveel kansen zien krijgen. Totaal ongeschikt voor het niveau dat we m.i. nastreven als club. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 - 08:10 schreef Zoon van Geile (g-ch het volgende:Hij verdient een standbeeld onderhand. Nog nooit een speler zoveel kansen zien krijgen. Totaal ongeschikt voor het niveau dat we m.i. nastreven als club. Momenteel sluit ie prima aan bij het niveau... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lekker move in de winterstop |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Morgen broodje kipcorn in de rust? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Package deal met Kramer, en dan in de bonus Nelom. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hij zou naar Turkije kunnen, Galatasaray. In alles een prima oplossing. Al was het maar omdat Gio hem dan niet meer kan opstellen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 januari 2018 - 10:10 schreef Els het volgende:Hij zou naar Turkije kunnen, Galatasaray. In alles een prima oplossing. Al was het maar omdat Gio hem dan niet meer kan opstellen. Onderschat Gio niet, die vliegt hem zo in in de 67e minuut |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Bilal gewoon laten gaan naar Galatasaray |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zou niet weten wat Galatasaray met hem moet, maar als ze hem willen, prima natuurlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 31 juli 2014 - 03:09 schreef dr love het volgende:Ja daar gaan we weer de zelfde fout als cisse van roda Heerenveen heeft weer goed geboerd financiële betreft mooie bedrag voor een vleugel spits die we zelf wel in huis hebben |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat is wel duidelijk geworden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar ik had dit niet verwacht. Deze had best potentie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Veel geld. Achteraf bezien... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik had ook een hoge verwachting, net zoals met Simon. Maar die wil ik nog niet helemaal afschrijven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Had m lekker thuisgelaten |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
1,5 miljoen voor Bilal, vandaag nog in het vliegtuig zetten |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Verlies pakken en laten gaan. 1.5 miljoen is nog een meevaller als je kijkt naar hoe schandalig slecht hij al jaren speelt.
Ongelooflijk dat ze hem niet laten gaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als ze echt 1.5 miljoen geboden hebben ,zullen ze ook wel 2 miljoen willen geven. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens het AD kan hij weg , maar mag niet weg. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op maandag 15 januari 2018 - 09:52 schreef MMM het volgende:Verlies pakken en laten gaan. 1.5 miljoen is nog een meevaller als je kijkt naar hoe schandalig slecht hij al jaren speelt. Ongelooflijk dat ze hem niet laten gaan. Zondag maakt hij in de laatste minuut de winnende! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wilt ook weg, mooi.
Volgens zijn zaakwaarnemer kan Bilal las van waarde zijn als hij ritme heeft. Haha. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat ritme heeft ie al 4jaar niet.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Pech dan voor z'n vriendin. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die zou beter kunnen verdwijnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hans Kazan inschakelen . |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat ie blijkbaar nog steeds gewild is, vind ik al goed nieuws... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Laat Martin hem maar kopen , kan hij er thuis mee doen wat hij wilt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als hij door vaker te spelen zich verder verbetert? Ik zie hem voorlopig geen gekkere dingen doen als JP en Sam wil er ook niet echt in komen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wel een tenenkrommend interview na de wedstrijd . Leek een beetje op een gesprek met een brugklasser.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 februari 2018 door tomson -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 februari 2018 - 07:59 schreef tomson het volgende:Wel een tenenkrommend interview na de wedstrijd . Leek een beetje op een gesprek met een brugklasser. Ik kan dat interview van Bilal nergens vinden, waar was dat? |
|
|
|